۱۹۶۴۹۵
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

بازیگر سریال «آن شرلی» درگذشت

جاناتان کرامبی از بازیگران سریال «آن گرین گیبلز» در ۴۸ سالگی درگذشت.

خبرگزاری مهر: جاناتان کرامبی که در سریال «آن گرین گیبلز» در نقش گیلبرت بلایت بازی می‌کرد، درگذشت.

او که پسر دیوید کرامبی شهردار تورنتو (از سال ۱۹۷۲ تا ۱۹۷۸) بود، در نیویورک و بر اثر خونریزی مغزی فوت شد. به گفته خواهرش او شاد، مهربان و عاشق بازیگری بود. او نقش‌های کمدی را دوست داشت، از وقتی بچه‌ای کوچک بود عاشق نمایش‌های برادوی بود.

بازیگر سریال «آن شرلی» درگذشت

جاناتان کرامبی که برای بازی در مجموعه تلویزیونی «آن گرین گیبلز» در سال ۱۹۸۴ و ادامه آن در سال ۱۹۸۷ و ۲۰۰۰ شناخته شده بود، در این مجموعه نقش مقابل آن شرلی را بازی می‌کرد. این دو که ابتدا رقیب درسی هم بودند سرانجام با هم ازدواج کردند.

به گفته خواهرش، او همیشه به این که در این نقش بازی کرده بود افتخار می‌کرد و همیشه به سوال‌هایی که درباره این سریال از او می‌شد پاسخ می‌داد.

مگان فالوز که بازیگر نقش آن شرلی بود فقدان این بازیگر را یک شوک بزرگ خواند و گفت: او به طرز باورنکردنی بامزه بود و همیشه حس عجیبی از طنز در وجودش داشت. فقط می توانم زمان‌هایی را به خاطر بیاورم که آنقدر شدید می‌خندیدیم که به گریه می‌افتادیم.

بازیگر سریال «آن شرلی» درگذشت

کوین سالیوان تهیه کننده سریال آن شرلی نیز درباره کرامبی گفت او و شخصیتی که ارایه کرده بود خیلی شبیه هم بودند و فکر می‌کنم یک گروه از دختران جوان مثل آن شرلی او را دوست داشتند. او واقعا پسر مسئولی بود که همه دوست داشتند همسایه‌شان باشد و هزاران نامه هر روز به دست او می‌رسید.

جاناتان کرامبی متولد ۱۲ اکتبر ۱۹۶۶ در تورنتو بود و پس از سریال آن شرلی در یک سریال کمدی دیگر کانادایی با عنوان «حالا کمدی!» در سال ۱۹۹۸ بازی کرده بود. او که علاوه بر بازی در سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی، بازیگر تئاتر هم بود، برای بازی در نمایشی از تام استوپارد نامزد دریافت جایزه شده بود. آخرین نقش آفرینی او در سریال «همسر خوب» امسال روی آنتن می‌رود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • conner

      خدا رحمتش کنه چ حیف بقیه فیلماشو که ندیدم ولی آنشرلی فوق العاده بود گیلبرت عالی بود حیفه همچین کسایی انقد زود برن خیلی دوسش دارم هنوز باورم نمیشه:-(

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج