۱۹۵۴۶۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

تمرینات اختصاصی کواچ برای شاگردانش

هفته دوم تمرینات تیم ملی والیبال امروز (چهارشنبه) در حالی به پایان می‌رسد که سرمربی این تیم برای هر بازیکن،‌ تمرینات اختصاصی پست خود را در نظر گرفته بود.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از سایت فدراسیون والیبال، تمرینات هفته دوم تیم ملی والیبال از ساعت ۹ صبح شنبه آغاز شد و ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه امروز به پایان می‌رسد.

محور عمده تمرینات صبح این هفته نیز همانند هفته نخست بدنسازی بود و عصرها نیز کار با توپ انجام شد اما اسلوبودان کواچ در این هفته تمرینات اختصاصی برای هر بازیکن را طراحی کرده بود که زیر نظر خودش انجام می شد.

این تمرینات در ۲ گروه «الف» و «ب» برای بازیکنان طراحی شده بود و بیشتر به اصلاح فرم بدن در زمان انجام یک کار توپی، تأکید بر ارسال دقیق توپ به محل‌های مد نظر سرمربی و افزایش تحرک بازیکنان در داخل زمین مسابقه می‌پرداخت. کواچ بر روی تمرینات تخصصی پاسور و دریافت کننده‌ها تمرکز بیشتری دارد.

تمرینات تیم ملی در گروه «الف» شامل مهدی مهدوی، محمد طاهر وادی، فرهاد ظریف، مهدی مرندی، شهرام محمودی، میکائیل تاجر، امیر غفور، فرهاد قائمی، مجتبی میرزاجانپور، میلاد عبادی پور، جواد معنوی نژاد، پوریا فیاضی، سید محمد موسوی، عادل غلامی، حسن صنوبری، رضا عابدینی و حامد رضایی و گروه «ب» با حضور فرهاد سال افزون، رسول نجفی، عبدالرضا علیزاده، محمد رضا موذن، علی حسین، رضا قرا، فرهاد پیروت پور، امین علوی، حمزه زرینی، آرش کشاورزی، رحمان داوودی، علی مباشری، ادریش دانشفر، سامان فائزی، مصطفی شریفات، علیرضا نادی، مسعود غلامی و علی شفیعی برگزر می‌شود.

لیگ جهانی سال ۲۰۱۵ از هشتم خردادماه در سه سطح و با حضور ۳۲ کشور جهان آغاز می‌شود که تیم ملی والیبال ایران در گروه دوم سطح یک با تیم های آمریکا، روسیه و لهستان هم‌گروه است.

تیم ملی والیبال ایران روزهای نهم و دهم خردادماه در دیدارهای اول و دوم خود در شهر لس آنجلس آمریکا به مصاف ایالات متحده می‌رود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج