۱۹۶۴۵۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

رضازاده: می‌توانم در انتخابات شرکت کنم

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: شورای حل اختلاف اعلام کرده که حضورمان در انتخابات بلامانع است و دیگر مردم باید در این مورد قضاوت کنند.

خبرگزاری فارس: حسین رضازاده در خصوص اینکه با دستور وزارت ورزش باید قبل از حضور در انتخابات فدراسیون وزنه‌برداری از شورای شهر استعفاء کند، گفت: در این خصوص بازرسی کل کشور پس از اینکه این مشکل پیش آمد، موضوع را به شورای حل اختلاف فرستاد تا این شورا در مورد اینکه آیا بنده می‌توانم در شورای شهر و فدراسیون به صورت همزمان فعالیت داشته باشم یا خیر،‌ نظر خود را اعلام کند که در تاریخ ۳ دیماه سال گذشته شورای حل اختلاف با نظر اکثریت آرا (۷نفر از ۹نفر) رأی خود را صادر کرد که بر اساس آن حضور حسین رضازاده در شورای شهر و فدراسیون وزنه‌برداری بلامانع است.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا با این حساب در انتخابات شرکت خواهد کرد یا خیر، گفت: با مباحثی که پیش آمده بنده آماده حضور در انتخابات فدراسیون وزنه‌برداری هم هستم. دوست دارم مثل پنج سال و نیم گذشته باز هم به وزنه‌برداری کمک کنم و در عمل هم این موضوع را ثابت کردم و اگر باز هم بخواهند به این منظور می‌آیم.

رضازاده تأکید کرد:‌ طبق قانونی که وزارت ورزش از آن صحبت می‌کند و همواره به آن استناد می‌شود، شورای حل اختلاف اعلام کرده که حضور من در هر دو سمت بلامانع است.

عضو شورای شهر تهران در پاسخ به این سؤال که آیا حاضر است به خاطر وزنه‌برداری از شورا استعفاء دهد گفت: در هر صورت شهروندان تهرانی با ۲۸۰هزار رأی به عنوان نفر سوم در انتخابات من را انتخاب کردند و شاید این موضوع درست نباشد هرچند که در این مورد هنوز به جمع‌بندی نرسیده‌اند.

وی یادآور شد: شورای حل اختلاف اعلام کرده که حضورمان در انتخابات بلامانع است و دیگر مردم باید در این مورد قضاوت کنند.

رضازاده در مورد اینکه آیا شکایتی از وزارت ورزش دارد یا خیر، گفت: خیر، چرا باید شاکی باشم. نیت بنده کمک به وزنه‌برداری و ورزش کشور است.

وی در پایان در پاسخ به این سؤال که گفته می‌شود وزارت ورزش به خاطر اهداف سیاسی قصد دارد تا اقدامی انجام دهد تا رضازاده از شورای شهر استعفاء دهد گفت: در این مورد حرفی ندارم چون معمولاً‌ هرکسی یک حرفی می‌زند و خیلی نمی‌توان در این مورد به صحبت‌ها استناد کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج