جاباما
۱۹۳۲۵۷
۴ نظر
۵۰۲۳
۴ نظر
۵۰۲۳
پ

کدوم گل واسه کدوم مامان خوبه؟

اگر می خواهید بدانید کدام گل برای مادرتان مناسب است حتماً این مطلب را بخوانید.

کدوم گل واسه کدوم مامان خوبه؟

برترین ها: روز مادر فرصت ویژه ای است برای اینکه به مادرانمان بگوییم چقدر دوستشان داریم. در این روز خاص خیلی از ما برای مادرمان گل می خریم، چون این هم می تواند نشانه ای از عشق و علاقه ما نسبت به او باشد. اگر می خواهید بدانید کدام گل برای مادرتان مناسب است حتماً این مطلب را بخوانید.

مادران متولد فروردین:

کدوم گل واسه کدوم مامان خوبه؟

مادرهای متولد این ماه شجاع، پر حرارت، خونگرم و کنجکاو هستند و هیچ وقت انرژی درونیشان فروکش نمی کند. گل های تیغ دار مثل رز یا لاله قرمز برای مادران فروردین مناسب هستند. فروردین ماهی ها احساسات خود را راحت نشان می دهند و مطمئن باشید چشم های او به محض دیدن گل های زیبای شما از خوشحالی برق خواهد زد. می توانید کارتی را به گل ها نصب کنید و روی آن بنویسید: مادران دست های فرزندشان را برای مدتی کوتاه، اما قلب آنها را تا ابد نگه می دارند.

مادران متولدین اردیبهشت:


کدوم گل واسه کدوم مامان خوبه؟

مادران متولد اردیبهشت به اجسام زیبا و آرامش بخش علاقمند هستند. این خانم ها اغلب سرسخت و گاهی حتی یکدنده هستند، ولی در عین حال قلبی نرم و مهربان دارند. گل نیلوفر، به دلیل ظاهر زیبا و بوی مطبوعی که دارد، احساسات رومانتیک انسان را بر می انگیزد و در نتیجه گزینه بسیار خوبی برای این یک مادر اردیبهشتی است. می توانید روی کارت بنویسید: مادر ترانه ابدی خوشبختی در قلب من است. شاید کلمات را فراموش کنم ولی نغمه ها را هرگز.

مادران متولد خرداد:


کدوم گل واسه کدوم مامان خوبه؟

مادران متولد خرداد دوست دارند به فرزندانشان راه و رسم زندگی را بیاموزند و به آنها یاد بدهند از آنچه که دارند لذت ببرند. آنها شخصیتی شاد و پرتکاپو دارند و از قدرت تخیل زیادی برخوردارند. گل های آفتابگردانی که در گلدانی رنگارنگ و زیبا قرار داده شده اند با شخصیت خلاق این خانم ها هماهنگ است. همین طور رزهای صورتی، نارنجی، زرد و سفید در کنار هم گزینه ای مناسب هستند. می توانید روی کارت بنویسید: اگر هر لحظه که به تو فکر می کنم گلی سر از خاک به در می آورد، تا ابد در باغم قدم می زدم.

مادران متولد تیر:

کدوم گل واسه کدوم مامان خوبه؟

خانواده اولویت اول این خانم های حساس و مهربان است. مادران متولد تیرماه بسیار دلسوز و خوش قلب هستند و از دیدن گل هایی مثل زنبق سفید خوشحال می شوند. گل ها به او نشان می دهند که چقدر قدردان زحمات و روح بزرگ او هستید. می توانید از گل های سوسن هم به عنوان نماد احترام استفاده کنید تا بداند چقدر شخصیتش را دوست دارید. روی کارت بنویسید: مادر همیشه دو بار فکر می کند، یک بار به خودش و بار دیگر به فرزندش.

مادران متولد مرداد:

کدوم گل واسه کدوم مامان خوبه؟

مادران متولد مرداد قدرتمند، با اعتماد به نفس، منظم و سخاوتمند هستند. همه اطرافیان از جربزه وجسارت آنها تعجب می کنند و از خود می پرسند چگونه ممکن است که کسی در مدتی کوتاه به چنین موفقیت هایی دست پیدا کند. گلی را انتخاب کنید که نمایانگر سخاوت و شخصیت بزرگ او باشد. همه گل های زیبا او را خوشحال می کنند، به شرط اینکه به شکل یک دسته گل بزرگ و برازنده او باشد. پیشنهاد می کنیم روی کارت بنویسید: چه شغل خوبی است مادر بودن، آخر پاداش آن عشق واقعیست.

مادران متولد شهریور:

کدوم گل واسه کدوم مامان خوبه؟

این خانم ها مادرانی منظم و وظیفه شناس هستند. آنها به فرزندانشان یاد می دهند که چگونه در کارهای خود دقیق باشند و بهترین کیفیت را ارائه دهند. مادران متولد شهریور افرادی ایده آل گرا هستند که همیشه در کنار فرزندانشان هستند و به آنها کمک می کنند. گل مروارید یا آفتابگردان هدیه ای مناسب برای آنها است. می توانید روی کارت بنویسید: عشق مادر به فرزند عشقی الهی است... نه فقط آن لحظه که خواسته های فرزندش را پیش بینی می کند و به او آرامش می بخشد بلکه زمانی که او را در بالاترین درجات تصور می کند و هیچ چیز به جز خوشبختی فرزندش را نمی خواهد.

مادران متولد مهر:

کدوم گل واسه کدوم مامان خوبه؟

این مادرها همیشه بچه هایشان را لوس می کنند. آنها احساساتی، جذاب، با هوش و دوست داشتنی هستند. بونسای یا بامبو بهترین گل هایی هستند که می توانید برای این مادران هدیه بیاورید. از آن جایی که آنها تحت تاثیر سیاره ونوس هستند، مجموعه ای از گل های لاله هم خوشحالشان خواهد کرد. پیشنهاد ما برای کارت شما: آنچه در اعماق قلب یک مادر می توان یافت تنها بخشایش، بزرگی و سخاوت است.

مادران متولد آبان:

کدوم گل واسه کدوم مامان خوبه؟

این مادران بهترین دوست، معلم و محافظ فرزنداشان هستند. این زنان قدرتمند و با اراده، همیشه به فرزنداشان در راه رسیدن به اهداف بزرگ کمک می کنند. خیلی از آنها در زندگی بچه هایشان نقش رهبر را به عهده دارند. گل هایی گه گلبرگ های قرمز دارند، گل های سفید، و گل های بزرگ آنها را خوشحال خواهد کرد. می توانید روی کارتتان بنویسید: اگر تمامی دنیا در طرفی و مادر در طرف دیگر قرار گیرد، مادرم را ترجیح خواهم داد.

مادران متولد آذر:

کدوم گل واسه کدوم مامان خوبه؟

این خانم ها روشنفکر هستند و ذهنی باز و روحی مستقل دارند. همیشه محیط خانه را شاد و پرانرژی می کنند و همیشه دوست دارند فرزندانشان را به سفر و گردش ببرند. برای آنها گل میخک ببرید چون این گل ها نشاندهنده عشق و علاقه هستند. میخک ها در رنگ های مختلف وجود دارند، رنگی را انتخاب کنید که برای مادرتان جذاب تر است. روی کارت بنویسید: مادر مهربانم، چگونه هدیه ای بیابم که همسنگ آنچه تو به زندگی من بخشیده ای باشد؟!

مادران متولد دی:

کدوم گل واسه کدوم مامان خوبه؟

این مادران ظریف و حساس وظیفه مادری خود را کاملاً جدی می گیرند و آن را جزو اولین اولویت های زندگی خود قرار می دهند. از هوش طنز بالایی برخوردارند و سعی می کنند شادی و نشاط را در محیط خانه حاکم کنند. گل های ارکیده به دلیل زیبایی خاص و دوامی که دارند هدیه مناسبی برای مادران متولد دی ماه هستند. می توانید این جمله را روی کارت بنویسید: چه شغل خوبیست مادر بودن، آخر پاداش آن عشق واقعیست.

مادران متولد بهمن:

کدوم گل واسه کدوم مامان خوبه؟

این خانم ها مهربان و در عین حال منظم و مرتب هستند، و مسایل و مشکلات بزرگسالان را به راحتی با فرزاندشان مطرح می کنند. آنها در برقراری ارتباط با دیگران موفق هستند و هنگام بحث و جدل احساساتی نمی شوند. مادران متولد بهمن می توانند دوستی وفادار و همیشگی باشند. گل های بنفشه نماد وفاداری هستند و آنها را بی نهایت خوشحال می کنند، همین طورگلِ فراموشم نکن می تواند هدیه خوبی برای آنها باشد. روی کارت بنویسید: آنچه را که هستم، و آنچه را که می خواهم باشم، به فرشته ای به نام مادر مدیونم .

مادران متولد اسفند:

کدوم گل واسه کدوم مامان خوبه؟

داشتن مادر متولد اسفند یعنی آزادی فکر و بیان در محیط خانه. او به رویاهای شما گوش می دهد و به شما اطمینان می دهد که آرزوهایتان به حقیقت خواهد پیوست. دسته گل های بزرگ او را چندان خوشحال نمی کند، در عوض ترجیح می دهد یک شاخه گل زیبا هدیه بگیرد. غنچه رز سفید یا زنبق زرد او را بی نهایت خوشحال خواهد کرد. روی کارت بنویسید: عشق مادر نیروییست که غیرممکن ها را ممکن می کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • همشهري

      مادرم توراباتمام وجودم دوست دارم روزمادربرتمام مادرهاي دنيا مبارك

    • سارا

      مرسی جالب بود

    • بدون نام

      متن کارت ها خیلی قشنگ بودن.....

    • Homa

      اولین باريه که دارم برای سایتی کامنت میزارم .

      واقعا خیلی متن قشنگی بود مخصوصا نوشته های کارتها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج