جاباما
۱۹۰۷۱۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

افشاگری درباره پرواز مرگ «ژرمن‌ وینگز»

محققان می گویند که آندریاس لوبیتز، کمک خلبان پرواز شماره ۹۵۲۵ بارسلون به دوسلدورف زمانی پیش از آنکه گواهینامه خلبانی اش را دریافت کند برای تمایل به خودکشی تحت معالجه قرار گرفته بود.

خبرآنلاین: محققان می گویند که آندریاس لوبیتز، کمک خلبان پرواز شماره ۹۵۲۵ بارسلون به دوسلدورف زمانی پیش از آنکه گواهینامه خلبانی اش را دریافت کند برای تمایل به خودکشی تحت معالجه قرار گرفته بود.

یورو نیوز نوشت: کریستوف کومپا، دادستان دوسلدورف ضمن اعلام این خبر گفت:"او سالها قبل از دریافت گواهی پرواز، برای یک مدت طولانی بخاطر گرایشهای محسوسی که به خودکشی داشته، تحت درمان بوده است.اما پس از این دوره، معاینات پزشکی صورت گرفته بر روی این فرد نشان می دهد که او تمایلی به خودکشی و یا اعمال خشونت نداشته است."

پلیس آلمان می گوید تاکنون هیچ نامه و یا پیامی از این کمک خلبان مبنی بر قصد او برای ساقط کردن یک هواپیما و یا بر عهده گرفتن مسئولیت ساقط کردن هواپیمای ای ۳۲۰ که به قیمت جان ۱۵۰ نفر تمام شد، پیدا نکرده است.

آن چه تاکنون کشف شده، نسخه ها و داروهای ضد افسردگی و خواب آور بوده است.

زمان دقیق پرونده معالجات آقای لوبیتز هنوز فاش نشده است.

به گزارش بی بی سی آقای لوبیتز در سال ۲۰۰۸ برای آموزش خلبانی در لوفتانزا ثبت نام کرد و در سال ۲۰۱۳ خلبان شد. به گزارش رسانه های آلمانی یک دوره افسردگی جدی در سال ۲۰۰۹ در او تشخیص داده شدکه به خاطر آن برای یک سال و نیم تحت معالجه بود.

آقای کومپا گفت:‌ "هنوز شواهدی نیست که کمک خلبان پیش از حادثه چیزی در مورد کاری که فرض می کنیم می خواست انجام دهد گفته باشد و ما نامه ای یا چیزی شبیه آن نیافته ایم که حاوی یک اعتراف باشد."

به علاوه او گفت که محققان در محیط زندگی شخصی، خانوادگی یا حرفه ای او چیزی نیافته اند که سرنخی از انگیزه او به دست دهد.

پیشتر گزارش ها درباره وضعیت بینایی او - احتمالا جداشدگی شبکیه - منتشر شده بود اما آقای کومپا گفت هیچ سندی در مورد مشکلات بینایی که ناشی از یک "بیماری جسمی" باشد وجود ندارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج