جاباما
۱۹۵۸۴۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ونگر: نگران حضور کلوپ در آرسنال نیستم

سرمربی آرسنال می‌گوید نگران حضور یورگن کلوپ روی نیمکت توپچی های لندنی برای فصل آینده نیست.

خبرگزاری ایسنا: سرمربی آرسنال می‌گوید نگران حضور یورگن کلوپ روی نیمکت توپچی های لندنی برای فصل آینده نیست.

آرسنال که با کسب هشت پیروزی پیاپی در لیگ برتر توانسته خودش را به چلسی نزدیک کند، فردا (شنبه) در مرحله نیمه نهایی جام حذفی انگلیس باید به دیدار ردینگ برود. این دیدار قرار است در ورزشگاه ومبلی شهر لندن برگزار شود.

آرسن ونگر، سرمربی آرسنال پیش از دیدار حساس تیمش برابر ردینگ در جام حذفی درباره مسائل مختلف به صحبت پرداخت.

ونگر درباره احتمال حضور یورگن کلوپ در آرسنال گفت: من به همه مربیان احترام می گذارم، ولی تیم‌هایی که مطبوعات آنها را گزینه‌های کلوپ می‌دانند را قبول ندارم. کلوپ مربی خوبی است و مطمئنا هر جا که بخواهد می‌تواند مربیگری کند، ولی من کسی نیستم که به خاطر کنار رفتن کلوپ از دورتموند نگران شده باشد.

سرمربی آرسنال درباره دیدار تیمش و ردینگ در جام حذفی انگلیس ، گفت: بازی بسیار سخت و حساسی در انتظارمان است. بازی در نیمه نهایی حتی به مراتب از بازی در فینال نیز سخت تر است. می‌دانیم که ردینگ به دنبال حضور در دیدار نهایی است. ما نیز تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بتوانیم یکی از تیم‌های راه یافته به دیدار نهایی باشیم.

سرمربی آرسنال درباره خریدهای تیمش در تابستان گفت: هنوز به جمع بندی نهایی درباره این که چه بازیکنانی را برای تابستان جذب کنیم نرسیدم. معمولا در این مقطع از فصل روزنامه‌ های ورزشی را زیاد نمی خوانم ؛ چرا که مدام از خودشان صحبت‌های زیادی درباره آینده یک بازیکن صحبت به میان می آورند. قطعا دو، سه بازیکن در تابستان به خدمت خواهیم گرفت، ولی هنوز دقیقا مشخص نکرده ایم که باید چه بازیکنانی را به جمع نفرات خود اضافه کنیم.

ونگر در ادامه گفت: من چهارشنبه شب بازی پا‌ر‌ی‌سن‌ژر‌من و بارسلونا را در لیگ قهرمانان اروپا دیدم. بارسا در این دیدار از دروازه‌بان دوم خود یعنی تراشتگن استفاده کرد. چرا به این خاطر که باید بین دو دروازه‌بان اصلی خود رقابت ایجاد می‌کرد. این قانونی است که در هر تیمی وجود دارد. من نیز بین شزنی و آسپینا در دروازه رقابت ایجاد می‌کنم. همه بازیکنان باید فرصت بازی کردن داشته باشند. هر دو دروازه‌بان ما به خوبی تمرین می‌کنند و تلاش می‌کنند تا خودشان را به من نشان دهند، پس به این خاطر دلیلی ندارد که بخواهم تنها از یک دروازه‌بان در بازی‌های خود استفاده کنم.

آرسنال فصل گذشته موفق شد به فینال جام حذفی انگلیس صعود کند و با برتری در دیدار برابر ردینگ عنوان قهرمانی را از آن خود کند تا به ۹ سال بی جامی خود پایان داده باشد. آنها در این فصل نیز مدعی قهرمانی هستند.

ونگر درباره حضور تیمش در نیمه نهایی جام حذفی نیز گفت: دقیقا همان فشاری که سال ۲۰۱۴ بر روی ما بود، امسال نیز بر روی تیم وجود دارد. می‌خواهیم به فینال برسیم و بازی بسیار سختی پیش‌رو داریم. در شریطی به مصاف حریف می رویم که با پیروزی‌های پی در پی در لیگ برتر روحیه تیم مان افزایش یافته است، ولی در این جا شرایط فرق می‌کند. ما از جام حذفی صحبت می‌کنیم. جایی که یک اشتباه به معنای کنار رفتن یک تیم از این رقابت‌ها است و بازیکنانم از این موضوع به خوبی آگاهی دارند. برای بازی فردا (شنبه) مشکل خاصی در این زمینه نداریم. البته آرپتا و چمبرلین را به دلیل مصدومیت در این دیدار به همراه نخواهیم داشت، ولی بازیکنان جایگزین خوبی داریم که می‌توانند در این دیدار به میدان بروند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج