جاباما
۱۹۶۵۹۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

اصرار آقافیروز به عنایتی: از فوتبال برو!

فیروز کریمی می‌خواهد هر طور شده عنایتی را راضی به خداحافظی از فوتبال کند. مهاجمی که در سن ۳۹ سالگی، دروازه ملوانی‌ها را در انزلی باز کرد.

آی اسپورت: گلزنی عنایتی در سن ۳۹ سالگی، به یکی از سوژه‌های جالب فوتبال ایران تبدیل شده است. کاپیتان فعلی استقلال امسال هم توانسته به جمع ۳ گلزن لیگ برتر برسد و فیروز کریمی دنبال راهی برای راحت شدن از دست عنایتی می‌گردد.

پیش از شروع بازی ملوان و استقلال، فیروز کریمی حال نوه‌های عنایتی را پرسید و با شوخی و خنده خواست او را از بازی کردن منصرف کند. گلزنی عنایتی در این مسابقه باعث شد تا بعد از بازی هم کریمی در گفت‌وگو با خبرورزشی پروژه خداحافظی اجباری عنایتی را مطرح کند: «آخه این آدم تمام نمی‌شود. چهل سال است دارد بازی می‌کند و در همین بازی هم یک سر و گردن از تمام استقلالی‌ها بهتر و بالاتر بود. به تنهایی از همه بیشتر ما را اذیت کرد. من خودم رضا را در ابومسلم گذاشتم و در لیگ آزادگان چهره شد. حالا هم ظاهراً خودم باید دست به کار شوم!» کریمی برای منصرف کردن عنایتی از فوتبال پیشنهاد ویژه‌ای داشت: «اینکه خودش نمی‌خواهد برود! تمام هم که نمی‌شود، پس در اولین سمینار یا همایش مربیان از همه یک پولی جمع می‌کنم و می‌دهم به رضا تا بلکه برود و دست از سر ما بردارد. اینکه نمی‌شود در هر بازی و هر فصل او به همه گل بزند!»

عنایتی هم که دیگر با این شوخی‌ها درباره سن و سالش کنار آمده، اینطور به حرف‌های کریمی واکنش نشان داد: «قبلاً هم گفتم که آقافیروز برایم در خاطرات شیرین گذشته خلاصه می‌شود. او همیشه حرف‌هایی می‌زند که جالب است. قبل از بازی وقتی مرا دید، احوالپرسی کرد و به من گفت حال نوه‌هایت چطور است! او واقعاً انسان جالبی است و حرف‌هایش همیشه در ذهن آدم باقی می‌ماند.»

جایگاه عنایتی در صدرجدول بهترین گلزنان ادوار لیگ برتر، هر روز دور از دسترس‌تر می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج