۱۹۰۲۹۶
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

کاشانی خطاب به بازیکنان امید: مغرور نشوید

مدیر تیم فوتبال امید تاکید کرد که بازیکنان نباید از دو پیروزی گذشته مغرور شوند.

خبرگزاری تسنیم: مدیر تیم فوتبال امید تاکید کرد که بازیکنان نباید از دو پیروزی گذشته مغرور شوند.

حبیب کاشانی که شب گذشته در اردوی تیم فوتبال امید حاضر شده بود، در جمع بازیکنان گفت: تا زمانی که با هم و یکدل باشید، مطمئن باشید خدا هم به شما کمک می‌کند و همراه شما خواهد بود. همدلى بزرگترین عامل موفقیت است.

وی با اشاره به دو پیروزی تیم المپیک مقابل نپال و فلسطین افزود: بابت این دو بردی که به دست آوردید، تشکر می‌کنم. میلیون‌ها نفر از بردهای شما خوشحال می‌شوند و دعای خیرشان پشت سر شما خواهد بود. ما دو بازی مهم دیگر پیش‌رو داریم و باید بهتر از اینها بازی کنیم. من به شما ایمان دارم و توقعم از بازیکنان تیم المپیک خیلی است و دوست دارم همیشه این تیم را پیروز ببینیم.

مدیر تیم فوتبال امید تصریح کرد: سیر نشدن از موفقیت یک عامل مهم در پیشرفت هر کاری است و بدترین اتفاق ممکن این است که با چند برد کوچک خودمان را قانع کنیم، در حالی که این مسئله ابتداى راه است. هر بازى و با هر حریفى باید بسیار جدى تلقى شود و با یک یا دو برد در بازی‌هاى قبلى نباید مغرور شد و بى‌انگیزه بازى کرد. من از محمد خاکپور و محمد مایلى‌‌کهن تشکر می‌کنم که روحیه جنگندگى و همیشه برنده بودن را به تیم تزریق کرده‌اند.

کاشانی در خصوص بازی پیش‌رو مقابل افغانستان گفت: افغانستان توانسته از عربستان یک مساوی بگیرد و این می‌تواند برای ما یک زنگ خطر باشد. این تیم با تمام توان به میدان می‌آید تا روبروی ما بازی خوبی انجام دهد. باید هوشیار باشید و مقابل این تیم خوب٬ برنده از زمین خارج شوید‌.

مایلى کهن نیز در ادامه این جلسه در صحبت‌هاى کوتاهى بعد از تشکر از کاشانى به دلیل زحماتى که در خصوص تیم امید مى‌کشد، گفت: از همه بازیکنان و کادرفنى و به ویژه خاکپور تشکر می‌کنم و امیدوارم روند صعودی‌مان همچنان ادامه داشته باشد.

مدیر فنى تیم امید افزود: مطمئنم که این بازیکنان با یکى دو پیروزی آسوده خاطر نشدند و تا لحظه صعود به المپیک و انشاءالله تا پایان بازی‌هاى المپیک با انگیزه بازى خواهند کرد.

وى با یادآورى ملاقات با بیماران محک توسط بازیکنان و کادر تیم امید عنوان کرد: به خاطر دارید که مریم آن دختر ۱۰ ساله سرطانى گفته بود که هر وقت شما گل می‌زنید و بازى را می‌برید، من دردم را براى لحظاتى فراموش می‌کنم؟ حق نداریم مردم را حتى براى لحظه‌اى فراموش کرده و باید براى شاد کردن آنها از هیچ کوششى دریغ نکنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • طرفدار

      فكر كن براي شكست اين تيما مغرور هم بشن!!!! فردا افتخار هم ميكنن كه افغانستانو برديم . خخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج