۱۹۶۲۵۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اختلافات داخلی در گروه خریدار پرسپولیس

گروهی که قصد داشت در مزایده باشگاه پرسپولیس پا پیش بگذارد، به اختلافات داخلی خورده است.

خبر آنلاین: جدی ترین خریدار باشگاه پرسپولیس به دلیل اختلافاتی که با اطرافیان خود پیدا کرده، مشخص نیست باز هم قصد داشته باشد در مزایده این باشگاه شرکت کند یا نه. شب گذشته حسین هدایتی در صفحه اینستاگرام خود که این روزها بسیاری از حرف هایش را از طریق این صفحه می زند، متنی نوشت و از خودی ها انتقاد کرد. ماجرا این است که بیش از دو ماه از تشکیل آخرین جلسه چهار نفره تیم خریدار باشگاه پرسپولیس گذشته است. علی پروین، محمد رویانیان، حسین هدایتی و امیر عابدینی ۴ عضو این گروه هستند. آن ها کمیته ای تشکیل داده بودند تا سهام پرسپولیس را بخرند اما کفه ترازو در این گروه ۴ نفره به شدت به سمت افرادی که سودای مدیرعاملی را در سر داشتند سنگینی می کرد. از بین این ۴ نفر، قرار بود فقط هدایتی هزینه کند و هر سه گزینه دیگر، قبای مدیرعاملی خود را آماده می کردند و هدفی جز مدیرعاملی پرسپولیس نداشتند.

شانس این گروه برای خرید باشگاه پرسپولیس زمانی زیاد شد که محمدحسین نژادفلاح پست قائم مقامی را در پرسپولیس گرفت. نژادفلاح که گفته می شد نماینده حسین هدایتی است، همه کاره پرسپولیس شد. همزمان با دستگیر شدن حمیدرضا سیاسی و ورود نژاد فلاح به پرسپولیس، حسین هدایتی هم اطراف تیم ظاهر شد و قرار شد او دوباره برای سرخپوشان تهرانی پول خرج کند.

اما پول خرج کردن هدایتی چندان هم در راه رضای خدا نبود چراکه قرار شد در ازای هزینه هایی که او می کند، حکم حضورش در هیات مدیره را بزنند. هدایتی همراه با نژادفلاح به جلسه ای که یک طرف آن امیررضا خادم بود رفت و قرار شد به عضویت هیات مدیره دربیاید. اما جلسه آن ها خروجی خوبی نداشت. از هدایتی خواسته شده بود که دو میلیارد تومان بدهد تا حکم عضویتش در هیات مدیره را بزنند اما هدایتی هم گفته بود حاضر نیست پول را به حساب باشگاه پرسپولیس بریزد و ترجیح می دهد این پول را خودش خرج کند. از طرفی هدایتی خواسته بود پولی که تا به حال خرج کرده را به حسابش بزنند اما هیات مدیره پرسپولیس هم اعلام کرد اگر قبول کرده در بازی با النصر عربستان پول بلیت هواداران را بدهد، خودش خواسته این کار را بکند و نباید آن را به حساب باشگاه بزند بلکه هدایتی با انجام این کار، به اندازه کافی برای خودش تبلیغات کرده است. از طرفی گفته شد که هدایتی اعلام کرده تمام هزینه هایی که برای تیم می کند را باید از آن ۲۹۰ میلیارد تومان هزینه خرید باشگاه کم کنند.

اما در حال حاضر مشکل اصلی هدایتی، این نیست که حکم عضویتش در هیات مدیره را می زنند یا نه. مشکل اصلی او اینجاست که با سه نفر از اعضای تیم ۴ نفره به مشکل خورده است. رویانیان مدتی است که حرفی در این مورد نمی زند. او در دوره ای تلاش می کرد که وارد این بازی شود و تلویحا می گفت که هدایتی او را برای مدیرعاملی پرسپولیس خواسته است. این در حالی است که نژادفلاح برای مدیرعاملی در پرسپولیس خریداری شده توسط هدایتی شانس بیشتری برای مدیرعاملی دارد. رویانیان هم از زمانی که متوجه شد وزارت ورزش نگاه مثبتی به بازگشت او ندارد، سکوت کرده است.

علی پروین هم مدتی است که سکوت کرده. اما سکوت او زودتر از رویانیان بود. او حتی برای بازی با النصر عربستان هم وارد بازی هدایتی نشد تا هواداران را برای حضور در ورزشگاه دعوت کند. در این میان علی انصاریان که ارادت خاصی به علی پروین دارد مصاحبه تندی علیه حسین هدایتی کرد با این مضمون که اگر اسم پرسپولیس نبود، هدایتی در کوچه محل زندگی اش هم فرد شناخته شده ای نبود.

امیر عابدینی، آخرین عضو این گروه چهار نفره هم اخیرا با هدایتی به مشکل خورده است. او بحث اجاره سه ساله باشگاه را رو کرد، در حالی که این یک بحث داخلی بود که وزارت ورزش هم آن را تکذیب کرد. جدیدترین مصاحبه عابدینی هم این بود که گفته مدیریت نژادفلاح مشکل دارد. اگرچه عابدینی در ظاهر از هدایتی حمایت می کند ولی پالس های انتقادی هم دارد چراکه انتقاد از نژادفلاح به نوعی انتقاد از هدایتی است. اینجاست که می توان متوجه شد منظور هدایتی از پست های انتقادی اش در اینستاگرام چیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج