جاباما
۱۹۶۴۶۹
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

دوقلوهای «پایتخت ۴» از خطه مازندران

الهام غفوری تهیه‌کننده «پایتخت۴» اعلام کرد با پایان تصویربرداری در چین، همه عوامل این سریال امروز راهی شمال کشور و منطقه شیرگاه شدند.

خبرگزاری مهر: الهام غفوری تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «پایتخت ۴» از آغاز تصویربرداری این سریال در شمال ایران خبر داد و افزود: پایتخت از اول اردیبهشت و با حضور همه عوامل کلید می‌خورد.

وی درباره خبرهای متفاوت و گاه متناقضی که از تصویربرداری این سریال در چین رسانه‌ای شده بود، توضیح داد: در چین تصاویر مربوط به خاطرات ارسطو و چوچانگ گرفته شده است که این تصاویر در طول ۲۶ قسمت و هر کجای کار که به اصطلاح جا بدهد، استفاده می‌شود.

این تهیه‌کننده با تکذیب خبر تصویربرداری ۸ قسمت از سریال «پایتخت» در چین افزود: در این کشور فقط احمد مهران فر و ژانگ منگ هان بازی داشتند و سکانس‌هایی مربوط به سفر این دو نفر به چین و بازدید از برخی نقاط دیدنی روایت می‌شود.

الهام غفوری همچنین با تایید حضور جمشید مشایخی در سری جدید سریال پایتخت اظهار کرد: در طول ضبط کار بازیگران دیگری را که قرار است به مجموعه اضافه شوند اعلام خواهیم کرد.

این تهیه کننده همچنین از انتخاب دوقلوی جدید برای سریال «پایتخت ۴» خبر داد و تأکید کرد: این دوقلو که قرار است نقش سارا و نیکا را بازی کنند، از خطه مازندران انتخاب شدند و با آغاز کار این دو دختر هم جلوی دوربین خواهند رفت.

مجموعه تلویزیونی «پایتخت ۴» به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری داستانی دیگر از خانواده نقی معمولی را روایت می‌کند که در ۲۶ قسمت در ماه مبارک روی آنتن شبکه یک خواهد رفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج