۱۹۶۶۲۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بازتاب بيانات رهبر انقلاب در رسانه های روسی

بيانات رهبر معظم انقلاب اسلامي در ديدار فرماندهان و کارکنان ارتش جمهوري اسلامي ايران با ايشان در رسانه هاي خبري روسيه بازتاب داشت و اين رسانه ها به نقل از حضرت آيت الله خامنه اي اعلام کردند: جمهوري اسلامي ايران براي مقابله و دفع هر گونه تهاجم نظامي خارجي آمادگي دارد.

خبرگزاری ایرنا: بيانات رهبر معظم انقلاب اسلامي در ديدار فرماندهان و کارکنان ارتش جمهوري اسلامي ايران با ايشان در رسانه هاي خبري روسيه بازتاب داشت و اين رسانه ها به نقل از حضرت آيت الله خامنه اي اعلام کردند: جمهوري اسلامي ايران براي مقابله و دفع هر گونه تهاجم نظامي خارجي آمادگي دارد.

روزنامه اينترنتي 'گازتا رو' روز يکشنبه به نقل از بيانات رهبر معظم انقلاب نوشت: دشمنان همواره ايران را تهديد مي کنند و مدعي مي شوند که با اين اقدامات از خود دفاع مي کنند.

اين رسانه روسي افزود: رهبر عالي ايران تاکيد کرد که اين کشور براي دفاع از خود در برابر هر تهديدي آمادگي دارد.

'گازتا رو' همچنين به بيانات مقام معظم رهبري در مورد يمن اشاره و به نقل از ايشان خاطرنشان کرد: عربستان سعودي بايد به اعمال جنايتکارانه خود در يمن پايان دهد.

در گزارش رسانه روسي آمده است: جنگنده هاي عربستان سعودي و متحدان عربي اين کشور در سومين هفته متوالي مناطق مسکوني يمن را بمباران کردند و تاکنون صدها نفر قرباني اين حملات شده و شمار بسيار زيادي مجروح و بي خانمان شده اند.

روزنامه روسي 'کامرسانت' هم در بخش اخبار آنلاين خود بيانات رهبر معظم انقلاب را منعکس کرد و به نقل از ايشان نوشت: ايران بايد براي دفع هر گونه تجاوز خارجي آماده باشد.

به گزارش رسانه روسي ، رهبر عالي ايران ادعاي تهديد هسته اي ايران را بي اساس خواند و گفت که اين ادعا را آمريکا مطرح کرده است.

'رهبر انقلاب ايران، آمريکا را تهديد اصلي براي جهان خواند که در امور کشورهاي ديگر مداخله و فتنه آفريني مي کند.'

کامرسانت به نقل از مقام معظم رهبري افزود: آمريکا ادعاي واهي تهديد هسته اي ايران را به وجود آورده تا جمهوري اسلامي را منبع تهديد معرفي کند. اما اين ادعا کذب محض است و آمريکا خودش تهديد محسوب مي شود.

رهبر معظم انقلاب اسلامي بر لزوم آمادگي ايران براي مقابله با هر گونه تهديد خارجي و دفع آن توسط نيروهاي اين کشور تاکيد کرد.

خبرگزاري ايتارتاس هم به نقل از خبرنگار خود در تهران بيانات رهبر معظم انقلاب را در جمع فرماندهان و کارکنان ارتش جمهوري اسلامي ايران پوشش خبري داده است.

در اين گزارش به نقل از حضرت آيت الله خامنه اي آمده است: ايران بايد براي دفاع از خود و مقابله با هر گونه تهديد و تهاجم نظامي خارجي آماده باشد.

رسانه روسي نوشت: رهبر عالي ايران هشدار داد که دشمنان اين کشور دائما تهديد مي کنند و نمي خواهند که ايران از امکانات دفاعي برخوردار باشد.

'آمريکا با بيشرمانه ترين شکل ممکن تهديد به حمله نظامي به ايران مي کند و به همين دليل ايران بايد براي دفاع از خود آماده باشد.'

ايتارتاس نوشت: اين بيانات رهبر انقلاب اسلامي در پاسخ به اظهارات تهديد آميز اخير ژنرال مارتين دمپسي رييس ستاد کل نيروهاي مسلح آمريکا بيان شد که گفته بود تحويل سامانه دفاعي اس-۳۰۰ به ايران امکان ضربات نظامي به سايت هاي هسته اي اين کشور را از بين نمي برد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج