۱۹۴۹۷۵
۵ نظر
۵۰۵۱
۵ نظر
۵۰۵۱
پ

نقش کتاب در تزئین خانه!

خانه بدون کتاب، مثل بدن بدون روح است! کتاب ها به خانه روح می دهند و نه تنها برای مطالعه که برای تزئین خانه هم مورد استفاده قرار می گیرند. برای اینکه بدانید با کتاب چطور می توان خانه را تزئین کرد، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

نقش کتاب در تزئین خانه!
برترین ها: خانه بدون کتاب، مثل بدن بدون روح است! کتاب ها به خانه روح می دهند و نه تنها برای مطالعه که برای تزئین خانه هم مورد استفاده قرار می گیرند. برای اینکه بدانید با کتاب چطور می توان خانه را تزئین کرد، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

در یک خانه، هیچ دونفری با هم یک سلیقه واحد ندارند و بدون شک کتاب هایی که مطالعه می کنند بالاخره در چند مورد از هم متفاوت خواهد بود. همین باعث می شود تا کتاب های متنوع تر و بیشتری در خانه وجود داشته باشد. این کتاب ها را فقط در یک گوشه خانه و درون کتابخانه جای ندهید. کتاب ها نیز با رنگ های متنوعی که دارند، برای دکور گزینه های بسیار خوبی هستند. به طور مثال، در اتاق خواب می توانید روی دیوارها تاقچه نصب و کتاب های متنوعی را بچینید. در کنار آنها نیز از وسایل تزئینی استفاده کنید. البته طرحی که در تصویر مشاهده می کنید بیشتر برای افرادی مناسب است که طرح های شلوغ را دوست دارند و نمی خواهند حتی گوشه ای از دیوار بی استفاده بماند.

نقش کتاب در تزئین خانه!

اگر کتاب دارید اما مکانی برای قرار دادن کتابخانه ندارید، خیلی نگران نشوید. جاهای زیادی در خانه پیدا می شود که کتاب ها را بچینید و نه تنها قابل استفاده باشند بلکه به زیبایی فضا هم کمک کنند. به طور مثال، روی میز، می توانید کتاب ها را به صورت های مختلف بچینید. مثلا، کتاب هایی که جلد مشکی دارند را در یک طرف و با توجه به قطرشان، از پایین به بالا روی هم بچینید. کتاب های رنگی را هم روی هم. عمودی، افقی، از روبه‌رو یا از کنار کتاب ها را بچینید و رو و در کنار آنها از وسایل تزئینی و دکوری استفاده کنید.

نقش کتاب در تزئین خانه!

برج کتاب بسازید؛ در گوشه میز کتاب ها را روی هم بچینید و بالا بروید. همان طور که در تصویر می بینید علاوه بر کتابخانه ای که در گوشه دیوار هست، در کنار میزکار نیز کتاب ها به همراه وسایل دکوری چیده شده اند و با ترکیب تابلو و گلدان های رنگی، یک فضای کاری زیبا در گوشه اتاق خواب ساخته شده است.

نقش کتاب در تزئین خانه!

یکی از مکان هایی که می توانید برای تزئین خانه با کتاب از آن بهره بگیرید، فضای اطراف شومینه است. دیوارهای دوطرف شومینه را قفسه بندی کنید و انواع کتاب ها را در آن بچیند. البته اگر می خواهید بیشتر جلب توجه کند. کتاب های همرنگ را در کنار هم بچینید. در ضمن، همه را عمودی و صاف در قفسه نگذارید. بی نظمی در چیدمان بیشتر جلب توجه می کند.

نقش کتاب در تزئین خانه!

برای اینکه کتاب ها در کتابخانه بیشتر خودنمایی کنند حتما در کنار کتاب های ایستاده، تعدادی را نیز افقی بگذارید و در اطراف آنها نیز از انواع وسایل تزئینی استفاده کنید. این موجب می شود تا جاذبه بیشتری داشته باشد.

نقش کتاب در تزئین خانه!

با یک صندلی و چند کتاب بزرگ می توانید گوشه ای دنج و بی استفاده را تزئین کنید.

نقش کتاب در تزئین خانه!

برای تزئین اتاق خواب هم کتاب گزینه خوبی است. قسمت بالای دیوار را قفسه بندی کنید و انواع کتاب ها را درون آن بچینید. این ایده برای اتاق های کوچک بسیار خوب است زیرا از فضای عمودی اتاق و جایی که هیچ مورد استفاده ای ندارد، بهترین استفاده را می کند.

نقش کتاب در تزئین خانه!

اگر کتاب های زیادی ندارید و نمی خواهید برای آنها کتابخانه تهیه یا برای نصب قفسه، هزینه کنید، می توانید آنها را زیر کنسول و آینه و روی زمین بچینید.

نقش کتاب در تزئین خانه!

از کتابخانه برای تفکیک اتاق ها یا جداسازی دوبخش در یک اتاق هم استفاده کرد.

نقش کتاب در تزئین خانه!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • sami

      چه زشت

    • بدون نام

      نقش زشتی داشت

    • بدون نام

      کتابایی رو که میخونم با خونه های مستاجری و 50 متری میندازم دور مهم اشو میکنم تو کارتن دیگه مد و زیبا نیست کتابخانه شلوغ میکنه
      مرسی از برترین و زحماتتون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        میندازی دور؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!

    • بدون نام

      عااالی بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج