۱۹۵۹۰۹
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

طرح جایگزین مسکن مهر رونمایی می‌شود

وزیر کار با اعلام اینکه در طرح جایگزین مسکن مهر، بخشی از کار به تعاونی ها واگذار می شود، گفت: اشتغال بزرگ در بنگاه های کوچک؛ برای مقابله با بیکاری و اشتغال زایی دنبال می شود.

خبرگزاری دانشجو: علی ربیعی با اعلام اینکه شعار وزارت تعاون، کار و رفاه در سال جاری با تعاون کار ایجاد می‌کنیم تا به رفاه برسیم است از گفتگوهای اجتماعی پیرامون تعاون سخن گفت و افزود: در حوزه مسکن، طرح جایگزین مسکن مهر به زودی رونمایی خواهد شد.

وزیر کار گفت: این طرح حمایتی که با همکاری این وزارتخانه و وزارت مسکن در حال انجام است حاصل ۸ ماه کار کارشناسی دقیق با حضور اقتصاددانان، جامعه‌شناسان و زمین‌ شناسان است که معضل مسکن قشر مستضعف را برطرف خواهد کرد.

ربیعی با اشاره به اجرای موفق طرح امنیت غذایی در کشور خاطر نشان کرد: کارهایی مانند این طرح که عقبه کارشناسی دارد موفق می شود و ما در این راستا باید کارهای بزرگ را برای خود هدفگذاری کنیم و به سمت آن جلو برویم، حتی اگر دیده نشویم.

وی با اشاره به طرح تکاپو و اقدامات انجام شده در راستای ایجاد اشتغال گفت: بحث اشتغال بزرگ در بنگاه‌ های کوچک و متوسط را دنبال می‌کنیم که خوشبختانه مقام معظم رهبری هم در صحبت‌ ها‌یشان به بنگاه‌ های کوچک اشاره داشتند.

وزیر کار افزود: یکی از بهترین راه های رفع مسئله رفع فقر و محرومیت تعاون است. رفع فقر و محرومیت در جامعه باید در قالب تعاون هدفگذاری شود؛ بنابراین به جای سرمایه‌ گذاری‌ های بزرگ باید از مشارکت عمومی جامعه توسط تعاونی‌ ها بهره‌مند شد.

ربیعی ادامه داد: در بحث مسکن حمایتی بخشی را به تعاونی‌ ها اختصاص خواهیم داد و از این ظرفیت قطعا استفاده می‌کنیم. علاوه بر این، صندوق‌ های مسکن در قالب تعاونی‌ ها نیز پیگیری می‌ شود.

وی با تاکید بر اینکه باید اشکال جدیدی از تعاونی‌ ها را رونمایی کنیم افزود: در کنار این مسئله با تعاونی‌ های منطقه‌ ای و بین‌ المللی تعامل ایجاد شود و به نوعی مرکز مطالعات منطقه‌ ای تعاون در ایران پایه‌ گذاری شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اقای وزیر اگر شما نیت تان خدمت به مردم است مسکن مهر بهترین خدمتی است که بعد از انقلاب مردم دیدند ایا فکر نمی کنید بعدا زدوسال از تمام شدن دولت یازدهم همه برنامه های شما هم تمام خواهد شد و دولت بعدی هرانچه که شما رشته کردید پنبه می کند چنانچه شما هم همینکار را می کنید چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج