جاباما
۱۹۵۸۹۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

شگرد سارقان برای فروش اموال مسروقه

پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارقان معتادی خبر داد که برای تامین هزینه اعتیادشان به شیشه، اقدام به سرقت یکی از رستوران‌های منطقه کن کرده و تمامی اموال نو مسروقه را به جای ضایعات فروخته بودند.

خبرگزاری مهز: پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارقان معتادی خبر داد که برای تامین هزینه اعتیادشان به شیشه، اقدام به سرقت یکی از رستوران‌های منطقه کن کرده و تمامی اموال نو مسروقه را به جای ضایعات فروخته بودند.

هشتم فروردین ماه امسال، فردی با مراجعه به کلانتری ۱۴۲ کن به مأموران اعلام کرد که از رستورانش واقع در منطقه کن سرقت شده و سارقان تمامی اموال و تجهیزات داخل رستوران را سرقت کرده‌اند.

مالباخته در اظهاراتش عنوان کرد: سرقت در شرایطی انجام شده که رستوران هنوز افتتاح نشده و به همین علت تمامی اموال سرقت شده شامل کلیه تجهیزات صنعتی ویژه رستوران، ده‌ها تخته قالیچه، ده‌ها دست ظروف پذیرایی (بشقاب، لیوان و...) هنوز یک روز هم استفاده نشدند.

پس از تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع «سرقت اماکن» و به دستور شعبه ششم بازپرسی دادسرای ناحیه ۵ تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

با آغاز رسیدگی به پرونده، کارآگاهان با بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته یکی از شعبات بانکی منطقه کن، موفق به شناسایی تصویر یکی از سارقان شدند؛ تصویر به دست آمده، یکی از اراذل و اوباش منطقه حصارک پونک به نام محمد (۳۲ ساله) را نشان می‌داد که در ساعت ۱۲ شب هفتم فروردین ماه، اقدام به سرقت از رستوران کرده بودند.

پس از شناسایی «محمد » به عنوان یکی از سارقان، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که وی قصد فروش ده‌ها تخته قالیچه (بیش از ۲۰ تخته قالیچه) را به قیمت کلی یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان دارد که بلافاصله این محل در منطقه حصارک پونک شناسایی، محمد دستگیر و ده‌ها تخته قالیچه نیز از وی کشف شد.

"محمد " که چاره‌ای جز اعتراف نداشت، صراحتاً به مشارکت در سرقت اعتراف و دو نفر دیگر از اراذل و اوباش منطقه حصارک پونک به نام‌های محراب (۳۲ ساله) و حسین (۳۳ ساله) را به عنوان همدستان خود معرفی کرد؛ همزمان مخفیگاه وی نیز مورد بازرسی قرار گرفت و مقادیر دیگری از اموال سرقت شده از این محل کشف شد.

با شناسایی دو عضو دیگر این گروه از سارقان، «محراب» و «حسین» نیز ۶ روز بعد از دستگیری وی و در ۱۸ فروردین دستگیر و ضمن اعتراف صریح به مشارکت در سرقت عنوان کردند که قسمت عمده اموال سرقت شده را در قالب ضایعات به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان فروخته‌اند که بلافاصله فرد خریدار اموال مسروقه، شناسایی، دستگیر و تمامی اموال سرقت شده از وی کشف شد.

سرهنگ کارآگاه داوود مرادی، رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر به خبرنگار مهر گفت: هر سه متهم پرونده از اراذل و اوباش منطقه حصارک پونک بوده و به مصرف موادمخدر از نوع شیشه نیز اعتیاد دارند و انگیزه خود از این سرقت را تأمین هزینه مواد عنوان کرده‌اند.

وی با اشاره به اعتراف متهمان به انجام سرقت‌های مشابه عنوان داشت: در ادامه تحقیقات، متهمان به چندین سرقت مشابه از واحد رستورانی اعتراف کردند که تحقیقات تکمیلی جهت شناسایی دیگر جرایم ارتکابی، در دستور کار کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج