۱۹۶۸۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

ورود آقایان در "نوروز" به این شبکه ممنوع شد!

بعد از خبر ساعت ۱۰:۳۰، هر شب در ایام نوروز، ۴۵ دقیقه ورود آقایان به شبکه دوم سیما ممنوع است!

ورود آقایان در "نوروز" به این شبکه ممنوع شد!

تماشا : بعد از خبر ساعت 10:30، هر شب در ایام نوروز، 45 دقیقه ورود آقایان به شبکه دوم سیما ممنوع است! وقتی قرار باشد پای برنامه ای بنشینی که مجری، مهمانان و حتی تماشاگران در استودیویش همه زن باشند، باید هم ورود آقایان را ممنوع کرد.

یکی از مهم ترین جنگ های نوروزی که برای روزهای آغاز سال 91 تدارک دیده شده، جنگ تلویزیونی است به نام «خانمی که شما باشی» با اجرای آزاده نامداری. با اینکه این برنامه به گفته دست اندرکارانش نگاهی فانتزی دارد که به حال و هوای شاد نوروز نزدیک است اما یک جنگ تولیدی در ژانر اجتماعی است که در هر قسمت خود به موضوعی از دو زاویه متفاوت نگاه می کند.وجه اشتراک این دو زاویه متفاوت هم، زنانه بودنشان است. آزاده نامداری در این باره به تماشا می گوید:

«مدت ها بود که دلم می خواست یک کار اجتماعی زنانه برای تلویزیون انجام بدهم. بعد با کمک سه خانم دیگر، یک تیم چهارنفره شدیم و "خانمی که شما باشی" متولد شد».

این تیم چهارنفره که با هم این جنگ را برای عید ما و شما تدارک دیده اند، هر چهار نفر خانم هستند:

«آزاده نامداری، سحر رضوی، الهام فراوانی و سهیلا مهرافزا»

حاصل همکاری این چهار خانم، تبدیل شده به برنامه تلویزیونی ای به نام «خانمی که شما باشی» که مختص مخاطبان خانم طراحی شده است. هرچند آقایان هم می توانند پای صحبت های زنانه این برنامه بنشینند. این برنامه مختص خانم ها تولید شده است و مهمانان و تماشاچی های داخل استودیو هم همگی خانم هستند. البته پیش آمده که در میان تماشگران مردی از وابستگان مهمانان اصلی که خانم هستند، حضور داشته باشند. اما روی جایگاه اصلی مهمانان ویژه هیچ مردی اجازه ورود نداشته است.

این برنامه 45 دقیقه ای است و علاوه بر گپ و گفت و گاهی کل کل های مهمانان، در هر قسمت دو آیتم ضبط شده از زندگی هر دو مهمان هم پخش خواهد شد. ضبط «خانمی که شما باشی» از روزهای اول اسفند شروع شد و پنجشنبه شب، یعنی یک شب پیش به پایان رسید تا یکی از جذاب ترین برنامه های شبکه دوم سیما برای ایام نوروز، آماده پخش باشد.

نامداری توضیح می دهد که این برنامه قرار است هر شب بعد از خبر ساعت 22:30 از شبکه دوم پخش شود و میزبان مهمان های گل درشتی باشد. مهمانانی از میان چهره های حوزه های مختلف و زنان ناشناخته اما خوب دیگر.

سحر رضوی یکی از اعضای اصلی تیم زنانه «خانمی که شما باشی» درمورد مهمانان شناخته شده ای که می توانید در شب های نوروزی منتظرشان باشید، توضیح می دهد: «بهنوش بختیاری، مائده طهماسبی، الهام حمیدی، مارال فرجاد، نرگس محمدی، فلورا سام و حلیمه سعیدی از مهمانانی هستند که در برنامه حضور دارند».

اما شأن نزول هرکدام از این مهمان ها هم برای خودش حکایتی دیدنی دارد. بهنوش بختیاری در این برنامه رو به روی الهام شریفی مقدم، مجری شبکه خبر نشسته است و درمورد ساختارشکنی و تفاوت هایشان به عنوان یک زن خاص حرف زده است.

مائده طهماسبی به عنوان زنی عاشق سفر رو به روی نازنین رخسایی، زنی که هیچ علاقه ای به سفر ندارد، قرار گرفته است.

الهام حمیدی، در مقامی چهره ای مشهور، با همسر سردار رویانیان که به شکل غیرمستقیم با شهرت (از طریق همسرش) درگیر است، درمورد این موضوع حسابی گپ زده اند.

مارال فرجاد و ساناز مینایی، مربی آشپزی سرشناس، درمورد آشپزی به گپ و گفت پرداخته اند.

نرگس محمدی به عنوان یک عاشق بازیگری که به رویایش رسیده رو به روی دختری قرار گرفته که به همان اندازه عاشق بازیگری است ولی نتوانسته به آرزویش برسد.

حلیمه سعیدی با عروسش در مورد روابط مادرشوهر و عروس صحبت کرده اند و فلورا سام، رو به روی سهیلا مهرافزا نشسته تا از دنیای نویسندگی زنانه حرف بزنند.

البته اینها تنها تعدادی از مهمانان این برنامه هستند. باید صبر کنید و ببینید در برنامه ای که روی آنتن می رود، با چه مهمانان دیگری رو به رو خواهیم بود. به این تیم های دونفره مهمانان، اجراهای همیشه جنجالی آزاده نامداری را هم اضافه کنید، مطمئنا می توانید امیدوار باشید که «خانمی که شما باشی» از آن برنامه های دلچسب نوروز خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج