۱۹۵۸۴۷
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

گردانی: دیگر در تبریز بازی نمی‌کنم

بازیکن ملی‌پوش تراکتورسازی گفت: اهل قهوه‌خانه و این قبیل کارها نیستم ولی با شنیدن بعضی حرف‌ها خیلی ناراحت می‌شوم و سال بعد حتی ۲-۳ میلیارد هم بدهند اصلاً در تراکتور بازی نمی‌کنم.

خبرگزاری تسینم: حبیب گردانی درباره دیدار تیم‌های تراکتورسازی و سایپا، اظهار داشت: خدا را شکر بازی خوبی انجام دادیم و با بردی که کسب کردیم شرمنده هواداران نشدیم.

بازیکن تراکتورسازی در مورد افزایش انتقادات نسبت به عملکرد وی، خاطرنشان کرد: بهتر است جواب آن‌ها را ندهم چون من به خاطر همشهری‌ها و تعصب به پیراهن تراکتور در شهرم بازی می‌کنم و این حرف‌هایی که می‌گویند درست نیست.

وی افزود: من هم قراردادم از همه کم‌تر است و هم هیچ موقع پیگیر آن نبودم که چه کسی آمد و چه کسی رفت چون برای من مهم تعصب به تراکتور است ولی اگر قرار باشد این‌طور برخورد کنند بهتر است از اینجا بروم تا بعضی‌ها خوشحال شوند.

گردانی در پاسخ به این سؤال که منظورتان چه کسانی است، گفت: منظور من هواداران نیستند بلکه کسانی هستند که در شبکه‌های اجتماعی می‌آیند فحش می‌دهند هرچند دوست ندارم پاسخ این افراد را بدهم اما هم خودم و هم خانواده‌ام ناراحت می‌شویم.

بازیکن تراکتورسازی تأکید کرد: من که جان خود را برای تیم می‌گذارم هیچ موقع کم‌کاری نمی‌کنم ولی با این کارهایی که انجام می‌دهند بهتر است نمانم چون همین‌ها هستند که بازیکن بومی را از شهرش دور می‌کنند و به همین خاطر قول می‌دهم اگر تراکتور ۲ میلیارد هم بدهد بازهم می‌روم.

وی در پاسخ به این سؤال که این مسائل از کجا نشأت می‌گیرند، عنوان کرد: نمی‌دانم چون من تمرین می‌کنم و به خانه برمی‌گردم اهل قهوه‌خانه و این قبیل کارها نیستم ولی با شنیدن بعضی حرف‌ها خیلی ناراحت می‌شوم و بازهم تکرار می‌کنم سال بعد حتی ۲-۳ میلیارد هم بدهند اصلاً در تراکتور بازی نمی‌کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تبریز

      بابا تبریزیها حرف بازن...نمون اونجا...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج