۱۹۴۹۷۴
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

PS۳ زنده است!

کنسول سوم سامورایی ها هرچند در سال های ابتدایی حیات اش چندان موفق ظاهر نشد. اما طی چند سال اخیر توانست با ترفندهای مختلف ورق را به نفع خودش برگرداند.

PS3 زنده است!





مجله همشهری دانستنیها: کنسول سوم سامورایی ها هرچند در سال های ابتدایی حیات اش چندان موفق ظاهر نشد. اما طی چند سال اخیر توانست با ترفندهای مختلف ورق را به نفع خودش برگرداند. حقیقت آن است که تنوع عناوین انحصاری سونی که طی این سال ها همواره زبان زد عموم بازی کن ها بوده، یکی از این دلایل برگشتن پلی استیشن 3 به اوج بوده. البته سونی در زمینه بازی های قابل دانلود، به جز چند عنوان محدود، نتوانست در برابر شبکه ایکس باکس لایو، عملکرد خوبی داشته باشد و همین مساله، سبب تعدیل قدرت بین او دو قطب نسل هفتم کنسول های خانگی شد.

بهترین بازی

در جست و جوی قدرت از دست رفته Gran Turismo 6

PS3 زنده است!

گرن توریسمو ۶ هم چنان تجربه خوش آیندی برای دوستداران این سری خواهدبود. بسیاری از مشکلات و باگ های اساسی نسخه پنجم دیگر در بازی دیده نمی شوند و همین مساله، بسیاری از بازی کن ها را نسبت به آینده این مجموعه امیدوار کرده است. اگر تا به حال گرن توریسمو را تجربه نکرده اید. نسخه ششم می تواند آغاز خوبی برای شما باشد.

بازی یا فیلم؟ مساله این است! Beyond: Two Souls

PS3 زنده است!

بازی ابدا به فرم شاداب و انعطاف پذیر آثار قبلی دیوید کیج حتی نزدیک هم نمی شود. با این حال بازی سیستم انتخاب- هرچند سطحی- جالبی در خود دارد که ممکن است مخاطب ناآشنا با عناوین هم رده Beyond را از تجربه بازی خوشنود کند. اگر هم به سینما علاقه داشته باشید شاید حضور الن پیج و ویلیام دفو بتواند نظر شما را به خود جلب کند.

مرد همیشه خشمگین God of War: Ascendion

PS3 زنده است!

هرچند "Ascension" نتوانسته عملکردی فوق العاده همانند پنج نسخه پیشین این مجموعه داشته باشد اما نوع روایت بازی- روایت نبردهای «کریتوس» (شخصیت اصلی این سری) پیش از آشنایی با ایزدان المپ- سبب می شود تا افرادی که با این سری آشنا نیستند هم بتوانند آن را بدون کمترین نگرانی بازی کنند.

این دو نفر Ratchet & Clank: Into the Nexus

PS3 زنده است!

« Into the Nexus» توانسته اعتماد از دست رفته هواداران این مجموعه را بار دیگر بازگرداند. هر دو شخصیت رچت و کلنک در این قسمت حضور پررنگی دارند و بازی از حالت تک قطبی چند عنوان اخیر این سری دور شده است. علاوه بر این بازی از نظر داستانی نیز به شکلی نگارش شده است که دوستداران قدیمی رچت و کلنک به راحتی با آن ارتباط برقرار کنند.

بهترین دانلودی ها

بیا ره توشه برداریم... Journey

PS3 زنده است!

Journey آن قدر قبی نقص و حساب شده عمل کرد که کمتر منتقد یا بازی کنی توانست به فرم سمبلیک و خارق العاده آن خرده بگیرد. این بازی به نوعی ادامه ای معنوی بر سبک بازیسازی استودیو That game company است که به ساخت عناوین یا درون مایه داستانی غنی مشهور شده. Flow و Flower دوائر نامی دیگر این استودیو هستند.

رویای قدم زدن در یک روز آفتابی Rain

PS3 زنده است!

Rain بازی چندان پرسروصدایی نبود اما سبک هنری خاص و نگرش جدید آن به مکانیک های گیم پلی سبب شد تا بازی مورد توجه قرار گیرد. نکته جالب در رابطه یا شخصیت اصلی بازی این سات که تنها هنگام بارش باران به حالت عادی خود باز می گردد و در هوای آفتابی کاملا نامرئی است. Rain در ادامه و با چند گره داستانی جذاب، شما را مجذوب خود می کند.

دیدار با یک دوست عجیب OddWorld: New 'n' Tastyl

PS3 زنده است!

Odd World در تمامی نسخه های خود حرف تازه ای برای گفتن داشته. بنابراین نسخه New 'n' Tastyl که روی پلتفرم های نسل جدید نیز عرضه شده از این قاعده مستثنی نیست. بازی به طور کامل از تمامی سکانس های Abe's Oddysee استفاده کرده تا همین مساله سبب شود هواداران قدیمی این مجموعه بار دیگر بازی را تجربه کنند.

بازی خیمه شب بازی Puppeteer

PS3 زنده است!

شعبه ژاپن بخش سرگرمی های سونی با الهام از هنر خیمه شب بازی، اقدام به ساخت Puppeteer کرده. بازی در تک تک عناصر خود از المان های مرتبط یا نمایش های خیمه شب بازی استفاده کرده و همین مساله سبب می شود تا شما به شکلی ناخودآگاه از داستانی کلاسی در قالب و فرمی نو لذت ببرید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج