۱۹۰۷۸۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

انتقاد یک مرجع تقلید از تاسیس لشکر عربی

آیت‌الله نوری همدانی در پیامی دخالت بیگانگان در امور کشور یمن را محکوم کرد و گفت: مردم بیدار شده‌اند و نقشه‌های آمریکا و ایادی آنها رنگی ندارد و ملت‌ها و مستضعفان به سراغ خود آنها خواهند رفت.

خبرگزاری فارس: آیت‌الله نوری همدانی در پیامی دخالت بیگانگان در امور کشور یمن را محکوم کرد و گفت: مردم بیدار شده‌اند و نقشه‌های آمریکا و ایادی آنها رنگی ندارد و ملت‌ها و مستضعفان به سراغ خود آنها خواهند رفت.

در پیام این مرجع تقلید آمده است: روزی که ملت‌های اسلامی در کشورهای اسلامی به فکر استقلال، عزت و نجات خود از زیر سلطه استکبار و ایادی آنها و صهیونیست‌ها افتاده‌اند قدرت‌های استکباری که در رأس آنها آمریکاست چون منافع خود را و سلطه‌گری خویش را در خطر دیدند به این فکر افتادند که در کشور‌های اسلامی جمعیت‌هایی را به عنوان سلفی‌گری، داعش و بوکوحرام با پول‌های گزافی که از راه نفت و گاز و خون دل ملت‌ها دست می‌آوردند ایجاد کنند و در کشورهایی مانند سوریه، لبنان، عراق و بحرین با شقاوت تمام به تخریب، کشتار زنان و کودکان بپردازند تا اینکه کار به جایی رسید حکومتی که خود را خادم‌الحرمین شریفین معرفی می‌کند و هر سال با چاپ میلیون‌ها قرآن و ارسال آن به کشور‌های دنیا خود را پناهگاه اسلام معرفی می‌کند.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: این حکومت امروز به کشور اسلامی یمن که جرمی به‌ جز استقلال‌خواهی و نجات خود از سلطه‌گری هدف دیگری ندارد حمله می‌کند و جنایات شرم‌آوری را مرتکب می‌شود و چند حکومت دیگر را با خود هماهنگ می‌کند و قدرت‌های استکباری به تحسین و تشویق آنها اقدام می‌کند و اگر این‌ها دلشان برای کشورهای اسلامی می‌سوخت چرا در مورد حمله به سوریه، لبنان و عراق ساکت نشسته‌اند و در موضوع بحرین حرفی نزده‌اند و درباره حمله اسرائیل اشغالگر به فلسطین سخن نگفته‌اند.

در این پیام اضافه شده است: امروز در شرم‌الشیخ نشسته و جلسه ترتیب داده و از تأسیس لشکر عربی سخن می‌گویند که باید بدانند که این لشکر عربی که با ندای آمریکا و صهیونیست است لشکر عربی نیست، بلکه لشکر استکباری و صهیونیستی است؛ بالاخره مردم بیدار شده‌اند و نقشه‌های آمریکا و ایادی آنها رنگی ندارد و ملت‌ها و مستضعفان به سراغ خود آنها خواهند رفت و بالاخره این بیان و کلام ما از بیان اسلام و قرآن گرفته شده است و ما این حملات و جنایات را محکوم می‌کنیم و بر این موضوع پافشاری می‌کنیم که هر ملتی حق تعیین سرنوشت خود را دارند و مستضعفان پیروز خواهند شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج