۱۹۵۸۷
۱۲ نظر
۵۸۵۹
۱۲ نظر
۵۸۵۹
پ

نیویورک تایمز مطرح کرد:

پرواز موشکهای ایران بر فراز آسمان تل آویو

مقامات آمریکایی که پاسخ ایران به حمله احتمالی اسرائیل را مورد بررسی قرار داده اند معتقدند ایران علاوه بر پرتاب موشک به سوی اراضی اشغالی، اهداف آمریکایی در منطقه را هدف قرار خواهد داد.

مهر: مقامات آمریکایی که پاسخ ایران به حمله احتمالی اسرائیل را مورد بررسی قرار داده اند معتقدند ایران علاوه بر پرتاب موشک به سوی اراضی اشغالی، اهداف آمریکایی در منطقه را هدف قرار خواهد داد.

روزنامه نیویورک تایمز امروز در گزارشی نوشت: مقامات آمریکایی معتقدند ایران در صورت حمله احتمالی به تاسیسات هسته ای اش موشکهایی را به سوی اسرائیل پرتاب کرده و از طرفی عملیات خرابکارانه به اهداف غیر نظامی و نظامی آمریکا در خارج آسیب وارد کند.

پرواز موشکهای ایران بر فراز آسمان تل آویو

بر این اساس، مقامات آمریکایی که دست به بررسی واکنش احتمالی ایران زده اند تاکید دارند که حمله موشکی ایران به اسرائیل حتمی است. اما آنان معتقدند ایران در زمینه اقدام نظامی علیه آمریکا کنترل شده عمل می کند.

"جیمز کارتوایت" ژنرال بازنشسته که پیش از این معاون رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا در این باره می گوید که ایرانیان به راحتی می تواند آرامش منطقه را به خطر بیاندازد.

اهداف حمله ایران نیز شامل تاسیسات زیربنایی نفتی در خلیج فارس و نظامیان آمریکایی در افغانستان می شود که ایران آنان را به کمک رسانی به مسلح کردن شورشیان متهم می کند.

این کهنه سربازآمریکایی در ادامه افزود: توازنی که ایران در صدد ایجاد آن است در آسیب زدن هرچه بیشتر به مصالح آمریکا اما کمتر از حدی که واشنگتن را وادار به عملیات جنگی کند، خلاصه می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدعلی

      روزنامه و مقامات و ژنرالهای امریکائی ایمان ندارند و خوشخیال هستند،اگر معنای ایمان بخالق وشهادت را درک میکردند می فهمیدند که هر ایرانی در هر جای دنیا با جان و مالش از منافع اسلام و تمامیت ارضیش دفاع خواهد کرد.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ایران منتظر فرصتیه که آمریکا رو از خلیج فارس تار و مار بکنه

    • بدون نام

      به امیدنابودی اسرائیل ودرصورت جنگ احتمالی ؛ موشک باران تاسیسات نفتی کشورهای خائن همسایه ازجمله عربستان وامارات وقطع صادرات نفت به کشورهای اروپاو.......

    • شهرام

      پاینده باد ایران

    • alireza

      ایشالا هر چه زودتر ریشه رژیم صهیونیسم کنده شود وهمه ما نفس راحتی بکشیم.
      به امید پیروزی

    • ممد

      جنگ احتماليه امريكا و اسراييل با ايران فقط مختص به اين سه كشور نميشه و كشورهايه ديگري مثل روسيه چين و كشورهايه اروپايي و شمال افريقا و حاشيه ي خليج فارس همه وارد جنگ ميشن
      به نفعشونه كه جنگ نكنن چون جنگ جهاني سومي به راه ميافته كه البته امريكا و غرب و اسراييل هم خيلي تلفات و خسارت خواهند پرداخت در هر صورت هرگونه اقدام نظامي در رابطه با ايران نه تنها به نفعه غرب و امريكا و ايران نيست بلكه خطرش كله جهانو تهديد ميكنه كه كره ي زمين رو وارد دوره ي جديدي از نابوديو خونو مريضيو فقرو فلاكت خواهد كرد كه به نفع هيچ انساني نيست
      ولي اگه اونا جنگ بخوان خيالي نيست چو ايران نباشد تن من مباد.

    • شايان

      اسراييل كيلو چنده كلفت تر از اونا هم مثل امريكا و انگليس هيچي نيستند تا زماني كه جووناي ايراني باشند با اين شعار چو ايران نباشد تن من مباد

    • بدون نام

      جون من یه شهاب 3 بزن اسرائئل ببینم چی میشه

    • وهاب

      هر موقع تلویزیون رزمایش موشکی رو نشون میده احساس غرور می کنم که جلوی کافران زمان حرفی واسه گفتن داریم زنده باد رهبر زنده باد سپاه الهم عجل لولیک الفرج

    • نصير

      جانم ناقابلم فداي كشورم

    • amir

      خیلی خوشحالم که تو ایران زندگی می کنم
      ایران مملکت امام زمانه
      ایران جلو زور سر خم نمی کنه... چون امامی مثل امام حسین (ع) داره
      ایران پیروزه
      شهادت شهادت تا پیروزی حق بر باطل
      مرگ بر آمریکا-مرگ بر انگلیس- مرگ بر اسرائیل
      الهم عجل لولیک الفرج

    • بدون نام

      اسراءیل کند ذهن شماها تو جنگ 33 روزه با اون همه سروصدا جلو. حزب ا... به گریه افتادین انگار یادتون رفته حالا اکه میخوای بری اون دنیا.ما منتظرتیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج