۱۹۷۳۸۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

پورعلی گنجی: جای نکونام پر شدنی نیست

مرتضی پورعلی گنجی، پدیده ایران در جام ملتها طی چند هفته بازی برای تیان جین، دو بار آسیب دیده و مصدومیت هایی شدید را پشت سر گذاشته است.

ورزش سه: مرتضی پورعلی گنجی، پدیده ایران در جام ملتها طی چند هفته بازی برای تیان جین، دو بار آسیب دیده و مصدومیت هایی شدید را پشت سر گذاشته است.

پورعلی‌گنجی در پاسخ به این سوال که چرا زیاد مصدوم می‌شوی می‌گوید:« حقیقتش خودم هم نمی دانم. در بازی دوم و حول و حوش دقیقه ۶۰، فوروارد حریف می خواست ضربه سر بزند که من جلویش را گرفتم و کتفم آسیب دید. کتفم در رفت و هنوز که هنوز است دردش صد در صد خوب نشده است. در بازی قبل هم سرم شکست. پشتم را ندیدم و گلر هم با سرعت سمتم آمد و من مصدوم شدم. نمی گویم مقصر نیستم. شاید سهل انگاری از سمت من است و شاید هم قسمتم این بوده که در طول ۶ هفته دو بار آسیب ببینم. فوتبال همین است. من در هر تیمی که باشم سنگ تمام می گذارم و جانم را هم می دهم. دوست دارم مفید باشم، حالا به هر قیمتی که می خواهد باشد. »

پورعلی گنجی همیشه متعصب بازی می کند. او دلیلش را اینگونه بیان می کند:« دوست دارم پولی که به خانه می برم حلال باشد. به همین دلیل با تعصب بازی می کنم و از مصدومیت نمی ترسم. خیلی ها می گویند کاش سالم به ایران برگردی اما من معتقدم که قسمت هر چه شود همان می شود. می دانم که خیلی ها نگرانم هستند اما بر می گردم اما زنده و سالم. من از راه فوتبال پول در می آورم و هر تیمی که بروم همین است. محکم بازی می کنم و هر چه داشته باشم رو می کنم. مثلا در بازی آخر تیان جین، با سر شکسته بازی کردم. زیاد هم ضربه سر زدم اما با جلوی سرم. چون پشت سرم بخیه داشت و نمی شد زیاد به آن فشار آورد. خدا را شکر بردیم و من هم توانستم نقشی در این برد داشته باشم.»

از پورعلی گنجی به عنوان جانشین جواد نکونام در خط میانی تیم ملی یاد می شود. او در این باره می گوید:« از اینکه آقا جواد از تیم ملی خداحافظی کرده واقعا ناراحتم. به نظرم او می توانست باز هم بازی کند. چون توانایی اش را دارد. او یک فرمانده واقعی برای بازیکنان تیم ملی درون زمین است. هم تیم را جمع می کند و هم به جوان ها انگیزه می دهد. در این چند ماهی که کنارش بودم واقعا نکات بسیاری از او آموختم. باید کنار آقا جواد باشید و بازی کنید تا از فن و توانایی های او با خبر شوید. او نمونه واقعی یک کاپیتان است و امیدوارم در تمام مراحل زندگی اش موفق باشد.»

اما نظر مرتضی درباره جانشینی نکونام:« جای نکونام را کسی نمی تواند پر کند. او یک فرمانده واقعی بود. با بازیکنان جوان به موقع شوخی می کرد و به وقتش هم برخورد. جای او پرشدنی نیست اما من سعی و تلاشم را می کنم تا در هر پستی که بازی می کنم بهترین عملکرد را داشته باشم و بتوانم برای تیم ملی بازی های بدون نقصی انجام بدهم. من از ابتدا هافبک دفاعی بازی می کردم اما الان مدتی است که با صلاحدید آقای کی روش به خط دفاعی منتقل شده ام. هر جا که کی روش صلاح ببیند بازی می کنم. درست مثل جام ملتها که حتی برای تیم ملی در مقابل قطر در پست دفاع راشت هم به میدان رفتم.»

مسئولان تیان جین برای مرتضی پورعلی گنجی جشن تولد گرفتند. او در این باره هم صحبت می کند:« دستشان درد نکند. جشن خیلی خوبی برایم گرفتند و یک هدیه هم دادند. واقعا ممنون مدیران تیان جین هستم و امیدوارم بتوانم در بازی های آینده این محبت آنها را جبران کنم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج