۱۹۷۲۵۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

لادروپ: می‌خواهیم با لخویا تاریخ ساز شویم

سرمربی تیم فوتبال لخویا قطر گفت: می‌خواهم با پس از قهرمانی در لیگ داخلی، حالا لیگ قهرمانان آسیا را نیز فتح کرده و تاریخ ساز شویم.

خبرگزاری فارس: مایکل لادروپ سرمربی تیم لخویای قطر، در این فصل، در اولین حرکت توانست به خوبی از عنوان قهرمانی فصل قبل خود دفاع کند. او می‌خواهد نخستین سرمربی‌ قطری باشد که در یک فصل، دو جام را به دست می‌آورد؛ برای او چه شیرین می‌تواند باشد که در لیگ قهرمانان آسیا به جایگاهی مطلوب برسد.

لادروپ در لیگ داخلی قطر توانسته است شایستگی خود را به طرز قابل توجهی نمایش دهد. او با امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم مقام قهرمانی لیگ ستارگان را به دست آورد.

لادروپ مرد سخت‌کوشی است. او هیچ تمایلی ندارد که وقتش را از دست بدهد. او به این ماموریت فکر می‌کند که پس از اینکه السد در سال ۲۰۱۱ توانست در آسیا به جایگاه ویژه‌ای برسد سبب شود لخویا دومین تیمی باشد که در آسیا می‌تواند حرفی برای گفتن داشته باشد.

این سرمربی دانمارکی در این خصوص گفت: من خیلی خوشحالم. پیروز شدن در لیگ داخلی باعث خشنودی من شد. ما چالش‌های زیادی را تا به حال پشت سر گذاشته‌ایم. یکی از آنها این بود که بازیکنان زیادی را داشتیم که در تیم‌ ملی خودشان در مسابقات متفاوت حاضر می‌شدند و ما گاهی به آنها دسترسی نداشتیم.

وی افزود: ماموریت ما مربوط به لیگ قطر نیست. در لیگ قهرمانان نیز نقشی داریم که باید آن را ایفا کنیم. تیم لخویا هرگز دو قهرمانی در یک فصل به دست نیاورده است، اما می‌توانیم در این فصل تاریخ‌ساز شویم و علاوه بر لیگ قهرمانان مسابقات قهرمانی جام قطر یا جام امیر نیز حضور داریم که این مسابقات نیز برای ما مهم است.

سرمربی لخویا ادامه داد: وقتی برای تصمیم‌گیری نیست. در حال حاضر در ۳ مسابقات قهرمانی حضور داریم. زمانی که در این ۳ جام ماموریت‌مان به پایان برسد آن گاه به خودم اجازه می‌دهم که بنشینم و کمی بیشتر فکر کنم. همچنین به صحبت سایر عوامل باشگاه در باشگاه گوش می‌دهم که آنها برای آینده چه می‌خواهند و چه برنامه‌هایی برای بهبود عملکرد تیم دارند. همچنین می‌خواهم به صحبت علاقمندان و هواداران باشگاه گوش دهم و توصیه‌های آنها را در راستای برنامه‌هایم جای دهم.

در حال حاضر برای لخویا در لیگ قهرمانان آسیا پیش افتادن نسبت به پرسپولیس در گروه A و سرگروهی اهمیت دارد و حضور در مرحله یک هشتم تمرکز این سرمربی است.

دیدار تیم‌های فوتبال لخویا و پرسپولیس فردا ساعت ۲۰ به وقت تهران در دوحه برگزار خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج