۱۹۶۸۹۴
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

براي شكنندگي ناخن‌هایتان فكري كنيد!

برداشتن پوست اطراف ناخن‌ها ممكن است سبب عفونت شود. براي تميز و مرتب كردن ناخن‌ها بايد آنها را چند دقيقه در آب گرم و صابون يا شامپو فرو ببريد. آلودگي زير و اطراف ناخن‌ها را به آرامي برس بزنيد.

براي شكنندگي ناخن‌هایتان فكري كنيد!
مجله سیب سبز:

دستکاری پوست دست ممنوع!

برداشتن پوست اطراف ناخن‌ها ممكن است سبب عفونت شود. براي تميز و مرتب كردن ناخن‌ها بايد آنها را چند دقيقه در آب گرم و صابون يا شامپو فرو ببريد. آلودگي زير و اطراف ناخن‌ها را به آرامي برس بزنيد.

براي شكنندگي ناخن‌هایتان فكري كنيد!

ماساژ دهيد

ماساژ دست‌ها و ناخن‌ها با روغن زيتون به‌صورت مداوم باعث برطرف شدن خشكي و شكنندگي و رشد ناخن‌ها مي‌شود. روغن زيتون نه‌تنها رطوبت كافي ناخن‌ها را تامين‌ مي‌كند بلكه باعث درخشندگي طبيعي و استحكام بيشتر ناخن‌ها شده و جلوه‌اي زيبا به دست‌هاي‌تان مي‌دهد.

در آب نمك بخوابانيد

اگر ناخن‌هاي پاي‌تان ضخيم بوده و كوتاه كردن آنها براي‌تان سخت است آنها را به مدت ۵ تا ۱۰ دقيقه درون مخلوط آب و نمك گرم (يك قاشق چاي‌خوري نمك در نيم ليتر آب) فرو ببريد. اين كار باعث نرم شدن آنها مي‌شود و كار ناخن‌گيري را براي‌تان راحت مي‌كند.

با بلال تقويت كنيد

براي تقويت ناخن مي‌توانيد از دانه‌هاي بلال استفاده كنيد. بلال به‌علت داشتن سيليس، گوگرد، كلسيم و آهن مي‌تواند به‌صورت ژله روي ناخن كشيده شود و باعث مي‏شود ناخن‌هاي محكمی داشته باشيد. براي درست كردن ژله بلال ابتدا دانه‌ها را جدا كرده سپس خوب له و مقدار كمي شير به آن اضافه كنید و بگذاريد حدود يك ساعت بماند. بعد آن را با فشار از صافي رد كرده و ژله به‌دست آمده را روي ناخن‌ها بماليد. اين ژله از تركيدن و گوشه كردن ناخن‌ها جلوگيري می‌کند و باعث تقويت آنها مي‌شود.

درجای خنک نگه دارید!

اگر مدتي از خريد لاك‌تان مي‌گذرد و فكر مي‌كنيد كه ممكن است هنگام استفاده آن صافي و براقيت روزهاي اول را نداشته باشد، مي‌توانيد يك ساعت قبل از استفاده آن را در يخچال بگذاريد و بعد روي ناخن‌هاي‌تان بزنيد، انگار همين الان لاك‌تان را خريده‌ايد.

براي شكنندگي فكري كنيد

اگر علت شكنندگي ناخن، بيماري خاصي نيست و فقط به‌دليل خشكي ناخن اين اتفاق مي‌افتد، توصيه مي‌شود هر روز ۵دقيقه ناخن‌‌ها را در آب ولرم خيس كنيد. سپس با يك ماده چرب‌‌كننده غليظ مثل وازلين چرب و به مدت دست‌كم نيم ساعت با يك كيسه نايلوني، ناخن‌ها را بپوشانيد تا خيلي زود شكنندگي ناخن كاهش يابد.

براي شكنندگي ناخن‌هایتان فكري كنيد!

لاك‌تان را مرطوب كنيد

اگر مي‌خواهيد لاك‌تان رطوبت كافي داشته باشد و ناخن‌هاي‌تان خشك نشود، توصيه مي‌شود حدود يك قاشق چاي‌خوري روغن كرچك را در مقدار تقريبي ۲۸گرم آستون بريزيد تا هنگام استفاده به ناخن‌ها رطوبت برسد.

از سنگ پا استفاده كنيد

اگر مي‌خواهيد روي ناخن‌هاي‌تان مرتب و صاف باشد، مي‌توانيد يك‌بار در هفته، از سنگ‌پا (سنگ پايي مخصوص براي دست داشته باشيد) استفاده كنيد. اين كار باعث از بين رفتن خطوط ناخن مي‌شود و ناخن‌هاي‌تان را به‌طور طبيعي درخشان مي‌كند. بعد از آن مي‌توانيد از كرم‌هاي مرطوب كننده استفاده كنيد و ناخن‌هاي‌تان را چرب كنيد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عالی بود

    • Rosha

      ممنون امیدوارم نتیجه بخش باشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج