۱۹۴۴۱۲
۳۸۱ نظر
۱۲۳۱۵۶
۳۸۱ نظر
۱۲۳۱۵۶
پ

حقایقی که در مورد مردان خیانت کار نمی دانید!

حقایقی درباره خیانت مرد‌ها به همسرشان وجود دارد که به احتمال زیاد نمی‌دانید، پس با ما همراه شوید.

برترین ها - ترجمه از ساره محمدی: حقایقی درباره خیانت مردها به همسرشان وجود دارد که به احتمال زیاد نمی دانید، پس با ما همراه شوید:

حقیقت شماره 1: اغلب مردانی که خیانت می کنند، همچنان عاشق همسرشان هستند.

خیانت مردان به این معنا نیست که دیگر عاشق همسرشان نیستند، بلکه اغلب از وضعیت کنونی خود رضایت ندارند. خیانت معمولا در زمانی اتفاق می افتد که زوجین دارای فرزند هستند و روال زندگی شان یکنواخت شده است. با وجود آنکه از بسیاری جهات تامین اند، عواطف آنچنان که باید مورد توجه قرار نمی گیرد و زن و مرد رضایت کافی از یکدیگر ندارند.

برای اجتناب از این امر اوقاتی را به بودن در کنار هم اختصاص دهید و برای یکدیگر زمان بگذارید و در این زمان نه در مورد درس فرزند و یا مخارج زندگی، بلکه در مورد عواطف و خواسته ها و امید و آرزوهایتان به گفتگو بنشینید.
حقایقی که در مورد مردان خیانت کار نمی دانید!

حقیقت شماره 2: مردها اغلب با کسی دوست می شوند که با او آشناییِ قبلی دارند.

خیانت کننده معمولا دوست خود را در خیابان و یا مهمانی نمی جوید. بلکه این شخص اغلب همکار، دوست خانوادگی و یا کسی است که به نحوی با او آشنایی قبلی دارد.

بسیاری از زنان تصور می کنند همه زنانی که با مردان متاهل دوستی می کنند زنانی بوالهوس و هرزه هستند، در حالیکه اکثر این روابط در ابتدا تنها یک دوستی و معاشرت ساده بوده است و اغلب خیانت ها در محیط کار اتفاق می افتد.

برای پیشگیری از این امر، مطمئن شوید که همسرتان با شما رابطه نزدیک تر و صمیمانه تری نسبت به همکارش دارد. زوجین اغلب به محل کار می روند، به فرزندان خود رسیدگی می کنند و شب ها به طور مجزا به کارهای شخصی خود می پردازند. باید سعی کنید در یک زمان مشترک به تختخواب رفته و دقایقی یکدیگر را در آغوش بگیرید.

حقیقت شماره 3: مردان برای نجات ازدواجشان به خیانت روی می آورند.

مردها عاشق همسر خود هستند، اما نمی دانند چگونه مشکلات رابطه شان را برطرف کنند. بنابراین برای پر کردن هر گونه خلاء به بیرون از ازدواجشان پناه می آورند. آن ها بجای مقابله و حل مشکل اصلی از آن طفره می روند و با خود می اندیشند که با پر کردن کمبودهای عاطفی شان با زنی دیگر، می توانند به خوبی و خوشی به زندگی با همسرشان ادامه دهند.
حقیقت شماره 4: مردان بعد از خیانت از خود متنفر می شوند.

شاید با خود فکر کنید افراد خیانتکار، مردانی بی اخلاق و بی وجدان هستند، درصورتی که مردها بعد از خیانت به کسی که مدعی دوست داشتنش هستند، از رفتارشان پشیمان شده و احساس بسیار بدی نسبت به خود پیدا می کنند و مردانگی شان زیر سوال می رود.

حقیقت شماره ۵: مردان در هنگام خیانت، رابطه گرم تری با همسرشان دارند.

مردی که خیانت می کند، معمولا به لحاظ جنسی فعالتر شده و در رابطه جنسی همچنان با همسر خود احساس راحت تری دارد. پس اگر تغییر ناگهانی در رفتار جنسی همسرتان حس کردید، آن را یک چراغ خطر در نظر بگیرید.

حقیقت شماره ۶: زنان نیز به اندازه مردان خیانت می کنند و خیانت هایشان بسیار جدی و خطرناکتر است.

تحقیقات نشان می دهد که خیانت در مردها و زنان تقریبا به یک میزان است. برخی از زنان بخاطر پر کردن کمبودهای عاطفی خود به خیانت روی می آورند و شاید این خیانت بدون برقراری هر گونه رابطه جنسی باشد که خود بدترین نوع خیانت است. کسی که به لحاظ عاطفی وابسته به شخصی دیگر می شود، معمولا نسبت به زندگی زناشویی و همسر خود دلسرد می شود. در حالیکه رابطه صرفا جنسی، وابستگی کمتری در پی داشته و آسیب کمتری را ایجاد می کند.

حقیقت شماره ۷: اکثر زنان به خیانت همسرشان پی می برند.

باید بپذیریم که زنان در این مورد حواس بسیاری قوی ای دارند، اما ممکن است بخاطر فرار از شدت آسیب، تحقیر شدن و عواقب پس از آن از پذیرش این واقعیت طفره روند و آن را انکار کنند.
حقایقی که در مورد مردان خیانت کار نمی دانید!

حقیقت شماره 8: اگر همسرتان در میان رابطه است نمی توانید کاری از پیش ببرید.

ممکن است به شما قول دهد که این رابطه را به پایان می رساند. اما موضوع به آن سادگی که فکر می کنید نیست. هیجانات و مسائل یک رابطه جدید چیزی نیست که بتوانید به راحتی به آن خاتمه دهید. به احتمال زیاد این ازدواج به جدایی و یا شکست می انجامد، مگر آنکه همسر شما تصمیم بگیرد به روابطش پایان دهد و یا متوجه شود که هیچکس را به اندازه شما نمی خواهد.

پس بهترین راه حل پیشگیری است. سعی کنید همان همسری شوید که شوهرتان در ابتدا عاشقش شده بود. زنان معمولا پس از ازدواج از دوستی مهربان و عاشق به زنانی غر غرو و بی حوصله تبدیل می شوند و این امر مردها را خسته و دلسرد می کند. بهتر است مثلا بجای آنکه سر همسرتان داد بکشید که چرا حوله خیس را روی زمین می اندازد، از او تعریف کنید و یا با رفتار جنسی غیرمنتظره او را غافلگیر و خشنود کنید.

حقیقت شماره 9: خیانت در بسیاری مواقع ازدواج را محکم تر می کند!

با وجود آنکه یک رابطه جدید هیجان انگیز است، گاهی خیانت موجب می شود که مردها قدر همسرشان را بیشتر بدانند. آن ها متوجه می شوند کسی که می خواهند بقیه عمرشان را با او سپری کنند بدون شک همسرشان است و رابطه ای که در آن قرار دارند آنچنان که فکر می کردند ایده آل نیست.

با این وجود، پیش از آنکه دوباره به همسر خیانتکار خود فرصت بدهید خوب فکر کنید. خیانت ها نشان می دهد که یک شخص تا چه اندازه اراده و کنترل روی خود دارد و این احتمال را بدهید که این داستان دوباره تکرار شود.

حقیقت شماره 10: حتی بعد از برطرف شدن خیانت، همسرتان ممکن است دوباره فیلش یاد هندوستان کند!

شاید او همچنان عاشق همسرش باشد و بخواهد ازدواجش را نجات دهد، اما متاسفانه باید بگوییم او خیانت کردن را از یاد نمی برد. ممکن است گاهی دلتنگ خوش گذرانی و بی مسئولیتی و رابطه جنسی نامشروع شود.

حقیقت شماره 11: یک مرد می داند که با خیانت به همسرش بنیان خانواده را سست می کند و عزت خود را زیر سوال می برد.

مرد احتمالا متوجه تاثیرات منفی رفتار خود بر همسر، خانواده و حتی خودش می شود، اما همچنان به خیانتش ادامه می دهد. علت چیست؟ تمام اینها به ادراک خیانت گر باز می گردد. اگر او احساس مطرود شدن کند، نیاز شخصی او به خواستنی بودن و ارزشمند بودن، او را به خیانت سوق می دهد.
 
حقیقت شماره 12: کسی که همسرش به او خیانت می کند را نباید مقصر دانست!

باید بپذیرید اگر همسر شما بی وفا است شما چندان تقصیری ندارید. خیانت یک مرد انتخاب آگاهانه اوست. در آغوش زنی دیگر رفتن به دلیل داشته های آن زن نیست، بلکه بخاطر ضعف و کمبود های مرد است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یولا

      در هرصورت این مازنها هستیم که باید فدا بشیم. انقد سرویس بدیم که مبادا مردمون خیانت کنه.
      مطلب مفیدی بود. مچکرم

      پاسخ ها

      • بي زبون

        خانم يولا اگه يه مردي مثل من 4 تا شغل داشته باشه (واقعي ) از خودش بگذره تا يه سرپناه و يك زندگي امن و يه رفاه نسبي براي خانوادش فراهم كنه بعد همسرش با دسيسه چيني خواهر و مادرش با يه حقه بازي تمام اون اموال را به نام خودش سند بزنه و بعد با همفكره باز هم خواهر و مادرش اون سند مالكيت و نقدينگي را به بهانه واهي ببره خونه مادرش دور از دسترس مردش به نظر شما اين مردي كه تا خر خره زير بار قرضو قسط و وامه هيچ وقت نداره حالا اگر يه ذره وقت پيدا كنه و خداي نكرده به زنش خيانت كنه مرده مقصره يا زنه ؟

      • ایدا

        من که در حد بسیار زیاد به شوهرم سرویس دادم هم باز هم به من خیانت کرد

      • تینا

        بیایید برای خدا قدم برداریم که اگر به این روزگار دچارشدیم بگیم فدای خداشد نه خلق ناسپاس دیگه احساس شکست نمیکنیم

      • بدون نام

        ولی خیلی از مردها از همه لحاظ سیرن ولی حرص وطمع وفقط خاک گور اونا رو سیر خواد کردجنسیشون بالاس

      • پری

        هرچی گشتم راهکار کاربردی برای آدمی که خیانت دیده پیدا نکردم تو هیچ سایتی بلاخره بقیه عمرمون رو هم حروم خیانتکار مثلا پشیمان بکنیم یانه باورش نکنیم و جدا بشیم.
        و اینکه چطور خیانت همسر رو فراموش کنیم ضربه به اندازه ای شدید بود روی من که انگار قلبم از بین رفته

      • ykta

        از اینکه مردا خیانتکارن شکی نداشتم اما واقعا با دیدن این پیاما حالم از ازدواج کردنو زندگی مشترک بهم خورد

    • بدون نام

      حقیقت شماره 5: مردان در هنگام خیانت، رابطه گرم تری با همسرشان دارند.


      اینو من بارها دیدم . لایک
      لایک به مقاله

      پاسخ ها

      • 22

        چقدر حس بدیه حس حقارت

      • بدون نام

        نظر من اینه که اول اعصاب خودمونو کنترل کنیم وبرای چنین افراد بی لیاقت حرص نخوریم من چنین کاری رو تو زندگیم انجام دادم چون طرف مقابل بعد نیست با بی توجهی مواجه بشه بعد به خدا سپردم که بهترین جواب ازش تو زندگیم دیدم

    • بدون نام

      قیقت شماره 12: کسی که همسرش به او خیانت می کند را نباید مقصر دانست!

      باید بپذیرید اگر همسر شما بی وفا است شما چندان تقصیری ندارید. خیانت یک مرد انتخاب آگاهانه اوست. در آغوش زنی دیگر رفتن به دلیل داشته های آن زن نیست، بلکه بخاطر ضعف و کمبود های مرد است.

    • sara

      پس نتیجه میگیریم که ازدواج نکنیم.زیرا سری را که درد نمی کند دستمال نمیبندند.با تشکر

      پاسخ ها

      • امیر

        طرفو تو ده راه نمیدادن سراغ خونه کدخدا رو می گرفت! :دی

      • میلاد

        نه امیر ، میگن گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه پیف گیف :دی

      • سحر

        حتما گوشت شمایید میلاد خان؟! اونم یه گوشت فاسد که فقط به درد سطل آشغال میخوره نه ازدواج! فکر کرده دخترا به مثال اینا میگن ازدواج!! : دی

    • بدون نام

      نتیجه میگیریم خیانت خوبه

    • بدون نام

      مطلب خیلی خوب وجامعی بود
      درکش برای ادم هایی که خیانت رو تجربه کردن خیلی اسونه

    • بدون نام

      باید اینو در نظر داشته باشیم که اگع کسی شکمش سیر باشه دیگه دنبال غذا نمیگرده و میلی به خوردن غذا نداره و اما اگه گرسنه باشه همیشه حرس و ولع اینو داره که چیزی,بخوره،زندگی زناشویی هم همینطوره اگه زن بتونه نیازهای هرش رو براورده کنه دیگه مرد هیچوقت طرف کسی دیگه نمیره چون دیگه نیازی نداره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاملا اشتباه میگی 'کاملا

      • بدون نام

        به نظر من مردایی که کمبود دارند از زنشون توقع دارند که نیازهاشونو برآورده کنه .
        اگه رفتار های یه مرد خائن رو بررسی کنید ، میفهمید که اون مشکلات روحی و روانی زیادی رو از دوران کودکی و مجردی با خودش به زندگی متاهلی آورده .

      • 22

        مرد ها تنوع طلب هستند

      • مینو

        وقتی کسی چشم و دل سیر نباشه هرچقدر هم تامین باشه شکمش سیر باشه بازم دلش میخواد، وقتی مردی ک خیانت میکنه دلیل بر این نیست که اون مرد از طرف همسر ساپورت نشده بعضی مردها مریضن، تنوع طلبن، و همسرانشون هیچ مشکلی ندارن

      • بدون نام

        اشتباه محضه کسی که خیانت تو خونشه هر کاریش کنی و جون به جونش کنی تو کار خودشه

      • من

        و همچنین برعکس

      • الهام

        کاملا اشتباهه وقتی یه نفر وارد یه رابطه میشه یعنی متعهد میشه باید متعهد بمونه حتی اگه زنش یا مردش بدترین همسر دنیا باشه اگه شما از چیزی تو رابطه ناراضی هستی میتونی عنوان کنی میتونید با حرف زدن درستش کنید نه اینکه خیانت کنی خیانت کاره ادمای ضعیف و هوس بازه که بایه سری دلایل غیر منطقی میخوان توجیهش کنن ..
        زنــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ یا مــــــــــــــــــــــــــــــــــــرد
        وجــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــود
        داشته باش خیانت نکن.

    • سجاد

      اقای بی زبون بی احتیاطی شما چه ربطی به خیانت مردان داره!
      برادر درباره خیانت جنسی صحبت می کنه اونی که شما میگید نامردی و شما رو نمی دونم ولی اکثر زنها وقتی مردشون با زن یکی نیستن و دورو بازی و پنهان کاری در میارن به این روشها روی میارن

    • بدون نام

      بسیار موافقم

    • رویا ی جواد

      اینو فقط واسه خانمها یا آقایون نمیگم .. چون خانمی که شوهرش بهش خیانت کرده مسلما درباره مطالب بالا موضع میگیره و آقایی هم که همسرش بهش خیانت کرده یه جورایی مردونگیش زیر سواله برا همین در کل عرض میکنم که ...ذات بد نیکو نگردد چون که بنیادش بد است.

    • بی نام

      لعنت به ادمهای خاعن انشاله مردایی که با خیانتشون اتیشمون میزنن اتیش بگیرن

      پاسخ ها

      • لاوین

        ایشاالله هر مرد یا زنی که خیانت میکنه خدا سزای کاراشو بده

    • بی نام

      لعنت به ادمهای خاعن انشاله مردایی که با خیانتشون اتیشمون میزنن اتیش بگیرن

      پاسخ ها

      • هستی

        لعنت به مزدو زنی که طرف مقابلشو دوست نداره ولی باهاش ازدواج میکنه و بعدش حس نفرتشو به طرف میگع اونم بعد ازدواج که کاری ازش بر نمیاد

    • زن تنها

      خیلی دلگیرم..از مردی ک تمام جوانیمو بپاش ریختم و بهدش بهم خیانت کرد...همیشه قسم راستم روی شوهرم بود وهیچگاه فکرنمیکردم ک بهم خیانت کنه تا ابنکه دقیقا دوروز قبل از سالگرد ازدواجمون متوجه شدم با ی خانمی هستن...و من بروی خودم نیاوردم ..و شوهرم برا سالگزدازدواجمون اومد خونه لباس نو ادکلن .یه جووری ک مثلا من شادم..اما من دلشکسته و ناراحت چون بهم خیانت شده بود...با خودم میگم دیگه هیچوقت دلم زنده نمیشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حستون رو‌کاملا حس میکنم ولی واقعا چه‌کار باید کنیم

      • بدون نام

        ..لطـــــــــــــــــــــفا ساده نگیر...

    • نوشین

      منم بهم خیانت شد.همسرم تاحدرابطه جنسی ودعوت اون خانوم به خونه مون رفته بود.نتونستم بفهمم اون خانوم اومدیانه.ولی این وبگم که من تو دورانی که همسرم بهم خیانت کرد عاشقانه باهاش رفتارمیکردم وبراش جون میدادم.بخدا عین حقیقت رومیگم.پنجم اسفندبود.صبح که بیدارشدم گوشیش و روشن کردم وپیامهاش رودیدم.به اون‌گفته بودمن از زنم وزندگیم راضی نیستم.درحالیکه همیشه به من میگفت من بی تو میمیرم.من دیگه دلم دل نشد وهمیشه حسم مثل حس بچه ای هست که تو یه جای خیلی بزرگ وشلوغ دست مادرش رو ول کرده وگم شده.همیشه باخودم درگیرم ودرونم پرازهیاهوست.احساس حقارت وپستی دارم.فقط خداحالم ومیدونه.العان هم حالم خیلی بده بعدازخوندن این مقاله

      پاسخ ها

      • سیما

        همین بلا به سر منم اومد چه کاری جز گریه میشه کرد. هیچوقت باورم نمیشد عشقم بهم خیانت کنه کسی که یک سال مدام اومد خواستگاری با پدرم مبارزه کرد تا راضیش کرد بعد بهم خیانت کرد بخدا من مقصرتبودم بخدا براش کم نذاشتم

      • بدون نام

        منم بهم خیانت شده اصلا مثل همون حرفی که شما گفتید تو کوشی داخل پی وی به یک دختر بدی منو میگفت میگفت طلاق گرفته ازمن ما دوتا بچه داریم خجالتم نمیکشه میگه دختر نبود الگی اسم دختر عکس دختر براش فرستاد

      • بدون نام

        کارشون همینه ک ب زنای دیگه بگن ناراضی ان از زن و زندگیشون دلم گرفته همسر من ک ادم نمیشه هرزگی شیطونی خیانت پشت هم خیلی خستم

      • بدون نام

        الهی دردتودرک میکنم‌گلم برای منم همین اتفاق افتاده

    • دلشکسته

      دوستان ی پسری ۶سال قربون صدقم رفت و وعده ی ازدواج داد,سال پنجم اومد خواستگاریم تایکسال برام فیلم بازی کردن حتی جهیزیه هم خریدم ,بهم میگفت شناسنامم گم شده میخوام المثنی بگیرم,باورش کردم دوستش داشتم,بعدفهمیدم ۴ساله زن داشته منم ول نمیکرده,خیانت به این بزرگی تاحالادیدید؟یعنی تاعمردارم سرنمازم دعا میکنم انشاا...هزاربرابرخیانت ببینه,انشاا....خواهراشون خیانت ببینند تا بفهمند چیکارکردن,مهم اینه که میدونست من به سختی دارم جهیزیه میخرم,انشاا...خدا سرعزیزاش بیاره

    • بیچاره

      منم همیشه ب شوهرم اعتمادداشتم رابطمون خیلی خوب وهمیشه خداروشکرمیکردم شوهرم خوبه .امایه روزرفتم گوشیش دیدم ازیه دخترخواستگاری کرده گفته زنم بده ب خاطربچه هام تحملش میکنم چندروز بعد دوباره کوشیش چک کردم عکس دوتاخانم دیگه دیدم درصورتیکه من همیشه مراعاتش میکردم دوسش داشتم ازخیلی خواسته هام گذشتم اخرش هم خیانت دیدم

      پاسخ ها

      • سیامک

        این تصور شماست... باید دید تو دل همسرتون چی میگذره... بخدا ما مرد ها مرض نداریم الکی آبرو و اعتبار خودمونو ببریم.. الان ده سال از ازدواج ما میگذره... هرررر کتری بگین واسه خانومم که از من هم شش ماه بزرگتره کردم.. اما ایشون دقیقا عین یه تیکه یخ می‌مونن.. از وقتی هم که بچه دار شدیم دیگه کلا منو به دست فراموشی سپردن.. عشقش و دنیاش و همه هستی اش فقط و فقط بچشه نه من که از صبح تا بوغ سگ جون میکنم، ظاهر و تیپ و موقعیت اجتماعیم هم عالیه... کاهی چند تا پیشنهاد بهم میشه و من رد میکنم.. الان دیگه بعد ده سال بریدم... من رابطه جنسی نمیخوام... من دیده شدن میخوام.. توجه میخوام... عشق میخوام...

      • حمید 33 ساله

        دوستان همسر بنده هم یخه ... ولی می دونم که اگه خیانت رو بیارم توی زندگیم، هرگز آرامش نخواهم داشت...

        برادرای من خیانت ارزش نداره بخدا...

        تا می تونید ببخشید ولی فراموش هم نکنید...!!

        تلاش تون رو بکنید که زندگی تون بهتر بشه ولی خودتون رو حقیر نکنید...

        بگذارید پدر و مادر همسرتون یه گوشه هایی از یخ بودن خانم تون رو ببینند ولی سریع هم قضیه رو جمعش کنید

        ...

    • تنها

      حالم از مردایای که خیانت میکنن به هم میخوره

    • بدون نام

      تف به ذات کثیف شون

    • أمی

      وااااااااااای خدا رحم کنه به ما مجردها من که حسابی با خوندن پیامها دل زده شدم مگه دیوونم ازدواج کنم که چی بشه

    • مترسک

      خدا لعنتشون کنه من دیشب فهمیدم شوهرم بهم خیانت کرده
      سه ماهه ازدواج کردیم
      دارم دیوونه میشم

      پاسخ ها

      • reza

        وقتی بدون تحقیق و از روی ظاهر همسر انتخاب می کنید همین میشه. کسی که بعد از سه ماه خیانت میکنه معلومه اوضاعش همون قبل از ازدواج خراب بوده

      • بدون نام

        لطفا..
        لطفا ساده عبور نکن از این قضیه..

    • بدون نام

      هر که باشد نظرش در پی ناموس کسان
      پی ناموس وی افتد نظر بوالهوسان

    • بدون نام

      خدا انشالا این بلا روسر زندگی خواهراشون بیاره به حق محمد وآل محمد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سر خودشون بیاره، چه ربطی به خواهر بیچاره اش داره

      • یکنفر

        شما خیلی نامردتری که برای خودشوهرت نفرین نمیکنی برای یه بیگناه دیگه داری نفرین میکنی؟؟؟تو خودت مسئول کارهای برادرت هستی؟این زن هاحتی به دلشون نمیاد برای خودشوهرشون نفرین کنن گیرمیدن به خواهرشوهر بیچاره

      • مهناز

        ای داد بی داد! اینجا هم باید تنفر از خواهر شوهر را نشون بدین. از بس کینه توزین بخدا....همون بهتر که سرتون بیاد خدا بندشو بهتر میشناسه

    • سعادت

      من فکر میکنم با این وضعیت جامعه و تغییر فرهنگ اجباری ما بهتر نیس اسم این رفتار مردها و زنها رو خیانت نذاریم.شرایط بدی در جامعه وجود داره .دخترا و پسرهای زیادی داریم که در سن ازدواج هستن و شرایط ازدواج ندارن.این باعث میشه به مردان متاهل و زنان متاهل دل ببندن.حساسیت خودمون رو کم کنیم اینقدر عذاب نمی کشیم.

    • بدون نام

      هرکس،خیانت میکنه،بایدخیانت،ببینه،نظر من اینه،که،آدم،بسه

    • رها

      از خدا میخوام به همه خانم هایی که خیانت میبینن اعتماد بنفس و عزت نفس بده و یه بی خیالی هم بهش بده که شوهرش از بی خیالی این زن دق کنه و خودش مث سگ از رفتارش پشیمون بشه چون خیانت یه نوعش لجبازی و حرص زنو در آوردنه.

    • رها

      برای من دعا کنین چون از سال ۹۰ تا حالا چندین بار خیانت دبدم و فقط و فقط به خاطر بچه هام دارم زندگی میکنم و چون پشتوانه مالی ندارم تا بچه ها رو به تنهایی اداره کنم .

    • تاتا

      منم دقیقا مثل بقیه فکر میکردم این که میگن مردا شبیه همن شامل شوهرم نمیشه ولی بود من خبر نداشتم بهم میگه عاشقمه دیونمه بدون من میمیره ولی دیشب دیدم تو دایرکتش داره با دخترا حرف میزنه.حالم بده نمیدونم دیگه نمیتونم باورش کنم

      پاسخ ها

      • دل شکسته

        ما زنها بیشترین آسیب رو از ناحیه همجنس های خودمون میکشیم اونها هستن که یا با ساده لوحی ویا برعکس با فریب و نقشخ میان تو زندگی بقیه میدونن مرد زن داره، ولی باهزار مدل ترفند ظاهری و ناز وعشوه میخوان سر سفره حاضر و آماده که یکی دیگه براش زحمت کشیده بشینن حالا اگه یه مجرد بره خواستگاریشون انقدر شرایط سخت میزارن جلو پاش که نگو .
        البته قصدم فقط این گروه زنان نامرده و نه زنان پاک دامن .

      • بدون نام

        شما همتون مریض هستین خدا شفاتون بده من خودم یه مرد هستم الان هشت ساله ازدواج کردم ولی تا حالا به یه زن به چشم بد نگاه نکردم چون از زنم راضی هستم اینم بکم اکه من به زن یکی نگاه کنم باید قبول کنم که زنم هم به یکی نگاه کنه اکه خوشم بیاد اکه کسی یه کاری میکنه باید کلاشو بزاره زمین ببینه اکه به خودش این کارو بکنن خوبه یا نه بد بره سراغ اون کار همه یکسان نیستن

    • یه بدبخت

      سلام..من ۲۴ سالمه..۲۰ ساله بودم عقد کردم به اصرار خانواده..بعد عقد خیلی وعده وعیداش دروغ بود ولی باز زندگیم رو دوست داشتم.از جونم مایه میزاشتم..خرج نمیکردم که به شوهرم فشار مالی وارد نشه..یکسال و نیم یعنی دی ماه ۹۴ فهمیده شوهرم سکس تلفنی میکنه تازه اون زمان دستش رو شد خیلی از کارای گذشتش برام روشن شد.بعد از اون ۱۰۰ بار مردم و زنده شدم..دلم دیگه دل نشد..ترسیدم..از اینکه از این نفرت شدید از روی انتقام منم خدای نکرده خیانت کنم..من خیلی ادم معتقد و مذهبیم..بخاطر همین الان دو ماهه جدا شدم.فقط اینجور ادما با اینده ادم بازی میکنن فقط خدا جوابشون رو بده

      پاسخ ها

      • حمید

        ... تلفنی بیماریه خانم محترم!!!! یه وقت به طلاق و سردی نکشونیش!!!!

    • اریمس

      خدا لعنت کنه اون زنها و مردهایی که زندگی دیگران رو خراب میکنن.

    • بدبخت

      سلام. کسی هست که فکر کنه دلیل خیانت همسرش، خودش بوده؟ خواهش میکنم جواب بدین

      پاسخ ها

      • دل شکسته

        منم به همسرم قسم میخوردم الانم که فکر میکنم حس میکنم خواب بوده و واقعیت نداره ولی واقعی هست . همه اش میگفتم کجا کم گذاشتم تا یه هفته مثل افراد بیمار افتاده بودم رو تخت یک هفته اصلا هیچ چیزی از گلوم پایین نمیرفت گریه ام خشک نمیشد .قلبم انگار شکاف خورده بود قشنگ حس میکردم نصف شده . هرچی همسرم میومد بالا سرم بهش میگفتم چرا؟ میگفت تو مقصر نیستی من فقط دنبال یه هوس رفتم فقط برای آزمایش تو یه سایت بعد اون خانم دیگه تلفن زدنش قطع نشد و خود همسرم هم باخودش میگفته هیچ وقت گول نمیخوره ؛ گفت وقتی به خودم اومدم توش افتاده بودم فکر میکردم میتونم مدیریت کنم ولی دور خورده بود . اون خانم قبلا زن دوم یه آقایی بود و دوباره چترش رو رو زندگی من باز کرده بود . البته با گذشت سه ماه و معذرت خواهی همسرم من همچنان مریضم دیگه نمیتونم مثل قبل توخونه شوخی کنم بخندم حوصله تیپ زدن ندارم دیگه نمیتونم قربون صدقه شوهرم برم همه دوستاش و فامیل بهش میگفتن چه شانسی اوردی از زن ولی نمیدونم چی شد کجای کار غلط بود . همه اش تو فکرم .ایشون همه اش میگه فکر نکنم غصه نخورم ببخشم ولی حال دلم خرابه .باید از سوی خدا معجزه نازل بشود تادلم باز دلم باز دلم دل بشود.

      • بدون نام

        اره من حس میکنم دلیل خیانت شوهرم بودم اونجوری که اون میکه من خیلی بدجوریشودیدم ولی خداارشوهرم واون زن نگذره خداجوابشوتواین دنیابده شایدیه کم حالم خوب شه تافرداخبرشوبیارن جفتشونو

    • زهرا

      چه قدر بده یکی چند سال باهاش خاطره خوب وبد داری وعاشقانه باهاش ازدواج میکنی چشماشو ببنده و همه چیزو یادش بره ودنبال بوالهوسیش بره بدتر اینکه زنو بچشو فدای ادم جدید زندگیش کنه یه زن هر چه قدر بداخلاق باشه دلیل نمیشه همسرش بهش خیانت کنه هزار راه داریم برای درست تر کردن رابطه نه اینکه بزنی رابطه رو بدتر و اسفبارترکنه چرا که مثلا خواستی مسئله روحل کنی تو با این کار صورت مسئله رو پاک کردی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلام به همگی حالامیشه کمک من کنیدببینم من شوهرم کدداره گوشیش چه جوری بفهمم باکیه خیانت میکنه چندساله

    • زخمی

      خیانت هر حقیقتی که میخاد باشه قابل گذشت نیست!این رو چون تجربه کردم میگم سنگدلی و بیرحمی میاره،انسانیت هم کلا از بین میره شک نکن

    • آدمک

      دلیل خیانت مرد میتونه این باشه که هیچ کس اونو سرزنش نمیکنه و زنش همچنان به زندگی ادامه میده حتی بیشتر هم به شوهر خیانت کارش توجه میکنه تا به خانواده برگرده ومرد که میبینه داره پاداش هم میگیره چرا تکرارش نکنه ؟کاش ما خانوما دنبالاستقلال مالی باشیم تا مجبور نباشیم با یه مرد هرزه زندگی کنیم

    • آدمک

      مرد با خیانت چیزی از دست نمیده حتی سرزنش هم نمیشه بعد از اون همسرش بیشتر بهش توجه میکنه تا به خونواده برگرده این یعنی حتی پاداشم میگیره .پس چرا خیانت نکنه؟ ما خانوما باید دنبال شغل باشیم تا مجبور نباشیم با یه مرد هرزه زندگیمونو ادامه بدیم 

      پاسخ ها

      • افسوس

        من بارها ازطرف شوهرم خیانت دیدم ازاول عروسیمون.بازم چیزی نگفتم بعدگذشت ۸سال بازم ازگوشیش خیانتهاشومیبینم.ازتمام نیازهام گذشتم نه لباس درست حسابی پوشیدم نه به بچه ام رسیدم.فقط براش پول جمع کردم که خونه وزندگی داشته باشه.

    • بدون نام

      فقط میتوانم بگم خدا لعنت کنه مردای که به همسرشان خیانت میکننند

    • سمیرا

      کاملا تمام موارد حقیقت بود ولی بازم خیانت رو نمیشه توجیه کرد

    • تنهای تنهای تنها

      سلام به همگی....منو شوهرم همدیگه رو عاشقانه دوست داشت داشتیم....بعد چندین سال عشق پاک به همدیگه رسیده بودیم باکلی تلاش و نارضایتی خونواده...بعد 5 سال که از زندگیموون شد...با وجوود یه دختر ناز....بهم خیانت کرد...تو گوشیش دیدم که روز دختر بهش اس داده بود و کلی قربون صدقش شده بود...حرفایی که حتی شایذد خیلی وقت بود به منم نگفته بود.....داغوون شدم....بدتر اینکه اون شخص همکارشه و هر روز کنار هم کل تایم کاری رو میگذروونند...و من فقط دارم داغوون میشم...جالب اینکه بازم منکر میشه...ماهها بدون رابطه روشو ازم برمیگردوند و میخوابید...حالا با خودم فکر میکنم یعنی نیازاشو برطرف میکرده.....دارم دیووونه میشم....نمی تونم برگردم...انتخاب خودم بود...الانم پشتوانه ی مالی ندارم....به خاطر دخترم می ترسم طلاق بگیرم...آیندش چی میشه...خودم چی میشم....داغونم......چرا با زندگی بقیه بازی میکنین....وقتی می دونین زن و بچه داره....خدا ازتون نگذره...ایشالله که به سرتووون بیاد....زندگیم با یه زندگیه نباتی فرقی نداره....فقط ارزوی مرگ دارم.....خدایا خودت بهشووون نشووون بده پستی کارشووونو........دیدن وقتی یه کسی قتلی رو انجام میده همه به فطر جلب رضایت شاکین...حتی خدا در کنار قصاص...گذشت رو گذاشته....ولی در مورد خیانت ...حتی خدا نگذشته....حتی اگه شخص بگذره قانون نمیگذره.......خدایا نگذر...کاش ما رو میکشتن....اینجوری دارن با رو با یه طناب پنبه ای دار میزنن...که هر روز کش بیاد و بیشتر عذاب بکشیم......لحظه لحظه ما رو تو خودموون کشتن....خیلی نامردی...خلی...خدا ازت نگذره...من که نمیگذرم...و فقط واسه خاطر دخترم تحمل میکنم....خدایاااااااا

      پاسخ ها

      • reza

        خیلی ناراحت شدم . من خودم مردم(در اصل پسرم!) ولی هیچ وقت نمیتونم درک کنم چرا مردا به خاطر لذت زودگذر دنیوی ریشه خودشون رو میزنند و داستان غم انگیزی مثل سرگذشت شما رو درست می کنند

      • فاطمه

        سلام بیشتر بهش محبت کن انشالله بر گرده سخته با ادم خیانتکار مهربون باشی حداقل وجدانت ارومه که تلاشت رو کردی برای نگه داشتن زندگیت و به خاطر دخترت میدونی با غصه تو ازبین میری و اون جوون میمونه شیک بگرد و به خودت برس

    • بدون نام

      این رو کی میگم حرف خودم! :من شوهرم خیلی دوست دارم با یه دنیا عوضش نمیکنم هرچند اگه خطایی از اون نسبت به من سربزنه. اونو میبخشم میذارم که خودش به اشتباه خودش پی ببره!
      حالا گوش کنید وجدان م چی میگه!؟:آخ اگه دستم بهت برسه تیکه بزرگت گوشته:@ بهم نخدید من دیونشم آخ که چقدردوستش دارم

      پاسخ ها

      • زخمی

        نفرینت نمیکنم ولی تا خیانت نبینی نمیفهمی خیانت دیده ها چی میکشن.

    • عاطفه

      خدا به همتون صبربده انشاالله.امیدوارم به اشتباهاتشون پی ببرن برگردن به زندگی و همه چی رو واستون جبران کنن.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بعد ازخیانت جبران فایده نداره طلاق وجدایی بهترین کاره دل آدما بازیچه نیست که

    • بی نفس

      به نظر من اونایی که خیانت میکنن مریضن روانشون یعنی مریضه مثل اعتیاد می مونه و نمیتونن ترک کنم عاشق اون هیجانه رابطه ی کثیفن که براشون تازه ست و همش دوست دارن تنوع داشته باشن اونا از زنشون بدشون نمیاد و میترسن زندگیشون از هم بپاشه به نظر من آبروی این جور مردها رو باید بین خانواده و دوست و فامیل ببری تا نتونن سرشون رو بالا بگیرن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        موافقم لایک لایکککککککککککک

      • رضا

        دقیقا. قبح خیانت از بین رفته. الان خیانت نکنی میگن املی. من نه خیانت کردم و نه دیدم ولی انقدر اعصابم خراب میشه این داستانارو میشنو. خیانتکار بلاشک یه ادمه ضعیف و خواره و حیوانه حیوون خودشو کنترل میکنه این نمیتونه. کاش یه کمپینی اطلاع رسانی بیشتر بشه این قباحت کار از بین نره. وقتی یکی خیانت کرد از ادم و عالم وا بمونه. همخوابی با یه کس دیگه مگه چقد لذت داره یه مرد یا زن خودشو میفروشه

    • امینه

      منم یک زن خیانت دیده ام شوهرم مشاورهست و با دوتا از زنهای مراجعش رابطه عاطفی شدید برقرار کرد تا نیمه های شب تو تلگرام بودند وقتی فهمیدم حالم بد شد خواستم جدابشم ولی با التماس قول داد تکرار نکنه ولی من تا ابد بهش شک دارم
      هنوز هم رابطه اش با زنها خیلی صمیمی و راحت هست
      خدا سزاشوبده که قلب منو شکست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلام نمیدونم نظرم گذاشته میشه یا نه ولی امان از تلگرام امان از زنان به اسم امروزی. امان از نداشتن ظرفیت و ادعای بالا. امان از بی هویتی و ادای غربی در
        اوردن . خدا به داد بعضی ایرانی ها یبی هویت برس ه امان از بی غیرتی زن نسبت به خودش امان از بی غیرتی پدر و برادر به خواهر به اسم امروزی بودن . لعنت بر غفلت و بی عرضگی و ولنگاری

    • مهتا

      منم همسربهم خیانت کردباداشتن پسردوازده ساله واون موقع بارد اربودمچهارماهم بودبهش ثابت کردم ولی منکرشدحالا لعدازشش سال دارم رندگی میکنم چون خیلی دوسش دارم هنوزم نگرانم چی کارکنم پشتوانی ندارم خدازنای این مدلی رولعنت کنه اشغال بادختربزرگ ی زندگی روداشت ویران میکرد من ازشون نمیگذرم خداهم نگذره همش دلهره دارم

    • بدون نام

      منم بهم خیانت شده...الان سه روزه ک فهمیدم...ی مرده ی متحرکم...داغونم ...زندگیمون خیلی خوب بود بدون من ی لحظه هم نمیتونه دووم بیاره از وقتی فهمیدم دارو ندارشو ب اسمم کرده و میگه پشینونه...منم بدون اون نمیتونم ولی از طرفیم دیگه نمیونمم قبولش کنم...بهش اعتماد ندارم...خودش سر دفتر ازدواج هس برای مردم عقد میخونه ولی خودس رفته با ی زنی ک شوهرش بهش خیانت کرده و هنوز کارشون تو دادکاهه و هنوز طلاق نگرفتن رابطه نامشروع داشته...
      من نمیدونم چیکار کنم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وای عزیزم چقدر سخت .فقط به خدا توکل کن و ازش بخواه بهت ارامش بده ادا در نیار با تمام وجود به خدا پناه ببر . که خودش برای ما کافیه . تو این دنیا بالاخره هر کسی یه جور ازمایش میشه. کسی قبول میشه که زیاد شاکی نباشه و ارامشش و از خدا بگیره . این اتفاقات فقط به ادم میگه فقط خداست که با ادم میمونه و خطا نمیکنه پس از کسی بت نسازیم و فقط در قبال همسر به نحو احسن وظایف جسمی عاطفی مون رو انجام بدیم تا پیش خدا رو سفید باشیم . آخ که هیچ چیزی مثل وجدان اروم نیست. یا بمون و با روحیه یه زن کامل و تمام عیار زندگی تو بساز یا اونی که دوست ندارم بنویسم و انجام بد ه چون جدایی اگرچه حلال ولی خوشایند نیست .اگر روحیه ساختن داری بمون وگرنه یا
        خودت و با پناه بردن بخدا با روحیه کن که زندگی تو بسازی یا دلم نمیاد بگم جدا شو. تو رو خدا ولی هیچ وقت به فکر خدایی نکرده انتقام یا اذیت کردن خودتون نباشید. که خدا نمیبخشه . قربون خدا برم ...یا علی

    • دل شکسته

      آه که دلم خونه به خدا مرگ بهتر از این زندگی ولی چیکار کنم با دوتا بچه هام به خاطر نداشتن پشتوانه ی مالی نمیتونم ازاین مرد هرزه جدا شم خیلی سخت بدونی در نبودت زن هرزه توخونت بوده باز هم جیک نزنی ادعاکنی اتفاقی نیفتاده به زندگیت ادامه بدی ازهمه ی مردا متنفرم خدالعنت کنه شوهر منو هیچ وقت نمیبخشمش امیدوارم یک روز جواب خیانتاشو ببینه فقط به امید اون روز زندم

    • ناشناس

      خانمها.
      آب رفته بهدجو برنمیگرده.از نظر ما این کار آقایون خیانته اما خودشون اونو تجدد مدرنیته آپ تو دیت شدن و ....میدون و این طرز تفکر مادخانمهارو نوعی قدیمی بودن سنتی بودن و...خدا بهمون صبر بده و تاب مشکلات آخرالزمان را بهمون عنایت کنه.پیوند ازدواجدمقدس ترین پیمان است اما به دلیل افول و اضمحلال ارزوشهای اخلاقی و معنویات شاهد این جور فجائع هستیم.اگه رابطمون باخدا ومعنویات خوب بود خود بخود کلی از مشکلاتنون حل میشد.هم اخلاقای خودمون در شان یک زن مسلمان شیعه و مرید حضرت فاطمه س میشد هم میشدیم تک فرشتگان زندگی همسرانمان.دوست میداشتیم و دوست داشته میشدیم.دوستای گلم همه ی این بلاها که داره سرمون میاد متاسفانه حاصل همان فتنه های آخرالزمانه! مگر قدیما اینقدر خیانت مرد به زن و زن به مرد داشتیم .نه ..فشارهای سخت مالی بی عدالتی های زمان . زیاد شدن تجملات و چشم هم چشمی ها سردمون کرده از همه و همه فقط مختص روابط همسران نیست.هیچ ربطی هم به شاغل بودن زن یا بیکار بودنشون نداره.خودم من یک کار جزئی پاره وقت با یه آب باریکه دارم بخاطر بچه هام نمیتونم یک شغل تمام وقت داشته باشم.خودمم خیلی قانع و بساز هستم نخوردم نپوشیدم نگشتم تا جمع کردیم.
      خانمها الان میدونین چی خیلی منو ناراحت میکنه وعذاب میده اینکه پله های ترقی روباهم بالا میرویم با قانع بودنها با سازگاریها وووو باور کنید وقتی یادم میاد که خریدعروسیم رو چقدر ساده برگزار کردم تا به همسرم فشار مالی نیاد حتی خودمم کش کردم.چقدر زبون سر جیگر گذاشتم تا شوهرم جمع کنه حالم از خودم و این حماقتهام بهم میخوره.از خودم بدم میاد .که چی ؟ اونجاش خیلی بده که شوهرامون این سازگاریهامونو و قناعتهامونو نادیده میگیرن ووقتی به نون ونوایی میرسن تنبونشون دوتا میشه.
      ولی چاره چیه .چکار کنیم تقصیر ما که نیست همیشه یک جاهایی بله مقصر بودیم بالاخره معصوم که نیستیم تحت فشار بودیم دلمون خواسته لباس قشنگ بپوشیم اما نشده که ابموشیم خواستیم مسافرت بریم باصدای بلند بخندیم اما نرفتیم و ننخندیدیم و بالاخره اخم وتخم کردیم بدخلقی کردیم گریه کردیم غر غر کردیم خوب این کارارم نمیکردیم باید می مردیم دیگه .مردا هم خیی وقتا مقصر نبودن .اوناهم مثل ما تحت فشار بودن اگه تشکیل زندگی نداده بودن خودشون بودن وخودشون میگشتن میخوردن رفیق بازی میکردن اما بااین مخارج سنگین و کمرشکن ماهم شدیم قوز بالاقوز .حق بدید خانمها ما سر دلمون سنگین بشه گریه میکنیم اشک می ریزیم درددل میکنیم ولی اونا یک غرور مردونه دارن که دوست ندارن خرد بشن گریه براشونریعنی مرگ حالا از اینجا به بعد اشتباهشون شروع میشه بجای اینکه دنبال راهی بگردن تخلیه روانی بشن آرانش بگیرن میرن سراغ خیانت مثلا .مثل بعضی مردای دیگر که میرن سراغ افیون ومواد مخدر تا تخلیه روانی بشن مدتی هرچند کوتاه از زیر بار مشکلات کمرشکن فرار کنتد ایناهم میرن سراغ حرف زدن با یک جنسمخالف بعدشم که عقلشون سرجاش میاد تشت رسواییشون از پشت بام می افته.
      در نهایت خانمها دوستان گل.دعا کنیم تااین وضعیت نابهنجار اجتماعی از زندگی های هممون پاک بشه.همه با خانواده یو عیال وهمسر خودشون شاد باشند و خوشبخت اینقدر عاشق همسرانشون بشن که چشمون سیر بشه و همه بخندند وشاد باشند.
      خدا کنه امام زمان بیادش که فقط به دستهای باکفایت ایشان این آرزوی قشنگ محقق میشه.
      الهی آمین.برای هم دعا کنیم و برای زودرسیدن منجی مون.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عالی بو د کاش خانم ها و اقایون بفهمن اینها عوارض زندگی به نام مدرنیته و جدید . بابا گند زندگی ها در اومده یکم به تهی بودن زندگی ها نگاه کنید . دقیقا همون عیاشی و هرزگی غربی که دوست داشتید شد دیگه از چی ناراضی هستید ؟؟؟؟/

    • بدون نام

      بابا خانوم ناشناس چراازمردای کثیف دفاع میکنی به خاطر مشکلات زندگی بهشون حق میدی برن خیانت کنن بابا اگه اینجور مازنها مشکلات روحیمون بیشتر پس باید بیشتر خیانت کنیم تااینطوری روحیمون آرامش پیدا کنه بهمون حق بدن چیزی هم نگن برای مردا اشکالی نداره خیانت ولی ما زنا بدبختیم تو که میگی زنا کم گذاشتن برا مردش رفته خیانت کرده من نه با تمام بدبختی و نداری بداخلاقی و مشکلات خونواده سازش کردم این بود جوابم هرروز با یه زن جدید می بینمش تا خونه نیستم یکی رومیاره تو خونه تورو خدا هرزگی وبیعفتی هوسرانی یک مردو نزارید پای مشکلات زندگی بیشتر ازاین نمک روزخممون نریزید

    • نگین

      من یه خانم، بسیاررزیبا، متاهل. جونم رو واسه همسرم میدادم. جلوی خانوادم ایستادن به خاطرش، بهش محبت میکردم، پا به پاش میرفتم تنها نمونه. انقدر زیبا هستم که خیلی تو توجه هم، ولی اصلا مردی رو جز همسرم نمیدیدم. تو دانشگاه، یه پسری فکر کرده بود مجردم، یه دل نه صد دل عاشقم شده بود، وقتی فهمیدم قضیه متاهل بودنم رو بهش گفتم. اونم انقدر با شعور بود که دیگه طرفم نیومد. به خاطر همسرم حتی نگاهم بهش نمیکردم. اما همسرم جوابم رو به بدترین شکل داد، خیانت. بهش محبت کردم. گفتم اشتباه کرده، بخشیدمش اما باز ادامه داد. ناامید نشدم. چن سال صبر کردم شاید پشبمون شه، باز بخشیدمش اما باز خیانت، باز خیانت، باز خیانت.
      بعد سه سال، وقتی هیچی دیگه از غرورم نمونده بود، خسته شدم. میدونید چکار کردم؟ گشتم اون پسر رو پیدا کردم، گفتم کسی که با وجود عشقش وقتی میفهمه متاهلم جلوی خودش رو میگیره حتما خیلی مرده. پیداش کردم. بهش گفتم چه اتفاقی برام افتاده، همه چیز رو براش تعریف کردم و گفتم میخوام جدا شم.
      حالا هم میخوام بعد طلاق باهاش ازدواج کنم، با کسی که برام میمیره. سزای مرد خائن همینه. جونشم درآد.

      پاسخ ها

      • reza

        سرگذشت جالبی بود .تصمیم گرفتم بر اساسش یه فیلمنامه بنویسم و آخرش پسره از اونجایی که خیلی آذم خوبیه از ازدواج منصرف میشه وخودشه وسیله ی انتقام کسه دیگه نمیکنه

      • بدون نام

        عزیزم خیلی عذاب کشیدی اگه واقعا ته خط رسیدی چند وقتی ازش جدا زندکی کن ولی طلاق نگیر بعد با ارامش تصمیم بگیر. در مورد هیچ کسی هم غیر از خدا مطمئن نباش. و فقط به عاقبت بخیری بیندیش . عاقبتت بخیر عزیزم

    • نگین

      خدا خیلی عادله، ایمان داشته باشید که کمک میکنه به کسی که بهش ظلم شده.
      مثل الان من، یه فرشته جلوی راهم گذاشته.

    • بدون نام

      خوش به حالت نگین ازتوصدنفر خدا به یکی کمک میکنه لااقل شرایط تو خوبه من چی با دوتا بچم چیکار کنم هیچ وقت پدرومادرم ونمیبخشم از همون روز ای اول زندگی به ذات کثیف شوهرم پی بردم خواستم طلاق بگیرم هی گفتن به فکر آبروی مانیستی تحمل کن خوب میشه حالا بعد ده سال زندگی بادوتابچه خوب که نشد هیچ بدترم شده تورو خدا کسایی که اول زندگی شون یا هنوز بچه ندارن و این مشکل و دارن طلاق بگیرن چون مرداب اینجوری هیچ وقت درست نمی شن فقط خودتون و عذاب میدید من هنوز سی سالمه اما چهره ام به ز نای چهل سال به بالا میخوره مردن بهتر از زندگی کردن تو این شرایط خدا ما رو فراموش کرده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        استغفرلله .بهش رو بیار با تمام وجود بندگیت و ثابت کن و هیچ وقت غیر از خدا رو شکر تو مصیبت هات چیزی نگو . از ته دل بگو خدایا من بخاطر تو از وجودم میگذرم . غرورم محبتم فدای خواست تو .بعد چند وقت اگه واقعا ازته دل به خدا و ائمه و قران رو اوردی به طرز قشنگی ارمش داری . هر لحظه مرگ به ادم نزدیک. گور بابای دنیا . عاقبتت بخیر عزیزم

    • بدون نام

      هیچ کس مثل من بدبخت نیست تورو خدا برام دعا کنید نه از بچه هام دل میکنم نه دیگه تحمل موندن دارم زندگیم روهواست با مردی زندگی میکنم بازتاب کثیف درارتباط خیانتش به درک دردم چیز دیگس خدایا هزارتا مریضی نگیریم خوبه ازکجا معلوم تا حالا هم مریض نشدم ازایدز گرفته تاصدتا چیز دیگه اگه اینطور باشه ازخداشکایت میکنم پیش همه که چرا آدم های چشم پاک ومیندازه گیر آدم های چشم چران و هوسی

    • نگین

      خدا خیلی عادله، ایمان داشته باشید که کمک میکنه به کسی که بهش ظلم شده.
      مثل الان من، یه فرشته جلوی راهم گذاشته.

    • بدون نام

      نگین توهم که همش همین یه جمله رو میگی ازعادلی خدا هیچی به ما نمیرسه پیر شدیم رفت پی کارش

    • تنهای تنها

      سلام خواهرا خدا به دل هممون رحم کنه بااین شوهرای هرزه من شوهرم روخیلی دوست داشتم وهربار فهمیدم باکسی رابطه داره نفسم گرفت وروحم مرد تاالان گه حدود 12 ساله ومن پیر وافسرده شدم ولی اون همچنان جووون وتاره سه شب پیش فهمیدم باز به یه دختره قول ازدواج داده این درحالی است که همه چیزشو سر این کارهاش ازدست داده ومابه بدبختی داریم زندگی مون رو میگذرونیم باسه تأ بچه نازنین که دوتا شون رواز بس روحیه ام تواوج خیانت ها یش خراب بود نفهمیدم کی باردار شدم پشت سر هم تازه یه سال بود که دخترای تهرانی ومشهد ی أس وپاسش کردن واومده نشسته ولی چون باز میخواد یه وام برداره فیلش یاد هندوستونش کرده فقط ازخدا یه چیز میخوام اونم اینه که بیجارگی ونداریشو فقط ببینم وآرزو ی دوباره پولدار شدن اش به دلش بمونه چون چه داشته باشه چه نداشته باشه من وبچهامو چیزی نصیب نمیشه وفقط خودشه که باپولش خوش میگذرونه خانمها خواهش میکنم برای منو بچهام دعا کنید ما همیشه توی خونه هستیم دارم خفه میشم خدایا دستم روبگیر ونجاتمون بده دوست ندارم بچهام زیر سایه همچنین پدری بزرگ شوند همین الانش هم کلا اخلاق اون رو گرفتن التماس دعا عزیزان

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو رو خدا بچه هاتون و اصیل و درست بار بیارید . مثل پدر نشن .که وظیفه مادر بعد از همسری تربیت صحیح . الحمدلله شما پاکی . خدا رو شکر فرزند نازنین داری . تو رو خدا یاد شون بده پاک و با ایمان باشن. خیانت و هرزگی کمر جامعه رو میشکونه و دامنش اون دنیا پای تربیت صحیح پدر و مادر. خدا بهت زندگی با عزت بده .

    • بدون نام

      سلام تنهای تنها من ازتو تنها ترم باورکن بارها به سرم زده خودمو دوتا بچه هام و بکشم تا راحت بشم منم مثل تو هرچی داشتیم واداشتیم خرج هرزه بازی اش با زنا کرد هنوزم میکنه باور کنید هنوز سی سالمه چهرم به ز نای چهل ساله میخوره شوهرم جوون مونده ... فقط تنها دادگرمون خدای که اونم قربونش برم صبرش زیاد

    • نگین

      خدا خیلی عادله، ایمان داشته باشید که کمک میکنه به کسی که بهش ظلم شده.
      مثل الان من، یه فرشته جلوی راهم گذاشته.

    • نگین

      نمیدونم چی شده همش از طرف من نظر تکراری میاد، ای بابا...
      فقط خدا بهمون کمک کنه. این مردا هم خیلی پر رو ان، خودشون هر غلطی دلشون خواست میکنن، ولی از زنا انتظار وفاداری دارن.
      خودتونو ناراحت نکنید. بیشتر از این نذاریم نابودمون کنن، ادامه تحصیل بدید، درس بخونید، کلاسای مختلف شرکت کنید، مهارتهاتو نو بالا ببرید، بی خیال. همه چی که تو ازدواج و روایط زناشویی خلاصه نمیشه.

    • الناز

      من هم مثل همه شما خیانت دیدم دلم انقدر شکسته که با هیچ چیزی درمون نمیشه، چقدر واسه رسیدن بهش تلاش کردم، چقدر دوسش داشتم،ولی....دفعه اول که خودش اومد به خیانتش اعتراف کرد و طلب بخشش کردو دستای کثیفشو روی قرآن گذاشت که دیگه تکرار نمیشه باورش کردمو باهاش ادامه دادم به خاطر بچه هام ولی هیچ چیزی تغییر نکرده هنوزم همون جوریه هنوزم با زن صیغه ایش داره زندگی میکنه درد من این نیست درد من این که نمیتونم جلوش وایسم نمیتونم بهش بگم چرا 4 صبح میای خونه نمیتونم هوار بزنم چون با صدای نکرش با دروغاش وااااااای نمیدونم چی بگم خیلی حرفا دارم بزنم خییییییلی،،،، فقط منتظرم همون قرآن جوابشو بده یا درستش کنه یا نابودش کنه. خدایا مارو دریاب ماهم آدمیم فراموشمون نکن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خواهر نازنینم اگه قصد داری باهاش زندگی کنی بخدا توکل کن. اون نامرد شما زن باش. اخ خدا جون قربون ارامشی که بد توکل به تو بهم رسید . زندگیم . ناراحتی هام . غصه هام اشک هام فدای یک لحظه ارامشی که تو به من دادی که غیر از تو هیچ چیز دیدنی نیست بخدا ادم خیانت کار همیشه وجدان درد داره حتی اگه به زبون نیاره . خوش بحال ادم با جدان راحت . یا علی

    • بدون نام

      من ازهمه بدبخت ترم الناز منم مثل تو بااینکه میدونم از خونه بیرون میزنه کجا میره چه کارایی که نمی کنه با چه کسایی که نمی گرده بازم نمیتونم داد بزنم بگم کجا بودی به قول خودت شروع میکنه به داد و فریاد و دروغ هی به روش نمیارمو میسوزم و میسوزم به خاطر بچه هام لعنت به این روزگار نمیدونم خدا ما رو برای چی خلقت کرد فقط برای غصه خوردن

    • نگین

      ببخشید الناز جون، یه راه داره، اصلا بهش فکر نکن، فکر کن مجردی. چی واسه خودت میخواستی انجام بدی؟ آرزوهات چیه؟ برو دنبالشون. مردا مثل ما موجودات کاملی نیستن، من به این نتیجه رسیدم وقتی اینطوری ان نباید نشست و غصه خورد و انتظار خوشبخت کردنمون رو ازشون داشت پاشو وایسا. فکر خودتی و خودت. خودتو تقویت کن، به سلامتیت اهمیت بده، ورزش کنن کتاب بخون، ببین چه قدم مثبتی میتونی واسه خودت برداری. در جهت آسایش خودت قدم بردار.
      منم یه زمانی مثل تو بودم، نابود شدم. نه دوستم داشت نه توجهی، همشم بهم میگفت پاشو برو.خیلی صبر کردم. چند سال با بدبختی خرج خودم رو دادم. الان دیگه حذفش کردم. نه تنها اونو دیگه روی هیچ کسی دیگه حساب نمیکنم. اینو بدون دلت واسه خودت نسوزه هیچ کسی دیگه هم دلش واست نمیسوزه. به این فکر نکن که یه زنی. بیشتر لز هر چیز تو یه انسانی. قوی باش، روی پای خودت بایست.خدا هم کمکت میکنه، شک نکن.
      تو که باشی برای من کافیست، چه نیازیست هیچ کس ها را

    • نگین

      البته اصلا منظورم این نیست که طلاق بگیر. من مجبور شدم، مجبورم کرد یعنی. منظورم اینه که روی پای خودت بایست و ازش انتظاری نداشتخ باش. اون همه انرژی و وقتی که میخوای بذاری واسه اه و ناله صرف شخص خودت کن

    • مهسا

      منم شوهرم چندین ساله خیانت میکنه خیلی صبر کردم دیگه تحملشو ندارم غرورم شکسته ولی مثل زنای قدیم غمباد نمی گیرم منم میرم دنبال عشقم

    • مهسا

      فکر نکنید شوهر یا کس دیگه به دادتون می رسه دنیا بی رحم تر از این حرفاس من تمام جونمو و مالمو برا شوهرم دادم از هیچ لحاظ براش کم نذاشتم از راحتی زندکی وبی کاستی دس به تنوع طلبی زده خودم هم اشتباه کردم نباید این همه زندگی رو براش اسان وبی دردسر می کردم الا بیشتر به فکر بچه هام هستم هیچ نقشی در تربیت آنها ندارد از بس مشغول هس ولی خودمو نباختم کسی که ارزش این همه محبتو ندونه ارزش نداره براش غصه بخورم با برنامه ریزی دقیق که فردا به مشکل نیوفتم نقشه جدایی رو می کشم خوشبختانه بجه هام بزرگن خودم هم تضمین مالی دارم پس چرا بقیه عمرمو حقارت بکشم منم انسانم در نقطه ای از زندگی که به فکرش هم نمی رسد البته نه چندان دور تاروان خیانتشو با هزار پشیمانی خواهد داد خانما اول درس عبرت بدید بعد طلاق بگیرین نگران نباشین حتی اونایی هم‌که شاغل نیستن با هزار فوت وفن می تونن یه در آمدی داشته باشن نه غیر شرعی
      قابل توجه مردان متخصصین بر این باورن که زنان از لحاظ جنسی ده برابر از مردان بیشترن پس اونا هم نیاز جنسی واحساس محبت به جنس مخالف دارن مثل خود من ولی حیا وگناه مانع از انجام خلاف می شود تازه از بس به زنان ظلم شده دیگه بسه
      کلام آخر ما زنان انسانیممممممممممممم نه برده

    • الناز

      منم با نظر مهسا موافقم واقعاً این مردای کثیف ارزش اینو ندارن که به خاطرشون غصه بخوریم و خودمونو نابود کنیم اینو مطمئن باشید کسی که آخر سر نابود میشه خودشونن،بچه های من کوچیکن و اصلا نمیتونم به فکر طلاق باشم زندگیمو در کنار بچه هام دوست دارم و شوهرم دیگه واسم هیچ ارزشی نداره و فقط در حد یه خواب میاد خونه اونم 4،5 صبح پس بود و نبودشم مهم نیست، از نظر عشق و محبت واقعاً کمبود دارم ولی هیچ وقت به خودم اجازه نمیدم که حتی یک لحظه به کسی فکر کنم چون ترس از خدا،گناه و حیا مانع از این میشه، همه مردا از نظر من بی ارزشن،من به آیندم امیدوارم و میدونم که خدا پشتم و جواب نامردیای شوهرم میده تنها حسنشم این که از نظر مالی تأمینم میکنه. به امید روزای خوب برای همه شما فقط با یاد خداااااااااااااااا

    • مهسا

      نگین جان امید وارم با ازدواج مجدد خوشبخت بشی ولی آیا با این شکستی که خوردی بازم به مردا اعتماد داری چه تضمینی هس این یکی خیانت نکنه فضولیه ولی داریم درد دل می کنیم ولی من جای توباشم وحتما هم این کارو انجام میدم صیغه میشم همون کاری که سرنوشت با من کرد چون به هیچ مردی نمیشه دل بست هرزه نیستم ولی خیلی خیلی زخم خورده هستم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ك اواربشين روي زندگي ديگران امثال شماها هستن ك به گند كشيدن زندگي مردم رو

    • مهسا

      نگین جان امید وارم با ازدواج مجدد خوشبخت بشی ولی آیا با این شکستی که خوردی بازم به مردا اعتماد داری چه تضمینی هس این یکی خیانت نکنه فضولیه ولی داریم درد دل می کنیم ولی من جای توباشم وحتما هم این کارو انجام میدم صیغه میشم همون کاری که سرنوشت با من کرد چون به هیچ مردی نمیشه دل بست هرزه نیستم ولی خیلی خیلی زخم خورده هستم

    • سحر

      وای چقدسخت.شوهرمن خداروشکرماهه

    • mmmm

      منم خیانت دیدم هرگز فکر نمیکردم شوهرم اینکاره باشه ایکاش توی جامعه در مورد خیانت فرهنگ سازی میکردن و آسیب هاشو بررسی میکردن و تلویزیون زیاد روش تمرکز میکرد ایکاش اون دخترا و زنهای هرزه ای که میان رو خرابه های خونه ما خونه بسازن میومدن توی این سایت ها و حال دل من وامثال منو میدیدن شاید دلشون رحم میومد. من آرزوی مرگ دارم با شک به شوهرم چجور زندگی کنم راه برگشت ندارم خدایا کمکمون کن چه آرزوا داشتم چه قصر رویایی براخودم ساخته بودم

    • نگین

      بیخیالشون. وقتی تمام امیدمون رو به یه آدم میبندیم همین میشه دیگه.
      گفتم باید روی خودمون کار کنیم، قوی بشیم، ادامه تحصیل بدیم، چه گلی به سر ما زدن که بخوان واسه بقیه بزنن

    • الی

      منم دیروز مچشو گرفتم خیلی داغونم خدا ازش نگذره با دوتا بچه کوچیک خون به دلم کرد من که چیزی واست کم نزاشتم تازه با سردیت کنار اومدمو دم نزدم خوبه منم همین کاراتو باهات بکنم چه حسی داره بفهمی زنت عشق قبلنات الان با یه مرد یا پسر رابطه داره من مادرم واین عشقولا جلومو گرفتن وگرنه تا الان خدا میدونه سر به بیابون گذاشته بودم تا حالا تو زندگیم از کسی به این شدت متنفر نبودم از طرفیم نمیتونم برگردم پیش خانوادم چون از نظر احساسی بهشون نمیتونم منم ضربه وارد کنم فقط با حس تنفر وانتقام زنده ام واینکه خدا بچه هامو عاقبت بخیر کنه که به باباشون نرن وگرنه مصیبتیه

    • نگین

      چقدر زیاده. همه دارن مینالن. فکرامونو روی هم بذاریم ببینیم علتش چیه؟ چرا کسی قدر زندگیشو نمیدونه؟ چی باعث میشه همچین اتفاقی بیفته؟ چرا آخه؟؟
      چرا آخه؟ زن با زن چه فرقی داره؟ به چی میخوان برسن؟ اگه با کسی هم که الان باهاش رابطه دارن و زندگیشونو به خاطرش بهم زدن ازدواج کنن، دوباره به اونم خیانت میکنن. آخه ریشه اش چیه؟
      آقایون لطفا جواب بدن

      پاسخ ها

      • ناشناس

        گناه و هوس تو نظر اینا شیرینه

      • بدون نام

        سلام من یک زن تحصیلکرده در رشته روانشناسی هستم از لحاظ سطح فرهنگی و اجتماعی از شوهرم خیلی فرا تر بودم. شوهرم برای ازدواج با من ۸ ماه خودشو به آب و آتیش زد ولی من اون اوایل وقتی نحوه صحبت کردنش رو می دیدم اصلا برام خنده دار بود که بخوام حتی بهش فکر کنم تازه اینا قبل از آشنایی با خانوادش بود. شوهرم با اینکه همکارم بود ولی واقعا ازش خوشم نمی اومد.اما همین من که روانشناس بودم هم فریب خوردم و با دیدن اون همه جزع و فزع کردنش با اینکه واقعا اوایل ازش بدم می اومد ولی منم بهش احساس پیدا کردم و اجازه دادم بیان خواستگاری ولی وقتی با خانوادش آشنا شدم دیدم وای چه خانواده داغونی داره از لحاظ فرهنگی صفر بودن ولی منه احمق با وجود مخالفت خونوادم خودمو عقل کل می دونستم و خونوادم رو راضی کردم عقد کردیم ولی هر روز بیشتر به کله پوک بودنش پی می بردم خانوادش یه مشت ارازل و اوباش که مثل مگس شب و روز وزوز می کنن. زبونشون پر از کلمات رکیک. دروغگویی عادت روزانشون بود و من مدام فریب می خوردم حقوقم رو برای ساخت خونه دادم و بهم گفتن خونه به نامت میشه ولی وقتی بعد از دو سال خونه ساخته شد و ما همچنان به خاطر تنگدستی شوهرم عقد بودیم و خانوادش بهش کمک نمی کردن و فقط من بودم که بهش کمک میکردم مادرش یه دفعه دور برداشت که نباید خونه به نامت بسه. وای موج بی اعتمادی توی وجودم شکل گرفت البته خونواده شوهرم هزارتا بدبختی دیگه برای من بوجود آوردن که خدا لعنتشون کنه چون منو داغون کردن من می خواستم طلاق بگیرم همون دوران عقد ولی فقط به رشته م و موقعیت شغلیم فکرمیکردم. ازدواج کردیم و کثافت کاریای خونواده شوهرم و ابله بودن شوهرم ادامه داشت شوهر من و خانوادش در حد یه مشت بچه کودکستانی فکر می کنن و رفتار می کنن ومسئولیتی در قبال حرفی که می زنن ندارن و فقط حرف می زنن. این قوم اجنه خیلی بلاها سر من آوردن که واقعا بی شماره و اگه بخوام بگم یه طومار میشه ولی انشالله می خوام به صورت رمان بنویسم ولی خیانت این خوک هرزه تیر آخر بود به من. من الان با عقدم ۷ سال از زندگیمان میگذره و تنها کاری که کردم و خدا کمکم کرده این بوده که نذاشتم بچه دار بشم‌ یه هرزه لیاقت نداره که اسم مقدس پدر رو یدک بکشه البته منم تا مرز طلاق رفتم دادگاه و اینجور چیزا ولی نشد الان دیگه واقعا به خاطر موقعیت شغلیم که با طلاق در تعارض نمی خوام طلاق بگیرم ولی فقط خدا داره صبرم می ده. خیانت توجیه پذیر نیست اگه زوجین با هم مشکل دارم یا مشکلشون رو حل کنن یا برو جدا شن نه اینکه مثل یه گربه ترسو از پشت خنجر بزنن من بارها به شوهرم می گفتم بریم؟ پیش مشاور ولی به خاطر مغز کوچیکش و ترس از اینکه شخصیت بیمارش رو بشه قبول نمی کرد البته یه بار ماد کله پوکش گفت ادم باید خودش مشکلش رو حل کنه مشاور دیگه چیه. تصور کنید یه مشت ناقص العقل خودشونا حلال مشکلات نی دونستن .دارم با تمام وجودم این حرف رو می زنم. تو رابطه من و شوهرم اگه کسی قرار بود خیانت کنه من بودم نه اون ولی من عزت نفس دارم و سلامت روان. من با یه فردی ازدواج کردم که خانوادگی اختلال شخصیت مرزی دارن. کدومتون مدام تهمت خوردین ولی مقاومت کردین. شوهر من مدام به من تهمت می زد و میگفت تو با فلانی و بهمانی رابطه داری. چون خودش هرزه بود به من فرا فکنی می کرد. حتی وقتی هرزگیاش رو رو کردم باز هم میگفت تو خودت با فلانی و بهمانی رابطه داری و داری به من تهمت می زنی. شوهر من همیشه اون چیزی که خودش هست رو به من نسبت می ده دروغگویی براش مثل نفس کشیدن واجبه. فقط دارم با توکل به خدا پیش می رم و همیشه از خداوند عزیزم خواستم آگاهی شوهرم و خانوادش رو با تجربه زجری که من کشیدم بالا ببره. هیچ چیزی جز خانواده در اصل و نسب دار بودن و سلامت روان فرد تاثیر گذار نیست. خانواده شوهر من یه مشت بیمار تحویل جامعه دادن و من قربانی یه تربیت بیمار شدم. . .

    • بدون نام

      خدالعنت کنه مردهایی که خیانت میکنن

    • الناز

      خدا لعنتشون کنه که با روح و روان و اعصاب یه آدم اینجوری بازی میکنن تا خودشون لذت ببرن امیدوارم به زمین گرم بخورن کثافتا

    • يك زن متاهل

      مردا رو نبايد جدي گرفت! خيانت كرده و نكردشون فقط بدرد اين ميخورن كه پولشون و اعتبارشون رو خرج ما زنان كنن، حالا اگر از بينشون بودن مردايي كه با اخلاق باشن و اهل خيانت نباشن پاداششون اينه كه مورد عشق بي دريغ همسرشون هم باشن. در غير اين صورت گاو شيردهي بيش نيستن. زياد سخت نگيرين.

    • يك زن متاهل

      مردا رو نبايد جدي گرفت! خيانت كرده و نكردشون فقط بدرد اين ميخورن كه پولشون و اعتبارشون رو خرج ما زنان كنن، حالا اگر از بينشون بودن مردايي كه با اخلاق باشن و اهل خيانت نباشن پاداششون اينه كه مورد عشق بي دريغ همسرشون هم باشن. در غير اين صورت گاو شيردهي بيش نيستن. زياد سخت نگيرين.

    • نگین

      به نظرم درست میگی. من وقتی اومد خواستگاریم. دلم سوخت براش، گفتم مثل دخترای دیگه نباشم، هیچی نداشت، حتی عروسی برام نگرفت. این چند سال زندگیمونم بیکار بود و دانشجو، سربازی هم نرفته بود. این چند سال انقدررر گار کردم برای یه ریال پول انقدر کار کردم. به امید اینکه بالاخره درس و سربازیش تموم میشه و کار پیدا میکنه. اما بعدش که یه کار موقت پیدا کرد، بهم خیانت کرد. و گفت برو خونه بابات.
      آره کاش حداقل وضع مالیش خوب بود، این چند سال انقدر اذیت نمیشدم. اونوقت مردا مینالن اه دخترا پی مادیاتن، خب خوبتون میکنن، اینم نتیجه کسی که مادیات رو نواخست.

    • تنها

      شوهرمنم بهم خیانت میکنه بادخترمجردی رابطه داره نمیدانم باید چیکارکنم دوتابچه دارم دختره هم میدونه ک طرفش متاهله براش مهم نیست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بهترین جواب به دنیا . تربیت دخترانی پاک دامن .که باعث افتخار مادر باشن. وگرنه تلافی که کار شیطان. توکل بخدای بزرگ

    • بهار

      یه سال بعده ازدواجم متوجه شدم همسرم با دختر خانومی ارتباط داره. اول بروش نیاوردم وچند ماهی بهش مهلت دادم. تااینکه با دختره کات کرد ازش قول گرفتم دیگه نکنه اینکارو. دو هفته بعد ازون با دختر دیگه ای شروع کرد. مکالمات و چتاشونو دیده بودم. حتی کاری کرد که من ندونسته و اتفاقی با دختره دوس شدم و به خونه م رفت و امد داشت. بعد که همه چیو گفتم دوباره گف اشتباه کرده . ولی بهش گفتم که تلافی میکنم. الانم دقیقا دارم اینکارو میکنم. بالاخره روزی میفهمه بهش خیانت میکنم . دوس دارم سوختنشو ببینم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خب عزیزم شما داری اشتباه ایشون و تکرار میکنی اسمشم گذاشتی تلافی تا اروم بگیری بخدا که خودت ارامش نداری این طور . ارامش خیلی مهمتر از تلافی خدا بهت کمک کنه از راه صحیح استفاده کنی. تو رو خدا ولنگاری و به هر اسمی تلافی یا هرچیز مد نکنید

    • مهسا

      چی بگم بهار خانم همدردبم منم بارها فکر شما رو می کنم ولی وقتی عاقلانه به موضوع فکر می کنم می بینم بیشتر مردان مثل هم هستن آیا ا رزش داره بخاطر اونا به فساد بیفتیم من دارم پول پس انداز می کنم که ازش جدا شم خوب از راه شرعی شوهرتون بسوزون هیچ مردی حتی بعد طلاق نمی خواد زنش ازدواج کنه بازم فکر کن الان عصبانی هستی بعدا از پشیمون میشی زمانی که کار از کار گذشته

    • نرگس

      واقعا این مردها ... حیف ما زنها که بااین های زندگی میکنیم من ده ساله ازدواج کردم یعنی هیچ حسنی توش ندیدم و باز هم تو این زندگی نکبت موندم به شدت دست بزن داشت اخلاق و اعصاب نداشت بددهن و عصبی بود تازه تو شهر غریب ازدواجمونم کاملا سنتی بود که نگم مقصر خودم بودم حوصله ی هیچ چیز و هیچ کس نداشت حتی اهل تفریح هم نبود سوختم و باز هم موندم تو زندگی بدتر از اون اینکه وضعیت مالیشم خوب نیست که بخوام دلم بهش خوش کنم ولی با این وجود وایسادم البته بارها خیانتش در حد sms و فیسبوک و ایمیل دیدم ولی تحمل کردم آخرین بار دیگه قسم جدم خورد و امضا کرد که دیگه دست از خیانت برمیداره و من بهش اعتماد کردم بعد ‌سرکار سیستمش تلگرام نصب کرده بود بهش شک کردم رو گوشی خودم تلگرامش نصب کردم داغووووووون شدم الانم فقط دارم اشک میریزم حتی با همون زنه که قسم جدم خورده بود رابطه داشت با چند تا از زنهای فامیلشون که خیلی از لحاظ ظاهری از من پایینترن ارتباط داشت و بدترین حرفهای رکیک بهشون زده بود ازش تنفر دارم آرزو دارم ذلت و خاریش ببینم انشالله همونجور که راحت اشکم در میاره گریه و آه نالش ببینم جالبه باز هم میگه پشیمونم ولی با دو تا بچه نمیدونم باز هم این حقارت تحمل کنم آخه من هم از زیبایی کم ندارم ولی اون خیلی پست و کثیفه خدا ازش نگذره

    • دل شکسته

      بعد از ۲۰‌ سال زندگی و فداکاری و دادن خرج خونه و وسایل زندگی ( شوهرم همیشه بدهکار قسط ماشینهای متنوعی که میخرید بود که بعدها فهمیدم حقوقش رو صرف چیزهای دیگر میکرد ) رفتارهای مشکوکی که کما بیش به شوهرم داشتم و همیشه انکار میکرد به جز یک بار که پیامک عاشقانه با همکار مشترکمان که متاهل بود دیدم و گفت در حد پیامک و پارک رفتن بوده و بخشیدمش و برای همه فامیل و همکاران یک قدیس بسیار محترم بود .، ولی همیشه سرش در گوشی بود و گاه و بیگاه ناگهان از خونه بیرون میرفت و میدبدم با گوشی صحبت میکند بالاخره اتفاقی یک گوشی مخفی از او پیدا کردم و با دادن رمزهای مختلف گوشی رو باز کردم و فهمیدم ۱۶ ساله از همکار گرفته تا منشی موسسه تا مادر دانش آموزانش تا دانش آموزان ابتدا رابطه عاشقانه شروع میکرده که منجر به رابطه نامشروع میشده و شاید در یک ماه با چتدین زن همزمان رابطه داشته و به همه اظهار عشق میکرده و هر زمان که من به مسافرت میرفتم و یا به سرکار میرفتم زنهای مختلف به خونه می اورده و یا به خانه انها میرفته و انواع عکس و فیلم از اونها میگرفته و پیامهای بسیار زشت که فقط با خوندن اونها به شدت بالا می اوردم.( البته این اواخر چون شک کرده بودم کمتر از خونه بیرون میرفتم که همیشه با من دعوا میکرد که چرا دیگر مسافرت نمی روم . با اصرار زیاد درخواست طلاق دادم ولی در حین اجرای طلاق گفت که هر پولی میخوام میده فقط گوشی رو پس بدم و پس ندادم و خانواده ش هم همش طرفش رو گرفتند که حتما تو براش کم گذاشتی که اینقدر خیانت میکرده و اگر میدانستند زودتر برایش زن دوم میگرفتند !!در روز طلاق خیلی گریه کرد که منصرف بشم ولی قبول نکردم و جدا شدم ولی هنوز در فشار هستم و افسرده شدم و جوابی برای اون همه رابطه نمیتونم بفهمم در صورتی که همیشه به من اظهار عشق میکرد و بعد از جدایی اهل نماز و قرآن شده و میگویند توبه کرده است. ‌( کاری که در خیانت قبلی هم انجام داد ولی بعد از مدتی نماز رو ترک کرد ) خیلی غمگین و افسرده هستم و شب و روز گریه میکنم .

    • دل شکسته

      بعد از ۲۰‌ سال زندگی و فداکاری و دادن خرج خونه و وسایل زندگی ( شوهرم همیشه بدهکار قسط ماشینهای متنوعی که میخرید بود که بعدها فهمیدم حقوقش رو صرف چیزهای دیگر میکرد ) رفتارهای مشکوکی که کما بیش به شوهرم داشتم و همیشه انکار میکرد به جز یک بار که پیامک عاشقانه با همکار مشترکمان که متاهل بود دیدم و گفت در حد پیامک و پارک رفتن بوده و بخشیدمش و برای همه فامیل و همکاران یک قدیس بسیار محترم بود .، ولی همیشه سرش در گوشی بود و گاه و بیگاه ناگهان از خونه بیرون میرفت و میدبدم با گوشی صحبت میکند بالاخره اتفاقی یک گوشی مخفی از او پیدا کردم و با دادن رمزهای مختلف گوشی رو باز کردم و فهمیدم ۱۶ ساله از همکار گرفته تا منشی موسسه تا مادر دانش آموزانش تا دانش آموزان ابتدا رابطه عاشقانه شروع میکرده که منجر به رابطه نامشروع میشده و شاید در یک ماه با چتدین زن همزمان رابطه داشته و به همه اظهار عشق میکرده و هر زمان که من به مسافرت میرفتم و یا به سرکار میرفتم زنهای مختلف به خونه می اورده و یا به خانه انها میرفته و انواع عکس و فیلم از اونها میگرفته و پیامهای بسیار زشت که فقط با خوندن اونها به شدت بالا می اوردم.( البته این اواخر چون شک کرده بودم کمتر از خونه بیرون میرفتم که همیشه با من دعوا میکرد که چرا دیگر مسافرت نمی روم . با اصرار زیاد درخواست طلاق دادم ولی در حین اجرای طلاق گفت که هر پولی میخوام میده فقط گوشی رو پس بدم و پس ندادم و خانواده ش هم همش طرفش رو گرفتند که حتما تو براش کم گذاشتی که اینقدر خیانت میکرده و اگر میدانستند زودتر برایش زن دوم میگرفتند !!در روز طلاق خیلی گریه کرد که منصرف بشم ولی قبول نکردم و جدا شدم ولی هنوز در فشار هستم و افسرده شدم و جوابی برای اون همه رابطه نمیتونم بفهمم در صورتی که همیشه به من اظهار عشق میکرد و بعد از جدایی اهل نماز و قرآن شده و میگویند توبه کرده است. ‌( کاری که در خیانت قبلی هم انجام داد ولی بعد از مدتی نماز رو ترک کرد ) خیلی غمگین و افسرده هستم و شب و روز گریه میکنم .

      پاسخ ها

      • نگارغمگین

        زندگی تو خیلی شبیه زندگی منه .با این تفاوت که شوهرمن یک تسبیح دردست داره وقیافه ادمهای مذهبی داره و با این تیپ وقیافه معقول دایما خیانت میکنه

    • بدون نام

      سلام من بیشتر زنانی را که واردزندگی زن وشوهری میشن را مقصر میدونم به قول معروف پا رو اشیونه کسی نزار که پا میزارن رو اشیونت خدا لعنت کنه اینجور زنها رو خوب برید سراغ اونایی که زن مرده یا زن طلاق هستن

    • گلسا

      خدا همه مرد وزن های خائن رو لعنت کنه.من پزشک هستم و تک فرزند خانواده ای که والدینم هم دکترهستن.نمی خوام از خودم تعریف کنم اما قیافه خیلی خوبی دارم هیکلم معمولیه یکم تپلم اما وزن و قدم نرماله.خریت کردم و دوره دانشجویی با پسری دوست شدم که دانشجوی ترم آخر کارشناسی بود و هیچ سنخیتی با من و خونوادم نداشت.انقدر اومد و رفت و گفت خودم و میکشم که خر شدم و علیرغم مخالفت خانوادم بعد فارغ التحصیلی باش ازدواج کردم.از لحاظ مالی و تحصیلی و خونواده که بش سر بودم.از لحاظ محبت و احترامم چیزی واسش کم نمیذاشتم.چه شب هایی که شیفت بودم خسته و کوفته میرسیدم خونه, می رفتم حموم جا اینکه بخوابم و استراحت کنم غذا می پختم و علیرغم خستگی اگر تقاضای رابطه داشت نه نمیگفتم.ظاهر زندگیمون عالی بود و همه فکر میکردن ما خوشبخت ترین زوج عالمیم.حتی پدر مادرم میگفتن از مخالفت مون پشیمونیم چون این پسر فرشته است.یک شب که از سر کار اومدم دیدم گوشی به دست تو تخت خوابه.پتو کشیدم روش و گوشی رو برداشتم دیدم پیامی اومد که حاوی یک تصویر خیلی زننده بود.پیام رو باز کردم و دنیا رو سرم خراب شد.دیدم ایشون با یک زن خیابونی چه حرفا که نمی زده و چه عکس ها که نمی فرستادن.یک درصد اون زن رو مقصر نمیدونم.اون شغلش تن فروشیه.اما شوهر بی شخصیت من باید آدم بود.یاد حرف های رمانتیکی که نثار یک زن فاحشه کرده بود میفتم آتیش میگیرم.مشکل مالی واسه طلاق ندارم فقط نگران پدر مادرم هستم.باطلاق تک فرزندشون اون هم وقتی همه کار واسه داماد آشغالشون کردن از خرید خونه و ماشین بگیر تا سفر بردن و هدیه های گرون قیمت دادن نابود میشن.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وای گلسا جون چه شباهتی بین منو تو هست. فقط از خدا می خوام روزی برسه که همون طور که دنیا رو برا ما جهنم کردن برا خودشون جهنم بشه. هم این دنیا هم اون طرف

    • خانوم مارپل

      جالب بود خانوم ها حتی بدون هیچگونه رابطه جنسی خیانتشون فاجعه اس چون رابطه احساسی بدتره ازونور مردا همه جوره خیانتشون قابل توجیه!!!!.تاکی قراره با قوانین مردسالارانه روانشناسی سر زنها کلاه بره خدا می دونه.

    • حنان

      منم شوهرم بهم خیانت کرد سال نود اون زمان حامله بودم دخترم رو خیلی برام سخت بود غصه خوردم به شدت الان دخترم دختر سالمی نیست با اینکه خیلی نازه نزدیک چهار ساله هر روز داره دارو میخوره همه اینارو از شوهرم میدونم کاش اون زمونا جدا شده بودم الان بچه ام سالم بود

    • لاله ی سوخته

      پیام های دوستان رو خوندم من به عنوان یک خواهر کوچکتر از تمام عزیزایی که ازدواج کردن خیانت دیدن ولی بچه ندارن توانایی دارن خواهش میکنم جدا بشین صبر با این افراد کار بیهوده ایست اینا درست نمی شن مخصوصا خانمی با شرایط شما خانم گلسا خواهش میکنم جدا شین شما موقعیت خوبی دارین ببخشین ولی هرچیم خرجش کردین سگ خور اینها مثل زالو هستن خونتون رو می مکن پدرمادرتونم بلخره با این مسئله کنار می یان ومطمنن اگر بدون شما عذاب می کشین خیلی عذاب خواهن کشید منم مثل همه ی شما این مشکل رو دارم همسرم مرتب خیانت می کنه تا مچشو می گیرم معذرت خواهی می کنه به قران قسم می خوره باز شروع می کنه همین الانم می دونم با کسی به صورت چت وتلفنی درتماس ولی دیگه خسته شدم دوتا بچه دارم نمی تونم طلاق بگیرم ولی دارم از طریق های دیگه خودم رو کمی سرگرم می کنم مثل باشگاه رفتن ورزش کردن می خوام ادامه بدم اگر بتونم مربی بشم سعی می کنم طلا بخرم وپس انداز کنم چون ایندم مشخص نیست البته خداشکر بسیار پدر مادر خوب حامی وفهمیده ایی دارم ولی خانما خودتون می دونید ی زن مطلقه تو جامعه ی ما اصلن شکل خوبی متاسفانه ندارد وحرف فامیل تنهایی ادم رو دیوانه می کند ولی با این حال از اون دختر سرزنده چیز زیادی نماند جز یک ظاهر به ظاهر خندان

    • آقاي هيشكي

      من سه ساله كه ازدواج كردم و يه دختر يكسال و نيمه دارم.وقتي مجرد بودم روابط زيادي داشتم ولي بعد از ازدواجم شدم يه آدم سر بزير و آروم.
      بعد از به دنيا اومدن دخترم فشار مالي خونواده مارو تحت تير قرار داد و من مجبور شدم بيشتر كار كنم و طبيعتا ساعات حضورم تو خونه كمتر شد و بيشتر خستگيم رو آوردم تو خونه.
      اي كاش زنم يه ليوان چاي دستم ميداد!
      در طول ٣ سال زندگي يك روز نشد صبحانه خورده برم سر كار
      وقتي هم از سركار ميام زنم يا اززحمتاي بچه داري غر ميزنه يا از وضعيت بد مالي يا كم و كسري هاي خونه.من هم عصباني ميشم و مثل خودش غر ميزنم و گله ميكنم.زندگيمون رو به سردي رفته و الان حلقه وصل زندگي ما دخترمه.
      ما در عرض ٣ سال يك خونه بالاي ١٠٠ متر تو يه محله خوب تهران داريم،دوتا ماشين،مسافرتو تفريحمونم سر جاشه.هدفم اينه كه بگم امكاناتمون بعد از سه سال بد نيست.
      اگر همسرم يكم موقعيت من رو درك ميكرد،بهم توجه ميكرد و بهم ميفهموند كه قدردان زحمتهاي من هست حال و روز من امروز اين نبود.
      امروز تصميم گرفتم به همسرم خيانت كنم.
      شايد خستگيها و دلتنگياي من بايد جايي بيرون از خونه خالب بشه و شايد بايد كسي بيرون اون خونه منتظر ديدنم باشه.وقتي هم كه ميرم پيش زن و بچه ام خوشحال و راضي خواهم بود!
      خانومايي كه اينجا شوهراتونو نفرين ميكنيد لطفا قبلش يه نگاه به خودتون و زندگيتون و خاله زنك بازياتون بندازيد.شايد نياز به يك بازنگري جدي داريد!

      پاسخ ها

      • ژیلی

        این دیگه چه توجیه مسخره ایه نخیر شما با این حرفا داری میزنی که وجدان خودتو راضی کنی وگرنه خیانت کردن هیج وقت قابل توجیه نیست با زنت مشکل داری اخلاقش خوب نیست درست بشو نیست؟؟؟؟ جدا شو برو با هرکی دیگه می خوایی باش این وسط مطمین باش به بچه تون هم لطف کردی که وقتی بزرگ شد غم اینو داره که پدر و مادرش جدا شدن نه اینکه یه پدر خیانتکار یه مادر سرخورده و عصبی یه زندگی خانوادگیه نا امن !!!
        پس لطفا الکی خودتو توجیه نکن این داستانا دیگه قدیمی شده

      • ناشناس

        باید حرفای خانومت رو هم شنید.از دل اون خبر داری.همه چیز ..که پول نیست

    • بدون نام

      منم شوهرم بهم خیانت میکنه از ب بسم الله زندگیمون و حتی نامزدیمون تا الان دارم خیانتاشو تحمل میکنم هنوز عاشق عشق قدیمیشه و بهاش ارتباط داره میدونم هنوز عاشقشه من بچه دار نمیشم من اگر بچه داشتم ازش میگرفتم و میرفتم دنبال زندگی دلخواه خودم و شوهرمو مثل یه تیکه اشغال پرت میکردم بیرون از زندگیم و مهرمو میدادم به بچم با خیال راحت بدون سرخر به زندگیم ادامه میدادم ولی حیییییییییف و صد حیف که خدا منو از نعمت بچه محروم کرده من ارزوی مادرشدن داشتم ولی خدا بهم نمیده نه میتونم طلاق بگیرم نه میتونم تحملش کنم نمیدونم چیکار کنم ازش بیزارم بیییییزار

    • زهرا

      منم هر چی میکشم تو زندگیم از دس شوهرم .وخانوادهشه .هزاران هزار بد بختی کشیدم هنوز که هنوزه میکشم.یه آدم افسرده ام چن سالبه که دیگر از خدا دور شدم .ا ز دستش گله دارم چون هیچوقت بدادم نرسید حتی تو بدترین شرایط وروزای زندگیم دستمو نگرفت .روز خوش ندیدم. به آدم دل عشقی که هر دقیقه ولحظه عقل وهوش پیه به نفر میره.نمیدونم تاوان چی و دارم پس میرم.

      پاسخ ها

      • جینگیل

        بابا بزار کارشو بکنه شماهم زندگیتو بکن .خودتو مشغول کن بهش فکر نکن اگرم تونستی با یکنفر رابطه برقرار کن دلت خنک بشه

    • بدون نام

      مردا همشون خائنن منم شوهرم الان ده سال دارم باهاش زندگی میکنم عین ده سال بهم خیانت کرده ومیکنه به خاطر بچم مجبورم باهاش زندگی میکنم فقط اینو بگم مردا خیلی بی ارزش تر از اینن که بخوای خودتونو براشون پیر کنین به مرد خائن اصلا محل نگذاری آدم حسابش نکنید به خودتون برسید برا دل خودتون نه برا ی دل خائنا مطمئن باشید هر چه کم محلی کنید بیشتر حرص میخورن

    • بدون نام

      مردا بیشترشان خیانت کارن دنبال بهونه نگردید من واسه شوهرم هر کاری کردم بهش اعتبار و ثروت دادم و ثروتی که ا ز من بهش رسیده دشمن جونم شد و گرنه قیافه خوبی هم نداره الان هفت ساله با یه زن متأهل که مادر دو تا بچه هم هست داره بهم خیانت میکنه زنه بخاطر پول و شوهرم هم میگه اگه من باهاش رابطه نا مشروع نداشته باشم اونم با یکی دیگه می‌ره چون من خرجش کردم خودم هم ازش استفاده میکنم اونو به چشم یک کالا میبینه که خریده ومال خودشه من نمی‌دونم دیگه باید چه کار کنم چون فکر شوهرم مریضه زنه هم بخاطر پولش حاضر نیست از شوهرم بگذره

    • الی

      زنی که شوهرش خیانت میکنه مقصر نیست این شوهرشه که هرزه ست شوهر هرزه ی من بچه منو تو شکمم کشت که به هرزه گیش با یه زن فاحشه برسه.بعداز مدتی اون هرزه رو ول کرد اومد چسبید به من و گفت هیچ کس مثل تو نیست و بوی تو نمیده.من ازش طلاق گرفتم.باز هر روز اصرار میکنه برگرد زندگی بعد از تو برام جهنمه رفتم باهاش صحبت کنم و بهش فرصت بدم که میبینم با یه زن بیوه که دوتا بچه داره حرف میزنه و رفته خواستگاريش.ضمن اینکه داره اونو بازی میده به من میگه من بیوه نميگيرم برگرد گذشته رو جبران کنم.به نطرتون با همچین جونوري باید چیکار کرد?

    • مرجان

      عزیز ای من،با تک تک شما همدردم و متاسفم برای مردها.بعد از ده سال زندگی عاشقانه یه دختر ناز۱۴ ماهه دارم و متاسفانه چند روز پیش فهمیدم مردی که عاشقش بودم بهم خیانت میکنه.همزمان با چند زن متاهل رابطه داره باورم نمیشه.به خودش هم گفتم میگه پشیمون منم گفتم گور بابای من،حیف تو که اینقدر خوب بودی و اینقدر پست شدی.فردا مهریه مو می زارم اجرا،۵۱۴عدد سکه.بعدش هم با دخترم بدون آقا بالاسر به خوشی زندگی میکنم و ازش طلاق میگیرم.لطفا برای هم دعا کنیم برای منم دعا کنید کم نیارم

    • فاطمه

      من یه ساله عقدکردم اولش همه چی خوب بود بعد یه مدت سردی شوهرمو باموم وجود حس کردم کلا هفته به هفته نمیدیدمش حتی حاصرنبود شباکنارم بخوابه نه میومد اینجا نه منو میبرد خونشون وقتاییم ک میرفتم یه جوری میپیچوند و سریع میبردتم خونه ظاهر خوب و مظلومی داشت طوری ک همه میگفتن مشکل ازتوعه حتی مادرم تااینکه دیشب متوجه شدم بهم خیانت میکنه گوشیشم همیشه پس ورد داشت هیچ وقت نمیذاشت ببینم بهش برمیخورد و میگفت شک داری خدایا تورو به دل شکسته حسین قسم میدم کاری کن تموم مردا تقاص خیانتاشونوهمین دنیا ب بدترین وضع بدن

    • yegi

      سلام من يك دختر ١٧ ساله ام و فهميدم بابام به مامانم خيانت كرده و همين چند روز پيش رمز گوشيه بابامو فهميدم و شب حدود ساعتاي ٢:٣٠ كه بابام خواب بود رفتم گوشيشو برداشتم و رفتم تو تلگرامش و بعضي از پي اماي بابامو با زنه خوندم كه بابام بهش ميگفت كه اره دوستت دارم و اينا و زنه هم كه تو بيشتر حرفاش ميگف مغزم درد ميكنه و تو كجايي و بيا اينجا و از اين حرفا.يعني فقط بگم من كه اينارو خوندم حالم بهم خورد ولي هنوز به مامانم نگفتم اين مسئلرو چون اگ بگم غصه ميخوره.خيليييي دلم واسه مامانم ميسوزهه خيلي.خدا لعنت كنه اون زنيكه ي هرزه رو

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شمار باید ببینی مامانت چی برای پدر کم گذاشته ... حتما اینو تحقیق کن

    • يگانه

      مطالب خوبي بود ممنون

    • انیا

      سلام منم شوهرم داره بهم خیانت میکنه این سه سال تا حالا دوبار مچشو گرفتم اونم اظهار پشیمونی میکنه وقول داده تکرار نشه ولی این چند روزه تلگرامشو تو گوشیم نصب کردم فهمیدم هنوز باون زنس الان از پیاماش فهمیدم تو این قراره بیارش خونه. نمیدونم چکار کنم به نظررتو بذارم اون زمان که مطمعنم زن رو . ه برم مچشون بگیرم تو رو خدا نظرتون بگید

    • بدون نام

      سلام مچشم بگیری هیچ کاری نمی تونی بکنی مثل من ده سال زندگی میکنم هر روزم مچشو میگیرم اصلا کار خودشو میکنه من به خاطر بچه هام مجبورم بسازم دیگه برام عادی وبی ارزش شده فقط ناراحتیم آینه که هزار تا مریضی از ز نای دیگه نگیره ماهم مریض کنه باور کنید یقین دارم که مریضم هستم خدا منو فراموش کرد

      پاسخ ها

      • تینا

        فراموشی درخدا راه نداره،ما اجرای احکام اورا فراموش کردیم ومست غرور شدیم،سرگرم دارایی هایمان شدیم قراربود هرزنی زیباییش فقط برای همسرش باشد نه نامحرم اما این سخن وخواسته خدارا باغرور رد کردیم اجازه دادیم آنچه درحریم زناشویی باید میبود بیاید کف خیابان ومردها کور شوندونبینند ونخواهند،میل به زن درذات مرد است خدا راه چاره راگفت ای زن حریم خودت را نگه دار طنازی نکن اما...زنهای بدحجاب کجاین که جواب این زنان دلسوخته رابدهند وقتی میگویم خانم زیباییت رابپوشان میگوید دلم پاک است دلی رابشکنی گناه است به اینها نیست حالا بیان این سایت روببینن ننه من دل اینا شکونده یاولنگاری وخودنمایی زنها؟؟؟؟

    • گلی

      سلام. دوستان لطفا بمن بگین این چیزی که برام پیش آمده خینت هست یا نه؟؟
      یکساله که با آقایی دوسال بزرگتر از خودم دوستم و هدف ازدواجه. با وجود رابطه خوب وقوی و ادعاهایی که داره توی شکم واقعا و می خوام دیوونه بشم.
      من این هفته سفر بودم که خودش پیام داد و گفت خانومی بهش پیام داده که از کانادا با همسرش اومده شهرمون و از دوستم که در عکاسی وارده خواسته چنجا رو آدرس بده یا اگر خواست اونم باهاشون بره.
      من تا اینحا مسئله ای حس نکردم تا اینکه وقتی سرقرار رفته بود خودش پیام داد و جوری جلوه داد که چند نفری اومدن و گف جون برای ناهار جایی رو نداشتن ناهار بردمشون بیرون( حتی قبلش غر زده بود که ناهار خونه مهمان دارن و دیرش میشه!) من با دیدن این تناقض یلحظه حس کردم شاید دختره تنها اومده اما چیزی نپرسیدم.
      شب دوباره خودش پیام داد و تعریف کرد دیدم میگه خیلی دختر خوبی بود! و پرسیدم دیدم تنها اومده بوده!! وخیلی راحت گف ناهار بردتش بیرون و شش ساعت با هم وقت گذروندن و اون داشتان زندگیشو گفته!!!
      من بروش نیاوردم کفتم شاید خودشم راضی نبوده اما دیدم خیلی داره ازش تعریف می کنه و می خواد یه قرار دیگه هم با اون دختر بذاره که منم برم.... واقعا عصبانی ام نمیدونم چکار کنم؟؟؟
      بهش گفتم من هیچ جا نمیام و از کارش ناراحتم. مسخره ام کرد و گف توهم زدی!! بنظرتون این کار یه نوع خیانت نیس؟؟ خواهش می کنم کمکم کنین

    • بدون نام

      با سلام خانم ها اصلا ناراحت نشین همه مردا خیانت می کنم اونی که میگه شوهر من پاک هم خیلی زرنگتره که رو نکرده این دو روز دنیا رو شاد
      باشید و اول خودتونو دوست داشته باشین بزار خیانت کنه لیاقتش ...

    • م

      سلام من 14 سال ازدواج کردم از 6 ماه بعد ازدواج فهمیدم شوهرم با زنهای دیگه رابطه داره سعی کردم درستش کنم اما به خودم اومدم دیدم 14 سال گذشته و اون همچنان با زنهای دیگه رابطه برقرار میکنه و خیلی تاسف میخوزه که چرا دیگه فاحشه خونه نداریم ! معتاد به سکس هست الان با یه دختر 11 ساله دارم ازش جدا میشم اونم رفته با یه زن که نصف سن خودشو داره و مطلقه هست زندگی میکنه به نظرم توی زندگی رناشویی علاوه بر عشق باید یه ارزن شرافت و وجدان هم باشه

    • بهار

      واقعا بعضی اقایون فقط بلدن خیانت کنند. و این افراد در ظاهر خیلی هم بهت مهربونی میکنند... خودشونو جنتلمن نشون میدن... معمولا دروغگوهای قهاری هستن.... ی سری شون حتی زیر خیانت کردنشون میزنن و میگن نهههه من اصلا خیانت نکردم فلانی فقط همکاره یا دوست معمولیه.... و وقتی بهشون علامت و مدرک بدی متوجه میشن که تو همه چیو میدونی.... اون موقع هم تازه جر و بحث و داد و بیداد میکنند...توهین میکنن.... از اینکه رفتی تعقیب کردی و دنبال کارو گرفتی تا خیانت رو براشون رو کنی خیلی هم عصبی میشن و میگن چرا تازه بی اجازه اینکارو کردی!چرا تعقیب کردی چرا به زنه پیام دادی!!!! چرا دنبال این قضیه رو گرفتی!!!! بعضی از مردای خیانت کار واقعا پرووو هستند... سر اخر اگر همه چی منجر به جدایی بشه ، تازه برمیگردن میگن اون زنم هرزه بوده.... نمیخامش....واقعا بعضی اقایون خیانتکار .....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلام. ب همه منم خیانت دیدم ولی نه از شوهرم بلکه جدا شدم از شوهری ک فقط دوسش نداشتم بعد با ی آقا دیگ ک از خودم کوچیکتر بود آشنا شدم و ۹ سال باهم بودیم و تمام این سال‌ها بهم خیانت کرد کسی بود ک می‌کرد واسم تو روی همه وایساد ک با من باشه هر سری بخشیدمش با گریه و زاری ک می‌کرد ولی الان ی ماه. منو ول کرده رفته با ی دختر ک میگ من جووونم نمی‌دونم میخاد ازدواج کنه باهاش یا نه باز بهم خیانت کرد خدا آهناش کنه

    • ناشناس یک زن

      خوب آدم درست نیست در مورد چیزی که تحقیر شده صحبت کنه اما من تا مرز جنون وجود زنی رسیدم واره ای جز زندگی باش نداری خانواده نا درست حبس کشیده دارم لطفا خانم هاییتی که نمی تواننویسم روی پای خود بایستد سک سک بازی نکنند که اره مچت گرفتم با فلانی این کار شما نه اینکه تاثیری در زندگی شما نداری بلکه به آنها مجوز کثافت کارشان را به صورت علنی داده آید باید به آن بیشتر محبت کنید همان جور که قدیم این کار می کردید میدانم خیلی سخته اما شنیدید که کوچه علی چپ خیلی قشنگ وهله ما بودیم چون اونا اشغال ها هیچ وقت پشیمان نمیشن وفور اینکه بهش خیانت کنید از خودتان دور کنید چون بهانه خوبی بهش میدید

    • فرناز

      من دوماهه عروسی کردم یکسالم نامزد(عقد)بودم ۶سالم باهم دوست بودیم چند روزه فهمیدم تمام این مدت بایه زن بیوه وبزرگترازخودش که یه بچه هم داره رابطه داشته وداره الانم اومدم خونه ی بابام انقدرحالم بده که نفس کشیدن برام سخت شده هیچی نمیتونم بخورم ومدام دارم گریه میکنم فقط واگذارش کردم به خدا دلم بدجوری شکسته ولی مجبورم دوباره برگردم به خونم خانوادم نمیزارن جدابشم هیچی بدترازاین نیس باآدمی زندگی کنی که ازش متنفری برام دعاکنید

    • بدون نام

      سلام به همه.مطالب این مقاله خیلی واقعی وناراحت کننده بودن.از اولش که خوندم همش گریه کردم.حال اون زنهایی که بهشون خیانت شده رو درک میکنم.چون منم مثل اونها بعد از دوتادختر نازنین و8سال زندگی بهم خیانت شد.هرچند رابطه همسرم با همکارش که چندین سال از اون بزرگتر بوده به رابطه جنسی نرسید ولطف خدا بود که متوجه شدم اون شخص کیه ولی توی اون چند ماه رابطه اش با اون پیرزن بدترین توهینها رو از شوهرم تحمل کردم.چه روزایی که جلوی بچه هام گریه کردم وتوهین شنیدم.کارمون به طلاق هم کشید ولی بخاطر بچه هام موندم.با اینکه الان ادعا میکنه که دیگه باهاش رابطه نداره ولی اینقدر زجرکشیدم که باورش ندارم چون خیلی کارهاش مشکوکه.مثلا گفته میخواد بره ماموریت اصفهان ولی تو موبایلش قیمت اجازه روزانه آپارتمان توی جای دیگه رو سرچ کرده واینا حالم رو داغون کرده. منم همه تلاشم رو کردم که حال خودم وزندگیم خوب شه ولی نمیشه.فقط خدا میتونه کمکم کنه.پس خدایا کمکم کن

    • لیلا

      سلام دوستان عزیز خدا بهتون وبهم صبر بده منم مثل شمام داغونم درحدمرگ نمیدونم چیکار کنم یه ماه قبل اسمسش رو دیدم قسم خورد به پام افتاد ده بار دستشو کوبید روقرآن واضح بگم خلاصه خرم کرد گفتم عیب نداره انسان جایزالخطاست بخشیدم وبااین که شکسته بودم بخاطر بچم نشستم ولی ته دلم باز بهش شک داشتم هکش کردم از تلگرام دوهفته بود هکش کرده بودمش وهیچی جز هیت وترانه ازش نمیدیدم تااینکه پنجشنبه نزدیکای غروب دیدم شروع شد چت سکسی داغون شدم مردم صدای قلبمو شنیدم که شکست پاشدم وسایل ضروری مو برداشتم اومدم خونه بابام چند باری اومده دنبالم که قضیه خیانت نبود ومیخواستم پولشو بکشم وازاین جور حرفا ولی دیگه نمیخوام ریختشو ببینم به هیشکی نگفتم بابام ایناهم که از قضیه خبر ندارن میگه پاشو بیا سرخونه زندگیت
      خواااااهش میکنم راهنماییم کنین

    • ستاره

      من تقریبا بیشتر مطالب ونظرات رو خوندم همه تقریبا مثل هم بودن ینی یه چیز تو همش مشترکه اونم خیانت مرداس.منم با این که سن کمی دارم ولی تجربش کردم .باید گفت واقعا سخته ادم رو از درون میشکنه .من همیشه با ظاهر ساده ای بیرون میومدم ولی بعد از اینکه متوجه خیانت شوهرم شدم همه چیز عوض شد .حالا دیگه خیلی شیک وپیک میرم بیرون جوری که شوهرم از حرص منفجر میشه قبلا هر جا میخواستم خودم میرفتم ولی الان که اوضاع منو میبینه اجازه نمیده تنها برم بیرون میترسه بهش خیانت کنم .حلا با اینکه دوست ندارم ولی نظر خیلی از مردا سمتم .بیچاره داره سکته میکنه .پیش خودش فکر کرده بود مراعاتش رو میکنم ولخرجی نمیکنم بلد نیستم ولی دیگه از اون خبرا نیس .حالا میخوام به شمام بگم یکی از چیزایی که به شما در این مواقع ارامش میده این که قبل از اینکه شوهرتون پولش رو خرج یکی دیگه بکنه شما زودتر خرج خودتون بکنید برید خرید با دوستای قدیمتون مجردی برید بیرون باشگاه ثبت نام کنید به شوهراتون توجه نکنید بزارید ببینن شما هم براحتی میتونید دل مردای دیگه رو ببرید هرچند من از همه ی مردا بیزارم همشون مزخرفن غلط کرد اونی که گفت عشق و عاشقی وجود داره خانما اینا همه کشک .غلط کرد مردی که گفت دیگه تکرار نمیکنم .علف هرز رو هر چقدرم هرس کنی و بش برسی بازم یه علف هرزه .پس خودتون رو گول نزنید .فقط بریدواز زندگیتون لذت ببرید.

    • Azam

      من تو عقدم خیانت کرد بهم هنوزم تو شوکم هنوزم باورم نمیشه دوشبه چشامو رو هم نذاشتم از وقتی فهمیدم گفتم بخشیدمت گفت ی فرصت دیگه فرصتو دادم ولی با دلم چه کنم دلم درد داره میگه این بی معرفت بود ب تو میگفت فقط عاشق توام بد در عین نوشی که با تو داشت با کس دیگه ای هم همونو داشت شاید بیشتر

    • بی نام و نشان

      اونایی که میگین مقصر از زنه باید شوهرشو نگه داره و اینا... ببینم زن خیانت کنه بازم اینو میگین؟

    • بدون نام

      حقیقت شماره ۱۳:دل شکسته ی زن ازخیانت تاروزی که زندس مرهمی نداره.....مثل دل من...‌بمیرم برای خودم...بعدازاون همه محبت وشهره شهر شدن به عشق این جوابش بود.....

    • بدون نام

      اسم مقاله رو ميذاشتين فوايد خيانت فيزيكي براي ازدواج:))))

    • هانیه

      بعداز30سال زندگی مشترک خیانت کرد منم طلاق گرفتم ولی ازنظرمالی خیلی درمضیقه هستم چقدر صرفه جویی کردم تاپولدارشد اخرش من بااین سن وسال بدون پول

    • مامان

      کاملا درست و خوب بود...تشکر

    • مونا

      مردا خیانت میکنن مهربان میشن من اینو خوب درک میکنم

    • میم

      من یه مردم، همسرم به دلیل مشکلی که داشت نمیتونست احتیاج جنسیم رو براورده کنه من چند سال خیلی جلو خودم رو گرفتم ولی آخرش طوری شد که که دیگه تمرکز نداشتم، نه رو کارم نه رو زندگیم شبا نمیتونستم بخوابم، احساس پوچی میکردم شدیدا افسرده شده بودم، همسرم هم میدید و میفهمید و خود خوری میکرد قبل اینکه برم خونه میرفتم بار و الکل میخوردم تا حدی که بتونم حداقل مصنوعی چهره پر از آشوبم رو جم جور کنم. تا اینکه بدون اینکه بفهمم به همسرم خیانت کردم، تا چند ماه ادامه داشت تا اینکه بلاخره داروها اثر کرد و همسرم شروع کرد به حالت عادی برگشتن. دیگه دستم به هیچ زنی بغیر از همسرم نخورده. من فقط خاستم تو دوران سخت مریضیش بیشتر غصه نخوره من خیلی از لحاظ جسمی و روحی داغون شده بودم. تا حالا به هیچکس نگفتم اینو ولی وقتی این مقاله رو خوندم گفتم بگم تا شاید مشکل کسای دیگه ای هم باشه. خانوما به احساسات جنسی همسرتون اهمیت بدین، عشق جسمانی و جنسی جز جدا نشدنی یک رابطه سالمه. نگین من همه کار کردم فداکاری کردم فلان، مردها احساسات جسمانیشون که براورده نشه بهم میریزن، آفرینشمون اینطوریه بیخود نیست علت بخش اعظمی از طلاقها بخاطر مشکلات جنسیه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برو ابروی همه مردها بردی
        عشق مقدسه
        و باید مجنون بود آیا اگر این مشکلو داشتی
        بالا نسبت خانمتون از ایشان میپدیرفتی
        انسانها در این زمسن بیشتر یک رویاست اصالت مهمترین دستاورد انسانی

      • تینا

        کارشما که خیانت نبوده ،اتفاقأعاشقانه بوده،حرف ما برای مردهاییه کههوس باز اند،شما بهترین کار رو انجام دادی البته اگه حلال بوده،چون گفتید الکل و...امیدوارم نامشروع نبوده باشه

    • بدون نام

      آقایون اگه جرات دارید و مردید ،بچه داری کنید کاش می توانستید بارداری رو تجربه کنید ،ببینم می توانستید تحمل کنید ،بچه داری یک شغل تمام عیار ه ،مردا نمی تونن یه ساعت بچه بگیرن ،به زنها میگن چرا غر می زنید
      بیخود می کنید ،شما مامان می خواید ،نه زن ،

    • علیرضا

      خندم میگیره اینجا خانوما مینالن.ولی همه میدونن خانومای ایرانی خودشون خدای خیانتن چه مجردی چه متاهلیشون.یاحق

      پاسخ ها

      • مهسا

        حتی مامان و آبجیت ؟!!!!!

    • خسته

      سلام خان وما،درکتون میکنم،تازه بعضیاتون اگه مامان بابا داری بهشون پناه ببرید من اونوهم ندارم،چاره من فقط سوختن وساختنه با دوتابچه بیگناه

      پاسخ ها

      • تینا

        یه روز همه تون روجمع کنم ببرم جمکران یه دعای فرج با این دل شکسته تون بخونید کارتمومه آقا میاد اول تکلیف این مردها رو روشن میکنن

    • من

      خوبه دیگه..... با این حرفا از گناه مردا خاعن کم نیشه.... اگه یک زن خیانت کند به همین شیرینی تعریف میکنید

    • بدون نام

      من با اینکه زن هستم ولی خداییش آقای علی رضا حرفتون به حق درسته اگه زنی به فکر همجنس خودش باشه و بامرد متاهل رابطه دوستی عاطفی یا جنسی برقرار نکنه اینجوری نمی شد چقدر هم همه خانوما حق به جانب و مظلومانه حرف میزنن من هم شوهر دارم شوهرم هم از همه لحاظ ازم سرتره هم اون به زنهای دیگه توجه داره هم زنهای دیگه به اون چه بسا که خیانت هم ببینم ولی ناراحت نیستم چون هم مردها رو خوب می شناسم هم هم جنسهای خودمو ولی خداییش مردهای که خیانت می کنن هم وجدان دارن که ما زنهایی که فکر می کنیم خوبیم نه انصاف داریم نه وجدان

    • بدون نام

      مردان در زمان خیانت ، رابطه گرمی با همسرشون دارن.
      موافقم.

    • بدون نام

      اصلا مردا مقصر نیستن
      همش این موبایلا مقصرن
      برین از سازنده موبایل شکایت کنین!

    • بدون نام

      خواهرای گلم هیچوقت خیانتو به روی شوهرتون نیارین پررومیشه علنی میکنش فکرم نکنید خیانتو با خیانت میشه تلافی کرد بخدا نمیشه فقط عذاب اخرت و رسواییش برامون میمونه بهترین راه برای تلافیه خیانت اینه که بهترین لباس بازارو بخرین بپوشین به موهاتون به ظاهرتون برسین بهترین عطرو استفاده کنین اصلنم خودتونو ناراحت نکنین که دو روزه بشین پیرزن اونوقت میبینید چطور همه جوره حواسش به شماست چهارچشمی فقط مراقب شماست که مبادا چپ تکون بخورین ....چون از قدیم گفتن کافر همه را به کیش خود پندارد...‌خخخ خلاصه این تجربه خودم بود خوشبختانه جوابم داد امیدوارم برای شما هم همینطور باشه .خدا یارتون

    • ناشناس

      خانم های متاهل لطفا نفرین نکنید کسی رو که شاید ندونسته با شوهر شما حرف زده خود من یه دختر مجردم خدا شاهده نمیدونستم طرفم زن داره حتی یه چندبار توی دوران دوستی شک کردم برداشت با فتوشاپ از صفحه ی شناسنامه اش که جای اسم زن و بچه خالی بود برای من عکس فرستاد ولی من بازم شک داشتم و واسه همین تحقیق کردم و وقتی فهمیدم زن داره و بهم دروغ گفته همون لحظه تمومش کردم و حتی به زنشم نگفتم چون میدونستم گفتن من فقط باعث ازار اون زن میشد و این مرد صدمه ای نمیدید و شاید زندگی ای خراب میشد و ته دلم هیچ وقت اون مرد رو به خاطر بازی با احساسم و دروغ هاش نمیبخشم

    • بدون نام

      چرا همه نظرهارو نمی زارین ؟

    • بدون نام

      نفرین به زن ومرد خیانتکار امیدوارم سریع فلج و کور بشن خیانت سزاش مرگ

      پاسخ ها

      • تینا

        همین که به این بلا گرفتار شده اند کافی نیست؟ نه چشمی دارن که عاشقانه هرا ببینند نه توانی برای ساختن یک زندگی باشکوه دارن فلج وکور واقعی همین هایند.دنیاگذشت وبی بروییش برای اینها ماند ازلذت زود گذر ،گذر نکردن ایام گذشت ونام نیکی ازخود نگذاشتند.

    • آرزو

      من موندم چقد اين مرداي بي ارزشو مطرح ميكنيد بابا بذاريد انقد خيانت كنن تا جونشون دراد تهش طلاقه ديگه واقعا اين مردا از اول تاريخ به ما ظلم كردن هيچ مردي مطرح شده نيس

    • بدبخت

      سلام شوهرمنم بهم خیانت کرد منی که پابه پاش کار کردم با تمام نداریهاشو دست تنگیهاش ساختم خیلی بهش اعتماد داشتم ولی بعدها متوجه شدم با یکی از زنهای متاهل فامیلمون ارتباط داره حتی یه روز منو بزور فرستاد سفر بعد متوجه شدم اون زن کثیفو آورده خونه وباهاش رابطه جنسی داشته,حالا روزی هزار بار میمیرمو زنده میشم

    • تنها

      من ۷ ساله ازدواج کردم سال اول ازدواج متوجه خیانت کردن شوهرم شدم اصلا باورم نشد آخه ازدواج ما خیلی عاشقانه بود .من ازدواج مجدد بودم و شوهرم یه پسر مجرد که به خانوادش گفته بود اگه دوتا بچه داشته باشه میخوام باهاش ازدواج کنم.ازدواجمون هم سنتی بود یعنی آشنایی قبلی نبود نمزدونم چرا این کار را با من کرد و همون سال ازدواج بهم خیاتت کرد وقتی فهمیدم ابراز پشیمونی و التماس برا موندنم کرد و منم فقط بخشیدمش اما فراموش نکردم تا الان که دیگه خیانتی ازش ندیدم و یا اینکه شاید من دیگه برام مهم نیس اما این دل دیگه اون دلی نیس که مثل اوایل باهاش باشه و بیشتر وقتا فک میکنم فقط دارم به خاطر دخترم تحملش میکنم با اینکه الان تقریبا ۵ سال خیانتی ندیدم اما دیگه دلم باههش نیست شاید اگه ازدواج اولم بود جدا میشدم.

      پاسخ ها

      • فائزه

        سلام.دوست عزیز اینجور ک شما میگین پشیمونه و خیانت نمیکنه دیگه بنظر من ببخشیدش .رو خودتون بیشتر کار کنید وزندگیتونو از اول با عشق بسازید.حتی خدا هم فرصت توبه میده شما نمیدید؟ بعدم از کجا معلوم با یکی دیگه برید اون از اول پاک باشه و هیچ خطایی نکنه.مگه بخواید تنها بمونید ..بازم میگم سعی کنید با خودتون کنار بیاید و ببخشید

    • سحر

      من دو ساله ازدواج کردم ویه دختر 8 ماهه دارم و تو این دوسال حداقل پنج بار خیانت شوهرمو دیدم من هیچ کمبودی واسش نزاشتم اما بهم خیانت کرد به ظاهر بخشیدمش اما دلم خونه هیچکسو ندارم که پشتم باشه خیلی بی کسم پدر مادر دارم اما از ابروشون میترسن و اجازه طلاق نمیدن واقعا نمیدونم چیکار کنم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وای چه عقاید خرافاتی مسخره ای

      • ابراهیم

        .ادما دلخوشی ندارند‌‌
        برای شرافت زندگی کن
        ادما اگه برای ارزشها والایی انسانی زندگی کنند
        همیشه تنهاتر میود. در صورتی ممکنه اطرافشان پر از ادمها باشد
        باید به درون خود رفت که همه کاستی ها در وجودت نهفته با هزار شهر که حتی کلید نخوردن‌‌

    • علی.

      من یه پسرم، جرات نمیکنم زن‌بگیرم، با دختری هم دوست نیستم چون دلم نمیاد امید الکی بهش بدم بعد نگیرمش! موندم این مردایی که شما میگین چجوریه یه زن دارن و با چنتا هم رابطه دارن!

      پاسخ ها

      • سميرا

        خوش به سعادت زنت.حسرت به دلم مونده

      • فاطمه

        کاش تو مال من بودی

      • تینا

        ببینید این یه نمونه أش فاطمه وسمیرای بی تربیت بعد بگید مردها فلان اند،طرف امنیت اخلاقی نداره یه پیام بذاره،باباخویشتن دار باشیدماداریم به کجا میریم اشک ونفرین مون روباور کنن یا این حرفامون رو

    • سحر

      خیانت بعضی از زنا کمتر از مردا نیست چون زنا به مردایه زن دار پامیدن و مرد خیانت میکنه؛بلانسبت شما بعضی از مردا وزنا ازسگ کمترن گرچه سگ با وفاس !! دنیا خیلی کثیف شده. بعضیا خیلی کثیف شدن خدا لعنتشون کنه

    • ...

      میشه یکی به من بگه چرا دارم با مردی که میدونم داره بهم خیانت میکنه زندگی میکنم نه از زیبایی چیزی کم دارم نه از مال دنیا.ماهیانه سچهار میلیون حقوق دارم به خاطر اینکه تحصیلات عالیه دارم و به قول بقیه نون مخم را میخورم یه کار نیمه وقت اما فکری و سخت.حالا یکی به من بگه چرا من موندم تو این زندگی ؟

    • سحر

      شما که میگی شوهرم خیانت میکنه

    • تنها

      سحر جان مگه فقط مردا تحصیلات عالیه دارن و کار میکنند و اره گفتم شوهرم .من یه زنم زن.شوهرم پزشک و هم برج ساز.فقط برا اینکه پیش فک و فامیل عابروم نره و کوچیک نشم دارم زندگی میکنم .میگم من که کمبودی ندارم و دارم زندگیم را میکنم بزا اونم واس خودش زندگی کنه منم واسه خودم .

    • الیمرا

      بعدازچهل سال زندگی وااسال فاصله سنی شدم مرده متحرک رودست همتون بلند شدم شصت و شش سال درعجبم

    • بی نام

      ذاتشون خرابه

    • گیلدا

      خاک تو سر همشون

    • رامیاردلیر

      سلام

    • بدون نام

      رامیار دلیر نظر بده نه سلام

    • بدون نام

      من توهمتون بدبخترین زن دنیام ده سال ازدواج کردم تمام ده سال هرروزشو رو خیانت دیدم برام عادی شده فقط به خاطر دوتا بچه هام و نداشتن پشتوانه ی مالی مجبورم باهاش بسازم تصمیم گرفتم فقط به بهانه های مختلف ازش پول بگیرم و برا خودم پس انداز کنم تا یه مدت دیگه ازش طلاق بگیرم لااقل چیزی داشته باشم خانومای عزیز ازتون خواهش میکنم تو زندگی صرفه جویی تونید فقط براخودمون خرج کنید هیچ مردی ارزششو نداره از اونا پست تر خودشونن من اینو تجربه کردم هرچی بریز بپاش کنی عزیزتری خدالعنت کنه پدر و مادری که همچین مردهای رو تحویل جامعه میدن

    • بدون نام

      مرده شور زندگی روببرن چرا بعضی زنها همیشه باید خرد بشن کاش هیچوقت ازدواج نکرده بودم شوهرمودوست دارم عاشقشم اما میترسم باز بهم خیانت کنه دلم خیلی شکسته دارم زورکی زندگی میکنم دلم میخواد بمیرم

    • بدون نام

      مرده شور زندگی روببرن چرا بعضی زنها همیشه باید خرد بشن کاش هیچوقت ازدواج نکرده بودم شوهرمودوست دارم عاشقشم اما میترسم باز بهم خیانت کنه دلم خیلی شکسته دارم زورکی زندگی میکنم دلم میخواد بمیرم

    • رضا

      احساس فریب خوردگی در رابطه

      ھر گاه در رابطه با دیگری احساس فریب خوردگی می کنیم بدان معناست که یا از ھمان آغاز و
      اساس رابطه ھیچ عھد معنوی را در دل خود با دیگری نداشته ایم و فقط ریا کرده ایم و یا در بین راه
      عھد را زیر پا نھاده و خیانت کرده ایم . آدمی بخودش ولی در دیگری خیانت می کند . دیگران عرصه
      جفا یا وفای ما به عھد خودمان با خود ھستند . آدمی بدون دیگران قادر به بستن عھدی با خودش
      نیست . عھد و قول و قرارھای معنوی ھر فردی با خودش بدون حضور و تعھد به دیگری ، یک خیال
      محض است که به آسانی فراموش و توجیه می شود. عھد ما به دیگری کارگاه خلقت روحانی ماست
      . وقتی عھد خود را به ناحقّ با دیگری می شکنیم در واقع خود را در دیگری می شکنیم و بدینگونه به
      دام فریب خویشتن می افتیم . خیانت به عھد ، شکستن گوھر جاودانگی ماست . رابطه ای که فقط
      بر اساس نیازھای مادی و غریزی باشد بسرعت به بن بست می رسد یا بواسطه ارضای آن نیاز و یا
      ناکامی در آن نیاز . در ھر دو حالت بناگاه احساس پوچی و فریب می کنیم و عجب که طرف مقابل را
      فریبکار می دانیم و نه خود را.
      ھرگاه که عھدی معنوی و عاطفی را در دیگری می شکنیم خود را در او شکسته و شکستۀ ما در او تا
      قیامت باقی می ماند و این عذابی عظیم و مادام العمر است و ما دیگر قادر نیستیم ھیچ عھد و پیمانی
      را با خود و در رابطه با فرد دیگری استوار کنیم . این بدان معناست که ما تا ابد در خود شکسته شده و
      در نزد خود ھیچ و پوچ شده ایم مگر آنکه آن عھد را احیاء کرده و یا از فرد مقابل طلب حلالی و بخشش
      نمائیم . تا او ما را ببخشد ما ھم نمی توانیم خود را ببخشیم و این عذابی اجتناب ناپذیر است . فریب
      دادن دیگران امری محال است .


      از کتاب " دایره المعارف عرفانی " استاد علی اکبر خانجانی جلد اول ص 141

    • مهتا

      دوستان ازتون راهنمايي ميخوام ، ٤ سال كه از ازدواجمون ميگذره تو اين مدت هيچي از شوهرم نديدمو خيلي بهش اعتماد داشتم ، تا اينكه اخيرا با هم دعواي شديدي داشتيمو اون يك ماه زندگيشو ترك كرد و رفت و كارمون داشت به جدايي ميكشيد بعد ١ ماه دوباره برگشتيم سر زندگيمون و من يه سري اس ام اس تو گوشيش خوندم كه با خواهرش بود، تو حرفاشون متوجه شدم انگار كسيرو برده بوده خونه خواهرش تو اون مدتي كه قهر بوديم، خودشو خواهرش إنكار ميكنن، همش قسم ميخوره و ميگه سوء تفاهمه ، ولي نميتونم باور كنم خيلي دارم اذيت ميشم ، واقعا نميدونم ادامه بدم يا نه ، علاوه بر اين قضيه فهميدم توامادولم مصرف ميكرده كه خودم بردمش دكتر و الان تو ترك ، اينم بگم كه شرايط خونوادگيم خوبه پدرو مادرم حمايتم ميكنن ،بچه نداريم ٢٧ سالمه فوق ليسانسم و ظاهرمم خوبه اينارو ميگم واسه اينكه بپرسم ارزش داره ادامه دادن يا نه ، جداييم واسم سخته تو دوراهي گير كردم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یادت باشه که شوهر و خواهرشوهرت خرت نکنن و نگن تو شکاکی ودیوونه اگه خیلی مطمعنی جدا شو نهایت تا یه ماه گریه میکنی ولی بعدش راحت میشی

    • بدبخت

      سلام مهتا اول اطمینان داشته باش بهت خیانت کرده اگه کرده جدا شو مردی که یکبار خیانت کنه دیگه درست نمیشه مثل شوهر من بار اول مچشو گرفتم گفت درست میشم الان سرم و بلند کردم دوتا بچه دارم هرروز زندگی با یکی خوش میگدرونه به خاطر نداشتن پول و به خاطر بچه هام مجبورم قیافه ی کثیف رو تحمل کنم پیرم کرد خدالعنتش کنه تا بچه نداری وجوونی خودتو نجات بده

    • لیدا

      سلام من ده سال با همسرم که تفاوت فرهنگی داشتیم ازدواج کردم صبور و آروم ولی همسرم از روزای اول زندگیش فحاش و دست به زن داشت بعد هم چند سال خیانت از طریق تلگرام یا اینستا و یا با ماشین دور دور میزد آبروم همه جا رفت با کثافت کاریهاش با یه پسر نه ساله به زور باهاش زندگی کردم آخرش طلاق گرفتم بعد فهمیدم با یه زن مطلقه نقشه کشیدن که من طلاق بده بعد دوهفته رفت خواستگاری دوماه پیش عروسی و ازدواج روز و شب نفرینش میکنم هم خودش و هم اون زن کثیف را ،ولی خوشحالم که طلاق گرفتم آروم شدم فقط نگران آینده پسرم هستم ،یه پیشنهاد دارم لطفا یه کمپین راه بندازیم خیانت ممنوع ویه گروه تشکیل بدیم که ا تمام کسانی که خیانت کردن مجازاتشون کنیم تا درسی بشه برای تمام مردها و زنان خائن ،لطفا همه فکر کنند و جواب بدهند باید از یه جایی این اتفاق صورت بگیرد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگه طلاق نمیگرفتی پسرت هم عین باباش میشد خیلی هم خوب کردی

    • پریمهر

      پس من چی بگم دارم دیوونه میشم اخه ادم چقدر باید پست باشه ک این کارارو بکنه.6ساله با شوهرم ازدواج کردم سه سال عقد بودم سه ساله خونه خودمم ازدواجمون سنتی بود یعنی خوانوادش میگفتن حسین دوسال مارو اذیت کرد که من دختر همسایه رو میخوام اینقد گفت وگفت تا بعد دوسال موفق شدیعنی شوهرم منو از قبل میخواسته با عشق.وقتی اومدن خاستگاری منم بدم نیومد ازش پس بله گفتم.زندگیمون خیلی خوب بود ولی نگو اقا همیشه درحال فیلم بازی کردن بوده اخه چن روزه فهمیدم زنی مطلقه رو ک دوتا بچه هم داره و از حسین بزرگتره رو سه ساله صیغه دائم کرده سیصدتا سکه مهرش کرده تازه حق طلاقم ب اون داده.بعد از اینک من متوجه شدم گفت من تو این سه سال همش به فکر این بودم به تو دروغ چی بگم ک تو سراز کارم در نیاری خونمون مشهد بود و خانواده هامون شهرستان الان من اومدم خانه پدریم چون شوهرم اون زنو دوس داره بهش گفتم برو باهمون زندگی کن منو طلاق بده چون تحمل ندارم که وقتی میای خونه لباست بو ی عطر دیگه میده و دیگ تحمل دروغاتو ندارم.من کمو کسری واسش نذاشتم ولی نمیدونم چرا زندگیم اینطوری شد.چ شب هایی رو ک من تنهابودم تو شهر غریب و اون به بهانه شبکاری پیش اون زنه خدایا تنهام نزار

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دل شکستن تاوان داره دوست عزیز خدا بالاخره جواب میده بالاخره میده

    • بدبخت

      من هرروز بوی عطر یکی دیگه رو میده که پیشش بوده بی شرف و پست شوهر من کثیف ترین آدم روی زمین ولش کنی به مادر خودشم رحم نمی کنه از زمین و زمان بیزارم امیدوارم خدا به زمین گرم بزنند دعا کردم فلج شه زجرکشیدنشوببینم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        انشالله

      • فاطمه

        در حد مرگ موافقم

    • بدون نام

      سلام
      اینکه میگن اگه چشم ودل مرد سیر باشه خیانت نمیکنه حرف درستی نیست من از هر لحاظ برای شوهرم کم نذاشتم هرکاری کردم که جایی خطا نره ولی تا حالا چند بار ازش خیانت دیدم،در حد دوستهای تلفنی داغون زجر کشیدم وزجه زدم ولی هربار می گفت تکرار نمیشه ولی الان مطمئنم بایکی تلفنی رابطه داره من براش کم نذاشتم واین زجرم میده.یه چیز دیگه هم بگم هم جنس های خودمونن که زندگیما رو خراب میکنن مخصوصا خانم های متاهل بی شرف که خدا تقاص مارو ازشون بگیره

    • ستاره

      من سی سال هست خیانت دیدم . دفعه اول ترش کرد و انکار که من خیانت نکردم . در عوض پنهان کار تر شد. دفعه دوم پیش مشاور گفت خانمم مالیخولیا داره چند تا قرص بدید خوب بشه . دفعه سوم گفت میرم که میرم .
      نتیجه گرفتم شوهر داشتن مثل یک هشتم یک پیتزا ست همه زندگی من نیست . ضمن اینکه این مردها بیمارند . و تعداد مرد عقد ه ای و بیمار در فرهنگ ایران کم نیست .
      در صرف وقتم بازبینی کردم . وقت برای کارم برای بچه هام برای خودم برای دوستام و اگر وقتی موند برای شوهر . در نهایت بعداز سرو سامان گرفتن بچه ها جدا میشم. در حال حاضر مسئولیت بچه ها با پدر و مادر هست . نمیشه تنهایی تصمیم گرفت.

    • کیمیا

      اینکه میگن چشمو دل مردا سیر باشه همش بیخوده من دختری بودم که تو فامیل تقریبا اکثر پسرا یبار در خونمونو زدن از روی اقبال بد یا سرنوشت یا هرچی بعد از کلی تحقیقات به یکیشون جواب مثبت دادم ما الان توی دوره عقدیم وتا الان 6 بار اقدام به خیانت کرده اونهم فقط برای رابطه ی جنسی نمیتونم تحملش کنم ازش متنفرم خودش برای رابطه با زنان فاحشه و خیابونی تقلا میکنه زندگیم شده بچه بازی سنی نداشتم که پدرم بخاطر اعتیاد مرد حالاهم که مرد زندگیم یه هرزه ی خیانتکاره
      منو عین زندانیا کرده مدام شک داره کسی به من علاقه داشته باشه حتی به برادرشم شک داره معلومه مردی که خودش هرزست فکرمیکنه همه عین خودشن
      یوقتایی به سرم میزنه طلاق بگیرم یا تلافی کنم اما منکه زن کثیفی نیستم اون داره منو نابود میکنه
      ما باهم رابطه نداشتیم شاید برای اینه که میره سراغ یکی دیگه ولی این توجیح خوبی نیست ایا همه مردایی که تو دوره عقدن خیانت میکنن؟
      امیدوار بودم خوشبخت شم بعد از سالها درد و رنج و تنهایی بدون تکیه گاه , امیدوار بودم بعد از مرگ پدرم با مردی اشنا شم که خوشبختم کنه و سختی 16سال بدون تکیه گاه بودنم از تنم در بره اما الان تنهاتر از قبلم حداقل اونموقع دوستامو داشتم اما الان تنهام توی یه زندگی لعنتی با یه مرد دیوانه ی عاشق هرزه گیر کردم باورم نمیشه این مردی که اینقدر نسبت بهم علاقه داره بلعکس اینقدرهم هرزه باشه
      خلاصه منی که داشتم بعد از ازدواج امیدبه زندگی پیدا میکردم همه چیم نابود شده روحیم خرابه اما سعی میکنم چیزیو بروز ندم باید عین این چندسال به خودم تکیه کنم شاد باشم و زندگی کنم تنها خودمم که مهمم چون من یه زنم هرچند که اون منو تبدیل به یه مرده ی محرک کرده اما من بخاطر مامانم سرپا میمونم نمیخوام بفهمه چه داماد اشغالی گیرش اومده
      امیدوارم بعد از خوندن این متن اقایون به عمق زشتی خیانتشون پی ببرن که چجوری میتونن یه زنو نابود کنن و دست اینکاراشون بردارن و بالعکس خانومام همینطور

    • هما

      سلام ببخشید منم چند سال این مشکل و دارم ۰ولی وقتی باهمسرم درمورد خیانتش صحبت می کنم ۰۰۰می گه دست خودم نیست!!!من ذاتا آدم هوس بازی خلق شدم !!واقعا این عذاب به خاطر بچه هام باید تحمل کنم !باید فقط اینجور مردا راواگذارشون کرد به خدا !!!انشاالله خدا بدترین مریضی ها را سرشون بیاره!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        امیدوارم خدا جوابتو بده عزیزم

    • بدون نام

      سلام به همه ى خيانت ديده ها

    • ریحانه

      باسلام خانمها لطفا دخترا رو بد ندونید من یه دختر زیبا و شاغل هستم به خاطر مشکلات کاری نمیشد مرتب دانشگاه برم و استادم که جوان هستن باهام راه اومدن اول دعا به جونش میکردم بعدا معلوم شد توقع داشته و..باورتون میشه بهم ابراز علاقه هم میکردو... فقط گفتم شما متاهل و متعهد هستین و.. کشیدم کنار و البته نمره و معدلم افتضاح شد ولی اهمیت نمیدم از مردای متاهل بی شخصیت متنفرم الانم مجردم و ته دلم به مردا نمیتونم اعتماد کنم کاش جامعه به این شعور برسه که یک زن رو تو ازدواج خلاصه نکنه هر چقدرم موفق و لایق باشی وقتی شوهر نداری به شکل ادم کمبود دار نگات میکنند برای من که چپ و راست همه ارزوی ازدواج و نصیحت شوهر بکن دارن

    • امین

      یکساله که پدرم داره خیانت میکنه
      مادرمو داغون کرده
      خودم دیگه از زندگی متنفرم
      کاش میتونستم خودمو بکشم ...کاش

    • بنده خدا

      سلام دوستان،یکی رو باتمام وجودم دوس داشتم که ازدواج کردرفت شب عروسیش باگریه ازخدا میخواستم که خوشبخت بشه وتوزندگیش درد نبینه،داغون شدم ویران شدم،بعد چند ماه اتفاقی بایه پسر دیگه آشنا شدم مث خودم بودکسی رو که دوسش داشت بایه پسردیگه فرار کرده بود،خیلی تلاش کرد پیشنهادش روقبول کنم ولی من نمیتونستم چون قلبم هنوز برای اون یکی میتپید،با هزارخواهش وتمنا والتماس قبول کردم فقط دوست ساده ومرهم زخمای هم باشیم،من سرد وبی روح وخسته بودم اما دوستم باتمام وجودش سعی میکرد منو بخوندونه وحالم رو عوض کنه یه مدت که گذشت منم ازجوونم مایه میزاشتم که خوشحالش کنم....اما نمیدونید چی شد خدای من!!!!

    • مهسا

      سلام یعنی راهی هست من بدونم همسرم از طریق تلگرام داره بهم خیانت میکنه یانه؟ پیامهاو برنامه های قبلی رو چی؟شاید پاکشون کرده باشه...کسی راهی بلده راهنمایی کنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هکش کن

    • Sara

      بی خیال خیانت بشید زندگی دو روزه برای خودتون ارزش هاتون زندگی کنید به خدا نزدیک بشید و عاشق اون باشید ادامه تحصیل بدید شغل خوب پیدا کنید با بچه هاشون لذت و گردش و تفریح کنید همیشه فک کنید شاید این آخرین روز زندگی شما ویا همسر خیانتکارتون باشه ارامش زندگیتان رو توی نزدیکی و وابستگی به خدا پیدا کنید ونیاز جنسی رو با شوهرتان وبا تمام وجود حس وفکر وتصور کنید اون تنها با شما رابطه داره ولذتش رو ببرید قلب ما آدمها تنها خدا توش جا داره عاشق مردا نباشین ولی مهربان باشید و محبت کنید تا خودتون لذتش رو ببرید وبه آرامش برسید منتظر پاسخ نباشین یه زندگی عالی با تصورات مثبت و خیالی از شوهرتون بسازین که ایده عال باشه براتون وهر شب مرور کنید تموم اونچه که دوست دارید اتفاق بیفته براتون با تصور کردنش حتما بهش میرسین منم 12سال خیانت دیدم اما در رشته روانشناسی ادامه تحصیل دادم و الان زندگیمو با آرامش و تکنیکهای تصویر سازی مثبت و کلام و ضمیر ناخوداگاهم بدست آوردم شوهرم همونی شده که در خیال تصویر سازیش کردم برای خودم هر کسی به هر چیزی فک کنه و بیان کنه همون میشه بخاطر آرامش خودتون از امروز تمام واقعیت های تلخ زندگی رو کنار بگذارید ویه تصویر زیبا از ارتباط همسرتون با خودتون و وفاداریش و روابط عشقی وجنسی رمانتیک بسازین فقط تصویر بسازین و اصلا به گذشته و تصاویر بد فک نکنین با کمک نیروی قدرتمند الهی خودتون باعث تغییر مردتون بشید بدون اینکه اون بدونه شاهد تغییرات خوبی خواهید شد ودعای کنید برای مردتان که همیشه خدا نگهبان همراهش باشد وبه راه درست هدایتش کنه نه نفرین نه اه ونه ناله دعا دعا دعای خیر زودتر جواب میده مردها فقط از طریق چشم و دیدن عاشق میشوند .وزنان از طریق کلام ،خانما سه روز درهفته توی خونه بدون لباس باشین از فرصتهایی که تنها هستین استفاده کنین و اگه بچه دارین از زمانی که نیستن استفاده کنین این دروغه که میگن مرد سیر میشه بر عکس هر لحظه هر کجا باشه ذهنش درگیر شماست این طبیعت مرداست عادت کنید حتی اگر اندام زیبایی هم نداشته باشین مردا جزییات رو نمیبینن و کلی میبینن با اعتماد به نفس قوی توی نوحه اکثر اوقات برهنه وفقط با لباس زیر باشین نتایجش رو خواهید دید برای همسرت مثل یه زن هرزه باش

    • زهرا

      مردهایی که میگن حتما زن مشکلی داره که شوهربهش خیانت میکنه بریدوبلاگ حوای بی آدم روبخونید ازبس این زن تحمل کرده خیانت پشت خیانت. مردی که مریضه روبایدباهاش چیکارکرد بعضی زنها فرشته اندوبعضی مردها آخر نامردی وبی معرفتی.هم مردهامقصرند که دردلشون دروازه است هم زنهایی که به اینها پامیدند خداازشون نگذره. این حوا خانم داره مردی روتحمل میکنه که بعداز هشت سال خیانت پی درپی بادختر17ساله دوست شده که خبرداره زن وبچه دارچرابعضی زنها اینقدرکثیفند

    • دل شکسته

      آقا چیه هی فقط فکر میکنید کم گذاشتنه این همه صنعت پورن وزنهای خیابونی هزار رنگ رو نمیبینید که کارشون فقط همینه برعکس یه زن سالم که علاوه بر نقش همسری هزار نقش دیگه هم داره وفقط یه عشق و یه مرد احمق بدون در نظر گرفتن این مسایل دنبال کساییی میوفته که دوست داشتن رو علاوه بر او با هزار مرد دیگه تقصیم کردن و نونشون از این راههه عشقشون سرابه و تجارتشون از بهم زدن رابطه های سالمه.اگر یک مرد به اینا فکر کنه حتی زن معمولی خودش براش میشه ملکه.یادشون بیاد که این زن بیتعهد که داره زندگی منو بهم میزنه ارزش زن من رو نداره که به جای پرسه زدن توسایت داره کلبه عشق من وبچه هام و رسیدگی میکنه کل راه های ارتباطیشو با زن هرزه قطع کنه وبایه کادو قشنگ بره واز زحمات همسرش تشکر کنه وبهش بگه چقدر قدر دان نجابت و تعهد زنش هست.به خدا پناه ببرید از شیطان درون خودتون و زنان شیطان صفت.بزارید بچه هاتون از عشق شما و همسرتون همیشه به نیکی یادکنند.این یه لدت ماندگاره.اگه مشکلی هست وقت بزارید حلش کنیداگه حل نشد طلاق بگیرید بعد خواستید دنبال همسر بگردید والا درد طلاق از خیانت کم تره خیانت یعنی کشتن انسانیت اعتماد و عشق .

    • بدون نام

      نجابت یک فاکتور بسیار قویست برای زندگی اما همه چی نیست..
      گاهی زندگی متاهلی تبدیل به زندانی با دوربین مداربسته ..
      ادما باید بر اساس شایستگی خود زندگی کنند‌
      و عشق که با هوس مسموم میشود تا اخر دوچار مشکل خواهد شد

    • روناک

      سلام من شونزده سالم بود ازدواج کردم به اسرار پدر که می گفت اگه بااین مردازدواج نکنی دیگه نمی زارم ازدواج کنی چندماه گریه وزاری آخرش منو مجبور کرد من اصلا دوست نداشتم ازدواج کنم اگر خودکشی گناه نبود بخدا خودمو می کشتم بهترین خواستگارهارو داشتم تااین که من به شوهرم دادو من بعد ازیک مدت فهمیدم که این آقا با دختر عمه ام رابطه داره یعنی چهارساله با همسرم بود خودش شوهر داشت ولی من با صادقانه ترین روش با شوهرم زندگی می کردم وقتی بهش می گفتم قسم می خورد می گفت نه این طور نیست تااین که من عکسش رو تو ماشین وتوی رم پیدا کردم بخدا داشتم دیونه می شدم حتی اون موقع می گفت نه مال قبله الان نیست من الان بااو نیستم حتی وقتی میرفتیم جایی هی بهم نگاه می کردن دیگه من به پدرم گفتم همه فهمیدن عمه عمو همه می گفتن که تو دروغ می گی رفتیم خونه عمم با اون روبرو شدیم عمو هام بامادربزرگم می گفتن اون از گل پاک تره حتی یه چیز جالب حجاب می دادمنم هیچی نگفتم تااین که شوهر بی شعوره من دوباره دست از هم نکشیدن بااون خانم بعدازاون ماجرادوباره من شماره اش رو درگوشی شوهرم پیدا کردم که باهم قرار دارن که همو ببینند دیگه دوباره فهمیدن واون موقع بود که فهمیدن من راست می گفتم الان فقط چیزهای کوچیکو میگم وگرنه پیام هایی که برای هم فرستاده بودن به اون می گفت فدات بشم دیگه حرف های بد به من پیش اون الان دوسالو خورده ایی ازازدواجمون میگذره هرروز علاقه ام بهش سرد تر می شود فقط ازخدا می خوام خدااین بلا رو سرعزیز ترین کسان شوهرم بیاره ازش متنفرم نمی دونم چراازش جدا نمی شم جالب این جاست که خداانتقامم روازدختر عمم گرفت شوهرش یک زن دیگه رو گرفته واونو بیرون کرد وانقد زده بودش وحتی یه بچه داره اول بچشم بهش نداده بود الان بچه شوداده حتی نگفته بود بیا بچتو بگیر همون جوری بچشو فرستاده بود خدایا نمی دونم چرا این انسان هارو که دنیارو به لجن کشیدن رو آفریده خیلی افسرده شدم هر چی به اون روزا فکرمی کنم انقدگریه می کنم ازهمه ی مردامتنفرم همشون ازیک جنسن امیدوارم خدابلایی هم به سرهرزنی که زندگی مردم رو خراب می کنه بیاره که همه باانگشت نشون بده ودخترعمه ام روهم هیچ وقت نه اون رونه شوهرم رو نمی بخشم اون اگه دلسوزمن بود می گفت به خاطر دخترداییم اینکار رونکنم به خدا دراین زمونه باید از زنای خراب شوهر دار بیشتر ترسید همه مواظب خودتون به هیچ کس به جز خودتون اعتماد نکنید حتی فامیل من ازکسی که اون رو مثل خواهر خودم می دونستم ضربه خوردم

    • یاسمن

      سلام دوستان. چرا اینقدر اون خانم هایی که وارد زندگی شما و همسرتون شدند رو مجازات می کنید؟ من خودم یه دختر مجردم. یک سال پیش یکی از هم دانکشده ای هام بهم پیشنهاد دوستی داد و به من گفت از زنش انقدر اذیت و آزار دیده که میخاد طلاقش بده. من چون دیدم اوضاع روحی خوبی نداره برای خودم یه مسیولیت دونستم که کنار این مرد باشم چون بارها که گفتم من نیستم دیگه اقدام به خودکشی کرد در حالی که زن این آقا تو خوش خوشون ور دل مامانش نشسته بود و خبر نداشت که شوهرش تو چه وضعیتی هست. الان هم زنه اومده به شوهرش انگ خیانت زده و تو فامیل و محله رسواش کرده. دوستان بهتره یک طرفه به قاضی نریم. بعضی وقت ها بعضی زنا انقدر مرداشون رو اذیت میکنن که خیانت تنها راهکارشونه. حالا این آقا هم که من میشناسم به خیرخواه بودن شهره هستن. نفرین بر همه زنان حیله گر

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرا این آقا گه اینقدر تحت فشار بوده از خانمش طلاق نگرفته. اصلا چرا شما به جای اینکه خودتون حمایتشون کنید ایشون رو نفرستادید پیش مشاور؟

      • نفس

        منم دقیقا تو همچین شرایطی گیر کرده بودم ولی خودمو کشیدم کنار و بهش گفتم خودت برو مشکلتو با زنت حل کن اگه خواستی منو من در خدمتم. امیدوارم هر چی خیر و صلاحشه اتفاق بیفته. من خودمو فدا کردم براش تا اون خوشبخت شه. من از عشقم گذشتم. عشقی ک تو هیچ پسر مجردی نتونسته بودم پیداش کنم. از خدا میخام هرجا ک هست یار و یاورش باشه و اگه قسمتم بود بهم برش گردونه ک

    • هستی

      سلام خانم یاسمن هر چقدرم که مشکل داشته باشن شما نباید وارد زندگی یه مرد متاهل بشید شما از مشکلات اونا بی خبرید شاید اقا دوروغ میگه اگه خانمی مثل شما نباشه کنار این مردان خودشون سعی میکنن مشکلشون با همسرشون حل کنند یک لحظه خودتو بذار جای اون خانم که همسرت بهت خیانت کنه

    • نازنین

      لعنت به زن ودخترهای هرزه زندگیمونابودکردن بااینکه میدونستن متاهله ول کن نبودن شوهرموازم گرفتن نفهمیدم چطوردخترم بزرگ شدخداازشون نگذره

    • ایرج

      ۳۸ سامه متاهلم هیچ مشکلی بازنم نداشتم اما رابطه ای بین من و زنی متاهل همسن خودم شکل گرفت .باهم زابطه ی جنسی داریم ۳ ساله که باهمیم و اون زن از من باردار شده.
      نمیدونم چکار کنم فکر نمیکردم کار بع اینجا بکشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بروبمیرزناگناهی نبخشیدیم بیچاره خانمت

    • بدون نام

      لعنت لعنت به زندگی اینجکری

    • ناشناس

      یه جوری شما از مردا حرف میزنید ک من الان به هر چی مرده شک کردم من یه دفه خیانت دیدیم بخشیدم ولی با این حرفا پشیمون شدم

    • Roshanak

      با سلام من یه دختر ۱۸ ساله هستم نامزدم هنوز یه سال از عقدمون نگذشته بهم چندین بار خیانت کرده با این که من هیچی براش کم نمزاشتم راهنمایم کنید خواهشا

    • سارا

      سلام دوستان
      من حدود ۲ سال بود که به پدرم شک کرده بودم ولی دیگه مطمئن شدم که داره به مادرم خیانت میکنه چون پیام های اون خانم و پدرم رو تو گوشیش دیدم واقعا سردرگم هستم اگه به مامانم بگم ضربه روحی شدیدی میخوره و واقعا خیلی بد میشه
      از طرفی هم فک میکنم اگه مادرمو آگاه نکنم منم یه جوری به مامانم خیانت کردم شاید اگه بدونه حاضر به ادامه زندگی با همچین مردی نمیشه

    • سارا

      لطفا راهنمایی بفرمایید...
      تشکر...

    • بی نام

      من ازاول زندگیم بااین قضیه درگیرم.ولی سه چهارماه که خیانت عاطفی هم بهش اضافه شده منم مثل شما هیچی کم نذاشتم.الان داغونم که به جای تشکروقدردانی محبتش نثاریه زن هرزه میکنه.زنی که به شوهرش خیانت میکنه .وقتی پیاماشون میبینم دنیابرام به اخر میرسه.دایم قرار میذارن میرن بیرون برا خوش گذرونی.وقتی غیرمستقیم بهش میگم این رابطه ها خطرناکه وبه زندگیمون لطمه میزنه میگه هیچ کس دل بسته یه ادم هرزه نمیشه.ولی من تغییر رفتارومصنوعی شدن رابطمون میبینم.منم دوتا بچه دارم .دلم فقط برای اونا میسوزه خدا به هممون صبربده.

      پاسخ ها

      • الهام

        اعزیزم چرا آمار اون زن و درنمیاری که بری به شوهرش بگی ؟ آدما از ترس آبروشون دیگه خیلی غلطا نمیکنن.... شوهرتم تهدید کن که اگه ادامه بده آبروشو میبری

    • بدون نام

      نفرین نفرین به این روزهای بد گذر

    • بدون نام

      خدا هر زنی که با مردزنداررابطه دار لعنت کنه همینطور مردای دورغگو

    • الهام

      سلام به همه. من 5ساله ازدواج کردم. حوصلم سررفته بود اتفاقی به این سایت اومدم. چون من قبلا خیلی در مورد خیانت سرچ میکردم. مخصوصا 3ساله اول زندگی. چون منم مثل شما درد داشتم دل شکسته بودم. شب و روزای سختی رو گذراندم حال تک تکتون رو میفهمم. ما از لحاظ مالی مشکلی نداریم و خودم هرکی منو میبینه میگه خوشگل و خوش هیکلم . البته شوهرمم اینو میگه ....... خودشم ورزشکاره و هیکل ورزشی داره و خوش قیافه هم هست و مغازه داره. خلاصه اینطور بگم که خیانت شاخ و دم نداره پیام های ناجور عکسای ناجور و..رمز گوشی و...حتی یه شب دیدم پیام اومده واسش نتونستم رمزشو باز کنم گوشی 3میلیونیشو کردم تو آب سوخت ..بعدش گرفتم رو بخاری که آثار جرم و پاک کنم . تو دلم گفتم حقته تو باشی از این کارا نکنی. . آخرشم گوشیشو انداخت بیرون دیگه ارزشی نداشت. یه بار بعدچندماه گفت میدونم کار تو بود ولی من زدم زیرش. به هرحال رفت یه گوشی دیگه خرید ..... دوباره چت..... دوباره...بالاخره منم مثل بقیه دیدم پیاماشو. دست رو قرآن گذاشت دیگه ادامه نده اما ادامه داد. شبا گوشیشو خونه نمیاورد مثلا میگفت برام مهم نیستو خاموشش کردم.روزا همینطور میگذشت و من همچنان در شک و تردید بودم. قربون خدا برم یه روز بعد نماز صبح انگار یه چیزی منو کشوند تو راهرو جاکفشی رو باز کردم دیدم موبایلش اونجاست دستام میلرزید روشنش کردم خوشبختانه رمز نمیخواست دیدم با چندتا شماره ی دختر چت کرده داغون شدم .اون لاشیا چششون به ماشین شاسی بلندو یه پسر خوشتیپ ورزشکار بود نه چیز دیگه. شماره تک تکشونو برداشتم بعدش رفتم شوهرمو بیدارکردم ترسیده بود به غلط کردن افتاده بود.البته به اون دختر ای آشغال گفتم گورشونو گم کنن. دختره ی عوضی میگفت اون عشق منه تو گمشو....خیلی حرفه یکی بگه شوهرت ماله منه . من داشتم آتیش میگرفتم .خدا لعنتشون کنه. اون شب شوهرم و که بیدار کردم حالم بد بود خیلیی بهش بدوبیراه گفتم. البته خداروشکر کار به سکس نکشیده و فقط در حد پیام بود. ولی من تحملشو نداشتم و از زندگی سیر شده بودم فقط خدا میدونه چی بر من گذشت.... خلاصه همون شب که بیدارش کردم و گفتم میخوام برم اشکش دراومد گفت من بهت خیانت نکردم و فلان... اشکشو ندیده بودم . از اشکش فهمیدم دلش برام سوخت...حالم داشت به هم میخورد من از لحاظ زیبایی و مهربونی و گذشت و محبت تو فامیل زبانزد هستم واقعا به همسرم از صمیم قلبم محبت میکردم و از همه مهمتر احترام میداشتم. کدوم مردی دوست داره زن بامحبت و خوشگلو مهربون و باگدشتو از دست بده؟! خلاصه.. بعد نماز ساعت 6زنگ زدم بابام اومد دنبالم. البته بهش چیزی نگفتم.چندروز اونجا بودم تا اینکه شوهرم اومد دنبالم به غلط کردن افتاد. منم با دلشکسته برگشتم البته قضیه رو فقط به مامانم گفته بودم و اونم خیلی ناراحت بود. به هرحال برگشتمو بهم محبت میکردو فلان. تا یه شب که مامانم خونه ما بود . من اتفاقی گوشیشو دیدم که به اون دختره ی آشغال دوباره پیام داده بود .البته دیدم دختره پیام داده که بی معرفتی و فلان یادی ازم نمیکنی و.... اینم جوابشو با محبت داده بود. ..من نتونستم طاقت بیارم بهش نشون دادم پیش مامانم باهم دعوا کردیم. البته خیلی پیش مامانم شرمنده شد و به مامانم گفت به من خیانت نکرده و عاشق منه و بدون من نمیتونه زندگی کنه. مامانم بهم گفت تصمیم با خودته زندگی خودته من پشتتم هرچی بگی مخالفت نمیکنم. اما به شوهرم هم بی احترامی نکرد چون مامانمو شوهرم خیلی رابطشون باهم خوبه جوری که بقیه حسودی میکنن. مامانم خیلی خونسرد باهاش حرف زد شوهرم که خیلی شرمنده بود پیش مامانم. حقشه خودش مقصر بود. به هرحال من میخواستم ادبش کنم گفتم تصمیمم رو گرفتم که جداشم مثل بچه ها به دستو پام افتاد که بدون من نمیتونه زندگی کنه . منو آورد اتاق خوابمون و گریه کرد مامانمم اون یکی اتاق موند تا حرفامونو بزنیم. من بهش گفتم دیگه طاقت ندارم تو خودت جای من بودی چیکار میکردی من خیلی صبور بودم. گفت حق باتو ئه . گفتم اگگگهههه یه یار دبگه خیانت کنی پیش مامانم دارم میگم که بهت خیانت میکنم. البته حرف دلم نبود فقط ترسوندمش چون دوسش داشتم.... خلاصه سرتونو درد نیارم مردی که زندگیشو دوست داشته باشه جای امیدواری هست. پیش مامانم قول داد گوشیشو از زندگیش حذف کنه و همین کارم کرد. یکسال گوشی نداشت تا اینکه خودم گفتم یکی بخره. و الان دوساله از اونروز میگذره خداروشکر خیانتی ازش ندیدم و دیگه بهش شک نکردم و الانم شک ندارم و گوشیش بدون رمزه و منم سرک نمیکشم تو گوشیش. اون بین زندگیش و اون لاشیا زندگیشو انتخاب کرد و به اشتباهش پی برد که خوش بودن با زن خودش خیلی بهتر از هرزگیه. و ابروشو به خاطر اون تیغ زنا از بین نبره . الان واقعا بدون من نمیتونه زندگی کنه. خانوما منم حال شمارو میفهمم خیلی عذاب کشیدم تمام شب تا سحر گریه میکردم و با خدا حرف میزدم و تو کاغذ مینوشتم . خدا خیلی آرومم میکرد. فقط خدا بهم آرامش میداد و خیلی دستمو گرفت چون از ته دلم صداش میکردم. قربون خدا برم که همه ی بنده هاشو دوست داره. یه جاهایی دستش برام رو میشد که خودش از تعجب شاخ درمیاورد.....ناامید نباشید فقط از خدا کمک بخواین. من دیگه گذشته برام اهمیتی نداره مهم الان و بعد از اینه . خدا رو فراموش نکنید..جای امیدواری هست من هیچوقت ناامیدنبودم.... فقط همین... یجوری کمکتون میکنه که خودتونم نمیفهمید. من بعد مدتها امشب به این سایت اومدم و خیلی ناراحت شدم از این وضع جامعه...... ان شاءالله امام زمان ظهور کنه و این بی عدالتی تموم بشه..... آمین......

    • زهرا

      من حامله بودم شوهرم با یه زنی به اسم الناز دوست شده بود.بطوری که اصلا بامن حرفم نمیزد تاصبح فقط تو می وی اون لاشی بود اصلا براش مهم کبود من چقدر حرص میخورم وجقدر برای جنین ضرر داره اینهمه استرس وفشار اونم تو اون وضعیت.دختر بزرگم که ۱۱سالش بود بنده خدا اولین جنس مخالفی که پدرش باشرو چجوری شناخت بماند چقدرم طفلکی کتک خورد وقای که من اعتراض میکردم چرا با زنا چت میکنی شوهرم منو میزد دخترم التماس میکرد بابا تو روخدا مامان حاملس نزنش منو ول میکرد واون طفلک ومیزد..از صمیییم قلبم از خدا میخوام اینجور آدما از صممییممم قلبشون احسساسس تنهاایی کنن بدونن که دیگه هیچ ارزشی ندارن وتا آخر عمر دنبال عشق باشن وپیداش نکنن

    • الهام

      خانومای عزیز اگه خیانت دیدید و شوهرتون به کارش ادامه داد اگر شرایطش رو دارید ازش جدا شید. از قدیم گفتن آدم دندون لق رو هرچه زودتر بکشه بندازه بیرون بهتره. اما اگر شرایطش رو نداشتید دیگه قبول کنید کاریه که شده . مهم خودتون هستید بیخیالش بشید دیگه. بهش به عنوان یه کارگر که براتون پول میاره نگاه کنید. چرا غصه بخورید خودتون و پیر کنید آخه؟ مگه اون گریه های شمارو میفهمه؟؟ خودتون و از بند رها کنید آزاد کنید بیخیال بشید. دیدن خیانت بار اولش سخته دفعه های بعدی دیگه آدم پوست کلفت میشه بدبختانه..... اگه بچه داری با بچه هات خوش بگذرون و اگر ندارید واسه خودتون یه سرگرمی به کلاسی چیزی برید. به خدا هیچ مردی نمیتونه بفهمه تو دل ما زنا چی میگذره چرا باید غصه بخوریم. الان خیلی ها این مشکل رو دارن. خیانت در خیانت. با هرکسی هم که باشن خیانت میکنن. البته الان زنان خیانتکار هم کم نیستن. به هرحال این دنیا خیلی زود گذره تا چشم باز کنیم میبینیم پیرشدیم...... زندگیتونو به خاطر هرزگی یکی دیگه سیاه نکنید خدا که اون بالا میبینه. همه حق زندگی کردن دارن پس واسه خودتون زندگی کنید...... بیخیال بشید و واگذار کنید به خدا........ همین

      پاسخ ها

      • ی دردمند

        صدآفرین کیف کردم دلم از نوشتت خنک شد

    • الی

      هر کس یه نمه وجود تو زاتش باشه
      هیچوقت حاظر نمیشه خیانت کنه
      نه وارد زندگیه مردم میشه
      نه به همسرش خیانت میکنه ..

      پاسخ ها

      • مینو

        خیلی ببخشیدا اگه شوهر شما به دخترا پا نده هیشکی جرات نمیکنه وارد زندگی کسی بشه. وقتی آدم به یه زندگی دعوت بشه که ببینه طرف هرچند شوهر کسی هست ولی بیشترین محبت رو در حق تو میکنه چرا این زندگی رو رد کنه. من که الان وارد زندگی یک مرد متاهل شدم خیلی هم ازش راضی هستم. هر چی محبت بوده نثارم کرده. عزیزم زندگی به خوندن دو تا کلمه عربی بین یه دختر پسر که نیست. این محبت باید عمیقا تو دل آدما باشه. بدون که دو کلمه عربی و عقد و اینجور چیزا محبت نمیاره بلکه دو تا آدم که تو ی فاز باشن حتی اگه فرسنگ ها هم از هم دور باشن همدیگه رو جذب میکنن. خانومای محترمی که از شوهرتون خیانت می بینید لطفا اونا رو ول کنید بذارید برن سراغ کسی که دوسشون دارند چرا خودتون رو خوار و ذلیل می کنید و ازشون میخاید که برگردن باهاتون زندگی کنن علی رغم اینکه فقط یه سند ازدواج اونا رو به این رابطه مقید میکنه

    • ناشناس

      ببخشید ها خانوم مینو پس فردا هم که ی خانومی دیگه ای پیدا شدو عشق و علاقش به این آقا بیشتر از شما بود و این آقا هم اونو بیشتر از شما خواست شماهم خودتو کوچیک نکن و بکش کنار با این طرز فکرت.فقط بدون با یک مرد هرزه طرفی ساده چند وقته دیگ تو رو هم ول می‌کنه می‌ره سراغ کسی دیگه.اگرم بمونه یه جا چوب کارشو ک خیانت کرده میخوره شک نکن.تو هم ضرر می‌کنی.چون اگ تو اون وسط نبودی اون مرد اگ مشکلی تو زندگیش بود حلش میکرد.تو اون وسط وسوسه اش کردی زندگیشو ول کرد و اومده طرف تو .مسبب بهم ریختن اون زندگی شما هستین خانوم به ظاهر محترم...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هرزه به زنی میگن که شوهرش میگه نمیخوامت ولی اون آویزونش شده که الا و بلا حق نداری منو ترک کنی. آرررررره

      • 21:9

        اون موقعی که منتشو میکشیدی بله بگه بازهم هرزه بود؟؟؟

    • زهرا

      سلام من یک چیزاخوب میدونم اینکه دنیافلکه چرخون هردستی بدی ازهمون دست پس میگیری خداصبرش زیاده ولی آخرجواب آدمایی که درحق کسی ظلم میکنندومیده هرچیزی پایانی داره خوب یابد......

    • بدون نام

      سلام.
      مطالبوخوندم من یه خانومم دوساله باوجوددخترم ازهمسرم جداشدم چون منوتشویق میکرد به ارتباط بایه مرددیگه تاخودش بیشترلذت ببره..ازخودش شنیدم که حتی یه باربایه خانوم متاهل رابطه جنسی برقرارکرده..
      باورکنید منم هرگز تووظایف همسریم کوتاهی نکردم.همه حسرت زندگیمونومیخوردن بس قربون صدقش میرفتم بس مراقب زیباییهام بودم.باورکنیدباکفش پاشنه ده سانتی براش آشپزی میکردم..دوسال اخیرحتی سرکارنمیرفت خودم شروع کردم ب کارکردن..
      یه روزبه خودم اومدم دیدم دیگه جای موندن نیس حزانت دخترموگرفتم بدون هیچ پشتوانه ی مالی روونه ی خونه ی پدرم شدم اونجام کلی سختی کشیدم جوری که مجبورشدم حزانت بچموبدم به پدرش..حالا ازدواج مجددکردم همسرم بی نظیره اما یه لحظه ازفکردخترم بیرون نمیام..دارم دیوونه میشم اینجا ناپدری اونجا یه پدرلا اوبالی...
      گاهی فکرمیکنم کاش تحمل میکردم هرچندبارها خواستم درمان شه امااون قبول نکرد..
      اماهمیشه خودموگناه کارمیدونم درقبال دخترم که کاش هرجوری بودباپدرش ساخته بودم

    • تنهاترین تنها

      من فقط وفقط برای اینکه حرف پدرمو زمین نندازم با همسرم ازدواج کردم چون فقط میکردم پدرا همیشه بهترین تصمیمارو میگیرن ولی بعد ازدواج عاشقش شدم اما 15 ساله هر روز میگم پدر با دست خودت بدبختم کردی البته تا حالا طوری وانمود کردم همه فک میکنن من نه غمی دارم نه غصه ای جالب اینجاست که زنی که تو زندگی منه خودش شوهر ودوتا بچه داره فقط من سر پل صراط منتظرش خواهم بود

    • تنهاترین تنها

      چرا نظر منو نذاشتین

    • دل شکسته

      باور کنید مردی که یه بار خیانت کرد دیگه درست نمیشه مثل شوهرمن بادوتا بچه نمیتونم طلاق بگیرم اخلاقورفتارش بامردم طوری که همه حسرت همچین دامادی رودارن همه میگن خوش به حال فلانی چه دامادی داره اما نمیدونن ازخودش کثیفتر وهوس باز تر وجود نداره تااین تازگی هاغصه میخوردم ولی الان به این نتیجه رسیدم بایدزد بیخیالی بریز وبپاش وولخرجی برام یه مرده متحرک که فقط پول برام میاره همین باید زد بیخیالی باور کنید باطلاق چیزی درست نمیشه چون زندگی بچه هاتم خراب میشه اونها نباید چوب ماروبخورن مثل دوتا فرشته کوچولوی من فقط اونا برام مهم هستند به خودتون برسید همین

    • ص

      ما فامیلیم ..عاشقش بودم هفت سال زنشم ماه اول عقد شر.ع کرد خیانت تااااا الان ...گریه زاری ...ناخونای دستاشم من میگیرم براش ..اما گوشیش قفله ..مدام دستشه ...کتک خوردم ..زجر کشیدم ..بهش میگم میزنه ززیرش ..چه شبا و روزا بود که نگذروندم ...تاا خودمم مجازی خیانت کردم فهمید قرص اورد گفت خودتو بکش گفتم تو مگه اینهمه سال بارها و بارها خیانت کردی و بخشیدمت خودتو کشتی...الان منو بخشیده ...ولی خودش هنوزم باکسیه خخخ ...خندم میگسیره همه جسودیش میکنن بسکه توجه میکنم همیشه بهش ...از زیبایی و نظافت و احترام چیزی کم ندارمو نذاشتم براشنینی اما نمیدونمدر چرااااا خسته نمیشه از هرزه های خیابونیه خونه خراب کن که به حق علی خدااا محوشون کنه از زمین

    • سارا

      سلام بچه ها من الان ی ماهه عروسی کردم تازه امروز متوجه شدم کسی رو ک دوستش داشتم عاشقش بودم بهم خیانت کرده.رفته با زنداییش رابطه برقرار کرده اونم گفته ک ابروشو میبرم واز کار بیکارش میکنم.دارم دیوونه میشم بخدا

    • مریم

      شوهرم بهم خیانت کرده اونم نه یک بار... اولش سعی کردم درستش کنم ولی نشد باز با یکی دیگه... الانم یک بچه داریم به فکره جدایی ام

    • ناشناس

      خدا به ما خانومایی ک شوهرمون خیانت کردند صبر بده.ی لحظه فک کن شوهرت بدون هیچ دلیلی بره ازدواج مجدد کنه بعد بیاد بگه من لیاقت تورو نداشتم وندارم...آخه آدم با تازه عروسش اینکارو می‌کنه.شک نکنین دنیا دنیای حرومزاده هاست.دنیا به کامشونه .حالا من با ی دل شکسته و ی دنیا غم روح و روان داغون و ضربه زده شده چه کنم؟؟؟جواب دل شکسته وخراب کردن یه زندگی رو کی میخواد بده؟؟؟؟اون خانوم که میدونست شوهرم زن داره و زنش شد یا شوهرم.مردن از تحمل این درد بهتره.چرا خدا ساکته

    • باران

      سلام نظرات همه رو خوندم من سیزده سالم بود با پسر عموم ازدواج کردم اولش همه چی خیلی خوب بود تا اینکه بعد ی مدت متوجه رابطش با زن داييشو دختر عموم شدم و بعد با دختراي دیگه وقتی ک ب خوانوادش می گفتم حرفمو باور نميکردن و ميگفتن دروغ میگی دست بزنم داشت آخرین باری ک متوجه خیانتش شدم خودمو از ماشین پرت کردم بیرون و دوتا پاهام شکستن اما دیگه بریده بودم و درخواست طلاق دادم اما همش بهم پیام میداد و از پشيمونيش میگفت و خلاصه بعد دو ماه با وجود مخالفت های خونوادم برگشتم سر زندگیم الان ک شونزده سالمه و ی بچه پنج ماهه تو شکمم دارم مثل سگ پشيمونم کاشکی هیچوقت باهاش آشتی نمی کردم همش بهش شک دارم همش پیام و زنگ و عکس تو گوشيش میبینم ک با بهانه های مختلف و قسم هاش منو قانع میکنه الان دیگه نمیتونم جدا بشم ازش چون دارم مادر میشم و دلمم نمیاد بچمو بندازم اما ی توصیه دارم واسه خانمايي ک این طور شرایطی دارن صرفا بخاطر علاقه خودتونو گرفتار نکنین منم وقتی درخواست طلاق دادم همش گریه میکردم اما الان میفهمم ک چ خريتي کردم بچه بودم الان اصلا مثل هم سن و سالام نیستم فکر اینکه تا آخر عمرم باید بای مرد خیانت کار زندگی کنم داغونم میکنه فقط دعا میکنم جواب تک تک اشکاي منو بده خدا کنه دخترم هیچوقت زجر هایی ک من کشیدم و نکشه

    • یاس

      من 5ساله ازدواج کردم همسرم خیلی مهربون و خدا دوست بود نمازشو سر موقع میخوند خلاصه خیلی آقا بود من دختری باحجاب بودم ولی بعدها همسرم عوض شد ازم خواست حجاب نداشته باشم همیشه و همه جا آرایش داشته باشم . بخاطرش قبول کردم .بعد از گذشت سه سال از زندگیم من حامله شدم هنوز بچمون به دنیا نیومده بود پدرم فوت کرد پدرم خیلی هوامو داشت واقعا مرد کامل بود همسرم بعد از فوت پدرم خیلی زجرم داد همیشه بهم گیر میداد بخاطر حفظ زندگیم هر چیزی ک میگفت انجام میدادم اما یک ماه پیش پیامهاشو با چنتا دختر و زن متاهل دیدم میخواستم ترکش کنم اما التماسم کرد بهش فرصت دادم. زندگیم همش شده شک و تردید تصمیم دارم با وجود اینکه بچه دارم اگه تکرار کنه ازش جدا بشم

    • دلشکسته

      چرا پیامارو نمیذارین

    • حانی

      من 20سالمه...حالم از ازدواج بهم خورد

    • سارا

      شوهرم به من خیانت میکنه میگم چرا میگه تو نیاز جنسیمو برطرف نمیکنی دوتا بچه دارم دخترم ۱۵سالشه اگه پدرشون نامرده من نمیخام در حقشون نامردی کنم وتنهاشون بذارم از نظر مالی مشکل ندارم
      شوهرم مهربونه دست و دلبازه میگه دوست دارم بهش میگه چرا خیانت میکنی میگه برای تو بچه ها که کم نمیزارم
      اگهمیگه اگه نیاز جنسیش برطرف نشه حالش خراب میشه افسرده میشه حتی دیگه با منو و بچه ها خوب نیست
      حالم خرابه نمیتونم خیانتو تحمل کنم از طفی اهل طلاق نیستم نمیدونم چی کار کنم
      ظاهر زندگیمون قشنگه خیلیها حسرتشو دارند ولی از درون داغونم خدایا بهم صبر بده

    • هدی

      سلام.من اینقدر به همسرم بها میدادم و چیزی براش کم نذاشتم اما شماره دوستمو که شوهر نداشت گیر آورد وازش درخواست داشت که دوستم بهم گفت اصلا باورم نمیشد یک جانماز آبکشی بود حالم از مردای اینجوری بهم میخوره

    • الی

      من تو این 1هفته متوجه خیانت همسرم شدم فقط سکوت میکنم و حتی بهش نگفتم که میدونم،با تمام وجودم دوسش داشتم،الان بگم بدترمی شه،مثل یه حباب تو خالی شدم،یه ضربه دیگه بخورم میمیرم،امیدوارم تکرار نکنه،تا تو این زندگی که عاشقشم بمونم،امیدوارم،برای دلم معجزه میخوام خدا جونم،با گریه آروم میشم یکم،ولی هر لحظه جلو چشمه خیانتش،حالم بده ،از همه بدتر اینه که باید عادی رفتار کنم

    • بدون نام

      بنظرم همه خیانتکارن

    • بدون نام

      بنظرم همه خیانتکارن

    • سپیده

      من که همه کاری برا شوهرم کردم و خیانت کرد بهم.الانم به خاطر بچه هام فقط مثل همخونه دارم باهاش زندگی میکنم

    • Yalda

      بنظرتون میشه ادما عوض بشن؟من خیانت دیدم و باهمسرم رفتیم مشاوره وهمسرم ادعای ندامت کرد بنظرتون میشه بهش اعتماد کرد؟

    • Zeynab

      اگه عشقم به من خیانت کنه من میمیرم .میدونم طاقت نمیارم.
      خدا بهم رحم کنه.
      تازه بهش یه شک کوچیک کردم تو رو قران برام دعا کنید سوتفاهم باشه.
      خودمو میکشم اگه بفهمم شک م درست بوده.
      خدایا به جوونیم رحم کن.

      خدا لعنت کنه قلب های مریض مردها و دختر هایی که براشون مهم نیست زندگی بقیه.

    • ناشناس

      اگ بمیری ک خاکت کنن که خوبه همه غمو غصه هات تموم میشن.وای از وقتی ک زنده باشیو هر لحظه جون بدی .روزی صد دفه بمیری و زنده بشی این بده بدددددددد.خدا لعنت کنه زنایی ک میان رو زندگیه بقیه خونه میسازن واسه خودشون.مرده شور شوهرای بی وفا رو ببره.

    • گل رز

      من که نامزدم چیکار کنم با خیانت شوهرم هم جنسی هم پیام بازی

    • حسرت

      .منکه دارم داغون میشم.خسته شدم.خیانت انقد کثیف هست که اسمش حالتو بد میکنه.
      چرا واقعا مدام منو تحقیر میکنه که بره پی خوشگذرونی...
      خدا لعنتش کنه.منو پس میزنه اونوقت میرع دنبال هرزگی.
      آخ که دارم دق میکنم.چرا خدا رحمش نمیاد پس.
      ما بنده اشنیستیم ما جوون نیستیم. ما قزراره چقد زجر بکشیم تا کمکمون بکنه.
      وای که سرم داره منفجر میشه

    • حسرت

      .منکه دارم داغون میشم.خسته شدم.خیانت انقد کثیف هست که اسمش حالتو بد میکنه.
      چرا واقعا مدام منو تحقیر میکنه که بره پی خوشگذرونی...
      خدا لعنتش کنه.منو پس میزنه اونوقت میرع دنبال هرزگی.
      آخ که دارم دق میکنم.چرا خدا رحمش نمیاد پس.
      ما بنده اشنیستیم ما جوون نیستیم. ما قزراره چقد زجر بکشیم تا کمکمون بکنه.
      وای که سرم داره منفجر میشه

    • شکست

      من هم مثل شماها خیانت دیدم درصورتی که خیلی عاشقانه وباهزاربدبختی ازدواج کردیم یک ماه ازعروسی گذشته بودمتوجه شدم با همکارش دوسته نخواستم به روش بیارم کمکم دیدم باچندنفردوسته کلی دعواکردیم شب وروز گریه میکردم متاسفانه بارداربودم ونتونستم کاری بکنم الان هم ۸ سال اززندگی مشترکمون میگذره یه دخترویه پسردارم سالی یکی دوبار توگوشیش میبینم بادخترادوست شده درحدعشق وعاشقی چندماه دعواگریه درحدمرگ پیش میرم قول میده میگه عاشقتم توبری من میمیرم بخاطر بچه ها سکوت میکنم الان یک ماه پیش بایک دختره دوست بود فهمیدم قسم میخوره درحدپیام پیش رفته امامن نمیتونم انقدرغصه خوردم وگریه کردم احساس میکنم ناراحتی قلبی گرفتم خدا ذلیلش کنه روانیم کرده

    • بدون نام

      خانما همسرم بارها بهم خیانت کرد اما تاجایی که من فهمیدم درحد پیام های عاشقانه بود وکلی دعواوکارم شده بودگریه ازهرچی مردبودنفرت پیداکردم خیلی عاشقانه ازدواج کردیم وباهم رابطه زناشوییمون عالی بود ولی یک ماه پیش متوجه شدم بایه دختره دوسته دیگه هیچ احساسی بهش ندارم مثل خواهربرادر هستیم وعین خیالش نمیاد بخدانمیدونم چیکارکنم دوتابچه دارم وپشتوانه مالی ندارم وگرنه یک لحظه هم نمیمونم برام دعاکنیم ۸ ساله سالی یکی دوبارمیبینم توگوشی باچتدتادختردوسته انقدرشباآهنگ گوش میدم گریه میکنه شوهرمم دلش میسوزه هربارقول میده میزنه زیرش چیکارکنم نمیدونم

    • فرشته

      ازبس جنسشون خرابه مردااینقدرحریص شدن همشون یکین زاتشونه بعضی توروان بعضیام اصلا بایدبااینامثل خودشون بودهمشون یه جورن همه جارو به گندکشیدن

    • محمد

      سلام و عرض ادب
      متاسفانه اکثر شما زنها بی نهایت با مردها متفاوت هستید ..دلیل همه این به گفته شما خیانت سرد مزاجی اکثر شما زنهاست .. شما یکبار که سکس میکنید برای دوهفته اتان بس است .. خانم عزیز مرد اینجوری نیست دائم نیاز داره و شما اصلا اینو نمیفهمید و حتی اگر هم بخاطر مرد این کار را بکنید بصورت اجبار و مصنوعیه .. خودتون هم میدونید من چی میگم ..پس مرد هم دنبال کسی هست که کارهای جنسی عجیب بکنه و شما به عنوان همسر فقط یک کار را به زور و اجبار بلدید .. اما دیگران که شما زنان هرزه میگوئید و چنین نیستند .. هر کاری را بدون خجالت میکنند .. پس مرد هم با توجه به اینکه همسرش را دوست دارد ولی به سمت آن زنان میرود ..چون لذت بسیار میبرد و با شما ارضای روحی و جنسی کامل نمیشود .. این یک نکته بسیار مهم است .. در ثانی تمام جوامع و حتی حیوانات بیش از یک جنس ماده دارند حتی امامان ما همه بیش از بیش زن داشته اند و خداوند هم همین اجازه را داده است ولی شما اجازه نمیدهید مردتان قانونی این کار را بکند فلذا مجبور است پنهانی انجام دهد و به عنوان یک مرد بگویم که نو و نه درصد مردان چنین هستند و اونهایی که میگویند شوهرمان اهل اینکار نیست بدانند که حتما هست و این حق قانونی مرد است که بنا به شرایط پنهانی انجام میشود .. و من شدیدا از مردان دفاع میکنم و زنهای سرد مزاج را عامل این کار .. مشکل را در خودتان جستجو کنید خانمهای سرد مزاجی که فقط فکر ارایش و خرید و مهمانی و خوشگذرانی ظاهری هستید .. مرد هم با مسائل جنسی خوش گذران است ..درک کنید لطفا ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حناب محمد با این فلسفه ای ک شما گفتید زندگی یعنی همش سکس.این چه دبدگاه مزخرفیه؟؟مگه خانم شما پورن استار هست ک ازش توقعات عجیب غریب دارید؟؟اون کسایی رو ک شما مثال زدید که همه کاری در باب سکس انجام میدن اونا به کارشون واردن و میدونن ک چحوری یک مرد احمقی ک تمام ذهنش سکس هست رو راضی نگهدارن.همه رو باهم قاطی نکنید.اگه خانمتون ی سری مشکلات در رابطه مسائل زناشویی دارن بهتره به فکر درمانش باشید ن اینکه بادلیل های غیر منطقی برای توجیه خیانت مرد رو توجیه کنید.سرد مزاجی و گرم مزاجی در همه افراد ب اشکال مخالف هست.بهتره بحای سطحی
        .نگری و پاک کردن صورت مسئله بفکر حل مسئله باشید.مردا از تمام قران و 114 سوره فقط این گفته پیغمبر درباره چندهمسرداشتن مرد رو یاد گرفتن.ایکاش یکم چشم حقیقت رو .باز میکردید

      • بدون نام

        نه آقا شماکاملا اشتباه فکرمیکنید من وهمسرم اصلا مشکل جنسی نداریم هردوگرم هستیم امااون احمق یکسره رابطه تلفنی داره نه جنسی پس مریضه الهی بمیره راحت بشم بیچاره بچه هام

      • بدون نام

        ببخشید فرق تو امثال تو با حیوان چیه؟

      • مردان سیری ناپذیرند

        اهان پس زن و دختر و خواهر و مادرتون هم باید درخدمت مردم باشن. خواهشا نگین نه که عصبی میشما. بالاخره شمایی که از رابطه جنسی با زنت ناراصی هستی حتما زنت هم ناراضیه خب پس مرد دیگه ای هم باید برای زنتون باشه دیگه.

      • زجر کشیده

        من سی ویکسال دارم بایه مرد پست خیانکارزندگی که چه عرض کنم مردگی میکنم هیچی هم از نظر سکس براش کم نزاشتم از اول زندگی دنبال مصرف مواد بود از اداره به خاطر اعتیا. مثل سگ کردنش بیرون واون خوشحالترم شد انقدر مواد کشید تا رسید به شیشه وهرویین اصلا فکرکا روزندگی نبود همیشه هم به من خیانت میکرد تا اینکه کمکم به منم پیشنها دشیشه کشیدن داد ،گفت علت خیانتم اینه که جنس مخالف بهم فاز میده ،ومن هر بار میدیدم بایه زن درحال کثافتکاری هست ،تو تمام این سالها فحش،کتک ،نداری،حتی وقتی صابخونه به خاطر نددادن اجاره ورفت اومدهای هم منقلیاش بیرونمون کرد گوشه پارک باهاش موندم ،چون پدرومادر نفهمی داشتم که اصلا من .بچه هام براشون مهم نبودیم.تااینکه یه شب توهم زد وخاست منوپسربزرگموبکشه خانوادش که دیدن وضععش خیلی خرابه بیهوشش کردن پردن ترکش دادن ،همسرم قبل از ترک کلا ازمردی افتاده بودبهخاطرمصرف زیاد شیشه،الان هفت ساله که خیر س ش پاکه ولی تواین سالهاهم بهم خیانت کرده سه هفته پیش مچشو گرفتم بایه زن شوهر دارکه دوتادخترکوچکداره بهمم خیانت میکنه،دوروزپیش توگوشیش عکس زنه رودیدم توخونه خودمون ازش عکس گرفته بود یعنی دنیاروزدن توسرم ،خداازسرش نگذره چه سختیها که ازش ندیدم باوجو داینکه مردانگیشوازدست داده بازم ازهرزه گیش دست برنداشته هرروز دعواداریم طلاقم نمیده ،خستم ،بسکه بقض کردم سرطان گلو گرفتم ولی بعداین همهگذشت وفداکاری من حالا بهم میگه سرطانی خیلی دلم شکسته خیلی غم دا رم ،مردا پست ترین موجودات روی زمین هستن

    • Reyhane

      ببخشيد ولي واقعيت اينه خطاب ب خانوما كه خلقت مرد خيانتكار و تنوع طلبه اين ذاتشونه و حتي ميتونن چند همسر رسمي و صيغه بگيرن تو قران و كلام خدا هم گفته ..پس عادت كنين :)

      پاسخ ها

      • شکیل

        خوشم میاد هیچ جا قران قبول ندارین اما تو هرزگی اشاره مستقیم میکنین ب قرآن

      • ناشناس

        احسنت خانوم یا آقای شکیل با پاسخ تون ایشالله ک گوش شنوایی باشه

    • ناشناااااااس

      آقا محمد از یک انسان متشخص وسالم بعیدده همچین تفکری جناب فرق شما و یک حیوان در قدرت فکرو تعقل هست شما تعهد دارین ب همسرتون آقا.شما ک خواستین این همه بی بندوباری و خوش گذرونی داشته باشین با هرزگی چرا ازدواج کردی چرا امضای تعهد دادی به خانوم گلت. از لحاظ جنسی ارضا نمیشی خانومت مشکل داره طلاقش بده برو دنبال کسی دیگه چرا شما مردا اینقدر مرض دارین ک با روح و روان همسرتون بازی میکنین.چرا عقل بعضی مردا تو شرتشونه شما انسانید نه یک حیوااااااااان

    • بدون نام

      بنظرم اگه مشکل تو زندگی زناشویی دارید ،جدا بشین ،نه خیانت ،بخدا خیانت، خدا از سرتون نمیگذره،
      من یه خانوم هستم بارها مرداهای متاهل پیشنهاد دوستی بهم دادن اما خداشاهده بخاطر اینکه اون خانم جای خودم می زارم دچار عذاب وجدان میشم،چون میدونم تو زندگی خودم میاد

    • بی نام

      بخدا منم خسته شده ام از خیانت هایی که میبینم دوروز پیش با چشمای خودم دیدم الانم یه ثانیه هم اون لحظه از ذهنم بیرون نمیره چیکار کنم

    • ستاره

      منم خیلی خیانت دیدم کم نذاشتم همیشه خودم میرفتم سمتش باقیافه وهیکل خیلی زیباوقدبلندولی خیانت کردمن ارزشم خیلی زیادترازاونه

    • فاطمه

      من حدودیکسال وخورده ای توعقدم.نامزدم دوسه بارتاحالاخیانت کرده،میخواستم ازش جداشم،ک خانوادم وبقیه میگن درست میشه واین حرفا.هنوزم دوسش دارم ولی افسرده شدم،همش جلوچشممه دختره،اخه بادخترفامیل دوست شده،یدفه عصبی میشم وهیچ ارامشی برام نمونده
      بنظرتون ازش جدابشم یانه؟

      پاسخ ها

      • نازنین

        ببین عزیزم هیچوقت اسون ازرواشتباه ادمهانگذرچون وقتی کسی یه باربادلت بازی کردبعداهاهم براش خیلی راحته ودورازجون میگه باانگشتری باغلط کردن باابن حرفهاخرش میکنم منم مثل توبودم توباشوخرم میرفتم بیرون به این دخترهاتیکه میپروندومیخندیدبم بعدباهاشون دوست میشدبهم گفتن درست میشه فلانه بیثاره هیچوقت گول نخورادمیزادعوص بشونیست تازه ممکنه بعدابگه توکه دیدی تودوران عقدبهت خیانت کردم بایدمیرفتی من الان ازدواج کردم سه ماه ازازدواجمون نگذشت بازم بهم خیانت کردواقعاازش بیزارم دارم کاراهای طلاقم روانجام میدم خداروسکرکه ازش بچه ای ندارم زندگیتوبه خاطرحرف مردم یااحساسات خراب نکن ازروعقل تصمیم بگیر

      • بدون نام

        صد در صد طلاق بگیر .

    • یاقاضی الحاجات

      توکل برخداوند؛همه آدما مشکل دارن هر کسی ب نوعی پس یادتون نره ک زندگی کم مشکل هست اما بدون مشکل وجود نداشته و ندارد ونخواهد داشت؛انشاءالله همه ب آرامش برسیم؛واسه خوشبختی و عاقبت ب خیری همه صلوات؛اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم

    • رویا

      وای حالم بد شد انسان خیلی پیچیده وبیخوده کلاهمیننننننننن

    • رویا

      وای حالم بد شد انسان خیلی پیچیده وبیخوده کلاهمیننننننننن

    • عاطفه

      سلام من هم بیست اردیبهشت متوجه خیانت شوهرم شدم که ساعت ده شب یک زن به شوهرم پیام داد که پنج شنبه وقت نکردی نیا دنبال من.من که به شوهرم اعتماد کامل داشتم فکر کردم که یک مرد.بعد از اون یک زن گوشی برداشت که گفت اشتباه پیامک و فرستادم و شوهرم انکار کرد بعد از یک مدتی عکس هاشون تو خونه خودم با طرز عاشقانه ای دیدم در ضمن دو تا پسر دارم بعد از این که متوجه شدم خیلی حالم بد شد قصد جدایی داشتم به خاطر دو تا بچه هام نمیتونم شوهرم پشیمون شده دو ماه چیزی ازش ندیدم ولی دیگه اعتماد ندارم.خود خانم متاهل و یک بچه داره. نمیدونم هنوز ولش کرده یا باهاش هست. بهش گفتم بار دیگه تکرار کنه دیگه ازش نمیگذرم

    • امید

      تنها زنهایی موفق می شوند که در ۶ماه اول زندگی تمام ریزه کاری های مردشونو متوجه بشن و زبان عشقش و یاد بگیرن هر کسی یه زبان عشقی داره و بیشتر مردها تایید طلب هستن زنهایی که با زبونشون دافعه ایجاد میکنن زمینه رو برای خیانت مردشون فراهم میکنن تا مردشون بره دنبال یه زنی که با زبونش بیش از اندازه محبت میکنه و اون مرد و تایید میکنه
      در حقیقت خلع عاطفی که مرد و به طرف خیانت روانه میکنه...
      زنهایی که بلدن شوهرشون و در هر شرایطی تایید کنن در حقیقت دارن مردشون و جلد خودشون میکنن...

      یکی از فاکتورهایی که اصلا بهش توجه نمیشه مزاج شناسی زوجهاست اگر فردی با مزاج گرم با فردی که مزاج سرد داره ازدواج کنه حتما دچار مشکل میشن در تمام زمینه ها...هیجانی...روحی...جنسی...

      زنهایی که دوست دارن شوهرشونو مدیریت کنن کاملا در اشتباهن و دارن بر عکس پیش میرن مرد اگه احساس کنه تو خونه هیچ کارست براش خلع ایجاد کردید و میره کنار کسی که....
      ارایش یه ابزاره که برای همسرتون تنوع ایجاد کنید متاسفانه تو ایران برعکس...

      فقط ۱۲%مردها خیانتشون برای مسائل جنسی هست اکثرا دچار خلع عاطفی هستند...

    • ستاره

      نویسنده این مقاله یه خیانتکار حرفه ایست که تجربیاتش رو نوشته

    • یلدا

      سلام بچه ها،شوهر من 5سال بهم خیانت کرد تا میفهمیدم توجیح میکرد ،تبرعه میکردخودشو،تااینکه چند روز پیش رفتیم ازمایشگاه ومتوجه شدیم ناباروره،بااین وجوددلم نمیاد ترکش کنم ولی درحقم نامردی زیاد کرده،اینو بدونید دنیا دارمکافاته ،ب هرکسی بدی کنی تاوانشو میبینی،پس اینو بدونید خداهواسش بهتون هست فقط صداش بزنید

    • یلدا

      توکل کنیدب خدا دنیا دارمکافاته

    • بدون نام

      این جهان کوه است و فعل ما ندا
      سوی ما آید صداها را ندا

    • زهرا

      خانومای گل حواهای باارزش خدا روی زمین فدایی دل پرازغم و خونتون که جنس خودمون باعث این عذاب شدن کاش یکم هممون انسانیت ومهربونی داشتیم کاش یکم هوایی دل جنس خودمون داشتیم تا مردایی هوسباز بیشرف دور ور ندارن کاش یکم انسسسسسسسسسان باشیم...

    • رعنا

      گریه سوزد و افروزد و نابود کند هر که چون شمع بخندد بر شب تار کسی بی گمان دست در اغوش نگارش ببرند هر که یک بوسه ستاند زلب یار کسی

    • نهال

      شوهر نامردمن باجعل طلاق من رفته زن عقد کرده اینقدر دروغم بااون زن افریته سرهم کرده سر خانواده زنش کلا گذاشته خدا اززنهای که دانسته واردزندگی دیگیری میشه نگذره

    • لیلا

      آه آه ، آه و فغان و ناله و بیداد که دروازهء فرجم بزخم عصای نامحرمان نامرد گشوده و همسرم از دخولم نا امید و آواره شد
      ای کاش روزیکه همچون آهوی ختن ، نرم و نازک ، چست و چابک،با هزار و یک ناز و ادا، در آغوش مردان ...کلف میخوابیدم ، دروازه فرجم ناگهان زاری میکرد و ورودی مقعدم قفل میگشت تا به این روز و روزگار گرفتار نشوم

    • کسی که عاشقت بود و شکستیش

      فقط اینو میتونم بگم که مردا سیری ناپذیرن، مریضن، حالم اصلا خوب نیست، چنبار باید میدیدم، یبار بعد از تموم التماسایی که بهش کردم که خواهش میکنم دیگه اسم این دختره رو رو گوشیت نبینم، اونم میگفت بخدا که اون زنگ میزنه، یبار از چتش عکس گرفت که مثلا به دختره فحش داده بود و قانعم کرد که بینشون چیزی نیست، میگفت فقط یه مشتریه ساده س که میاد مغازش، بهم گفت میخواد ازم جدا شه، زنگ زد، پیامش رسید رو گوشیم که دیشبو تا صبح پیشش بوده، دیگه نفهمیدم چی شد تا لحظه ایکه تو بیمارستان چشمامو وا کردم، خودکشی کرده بودم، به معنای واقعی قلبم شکسته بود، چجوری دلش میومد، اومد بیمارستان میگفت بخدا دروغ گفتم بهت چون حالم خوب نبود،؛ حالم دیگه مثل سابق نشد، یه مدت توجهاش به منو بیشتر کرد، تا اینکه دیشب که خبری ازش نبود فهمیدم شبو با همون هرزه رفته بیرون، ساعت پنج صبح امروز اینو فهمیدم، قلبم داشت از سینم میزد بیرون، بدنم تماما میلرزید و فقط آروم آروم هق هق میکردم تو تخت، خدا لعنتت کنه چجوری دلت اومد، چجوری میتونی اینقد راحت بگی دوستت دارم، همه ی اینا حرمت دارن د لامصب، شما مردا چ مرگتونه واقعا، من هیچی واسش کم نذاشتم، حقوقم تماما میدادم بهش تا بدهیاشو بده، غماش بیشتر از اون که خودشو ناراحت کنه منو ناراحت میکرد، قلبم شکسته، تو تخت همینطور که اشکام سرازیر میشد فقط یه ماشینو میدیدم که میخوره بهم و این دردم کمی آروم میشه، امروز روز تولدشه، ولی میخوام روز مرگم باشه براش تا ببینه با دل من چیکار کرد، واقعا شکستم، اینو فقط گذاشتم تا مردا ببینن با این کارشون با یه زن چیکار میکنن، خدانگهدارت دنیا.

    • ...

      آیا بزرگتر بودن یک خانوم میتونه باعث بشه مرد بهش خیانت کنه؟؟ من چند ساله که با کسی دوستم اما ازش بزرگترم دلیل قبول کردنمم این بود که حس میکنم شعور داره حتی بیشتر از سنش ،،،اما با توجه به اینکه آدما رو نمیشه همینجوری راحت قضاوت کرد و این چیزایی که خوندم یکم ترسیدم

    • بدون نام

      هرکس کسی رها کرد بخاطر تو توم رها میکنه بخاطر یکی دیگه

    • بدون نام

      لعنت به مرد هایی که اسم شونو میمانند مرد
      مردهای شیطان صفت

    • بدون نام

      همه ی مردایی که خیانت میکنن با همه ی اون زنایی که باهاشون هستن رو خدا میبینه و مطمئنم تقاص خیانتاشونو پس میدن من که حلالش نمیکنم امیدوارم خدا سر اون هرزه ای که با شوهر منم هست خدا این بلا رو بیاره صد برابر بدتر حالی که من داشتم اون بدترشو داشته باشه چون میدونم شوهر داره کثافت هرزه

    • مهسا

      به نظر من مردي كه خيانت كنه ديگه ارزش نداره خودتو بخاطرش ناراحت كني ما ارزشمون بيشتر از ايناس .
      من اگه بهم خيانت شه بعد از اينكه مطمئن بشم بلافاصله رابطه م رو باهاش قطع ميكنم جدا نميشم به خاطر بچه هام تنها ميمونم مردي كه قدرتو ندونه به درد جرز لاي ديوار ميخوره . حرص نخورين نميدونم چي بگم واقعا سخته من شوهرمو خيلي دوست دارم اميدوارم هيچ وقت اينو نچشم . دوسش دارم تا آخرم دوسش خواهم داشت اميدوارم اونم به پام بمونه

    • مهسا

      آقايي كه تو اين گروهي بشين با زنت حرف بزن مطمئن باش خودش نميدونه تو ازش ناراحتي اگه هيكلشو دوس نداري بهش بگو اگه اخلاقشو يا از لحاظ جنسي راضي نيستي بهش بگو خيانت زنتو نابود ميكنه اون حاضر نيست آغوش گرم شمارو با هيچ چيزي عوض كنه . بودن يه زن ديگه تو آغوش شوهر زنو ديوانه ميكنه تو رو خدا خيانت نكنين هر مشكلي دارين به زناتون بگين شما پناه و تكيه گاه خانومتونين خواهش ميكنم التماس ميكنم دل زناتون رو نشكنين اونا جز شما كسي رو ندارن

    • ماریا

      من از شوهرم جدا شده بودم 7ماه بعد جداییم با یکی آشنا شدم ازهمون اول قرارمون ازدواج بود ما صیقه کردیم دوران صیقه چندین بار خیانت کرد بهم یسال هم کلا ترکم کرد رفت دوباره بعد یسال برگشت بخشیدمش.چندروز پیش رفت عروسی با یکی آشنا شد دیگه جواب تلفنامو نداد کلا بلاکم کرد تا اینکه تو اینستا دیدم با همون دختره عقد کرده عکسشونو گذاشته دارم دیونه میشم 6سال تمام بهش وفادار بودم صادقانه دوسش داشتم

    • بینام ولی دلشکسته

      هیچ کس حق نداره خیانتشو توجیح کنه مردی که معلم دین هست ۲۷ سال اززندگی مشترکشون میگذره چه توجیحی برای خیانتای پی درپیش دارد اگر میدیدید چطوری نماز میخاند چطور ادعای ایمان میکنه ولی متاسفانه طاقت گوشی های جدید رو نداشت ۲بچه ی بزرگ به وقت ازدواج هم داره ولی گیر کرده دم دبیرستانهای دخترونه

    • دلشکسته وقربانی

      خدا به همه صبر بده وریشه ی خاین بکنه

    • بدون نام

      خانوم ها هیچ مردی ارزش تلف کردن عمرتونو نداره.من 19 سالمه از وقتی یادم میاد پدرم به مادرم خیانت میکرده جلو چشم من.9سالم بود مامانم و خواهر کوچیکم رفته بودن مسافرت مشهد.صبا که بیدار میشدم میدیدم منشیش لباس پدرمو پوشیده و تو خونه میگرده.تو عالم بچگی بودم نمیفهمیدم داستان چیه الان یادم میاد تازه متوجه میشم و فقط از خدا میخوام زودتر بمیره.خداروشکر 5ساله مادرم جدا شده و از اون شهر خارج شدیم.تواین5سال حتی یبارم نزنگید ببینه مردم یا زندم.

    • بدون نام

      ادامه حرفام اینکه اگه اختلاف دارین هییییچ وجه بچه دار نشن خواهشا.اوناییم که مشکل دارن و بچه دارن زودتر جدابشن.تقصیر ما چیه که باید اینهمه فشارو تحمل کنیم.بخدا الان دارم عواقبشو میبینم.تورو خدا بچه های بیگناه رو بدبخت نکنین.وقتی مادرم جداشد خیلی سختی کشیدیم در حدی که بعضی وقتا پول نونم نداشتیم. ولی آرامش داشتیم کنارهم همه ی اون روزا رو رد کردیم والان خداروشکر وضع مالیمونم خیلی خوب شده.خدا همه چی رو جور میکنه خودش...نترسید. با آرزوی خوشبختی و آزادی

    • Zahra

      به نظر من بیشترین مقصر خانم هستند چون هنوز یاد نگرفتند که به همجنس خودشون احترام بزارن و پا به زندگی اون نزارن ما خانم ها باید پشت هم باشیم نه اینکه تا یک مردی رو دیدیم بگیم این خیلی خوبه نیمه گمشده منه اگه ما خانم ها خودمون رو به راحتی در دسترس مردی قرار ندیم خیانت خیلی کمتر میشه

    • بی نام

      شوهرمنم خیانت میکنه بهم تازه بددلم هست حبس خانگی شدم همه اازازدواجم باهاش ناراضی بودن امامن کروکور بودم عاشق بودم هه.حالا ۳۲ سالمه وکاری نمی تونم کنم چون استقلال مالی ندارم یک دختر۹ساله هم دارم خسته شدم حالایک بچه دیگه هم می خواد صبرم تموم شده

    • بدون نام

      یه هفته دیگه زایمان دوممه و فهمیدم با یه نفر در ارتباطه که تند تند پیاماشو پاک می کنه. اینقدر خوبه که هیچ کس فکرش رو هم نمی کنه کاری انجام بده که به ضرر زندگیش باشه. نمی دونم به روش بیارم یا نه. چند روز پیش ازش پرسیدم چیزی تو رفتار من هست که دوست نداشته باشی و دلت بخواد تغییرش بدم؟ گفت نه تو همین جوری که هستی خوبی. احساس اسارت و ناتوانی محض دارم.

    • بدون نام

      کسایی که خیانت میکنن یا کمبود محبت و نیاز جنسی دارن که میشه با صحبت کردن با همسر خیلی صریح و بدون پرده مشکلو حل کرد ، یا آدمای مریضی هستن که خیانت براشون عادته و تو ذاتشون و نمیشه عوضشون کرد

    • افسرده و تنها

      سلام من وقتي با شوهرم اشنا شدم نه يكي بلكه چندتا دوست دختر داشت بهم گفت به خاطر تو همه رو ميذارم كنار اما همش حرف مفت و دورغ بود الان بعد ٤سال و باداشتن يه پسر هنوز عكس هاي كسي كه قبلا عاشقانه دوست داشته داره باهاش حرف ميزنه بااينكه يه شهر ديگه است از اين طرف هم به من ميگه دوست دارم مرده شور دوست داشتنت ببرن من احمق هم كار داشتم هم زندگي خوب خرشدم بااين ازدواج كردم الان هيچي ندارم جز يه اعصاب داغون دل خون فقط خنده هام ظاهري خدا ازت نگذره

    • لبلا

      سلام دوستان.من یه خواهرحسود دارم که همیشه از بچگی حسرت منو می خورد.اون به خودش نمیرسه واز من خوشکلتره.شوهرش از نظرم کسی عواطفی نمی تونه نامیمش کنه.اون همش چشمش دنبال شریک زنگیم،نامزد یا دوست پسر منه.سه تا بچه داره ه شوهرش به خاطر اونا ولش نمی کنه.همش به کسی که من دوستش داشته باشم گیر میده ومی خواد رابطه برقرار کنه.بعضی وقتا می تونه اما بابعضیا هم موفق نمیشه.از دستش من مجرد مونم و می ترسم دوباره ازداج کنم.نمی دونم تکلیفم چیه!!لطفا راهنمایی کنید.

    • کیمیا سعادتی

      سلام من یه سوال و یه مشکلی دارم .کسی میتونه کمکم کنه؟

    • بدون نام

      سلام ،لطفا کمک کنید

    • لیدا

      مرگ بر مرد ورن کثیف وخاینتکار

    • یا مهدی (ع)

      من دوتا سوال دارم.چرا بیشتر مردم به ازدواج دوم در مورد مردها خیانت میگن؟ مگه خداوند تا چهار ازدواج دائم رو برای مرد حلال نکرده؟وسوال دوم این که...چطوری پادشاه های زمان گذشته بی شمار همسر داشتن ولی یه مرد امروزی این قدر اعتبار نداره که دوتا همسر داشته باشه؟من فکر میکردم عشق یک زن یعنی همسرش رو بالاتر از پادشاه بدونه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اولا مردای ایرانی اینقدر ....تشریف دارن که اه در بساط ندارن میرن ی زن دیگ میگیرن در اصل خیانت میکنن...دوما اونجا ک گفتی یک زن شوهرشو بالاتر از پادشاه بدونه منظورت یعنی اینکه اجازه بده هرچند تا ک خواست بره زن بگیره؟؟؟سوما یک زن هیچ گاه عشقشو با هیچ احدالناسی تقسیم نمیکنه...چرا شما مردا تا میتونین کسرو کمبود میزارن واسه همسرتون واون نباید صداش در بیاد و بسوزه و بسازه تا میتونین عذاب میدین همسرتونو از کمبود عاطفی گرفته تا کمبود مالی و اشالهه

      • ....

        آشغال

    • معصومه

      تورو خدا حرص نخورید شماها خانوم های خیلی با گذشت وخانومی هستید و هیچ کم و کسر ندارید جواب خوبیهاتونو میگیرید

    • سرگردان

      من امروز فهمیدم شوهرم داره بهم خیانت میکنه البته این چندمین بارشه که هر بایه بهانه و سر یکی دیگه انداختن حل کرده ولی امروز که دیدم داشتن به هم دل و قلوه میدادن داشتم سکته میکردم من تو زندگیم هیچی براش کم نذاشتم ولی نتیجه ای که گرفتم خیانت بود من چیکار کنم الان اون نمیدونه من میدونم ازش متنفرم حتی امشب جدا ازش خوابیدم تورو خدا راهنمایی کنین دارم میمیرم حتی زنه هرزه اشناس و همسر و بچه داره

      پاسخ ها

      • سحر

        چه ادم های عوضی پیدا میشن

    • سحر

      منم خیانت دیدم، بطرز وحشتناک، چیزی که بعده خیانت ارمغان زندگی برای ی زنه، باختن اعتماد بنفسشه، دائم فک میکنه من مگه چی نداشتم، من به حدی اعتماد بنفس ظاهرم رو باختم که گوشه گیر شدم و خودمو پنهان میکنم.
      2 ساله میگذره و هنوز نتونستم کنار بیام.
      با اینکه تو این دو سال، برای جبران کارش، همه چیز برام فراهم کرد، اما هنوزم فک میکنم عاشق دختر و زن با قیافه و ظاهره و همش خودمو پنهان میکنم. خیلی ضربه بدی خوردم

    • الهام

      سلام من ۴۷ سالمه شوهرم ۵۵ سالشه چند روز پیش یه گوشی تو کیفش پیدا کردم که رمز داشت نتونستم بازش کنم وقتی اومد خونه عصباتی شد گفت گوشی رئیسم است مونده پیش من عجب دروغی بچه هم باور نمیکنه چه برسه زن ۴۷ ساله دلم میخواد تیکه تیکش کنم باز دلم خنک نمیشه

    • مرصا

      به نظر من خودشون بلاخره خسته میشن اازخیانت منم این تجربه رااز طرف شوهرم داشتم ولی خودم هم مقصر بودم باهاش لجبازی میکردم وتوخونه باهاش حرف نمیزدم بعد هم سنشون ازسی که بالا رفت خودشون را اصلاح میکنن ومیبینن که خیانت هیچ کاری براشون نکر ده به جزاینکه همه زندگیشون راازدست دادن فقط مدتی صبور باشید خانمها ی عزیز اگه زندگیتون رادوست دارید من الان خیلی راضی هستم از زندگیم نسبت به چند سال پیش

    • مرصا

      به نظر من خودشون بلاخره خسته میشن اازخیانت منم این تجربه رااز طرف شوهرم داشتم ولی خودم هم مقصر بودم باهاش لجبازی میکردم وتوخونه باهاش حرف نمیزدم بعد هم سنشون ازسی که بالا رفت خودشون را اصلاح میکنن ومیبینن که خیانت هیچ کاری براشون نکر ده به جزاینکه همه زندگیشون راازدست دادن فقط مدتی صبور باشید خانمها ی عزیز اگه زندگیتون رادوست دارید من الان خیلی راضی هستم از زندگیم نسبت به چند سال پیش

    • مرصا

      به نظر من خودشون بلاخره خسته میشن اازخیانت منم این تجربه رااز طرف شوهرم داشتم ولی خودم هم مقصر بودم باهاش لجبازی میکردم وتوخونه باهاش حرف نمیزدم بعد هم سنشون ازسی که بالا رفت خودشون را اصلاح میکنن ومیبینن که خیانت هیچ کاری براشون نکر ده به جزاینکه همه زندگیشون راازدست دادن فقط مدتی صبور باشید خانمها ی عزیز اگه زندگیتون رادوست دارید من الان خیلی راضی هستم از زندگیم نسبت به چند سال پیش

    • مرصا

      به نظر من خودشون بلاخره خسته میشن اازخیانت منم این تجربه رااز طرف شوهرم داشتم ولی خودم هم مقصر بودم باهاش لجبازی میکردم وتوخونه باهاش حرف نمیزدم بعد هم سنشون ازسی که بالا رفت خودشون را اصلاح میکنن ومیبینن که خیانت هیچ کاری براشون نکر ده به جزاینکه همه زندگیشون راازدست دادن فقط مدتی صبور باشید خانمها ی عزیز اگه زندگیتون رادوست دارید من الان خیلی راضی هستم از زندگیم نسبت به چند سال پیش

    • بدون نام

      بچه ها کسایی که توی دوران مجردی هرروز عاشق یکی میشدن امکان داره توی متاهلی خیانت کنن؟

    • افشین

      سلام دوستان،برعکس موضوع این صفحه که خیانت مردا بود،من یه مردم و الان خیانت دیدم):
      بنظر من ریشه این مشکل به تربیت و نوع شخصیتی که از بچگی شکل گرفته برمیگرده!برای ازدواج به خانواده خووووب نگاه کنید که خیلی مهمه!اینایی رو ک میگن خانواده رو ولکن تو میخوای با خودش زندگی کنی،بزنید تو دهنشون.تموم کارای ما به خانواده هامون برمیگرده.من هیچ چیزی کم نذاشته بودم،به جرات میتونم بگم هیچی!حتی بهم شک میکرد و گاها میگفت خیانت کردی،دل غافل که کافر همه را به کیش...

    • افشین

      سلام دوستان،برعکس موضوع این صفحه که خیانت مردا بود،من یه مردم و الان خیانت دیدم):
      بنظر من ریشه این مشکل به تربیت و نوع شخصیتی که از بچگی شکل گرفته برمیگرده!برای ازدواج به خانواده خووووب نگاه کنید که خیلی مهمه!اینایی رو ک میگن خانواده رو ولکن تو میخوای با خودش زندگی کنی،بزنید تو دهنشون.تموم کارای ما به خانواده هامون برمیگرده.من هیچ چیزی کم نذاشته بودم،به جرات میتونم بگم هیچی!حتی بهم شک میکرد و گاها میگفت خیانت کردی،دل غافل که کافر همه را به کیش...

    • اس اس

      سلام دوستان متاسفانه درگیری مشکلی شدم که ناخواسته بود با ی خانمی که همکارمون با من در دل میکرد و منو درگیر خودش کرد رابطه ای نداشتیم بعد چند سالی که مجرد بود ازدواج کرد البته برای ازدواجش خیلی کمکش کردم که حداقل از دستش راحت شم ولی شیطنت میکردباز من دردل میکردو من چند بار رفتم قطع رابطه کنم نتونستم ولی ی ماهی هست که بدلیلی بهانه کردم و قطع رابطه کردم ولی الان با یکی دیگه صمیمی شد اعصابم خورد میشه همیشه میاد تو ذهنم نمیدونم چکار کنم

    • بدون نام

      ای کاش همه ی این نامردها میمردن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا ای کاش

    • الهام ،،، بیچاره

      خدا ذلیلشون کنه ،، حیوونن

    • الهام ،، بیچاره

      من خودم ،، سی سالم هست ولی سنتی ازدواج کردم ،، ولی درس خوندم ، کارشناس ارشد حقوقم ،، با وجود. دوتا بچه شوهرم بهم خیانت کرد،، الان یه ساله فهمیدم ،، به پام افتاد قصد طلاق داشتم ،، اول که فهمیدم ، سکوت کردم ،، تا برا خودم پس اندازی کنم ،، نصف خونه به اسم خودم زدم ،، مقداری هم طلا و پول بانکی داشتم ،،، قصدم صد در صد جدایی بود ،، و هست ،، فقط خانود ه ام سنتی هستن نمیذارن ، میگن زشته ،طلاق خلاصه ،با هزار التماس که قول داد خیانت نکنه ، دوباره کرد ،

      پاسخ ها

      • اس اس

        کسی که خیانت کرد دیگه نمیشه به اون اعتماد کرد به هر حال با بچه هات باید زندگی رو سر کنی طلاق شرایطط رو بدتر میکنه

      • بدون نام

        سلام . من ۱۴ سال سن دارم و متوحه این شدم که پدرم با مادرم خیانت میکنه و دنبال راه چارم که هر جور شده مامانم رو از دستش راحت کنم و در ارامش زندگیش رو بگذرونه اما دارم سعی میکنم من این نظرتون رو خوندم و به نظرم بهتربن کار اینه که جدا بشین چون اینطوری بقیه عمرتون رو هدر میدین درسته یکم اذیت میشین چون خرج خودتون و بچه هاتون رو باید بدین و .... اما بهتر از اینه که کنار یک مردی که بهتون خیانت کرده زندگی کنین و هر روز عذاب بکشین
        من هر شب پدرم با زنهای هرزه و عوضی حرف میزنه و واقعا عصابم خورد میشه
        دلم میخواد برم با دستای خودم بکشمش
        تو یه قضیه موندم که این مردا وقتی لیاقت زن ها رو ندارن چرا ازدواج میکنن
        و اینکه من تعجب میکنم که چرا شما ها تو انتخاب همسر ایندتون همیشه اشتباه میکنین
        من به مادرم میگم که واقعا شوهر خیلی بدی داره و مادرم همش ازش طرفداری میکنه
        البته بگم که پدرم از نظر پول و موقعیت مالی و ... واسمون هیچوقت کم نزاشت و اینکه من ادم مادی نیستم که با این چیزهاا خر بشم و همه جوره مادرم رو به ارامش میرسونم تا بقیه عمرش هدر نره و به شما هم میگم که هر چه زود تر جداشین و زندگی خودتون و بچتون رو نجات بدین تا بچه هاتون هم خدا نکرده مثل اون نشه و از سوهرتون الگو نگیره

        این نظر من بود

    • نازنین

      سلام شوهر من خودش خیانتش رو برام تعریف میکنه میگه من یه تار موی تو رو به هزار تا از اونا نمیدم البته خودش دنبال این کارا نیست ولی میگه اگه برام جور بشه میکنم ولی اسمش رو خیانت نمیزاره میگه همه مردا این کارو میکنن زناشون چشماشونو رو این کار میبندن واقعا از این طرز فکرش خسته شدم .الهی همه زنانی رو که چشمشان دنبال مردهای زندارهست رو به سزای اعمالشون برسون وهمچنین همه مردانی روکه به این چنین زنها رو میدن و زن وفادار خودشون رو اشکبار میکنن

    • مهتاب

      سلام به منم خیانت شده ۱ساله ۶ ماه میشه شوهرم منو خیلی دوست داشته منم زیاد دوسش داشتم الان از ازدواجم ۷ ساله گذشت ۲ تا بچه دارم یه پسر دارم ۵ساله یه دختر داره ۱۶ ماه ش اصلا فکرشو نمی کردم شوهرم خیانت کن یه روز رفتم خونه مامانم ۳ شب موندم دخترم حامله بودم اومدم خونه مث همیشه نبود بوی عطر میداد من نفهمیدم همسایه گفت ساعت ۲ شب یه زن اومده بود خونت منم گفتم من خونه مامانم بودم از اون وقت تا الان نتونستم ب شوهرم اعتماد کنم

    • دل شکسته

      شوهر منم بعد ده سال زندگی خیانت کرد بهم شوک بزرگی بود بهم تسبیح اب میکشید همه قبولش داشتن
      من فقط نفرینش کردم گفتم سرخانواده ات بیاد به بدترین شکل ممکن خداجوابتو بده
      فقطمنتظر لحظه مرگشم که بگه حلالم کن که هیچ وقت نه میبخشمش نه حلالش میکنم

    • تابش

      اقایی اومد سمت من انقد مذهبی بوداصلا فکرشو نمیکردی خطایی بکنه.بعدازیه مدت فهمیدم متاهله با هزار دوزوکلک گفت من خانوممودوس ندارم سریه قضیه مالی ازدواج کردیم اونم میخواد بره خارج وداریم جدا میشیم وکلی قسم و آیه بعدچندروزمن ازش خواستم تا وقتی از زنش جدا نشده بمن پیام نده و من دلم نمیخوادمخرب زندگیشون باشم اونم گفت اونا دارن جدا میشن و هیچ ربطی ب من نداره. ولی بعداز یه مدت خانومش زنگ زد ومنو تهدید کرد درحالیکه من هم به اندازه ی اون ضربه خورده بودم ..

      پاسخ ها

      • اردشیر

        سلام بر ترینها من همیشه توی مقالات تاریخی نظر می دم به نام فوق لیسانس تاریخ
        تازه می خوام تو ی مقاله ای غیر تاریخی نظر بدم می خوام ی داستان خیانت متقابل زن و مرد رو تعریف کنم مرده برادر دوستم میشه
        اونا هردو از خانواده‌های با اصل و نسب و پولداری هستند
        عشقشون زبانزد خاص و عام بود همه جا از احترام متقابلشون به هم میگفتند
        ی سال گذشت و صاحب ی پسر شدن روزی پسر عموی دختره بهش پیام های عاشقانه میده دختره هم جوابشو میده (البته به
        ( صورت غیر عاشقانه
        اما هرچه میگذره درختره بیشتر کنجکاو میشه وبهش پیام های
        ( عاشقانه میده( ولی فقط در حد پیام
        خلاصه شش ما میگذره و مرده متوجه پیام ها میشه ولی راضی میشه که زنشو ببخشه
        هیچی از علاقشون کم نمیشه بازم رابطشون مثل قبل بود
        یک سال و نیم میگذره و مرده ی خونه توی بالا شهر تهران میخره و بازنش میرن اونجا و خونه ی قبلیشونو به عنوان مهریه
        میکنش به نام زنش
        خیلی بعد میگذره و شوهرش توی تلگرام عشق دوران دانشگاهیش رو پیدا میکنه میفهمه که اون شوهرش مرده و خودش اجاره نشین و خیلی فقیره و میره مخفیانه زن رو صیغه ده ساله میکنه( به قول خودش برای اینکه کار خیر کرده باشه
        براش ی خونه میخره و جمعه ها با بهونه ی اینکه میره شرکتو در خلوت برسی کنه میره پیش اون
        بعد از سه ماه زن صیغه‌ای باردار میشه و نه ماه بعد بچه به دنیا میاد مرده به ی بهونه ای میره بیرون در بیمارستان برای پدر بچه
        زنش بهش شک میکنه می افته دنبالش و میفهمه شوهرش بهش خیانت کرده ولی می بخشش و هردو زن با هم در خانه ی بالا شهری زندگی می کنند بعد از یک سال دوزن با هم دوا می کنند و زن اول اعتراف میکنه پسرش از مرده نیست و مرده از پسر آزمایش میگیره و میفهمه بله از اون نیست ازش شکایت زنای محنصه میکنه آزمایش ژنتیک رو نشون میده و میفهمن مرده درست میگه برای پدر بچه مرده به پسر عمو مشکوک بود اما با آزمایش ژنتیک میفهمن پسر عمو نبود بعد از یکسان زن اعدام میشه و بچه معلوم نشد پدرش کیه
        مرده با زن صیغه‌ایش عقدشونو دائمی می کنند و تا وقتی پدر اون بچه پیدا بشه بچه با اونا زندگی میکنه
        خونه ی اولش رو هم به نام زن جدیدش میکنه

        ببینین ی خیانت چقدر زندگی رو نابود میکنه پس یاد بگیرید هرگز خیانت نکنید

        ی روز ازش پرسیدم کدوم پسرتو بیشتر دوست داری گفت اگه اون هفت ساله بچه ی خودم بود اونو

        بنظرتون علت خیانتشون تنوع طلبی بود یا چیز دیگه؟؟؟؟؟؟؟؟

        بهترینها لطفاً پیاممو پخش کنید خواهش میکنم
        چون چند جا پیاممو پخش نمی کنید

      • مشاور

        بعد از داستانی که زنه بخاطر امتحان آلت های متفاوت به همسرش خیانت میکنه این عجیب ترین داستان خیانتی بود که شنیدم علت خیانت صد درصد مال زنه تنوع طلبیه چون شوهرش طبق گفتتون هم پول داشت و هم محبت می کرد پس تنها دلیل تنوع طلبیه
        اما در مورد مرده ممکنه از سر خیر خواهی باشه
        البته به احتمال هشتاد درصد مال مرده هم تنوع طلبیه
        حالا می خوام داستان عجیب ترو تعریف کنم
        روزی ی مرد پولدار که زنش دانش جو بود به خاطر دانشگاهش ی خونه مرده براش نزدیک دانشگاه میخره و دوربین مخفی هم اونجا می زاره و هرچی میشه رو میبینه روز اول میبینه زنش
        ی پسر جوونو آورد و باهاش رابطه جنسی برقرار کردمرده خیلی عصبی شد ولی تصمیم گرفت ببینه دیگه چی میشه
        روز بعد ی پسر دیگرو میاره و باهاش رابطه جنسی برقرار می کند
        مرده دیگه عصبی میشه چاقو شکاریشو بر میداره و میره اونجا
        و به زنش میگه چرا اینکار کردی میگه من تورو خیلی دوست دارم ولی دوست دارم آلت های دیگه رو هم امتحان کنم همینو که گفت مرده زنه رو کشت وشکمشو پاره میکنه بچشو که نه ماه پیش ازش داشتو درش میاره و بعد هم پسر دومو که اونجا خوابیده بود گلوشو می بره و پسر اول رو هم پیدا میکنه و میکشه

    • بدون نام

      پدر من به مادرم خیانت میکنه و زن های هرزه تو خیابون رو سوار ماشینش میکنه و....
      من هیچ کدوم از حرفاتون رو قبول ندارم
      پدرم خیلی مادرم رو تحت فشار قرار میده
      و هر شب تلفن های مشکوک داره
      ما هممون ابنو فهمیدیم و اینو بدونین که ما بچه ها حرص میخوریم از دست اینا
      انقدر حرص میخورم که اگه پدرم یکم دیگه ادامه بده واقعا مجبور میشم یه کاری کنم که از هم طلاق بگیرن
      اون اجازه نداره مادرمو اذیت کنه
      و من یه کاری میکنم که مادرم کاملا ارامش داشتع باشه

    • اریکا

      منو وابسته خودش کرد منو عاشق خودش کرد وقتی دیگه منو نخواست بهم پیام میخوام یکساله ازدواج موقت کنم دیگه نمیتونیم باهم باشیم بهش پیام دادم چندین بار بلاکم کرد بعد پیامی برام رسید که اگه دوباره به این خط زنگ و پیام بدی برات مشکل درست میشه نمیتونم تحمل کنم دارم ازبین میرم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج