۱۹۵۸۷۲
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

وعده حذف برنامه‌ های خنثی از صدا و سیما

علی اصغر پورمحمدی معاون سیمای رسانه ملی در نشست سراسری مدیران کل و معاونان صدا و سیمای مراکز گفت: تولید و پخش برنامه های خنثی و بی هدف در سیما متوقف می‌شود و با تحول در روش ها به دنبال اثرگذاری و افزایش جذابیت تولیدات تلویزیونی هستیم.

خبرگزاری تسنیم: علی اصغر پورمحمدی معاون سیمای رسانه ملی در نشست سراسری مدیران کل و معاونان صدا و سیمای مراکز گفت: تولید و پخش برنامه های خنثی و بی هدف در سیما متوقف و با تحول در روش ها و شیوه ها به دنبال اثرگذاری و افزایش جذابیت تولیدات تلویزیونی هستیم.

با عنوان این مطلب افزود: اگر چه مشکلات مالی، مساله بغرنجی در تولید برنامه ها است اما باید به اندازه بودجه اندک کنونی نسبت به تولید برنامه های موثر و جذاب اقدام کنیم.

پورمحمدی، تهرانی بودن محتوا و قاب تصویر شبکه های ملی را انتقادی صحیح دانست و تصریح کرد: شبکه های سراسری غیر از مسابقات ورزشی و همایش های پیاده روی می توانند در تولید برنامه های مستند، فیلم و سریال با مراکز استانی صدا و سیما همکاری بیشتری داشته باشند.

معاون سیما با اشاره به سابقه فعالیت خود در مراکز صدا و سیما و آشنایی با مشکلات، توقعات، مزیت ها و اقتضائات آنان اظهار داشت: مراکز استانی صدا و سیما می بایست کشف استعدادها و ایجاد فضا برای حضور هنرمندان جوان استانی را در اولویت قرار دهند و استفاده از برنامه سازان مرکز نشین را در برنامه های استانی به حداقل برسانند.

پورمحمدی همدلی و همزبانی میان تمام شبکه های ملی، بین المللی و استانی را برای استفاده حداکثری از داشته ها ضروری دانست و اضافه کرد: به همین منظور شوراهای آموزش و کودک برای هماهنگی در سیاست گذاری تولید برنامه ها با حضور نمایندگان معاونت های تولیدی صدا و سیما تشکیل می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج