جاباما
۱۹۵۷۹۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فال روزانه ۲۸ / ۰۱ / ۱۳۹۴

فال روزانه 28 / 01 / 1394



فال روزانه 28 / 01 / 1394

فروردین

امروز بد نیست کمی توقف کنید و از همه کارهای در دست انجام دست بکشید و به این فکر کنید که عشق یعنی چه؟ شما به چه حسی عشق می گویید و از یک معشوق چه انتظاری دارید؟ پاسخ به این پرسش ها، تغییرات زیادی در زندگی شما ایجاد می کنند. دلیل آن این است که دیدگاه شما به مسایل تغییر خواهد کرد. اگر در زندگی عاطفی کنونی خود چندان موفق نیستید، خوب است از انرژی های امروز برای تغییر روند خود استفاده کنید. اگر می خواهید رابطه درستی داشته باشید، ابتدا باید با خودتان صادق باشید.

اردیبهشت

شاید بهتر باشد به رابطه عاطفی خود کمی استراحت بدهید، دور بایستید و خوب به همه چیز فکر کنید. یا اینکه چند ساعت با عشقتان در مورد مسایل مهم و مشکلات خود حرف بزنید. یا در مور سفر و هیجان بخشیدن به رابطه خود حرف بزنید. روی برنامه ها یا کارهایی برنامه ریزی و مشورت کنید که تاکنون انجام نداده اید. به طور کلی امروز را به شناخت عشق خود اختصاص دهید. البته به خاطر داشته باشید یکی از سریع ترین مسیرها برای این شناخت، آگاهی از خواسته های قلبی خود و صداقت با خودتان است.

خرداد

امروز به دنیای ناشناخته ها سفر کنید و از بودن در جاهایی که تاکنون نبوده اید و فکر کردن به مسایلی که تاکنون به آن فکر نکرده اید، لذت ببرید. از امروز تا چند ماه آینده نگاه شما به دنیا و رویدادهای آن تغییر خواهد کرد. این توان را دارید تا عمیق تر و آگاهانه تر به مسایل نگاه کنید و درک بسیار بهتری نیز از دنیا داشته باشید. ارتباط های خود را بهبود دهید. از این که زمان خود را به تمرکز روی مسایل ارزشمند زندگی می گذارید، ناراحت نباشید. این مساله به شما کمک می کند تا نگاهتان به دنیا تغییر کند.

تیر

امروز باید تفکرات عمیق داشته باشید. به ارتباط های اجتماعی و زندگی عاطفی خود توجه بیشتری نشان دهید. آهسته تر گام بردارید. در مسیر کارهای همیشگی خود، کمی توقف و از دور به خود و وضعیت کنونی خود نگاه کنید. امروز فرصت خوبی است تا برای انقلاب درونی و عاطفی برنامه ریزی کنید. به این توجه داشته باشید شریک عاطفی شما همانند آینه رفتاری شما است. یعنی نه تنها به خوبی ایرادهایتان را نشان می دهد، بلکه همانند خودتان هم رفتار می کند. یعنی اگر خوبی کنید، خوبی خواهید دید.

مرداد

به این توجه داشته باشید در رابطه عاطفی و حتی ارتباط های اجتماعی، همه چیز دو طرفه است. یعنی اگر دوست دارید به شما احترام بگذارند، به آنها احترام بگذارید. مردم همانند آینه هستند. هر چه بدهید همان را دریافت می کنید. امروز فرصت خوبی برای زیر و رو کردن رابطه عاطفی است. بیشتر در مور عشقتان کنجکاوی به خرج دهید و خواسته های طرف مقابلتان را کشف کنید. هر چه بیشتر او را بشناسید، بهتر می توانید برای آینده خود برنامه ریزی کنید. این مساله به خودتان هم کمک می کند تا با نگاه درست تر قایق زندگی را به جلو برانید.

شهریور

امروز احساس می کنید همه وزن دنیا روی شانه های شما است. همین باعث می شود تا آهسته تر گام بردارید. در روحیه شما هم اثر منفی دارد زیرا مسوولیت ها برایتان دشوارتر از همیشه به نظر خواهند رسید و این مساله نگرانتان می کند. همه کاری که امروز باید انجام دهید این است که تمرکز خود روی کارهایتان را حفظ کنید. در مورد زندگی عاشقانه خود باید دقیق تر باشید و بیشتر به آن بها دهید. اگر همه زندگی خود را وقف کار کرده اید، امروز با عشقتان وقتی اختصاص دهید و با هم به تحلیل رابطه تان بپردازید.

مهر

امروز احتمال این هست که فشارهای کاری شما را خسته و عصبی کنند. شاید خیلی زود از کوره در بروید. اما توصیه می کنیم، عمیق تر به مسایل زندگی نگاه کنید. برای هر قدمی که می خواهید بردارید برنامه ریزی کنید. بدون دانش در مورد هیچ چیز نظر ندهید. از نظر روحی احتمالا خیلی خوب نیستید و این مساله شریک عاطفی شما را دچار هراس می کند. اما با کمی تمرکز و با حفظ آرامش می توانید به او این اطمینان را بدهید این حس ها موقتی هستند.

آبان

امروز خیلی اصرار دارید در غار تنهایی خود بمانید و با کسی معاشرت نداشته باشید. احتمال اینکه عصبی یا کلافه باشید، وجود دارد اما اینقدر نیست که خودتان را از دنیا مخفی کنید. در حال حاضر شما در میانه یک تغییر بزرگ در زندگی قرار دارید. اگر معاشرت را دوست ندارید، به خودتان فکر کنید. رابطه خود با عشقتان را تحلیل کنید و برای مشکلاتی که وجود دارد، دنبال راهکار باشید. امروز را بیشتر به فکر کردن اختصاص دهید و تصمیم گیری را به روز دیگری موکول کنید.

آذر

امروز این سوال را از خود بپرسید: دقیقا از دنیا چه می خواهید؟ همیشه در حال دویدن به سمت جلو هستید اما خودتان هم نمی دانید مسیری که انتخاب کرده اید درست است یا خیر. امروز سرعت قدم های خود را کم کنید. کمی با خودتان صادق باشید و همه روحیاتتان را بی پرده و بدون ترس برای خودتان باز کنید. در رابطه عاطفی خود باید تجدیدنظر کنید. رفتار خود را تغییر دهید تا همه چیز خیلی بهتر پیش برود. اگر مشکلی وجود دارد، احتمالا به رفتار و دیدگاه شما ارتباط مستقیم دارد.

دی

امروز در ارتباط عاطفی خود باید آهسته و پیوسته قدم بردارید. اول با خودتان صادق باشید و بدانید دقیقا چه می خواهید و انتظارتان از طرف مقابل چیست، سپس در مورد آنها با او حرف بزنید. شاید ارتباط برقرار کردن برایتان دشوار باشد اما باید تمرکز و آرامش خود را حفظ کنید. هنگامی که دچار تردید می شوید، ساکت باشید زیرا ممکن است حرفی بزنید که چندان خوشایند نباشد.

بهمن

از سرعت خود کم کنید. به کجا چنین شتابان؟ کمی بایستید و از دور رابطه خود را تماشا کنید. نه تنها رابطه که زندگی خود را. شما گاهی بدون فکر کارهایی انجام می دهید که نتایج خوبی هم ندارد. امروز از همان روزها است. با کمی فکر و بررسی احساسات و رفتارها، امروز می توانید شرایط زندگی خود را تغییر دهید. ارتباط عاطفی شما به تغییرات زیادی نیاز دارد. این شما هستید که باید با تغییر نگاه خود، زندگی را به سمت بهتری پیش ببرید.

اسفند

شما دوستانی که باید داشته باشید را دارید. مهم این است که چگونه با آنها رفتار کنید و آنها را برای خود نگه دارید. امروز باید بیشتر روی کارها و حرف های خود توجه داشته باشید. البته احتمال اینکه کمی عصبی باشید زیاد است. اما این به این مفهوم نیست که نتوانید از زیبایی ها و خوبی ها ی امروز لذت ببرید. خوشبختانه این شانس را دارید تا با عشقتان در مورد رابطه خود بیشتر حرف بزنید و آن رابهتر از قبل کنید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج