۱۹۷۱۸۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

از این کرار یاد بگیرید که باغیرته!

حاشیه‌های تمرین روز یک‌شنبه استقلال همچنان ادامه‌دار است.

خبر ورزشی: حاشیه‌های تمرین روز یک‌شنبه استقلال همچنان ادامه‌دار است. در این تمرین سرمربی بازیکنان را به گوشه‌ای کشید و دقایقی برای آنها حرف زد. در پایان حرف‌های او بود که بعضی از بازیکنان علیه حرف‌های سرمربی موضع گرفتند و با او مخالفت کردند.

خبرهاي رسيده حكايت از آن دارد كه سرمربي در ابتداي جلسه رو به بازيكنان گفته است: «شما داريد از باشگاه پول مي‌گيريد. حداقل كاري كنيد پولي كه مي‌گيريد درست باشد. معرفت داشته باشيد. براي تيم كم نگذاريد.» بازيكنان تا اين لحظه آرام بودند چون حرف‌هاي سرمربي برايشان تكراري بود. او بارها اين حرف را در طول فصل زد و بازيكنان واكنشي نشان ندادند. سرمربي اما ناگهان رو به كرار كرد و گفت: «با تمام وجود بازي كنيد. از كرار ياد بگيريد كه باتعصب بازي مي‌كند!»

اين جمله ناگهان چهره بازيكنان را برافروخته كرد. يكي از بازيكنان گفت: «چه كسي كم مي‌گذارد؟ شما هم كه هر بار مي‌گوييد از فلان بازيكن ياد بگيريد. مگر كسي كم‌كاري مي‌كند؟!» بازيكنان استقلال معتقدند اظهارات سرمربي و مديرعامل باشگاه درباره كرار و تكرار اين جمله كه بازيكنان، تعصب را از كرار ياد بگيرند، تنها روحيه آنها را تخريب مي‌كند. در فصل جاري كرار بيشتر از ساير بازيكنان پول گرفته و اتفاقاً حاشيه‌ساز هم بوده است. او اخيراً با مصاحبه‌اي كه انجام داد مشكلات زيادي براي خود و استقلال به وجود آورد.

حتي پس از بازگشت كرار از عراق و حضور در تمرين استقلال جو براي كرار بدتر شد و بازيكنان اعتقاد داشتند باشگاه بين او و آنها فرق مي‌گذارد. وقتي در تمرين روز يك‌شنبه سرمربي آبي‌ها آن جمله را به زبان آورد، سگرمه‌هاي بازيكنان در هم رفت و حتي در رختكن يكي از بازيكنان در جمع گفت: «طرف در دو بازي قبلي خراب كرده مي‌گويند از او ياد بگيريد. ما از او ياد مي‌گرفتيم كه الان همه محروم بوديم!» جو براي كرار در استقلال بدتر از قبل شده و خود او هم به اين نتيجه رسيده كه تعريف و تمجيدها بيش از اينكه به نفعش باشد، باعث شده تا جو داخلي تيم عليه‌‌اش باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج