۱۹۳۹۱۳
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

این بسته بندي من است!

سه متخصص مد از سه حوزه هنري به منظور طراحي پيشبندهاي شيك و مد روز براي سويا سس Liu Yue Xian فرا خوانده شدند.

ام بی ای نیوز - ترجمه مرضیه فروتن: وقتي از آژانس تبليغاتي Saatchi & Saatchi شانگهاي خواسته شد تا كمپيني را براي سُس سوياي "Liu Yue Xian" راه بيندازد، اين آژانس شروع به كار براي ارائه يك ايده مبتكرانه با هدف طراحي يك بسته بندي جالب كرد.

این بسته بندي من است!

سه متخصص مد از سه حوزه هنري به منظور طراحي پيشبندهاي شيك و مد روز براي سويا سس Liu Yue Xian فرا خوانده شدند. از طريق اين پيشبندها Liu Yue Xian همصدايي خود با زنان و تقدير از شخصيت هاي منحصر به فرد آن ها را بيان و اين گروه از جامعه را به نمايش ويژگي هاي شخصيتي، استعدادها و تكنيك هاي خود در آشپزخانه تشويق مي كند.

اين پيشبندها بازتابي از سه نوع شخصيت مختلف هستند. پيشبند به سبك سياره براي زنان الهه، پيشبند به سبك شكوفه آلو براي زنان مستقل و سرسخت با اراده اي آهنين و پيشبند به سبك پرنسس براي مادران و دختران طراحي مي شوند.

پيشبند به سبك سياره اين باور را تلقين مي كند كه با آشپزی می توان معشوق خود را تحت تاثیر قرار داد. این زنان، به دليل آن جيزي كه مي آفرينند، محبوب هستند.

ا این بسته بندي من است!

پيشبند به سبك شكوفه آلو براي زناني طراحي شده است كه ظاهري سخت و دروني غني از احساسات لطيف دارند. اين زنان با اعتماد به نفس بالاي خود نيازي به شنيدن عقايد ديگران ندارند. يك زن مي تواند در عين برخورداري از اراده اي آهنين پيش چشم هزاران نفر، زيبا ترين زن در قلب يك مرد باشد.

این بسته بندي من است!


پيشبند به سبك پرنسس در دو سايز كوچك و بزرگ طوري طراحي شده است كه امكان همراهي مادر و دختر در كشف دنياي آشپزي با يكديگر را فراهم مي كند.

این بسته بندي من است!

يك كمپين ديجيتال در وب سايت اجتماعي Weibo و WeChat نيز امكان طراحي پيشبند هاي منحصر به فرد توسط اشخاص مختلف و بحث راجع به حرف هاي كليشه اي و سنتي رايج درباره نقش زنان چيني در آشپزخانه را به وجود مي آورد. براي اطلاع رساني بيشتر درباره كمپين فوق، مدل هاي مختلف اين پيشبند ها در جعبه هاي تبليغاتي مترو در قالب يك بازارچه خيريه به نمايش گذاشته شدند كه افراد مي توانند با مشاركت در زمينه طراحي پيشبند هاي جديد Liu Yue Xian، خلاقيتشان را شكوفا كنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج