جاباما
۱۹۰۹۵۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

زلاتان: تماشاگران ایرانی فوق العاده بودند

کاپیتان تیم ملی سوئد با تمجید از تماشاگران ایرانی آنها را فوق العاده توصیف کرد. او همچنین پیروزی برابر ایران را مهم ارزیابی کرد.

خبرگزاری ایسنا: کاپیتان تیم ملی سوئد با تمجید از تماشاگران ایرانی آنها را فوق العاده توصیف کرد. او همچنین پیروزی برابر ایران را مهم ارزیابی کرد.

سوئد و ایران شب گذشته در دیداری دوستانه برابر هم به میدان رفتند که در این دیدار سوئد موفق شد با نتیجه ۳ بر یک برابر ایران به برتری برسد. در این دیدار تعداد تماشاگران ایرانی از تماشاگران سوئدی بیشتر بود و هواداران تیم ملی ایران در ورزشگاه فرندز آره‌نا با شور و شوق زیادی ملی‌پوشان را تشویق کردند.

زلاتان ابراهیموویچ کاپیتان سوئد که در یک نیمه بازی خود موفق شد با یک گل و یک پاس گل ارزش های خودش را نشان دهد پس از پایان مسابقه گفت: کسب پیروزی برابر ایران بسیار خوب بود چرا که باعث خواهد شد ذهنیت پیروزی به بازیکنان سوئدی برگردد. خوشحالم توانستیم این بازی را ببریم چرا که حداقل به بهبود جایگاه ما در رده‌بندی فیفا کمک خواهد کرد.

زلاتان که از حضور تعداد زیادی از هواداران ایرانی در ورزشگاه شگفت‌زده شده بود گفت: فضای واقعا عجیبی در ورزشگاه بود. انگار ایران در این دیدار میزبان بود. خیلی جالب بود که آنها این تعداد تماشاگر در ورزشگاه داشتند. هواداران ایرانی فضای خوبی در این دیدار به وجود آورند. آنها به ورزشگاه امدند تا شور و شوق خود را با ما تقسیم کنند و این خیلی برای من جالب بود.آنها فوق العاده بودند.

زلاتان درباره حضور نداشتن زنان ایرانی در ورزشگاه‌های ایران گفت: خیلی فوتبال ایران را دنبال نمی کنم و نمی دانم دقیقا چه اتفاقاتی آنجا میفتد ولی به نظر من فوتبال برای همه است و همه حق دارند از دیدن فوتبال لذت ببرند. فوتبال یک مذهبی است که همه باید به آن دسترسی داشته باشند. اینکه شما زن باشی یا مرد یا از کدام منطقه و کشور باشی اهمیتی ندارد و همه باید به فوتبال دسترسی داشته باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج