۱۹۳۳۰۹
۵۲۶۵
۵۲۶۵
پ

خانه را برای روز مادر تزیین کنید

مادر زیبا ترین واژه ی هستی است. مادران برای ما حکم فرشتگان زمینی را دارند و روز مادر فرصتی است برای ما تا شاید بتوانیم گوشه ای ناچیز از زحمات آن ها را جبران کنیم.

چیدانه: مادر زیبا ترین واژه ی هستی است. مادران برای ما حکم فرشتگان زمینی را دارند و روز مادر فرصتی است برای ما تا شاید بتوانیم گوشه ای ناچیز از زحمات آن ها را جبران کنیم. در این روز فرزندانی كه نمی توانند در كنار مادر خود باشند، اغلب با یك تلفن ، ارسال كارت ، فرستادن گل یا هدیه ، عشق و محبت خود را ابراز می كنند؛ و افرادی كه در این روز لذت بودن در كنار مادر را تجربه می كنند ، با كمك در انجام كارهای خانه ، تهیه غذایی ویژه و گذراندن روز خود با مادرشان از محبت های او قدردانی می كنند. خلاقیت در پذیرایی از مادرتان می تواند این روز را برای او دلپذیر تر و به یاد ماندنی تر کند. شما می توانید با ایده های نو و جدیدی برای پذیرایی، روزی سرشار از شادی و خلاقیت را برای مادرتان رقم بزنید. پس با ما همراه باشید تا به شما بگوید چگونه روزی به یاد ماندنی را برای مادر عزیزتان رقم بزنید.

خانه را برای روز مادر تزیین کنید

دکوراسیون داخلی منزل را مطابق سلیقه مادرتان تغییر دهید.

برای این که بتوانید میزبان خوب و خلاقی برای پذیرایی از مادرتان در روز مادر باشید، می توانید طراحی دکوراسیون داخلی منزل تان را مطابق سلیقه مادر عوض کنید و اتاق را با وسایل و رنگ هایی که مادرتان دوست دارد تزیین کنید. سعی کنید دکوراسیون داخلی اتاق تان را طوری طراحی کنید که حس صمیمانه تر و دوستانه تری را القا کند. سعی کنید از المان های ایرانی و رنگ هایی تاثیر گذار مثل رنگ قرمز استفاده کنید تا بتوانید بهتر حس علاقه خود را به مادرتان منتقل کنید.

خانه را برای روز مادر تزیین کنید

باغ یا تراس خود را برای روز مادر تزیین کنید.

هوای مطبوع بهاری این فرصت را برای شما پدید می آورد تا مراسم گرامی داشت مادر عزیزتان را در یک باغ یا تراس خانه تان برگزار کنید. شما می توانید ازقبل تراس یا باغ منزل خود را تزیین کنید و ایده هایی خلاقانه برای پذیرایی از مادرتان در نظر بگیرید. می توانید از پالت های چوبی به عنوان میز و صندلی استفاده کنید. به یاد دوران کودکی که مادرتان برای شما کلوچه خانگی درست می کرد، این بار شما برای مادرتان کلوچه هایی خانگی تهیه کنید، گلدانی از گل های بهاری درست کنید و شربت مورد علاقه مادرتان را نیز درست کنید، همه این ها می تواند مادرتان را خوشحال کند.

خانه را برای روز مادر تزیین کنید

لیوان های نوشیدنی بهاری برای پذیرایی ازمادرتان آماده کنید.

برای خوشحال کردن مادرتان حتی باید به کوچکترین جزئیات نیز توجه کنید، مثلا این که لیوان هایی را هم که می خواهید از آن ها برای سرو نوشیدنی استفاده کنید هم باید تزیین شوند. می توانید برای تزیین لیوان های نوشیدنی ازتکه یخ های رنگی استفاده کنید. خلاقیت در تزیین لیوان های نوشیدنی می توانید باعث خوشحالی مادرتان شود.

خانه را برای روز مادر تزیین کنید

میزهای شام تزیین شده برای پذیرایی از مادر

برای این که بتوانید به خوبی از مادرتان پذیرایی کرده و او را خوشحال کنید می توانید میز شامی تزیین شده برای پذیرایی در نظر بگیرید. میزی که با رومیزی های خوش طرح و نقش و گلدان های بهاری تزیین شده، می تواند تاثیر زیادی در خوشحالی مادرتان داشته باشد، برای این که مادرتان از میز شام لذت بیشتری ببرد می توانید از ظروف قدیمی و دستمال سفره هایی با طرح های کلاسیک استفاده کنید. تزیین میز شام یکی از لذت بخش ترین کارهایی است که می توانید انجام دهید. سعی کنید برای تزیین میز شام از رنگ های شاد استفاده کنید.

خانه را برای روز مادر تزیین کنید

برای مادرتان جعبه های کادویی خلاقانه درست کنید.

چه خوب است تا جعبه های کادویی که برای مادرتان در نظر گرفته اید را به صورت خلاقانه تزیین کنید. تاثیر گذاری جعبه های کادویی که خودتان آن ها را تزیین کرده اید خیلی بیشتر از جعبه های کادویی آماده است. شما می توانید از وسایل و ابزار های موجود در خانه برای تزیین این جعبه های کادویی بهره ببرید و یا حتی می توانید آن ها را با گل های بهاری تزیین کرده و به مادرتان هدیه دهید.

خانه را برای روز مادر تزیین کنید

کارت پستال هایی برای روز مادر

در کنار جعبه های کادویی می توانید از کارت پستال هایی مناسب برای مادرتان استفاده کنید، کارت پستال هایی که خودتان درست کرده اید. این کارت پستال ها می توانند خاطرات خوب این روز را برای مادرتان یادآوری کند.

خانه را برای روز مادر تزیین کنید

عکس های خانوادگی ، یادگارهایی از روز مادر

گرفتن عکس های خانوادگی در روز مادر می تواند یادگار های خوبی برای سال های آینده باشد. یادتان باشد که حتما دوربین را از شب قبل آماده کنید تا برای استفاده از آن مشکلی نداشته باشید. این عکس ها را می توانید برای تزیین دیوارهای منزل تان استفاده کنید و همیشه از دیدن لبخند زیبای مادرتان لذت ببرید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج