۱۹۰۸۶۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

نیروهای ویژه وارد دادگاه استانبول شدند

گروگان‌گیری یک دادستان استانبول توسط یک گروه چپگرای افراطی موجب شد تا نیروهای ویژه ترکیه امروز سه‌شنبه وارد ساختمان دادگاه شده این ساختمان را تخلیه کنند.

خبرگزاری تسنیم: جبهه آزادی‌بخش انقلابی خلق ترکیه با انتشار تصویری از دادستان که اسلحه‌ای روی سرش گرفته شده بود، تهدید کرده است که در صورت عدم اجرای درخواست این گروه در ضرب الاجل تعیین شده، این دادستان را خواهد کشت.

مهمت سلیم دادستان استانبول ریاست تحقیقات در خصوص پرونده مرگ برکین الوان نوجوان ۱۵ساله‌ای را به‌عهده دارد که ۹ ماه پس از آنکه در تظاهرات ضددولتی شرکت کرد به کما رفته بود و مارس گذشته جان خود را از دست داده است.

جبهه آزادی‌بخش انقلابی خلق ترکیه خواستار آن شده است که افسر پلیسی که این گروه اصرار دارد، قاتل نوجوان ۱۵ساله است در تلویزیون اعتراف کند. در یک پیام ویدئویی کوتاه که از طریق یک حساب کاربری در توییتر که ظاهراً متعلق به خانواده این نوجوان بوده منتشر شده، پدر "الوان" از این گروه خواسته است تا به دادستان آسیبی وارد نکند.

سامی الوان تصریح کرده است: ما خواستار عدالت هستیم. ما نمی‌خواهیم از کسی حتی یک قطره خون نیز ریخته شود. ما نمی‌خواهیم مادران دیگری نیز عزادار شوند.

احمد داوود اوغلو نخست وزیر ترکیه با وزرای دادگستری و کشور فعلی و سابق در خصوص بحران گروگان‌گیری دیدار و گفتگو کرده است. تصاویر تلویزیونی نشان می‌دهد که مأموران ویژه وارد ساختمان دادگاه و مقام‌ها با حفاظت پلیس از این ساختمان خارج شده‌اند
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج