جاباما
۱۹۷۰۸۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

تمام مشکلات اقتصادی بر گردن وزیر نیست

این گونه نیست که تمام مشکلات اقتصادی کشور بر گردن وزیر اقتصاد باشد، اما در مجموع آقای طیب نیا باعملکرد خوب و علم بالایی که در مسایل اقتصادی دارد، به نسبت مجموعه وزرای دولت، تا به اینجای کار عملکرد قابل قبولی داشته است.

ایلنا: حمیدرضا فولادگر، در خصوص بررسی زوایای سوال از وزیر اقتصاد، گفت: این حق نمایندگان است که از وزراء سوال کند و اگر آن سوال در حوزه اختیارات وزیر باشد، وزیر هم موظف است که پاسخگو باشد، اما بنده معتقدم در شرایط فعلی اقتصادی کشور، عملکرد وزارت اقتصاد قابل قبول بوده، چرا که بخشی از مسائل و مشکلات اقتصادی کشور ساختاری است، که این مساله باید به مرور زمان اصلاح شود.

رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی در ادامه افزود: بخش دیگری از این مشکلات مدیریتی است که باید با انسجام و همکاری تمام ارکان کشور حل شود، همچنین علت بخشی دیگری از مشکلات اقتصادی کشور به مساله تحریم بر می‌گردد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: بنابراین این گونه نیست که تمام مشکلات اقتصادی کشور بر گردن وزیر اقتصاد باشد، اما در مجموع آقای طیب نیا باعملکرد خوب و علم بالایی که در مسایل اقتصادی دارد، به نسبت مجموعه وزرای دولت، تا به اینجای کار عملکرد قابل قبولی داشته است.

فولادگر با اشاره به اینکه بخشی از مسایل بانکی کشور تحت حوزه اختیارات وزیر اقتصاد است، گفت: اما با این حال این گونه نیست که تمامی مشکلات سیستم بانکی به وزیر اقتصاد مربوط باشد، هرچند که گفتنی است مرتبط‌ترین وزیر با مسایل بانکی، وزیر اقتصاد است، چرا که نمی‌توان در خصوص مشکلات بانکی از بانک مرکزی سوال کرد.

رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا به خاطر ساختار غلط قوانین که محلی را برای پاسخگویی از بانک مرکزی در نظر نگرفته، باید در خصوص مسایل بانکی از وزیر سوال کرد؟ گفت: البته از خیلی وقت پیش در مجلس بحث بر سر این مساله بوده که چگونه می‌توانیم با ارائه راهکاری قانونی، بانک مرکزی را پاسخگو کنیم، حتی این بحث به مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز کشیده شد و در آنجا نیز به یک جمع بندی در این خصوص رسیده‌اند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در پایان خاطرنشان کرد: به اعتقاد بنده در شرایط فعلی دادن کارت زرد به وزیر اقتصاد، کمک چندانی به بهبود فضای اقتصادی کشور نمی‌کند، اما با این وجود باید صحبت نمایندگان را نیز شنید و وزیر اقتصاد نیز باید خواسته‌های بر حق نمایندگان را برآورده کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج