۱۹۶۰۱
۳ نظر
۵۰۰۸
۳ نظر
۵۰۰۸
پ

پراید "مرواريد" ۱۰ میلیونی شد

بازار خودرو کشور‌این هفته نیز با افزایش قیمت روبه‌رو شد، به نحوی که هم داخلی‌ها گران شدند و هم خارجی‌ها؛ به گفته فعالان بازار،‌این هفته پژو ۲۰۶ در بیشتر مدل‌های خود با افزایش قیمت مواجه شد.

دنیای اقتصاد: بازار خودرو کشور‌این هفته نیز با افزایش قیمت روبه‌رو شد، به نحوی که هم داخلی‌ها گران شدند و هم خارجی‌ها؛ به گفته فعالان بازار،‌این هفته پژو ۲۰۶ در بیشتر مدل‌های خود با افزایش قیمت مواجه شد، که بیشترین آن مربوط به تیپ ۵ بود.

این خودرو با توجه به افزايش قیمت یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی خود، هم اکنون ۲۰ میلیون تومان قیمت دارد.

ظاهرا توقف تولید تیپ ۵ دلیل اصلی افزایش قیمت آن است.دیگر مدل ۲۰۶ به نام V۹ که صندوقدار و اتومات به حساب می‌آید،‌این هفته ۲۰۰ هزار تومان دیگر گران شد و قیمت آن به ۲۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسید.

در کنار‌این خودرو، پژو ۲۰۶ تیپ ۶ نیز افزایش قیمت داشت، به نحوی که ۵۰۰ هزار تومان گران شد و قیمت آن به ۲۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان افزایش یافت.

همچنین پژو ۲۰۶ تیپ ۲ نیز که نزدیک به ۵/۱ میلیون تومان در چند هفته اخیر گران شده، در حال حاضر ۱۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

در کنار ۲۰۶‌ها، پژو ۲۰۷‌ای نیز افزایش قیمت در هفته گذشته داشت، به نحوی که مدل دنده‌ای آن یک میلیون گران شد و مدل اتوماتش نیز افزایش ۵۰۰ هزار تومانی را به خود دید.

به گفته فعالان بازار، هم اکنون مدل دنده‌ای ۲۰۷ قیمتی برابر با ۲۳ میلیون تومان دارد و ۲۰۷ اتومات هم ۲۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.دیگر محصول‌ایران خودرو که افزایش قیمت شدیدی را تجربه کرده، سوزوکی گرندویتارا است.‌

این محصول شاسی بلند هم اکنون در مدل کلاس ۸ و اتومات خود ۶۸ میلیون تومان قیمت دارد و‌این موضوع از جهش پنج میلیونی آن حکایت می‌کند.اما افزایش قیمت‌ها فقط به ۲۰۶ و ۲۰۷ و ویتارا محدود نبوده و دیگر محصولات‌ ایران خودرو نیز با گرانی مواجه شده‌اند.

در ‌این بین پژو ۴۰۵ دوگانه سوز حدود ۵۰۰ هزار تومان گران شده است.‌ این خودرو هم اکنون ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

پراید ۱۰ میلیونی شد

به سراغ سایپا و پارس خودرو برویم و نگاهی به تغییرات قیمتی آنها بیندازیم. به گفته فعالان بازار، ‌این هفته ماکسیمای اتومات رکوردی عجیب زد و قیمت آن با جهشی ۹ میلیونی به ۶۰ میلیون تومان رسید.

مگان نیز حدود یک میلیون تومان در مدل ۲۰۰۰ سی‌سی و اتومات خود گران شده و هم‌اکنون ۴۳ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

مگان دنده‌ای هم که پنج میلیون رشد قیمت داشته، ۳۸ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.نکته قابل توجه دیگر در بازار خودرو، افزایش قیمت پراید به ۱۰ میلیون تومان است.
آن طور که نمایشگاهداران خودرو پایتخت می‌‌گویند، هم اکنون پراید مروارید 10 میلیون تومان قیمت دارد و با ‌این حساب، قیمت ‌این خودرو نیز دو رقمی‌شده است.

همچنین خبر می‌رسد که تندر-90 نیز در مدل دوگانه سوز خود به قیمت 19 میلیون تومان رسیده و مدل بنزینی آن نیز 18 میلیون و 700 هزار قیمت دارد.

وارداتی‌ها باز هم گران شدند

اما آن طور که فعالان بازار می‌گویند، برخی خودروهای وارداتی نیز طی هفته جاری با افزایش قیمت مواجه شدند و در‌این بین، هیوندایی رکورد زد و دو مدل از محصولات آن، 12 میلیون تومان گران شدند.

همچنین لکسوس RX نیز هشت میلیون تومان افزایش قیمت داشت. این محصول که شاسی بلند به حساب می‌آید و زمانی زیر 150 میلیون تومان به فروش می‌رسید، هم اکنون 180 میلیون تومان قیمت دارد. به جز RX، تویوتا لندکروز نیز دو میلیون تومان گرانی را به خود دید و قیمت آن به 147 میلیون تومان افزایش یافت.

پرادو هم به عنوان دیگر شاسی بلند تویوتایی بازار، در حال حاضر 145 میلیون تومان به فروش می‌رسد. در بین دیگر محصولات تویوتا، کمری GLX مدل 2012 قیمتی برابر با 69 میلیون تومان دارد و یاریس اتاق جدید در مدل صندوقدار و اتومات هم 48 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

رشد قیمت محصولات تویوتا، دامان اوریون را نیز گرفت، به نحوی که‌این محصول دو میلیون تومان گران شد و در حال حاضر 88 میلیون تومان قیمت دارد.اما محصولات هیوندایی نیز طی هفته گذشته با رشد قیمت مواجه شدند.

به گفته فعالان بازار، سوناتای 2012 هم‌اکنون قیمتی برابر با 78 میلیون توماني دارد، که‌این موضوع از گرانی دو میلیون توماني آن حکایت می‌کند. آزرا و جنسیس نیز که اولی پنج میلیون و دومی‌هشت میلیون تومان گران شده‌، به ترتیب 103 و 110 میلیون تومان قیمت دارند.

آن طور که فعالان بازار می‌گویند، هیوندایی IX55 نیز هم اکنون 110 میلیون تومان قیمت دارد و‌این موضوع از جهش هشت میلیون تومانی آن حکایت می‌کند.

فعالان بازار همچنین به رشد قیمت برخی مدل‌های کیا نیز اشاره کرده و عنوان می‌کنند که مدل موهاوی دو میلیون تومان گران شده است.

به گفته آنها،‌این محصول هم اکنون 88 میلیون تومان قیمت دارد. همچنین اسپورتیج نیز که هشت میلیون تومان گران شده، در حال حاضر با قیمتی معادل 88 میلیون تومان به‌فروش مي‌رسد و قیمت سورنتو نیز به 90 میلیون تومان رسیده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اون "مروارید"ش منو کشته!

    • محمد

      یه پراید گرفتم 6ماهی میشه.خوبیش اینه همش باهاش سرگرمی.هر روز یه جاش مشکلی داره.نمایندگی هم زنگ بزنی که ماشین سر و صدا داره میگه صدای پخشش رو بیشتر کنین

    • niloufar

      che khabare akheee,gamonam alan dg mardom jae kharido forosh tala kharid forosh mashin konan:) maham berim dast b kar shim gamonam zarar nakonam :)))

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج