جاباما
۱۹۶۶۵۵
۷ نظر
۵۰۰۴
۷ نظر
۵۰۰۴
پ

مهناز افشار از مردم عذرخواهی کرد

مهناز افشار بازیگر سینمای ایران، بابت کیفیت پایین یکی از آثار اخیرش از مردم عذرخواهی کرد.

کافه سینما: مهناز افشار بازیگر سینمای ایران، بابت کیفیت پایین یکی از آثار اخیرش از مردم عذرخواهی کرد.

مهناز افشار از مردم عذرخواهی کرد

مهناز افشار در یادداشتی در اینستاگرامش نوشت:

سلام روزتون بخير،

دوستان و عزيزان، خودم را موظف به پاسخ سئوالات شما در مورد مجموعه عشق تعطيل نيست ميدانم ، اگر تا الان صبر كردم بدليل اين بود كه ببينم تصميم عوامل ، گروه تهيه و كارگرداني چه خواهد بود براي پاسخ درست به شما كه پاسخ دقيقي تا الان نديدم....

كار با بازيگران بسيار حرفه اي و عوامل خوب شروع شد و قرار بود مجموعه خوب و زيبايي شود!!! و من به عنوان اولين تجربه در شبكه خانگي قرارداد زمان همكاري ام از مهرماه تا اسفند ماه و حدود ٢٥ قسمت كار بود و زمان شروع خواستم انصراف بدهم هم بدليل شروع بارداري كه برايم مهمتر از سريال بود و هم نگراني بابت كيفيت كار ، كه گروه توليد خواستند كه بمانم .بعد از شروع كار ، متاسفانه ٥ قسمت بيشتر نگرفتند و كار در تاريخ اواسط دي تعطيل شد به چند دليل ! نداشتن قصه ، تصميم عوامل توليد و كارگرداني براي ديدن نتيجه اين چند قسمت و كم شدن هزينه ها و شايد هم نگراني بيشتر از من براي دوران بارداري .

پيشنهاد من به پروژه اين بود كه ميتوانيد بعد از تعطيلات هم كار كنيم و بصورت واقعي بارداري را وارد قصه بكنيم ،( حتي اگر براي من سخت باشد ) ، كاري كه در همه فيلمها و سريالها غير إيراني انجام ميشود و فرصت خوب براي بازيگر براي بازي واقعي اين دوران و فرصت متفاوت براي قصه خواهد شد ، كه متاسفانه قبل رسيدن به همه اين موارد كار تعطيل شد.

به عنوان يكي از عوامل هيچ كوتاهي از بازيگران در پروژه نديدم جز نگراني بابت ساخت ، قصه ، دكور ، تصوير ، صدا و نور ..... كار زماني كار خوبي ميشود كه همه دلسوز باشند.

در اينجا به همه عوامل خسته نباشيد ميگويم به بازيگران محترم و بخصوص عوامل تداركات كه بسيار دلسوزانه زحمت كشيدند . و تصوير برداران محترم ، گروه گريم و همه دوستان در پشت دوربين و گروه كارگرداني و تهيه توليد .

من به عنوان يكي از عوامل ، بعد تعطيل شدن در تاريخ اواسط دي ، حاضر به همكاري براي ادامه و تمديد زمان هم بودم اما افسوس كه بيش از هر چيزي خود سازندگان بايد دلسوز تَر ميبودند .... عذر خواهي من را بابت وقفه در پخش و ضعف در ساخت و مشكلات ديگر بپذيريد تجربه اي شد براي همه عوامل عشق تعطيل نيست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • mori

      من که نفهمیدم چی گفت

    • بدون نام

      باز هم به شعور بالاي خانوم افشار كه با مردم با صداقت صحبت ميكنن

    • mahdi

      همسرشون کی هست؟

      قدم نو رسیده هم موبارک

    • شالیزه

      سلام عشق تعطیل نیست موضوع جالب و آموزنده ای در فضای فانتزی و جدید داشت ما بی صبرانه منتظر ادامه سریال هستیم یک چیز برای همه روشن است که در کارهای آقای بیرنگ همیشه حرفی برای گفتن می باشد و آموزش های زندگی خانوادگی در کارهای ایشان کاملا شیرین می باشد بازیگران هم تلاش خود را کرده اند به هر حال فضا جدید بود و کمی طول می کشید تا برای مخاطب جا بیافتد .

    • رضا

      آخه اصلا کسی ندیده این سریالو...خانوم افشار شما خودتو ناراحت نکن

    • بدون نام

      کلا ادبیات این خانم مشکل داره . یکی باید ترجمه کنه حرفهاش رو !

    • بدون نام

      باز هم به شعور بالاي خانوم افشار كه با مردم با صداقت صحبت ميكنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج