۱۹۰۴۷۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

خوردبین و درخشان تشکیل جلسه می‌دهند

باشگاه پرسپولیس ظهر امروز به منظور رسیدگی به اتقاق تمرین روز شنبه سرخپوشان با حضور پیام صادقیان جلسه‌ای را تشکیل داد.

خبرگزاری فارس: ظهر امروز به منظور بررسی و رسیدگی به اتفاق تمرین روز گذشته سرخپوشان، جلسه‌ای در محل باشگاه تشکیل شد که پیام صادقیان نیز برای ارائه توضیحات در آن حضور داشت. این جلسه با دستور محمد حسین نژاد فلاح و برای رسیدگی سریع به موضوع تشکیل شد که در جریان آن سرپرست تیم، حسین خبیری مدیر رسانه‌ای تیم پرسپولیس، برخی مسوولان باشگاه و پیام صادقیان حضور داشتند.

در این جلسه پیام صادقیان ضمن ارائه توضیحات اعلام کرد: پیروی از دستورات سرمربی را همواره سرلوحه کار خود می‌دانم و تصمیم سرمربی هر چه باشد اجرا می‌کنم. در این نشست مسئولان باشگاه نیز نکاتی را مطرح کردند که صادقیان شنونده آن بود.

محمود خوردبین نیز در این باره گفت: این جلسه به خواست مدیریت باشگاه و با تاکید و در اولویت قرار داشتن نظم و انضباط در تیم فوتبال باشگاه تشکیل شد. پیام صادقیان نیز در صحبت‌های خود تاکید داشت با توجه به حساسیت‌هایی که روی او وجود دارد، تمام تلاش خود را می‌کند تا از ناحیه وی حاشیه‌ای بوجود نیاید و در جریان این اتفاق نیز قصد سرپیچی از دستورات سرمربی و هرگونه بی‌احترامی را نداشته‌ و با همین تفکر با وجود آنکه امکان حضور در اکثر بازی‌ها را پیدا نکرده، فقط به تمرین و تلاش بیشتر پرداخته است. موارد مختلفی هم مطرح شد که صادقیان عنوان کرد: تصمیم گیرنده نهایی درباره همه مسائل فنی سرمربی تیم است و امیدوار است که فرصت یاری رساندن به تیم را در این فصل داشته باشد.

سرپرست سرخپوشان ادامه داد: باشگاه برای پیگیری این موضوع به من ماموریت داده است و پیرو جلسه ظهر امروز، نشستی با آقای حمید درخشان خواهیم داشت و در نهایت ایشان تصمیم گیرنده نهایی در این خصوص هستند. با توجه به اینکه جلسه مذکور امروز انجام می‌شود، صادقیان در تمرین امروز غایب خواهد بود و نتیجه بررسی‌ها و جلسات متعاقباً اعلام خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج