۱۹۶۳۱۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

شناسایی عاملان مسمومیت‌ها ادامه دارد

فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه وبویراحمد از آغاز عملیات پلیسی با تشکیل تیمی ویژه برای شناسایی عاملان و مسببان اصلی مسمومیت های اخیر در این استان خبر داد.

ایرنا: فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه وبویراحمد از آغاز عملیات پلیسی با تشکیل تیمی ویژه برای شناسایی عاملان و مسببان اصلی مسمومیت های اخیر در این استان خبر داد.

سردار غلام عباس غلامزاده روز شنبه در جمع خبرنگاران کهگیلویه وبویراحمد افزود: بر اساس مستندات بدست آمده و اظهارات برخی شاهدان، عامل و مسبب سه مورد مسمومیت در شهرهای مختلف استان یک شخص است.

وی با بیان اینکه تصاویری از فرد مظنون نیز بدست آمده، افزود: شناسایی افراد پشت صحنه این حادثه نیز با قاطعیت در دستور پلیس قرار گرفته است.

سردار غلام زاده بر هوشیاری و همکاری بیش از پیش مردم با پلیس در زمینه بروز چنین حوادثی تاکید کرد و افزود: مردم در صورت کوچکترین اقدام مشکوکی مورد را به پلیس گزارش دهند.

در هفته گذشته فرد یا افرادی با توزیع شربت تقلبی اقدام به مسموم کردن ۱۸ نفر در شهرهای گرمسیری کهگیلویه وبویراحمد شامل دهدشت، چرام و گچساران کردند.

۱۰ نفر از آنها در تاریخ ۲۵ فروردین در شهرهای چرام و دهدشت و هشت زائر نیز صبح روز جمعه ۲۸ فروردین در مرقد مطهر بی بی حکیمه (س) گچساران با نوشیدن شربت مسموم شدند.

بر اساس اظهارات رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نیز شربت های تقلبی توزیع شده بین مردم آلوده به مواد مخدر بوده است.

رضا چمن افزود: بررسی های انجام شده در درمان افراد مسموم شده نشان می دهد که این شربت ها تقلبی و با اهداف خاصی در بین مردم توزیع شده است.

وی بیان کرد: نمونه آزمایش های مربوط به این بیماران نیز برای بررسی های بیشتر به آزمایشگاه های تهران و اصفهان ارسال شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج