جاباما
۱۹۷۱۱۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

سقف شهریه مدارس ابتدایی غیر دولتی

رئیس سازمان مدارس غیر دولتی، با اعلام اینکه سقف شهریه مدارس غیردولتی مقطع ابتدایی ۵ میلیون تومان است، گفت: برخی مدارس بیش از این مبلغ را دریافت می کنند که برخورد جدی خواهد شد.

خبرگزاری مهر: مرضیه گردر رئیس سازمان مدارس غیر دولتی درباره شهریه مدارس غیر دولتی اظهار کرد: شهریه مدارس غیر دولتی در هر شهری سقف مشخص دارد.

وی افزود: اگر مدرسه ای امکانات خوب و شرایط مناسب دارد به استناد آن نباید مدرسه ای که فاقد آن شرایط است همان شهریه را از خانواده ها دریافت کند.

رئیس سازمان مدارس غیر دولتی تصریح کرد: بر اساس الگو شهریه انتظار داریم شهریه مدارس غیر انتفاعی متغییر باشد. به محض ابلاغ اطلاعات مدارس غیر انتفاعی از سوی استان ها کف و سقف شهریه ها را از طریق اداره کل سازمان ابلاغ خواهیم کرد.

گرد بیان کرد: مدارس غیر انتفاعی در دوره دبستان نباید بیش از ۵ میلیون تومان شهریه دریافت کنند اما متاسفانه گزارش هایی داشته ایم که بیشتر از سقف تعیین شده هم از خانواده ها پول دریافت کرده اند.

وی تصریح کرد: تاکنون بنا به شرایطی برخی از مدارس اقداماتی که مطلوب اولیا بوده است اما مد نظر آموزش و پروش نبوده را انجام داده اند که به طور جد وارد این قضیه شده ایم امسال قطعا با متخلفین برخورد جدی خواهیم کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج