جاباما
۱۹۳۰۷۷
۳ نظر
۵۰۱۵
۳ نظر
۵۰۱۵
پ

پیشنهاد هدایایی برای مادر عزیزتر از جان

زمان زیادی تا روز مادر باقی نمانده است، اگر جزء آن دسته ای هستید که هنوز کادویشان را آماده نکرده اند بهتر است دست بجنبانید و هر چه سریعتر دست به کار خرید شوید.

پیشنهاد هدایایی برای مادر عزیزتر از جان

برترین ها - نگین فانی نام: زمان زیادی تا روز مادر باقی نمانده است، اگر جزء آن دسته ای هستید که هنوز کادویشان را آماده نکرده اند بهتر است دست بجنبانید و هر چه سریعتر دست به کار خرید شوید. درست است که مادرها خیلی مهربانتر از آن هستند که از شما انتظار هدیه داشته باشند، این هم درست است که با گرانترین هدایا نیز نمی توان حتی گوشه ای از زحمات این فرشته های روی زمین را جبران کرد، اما با خرید هدیه ای در حد توانتان سعی کنید قدردانی خود را نشان دهید.

چه کسی می تواند منکر شادی فراوانی که هدیه گرفتن به ما می دهد بشود؟ در اینجا مجموعه ای از هدایایی که می توانید برای مادر عزیزتر از جانتان بخرید را به شما پیشنهاد داده ایم.

1. این کفش های شیک «زارا» برای هر گروه سنی مناسب هستند. هر خانم شیک پوشی عاشق این کفش ها خواهد شد. اگر از خوش سلیقگی مادرتان مطمئن هستید شک نکنید که انتخاب درستی کرده اید. طبق قیمت اعلام شده در سایت زارا این کفش ها حدود 250 هزار تومان هستند.

پیشنهاد هدایایی برای مادر عزیزتر از جان

۲. روسری نیز هدیه بسیار مناسبی برای مادرها می تواند باشد و با هر بودجه ای که در نظر گرفته باشید می توانید طرح و مدلی مناسب با سلیقه تان پیدا کنید. از ۲۰ هزار تومان گرفته تا حتی بیش از یک میلیون تومان، هزاران مدل روسری مختلف در بازار وجود دارد.

پیشنهاد هدایایی برای مادر عزیزتر از جان

۳. عطر نیز از آن دسته هدایایی است که همه خانم ها دوست دارند و حتما از گرفتن چنین هدیه ای خوشحال می شوند. اگر می خواهید سنگ تمام بگذارید عطر «کوکو نویر» از «شنل» به شما پیشنهاد می شود. درست است که این عطر با قیمت حدود ۶۰۰ هزار تومان جز عطرهای گران محسوب می شود اما عطری خاص است که حتما مورد پسند مادرتان قرار خواهد گرفت.

پیشنهاد هدایایی برای مادر عزیزتر از جان

۴. این پیراهن «اچ اند ام» با طرح بهاری اش می تواند هدیه بسیار مناسبی برای مادر شیک پوش شما باشد. با خرید چنین پیراهنی می توانید مادرتان را به پوشیدن لباسی با رنگ های شاد و در عین حال سنگین تشویق کنید. قیمت این پیراهن در سایت H&M حدود ۲۰۰ هزار تومان است.

پیشنهاد هدایایی برای مادر عزیزتر از جان

۵. برند «منگو» نیز از برندهای محبوب خانم ها است. اگر قصد خرید کیف برای مادتان را دارید این کیف قرمز رنگ منگو علاوه بر این که برای فصل بهار بسیار مناسب است، در کلکسیون امسال نیز مورد استقبال گسترده ای قرار گرفته است. طبق قیمت اعلام شده در سایت Mango این کیف ارزشی برابر حدود ۲۰۰ هزار تومان دارد.

پیشنهاد هدایایی برای مادر عزیزتر از جان

۶. چنانچه قصد دارید کمی بیشتر پول خرج کنید و هدیه گرانتری برای مادرتان بخرید خرید یک ساعت می تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد. این ساعت ظریف «تیسوت» با قیمت حدود یک میلیون تومان از آن مدل هایی است که همیشه روی بورس هستند و بیشتر خانم ها نیز از آنها خوششان می آید.

پیشنهاد هدایایی برای مادر عزیزتر از جان
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واقعا برای نویسنده مطلب متاسفم از توک دماغش اونطرف تر رو نمی تونه ببینه واقعا که

      پاسخ ها

      • فریبا

        وااا چه ربطی داشت؟ یه سری محصول معرفی شده همین. نویسنده جز معرفی چی گفته که شما اینجوری برداشت کردی؟ معلومه مشکل داریااا عزیزم:))

      • بدون نام

        شاید یکی دلش بخواد واسه مامانش میلیونی پول خرج کنه، مشکلی داره؟!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج