جاباما
۱۹۷۳۹۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

پرسپولیس با اسکورت به ورزشگاه می‌رود

بر اساس جلسه هماهنگی دیدار تیم‌های لخویا و پرسپولیس نماینده کشورمان در بازی فردا با لباس‌های یک دست سفید به میدان خواهد رفت.

خبرگزای فارس: جلسه هماهنگی پیش از دیدار تیم‌های لخویای قطر و پرسپولیس امروز با حضور محمود خوردبین سرپرست تیم، امیرعلی حسینی مدیر بین‌الملل پرسپولیس پندار خمارلو مدیر رسانه‌ای آسیایی این تیم و قاسم عبدالصمدی مسئول تدارکات تیم فوتبال پرسپولیس و با حضور نمایندگان باشگاه لخویا برگزار شد.

در این جلسه تعدادی از مسئولان فدراسیون فوتبال قطر ارزیاب داوری، مأموران امنیتی استادیوم، مسئولان پزشکی این بازی، ناظر مسابقه و ولید مدیر تیم لخویا حضور داشتند.

بر اساس این جلسه مشخص شد که تیم لخویا با پیراهن، شورت و جوراب قرمز مقابل صف‌آرایی خواهد کرد و پرسپولیسی‌ها هم با پیراهن، شورت و جوراب سفید به مصاف لخویا خواهد رفت. همچنین دروازه‌بان تیم پرسپولیس با لباس‌های یک دست سیاه درون دروازه این تیم خواهد ایستاد و دروازه‌بان لخویا هم لباس‌های یک دست طوسی به تن خواهد کرد. گفتنی است داوران هم لباس‌های زرد رنگ به تن خواهند کرد.

همچنین تیم پرسپولیس در ساعت ۱۶ و ۱۵ دقیقه به وقت محلی هتل اینترکونتینانتال دوحه را به مقصد ورزشگاه محل بازی ترک خواهند کرد. فاصله هتل تا استادیوم حدود بیست دقیقه است، همچنین اتوبوس پرسپولیس با اسکورت پلیس به سمت استادیوم می‌ورد و بازیکنان لخویا هم در ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه هتل محل اقامتشان را به سمت ورزشگاه محل بازی ترک می‌کنند.

گفتنی است سه ساعت قبل از شروع بازی درهای استادیوم برای هواداران باز خواهد شد.

دیدار تیم‌های لخویا و پرسپولیس در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا فردا از ساعت ۲۰ به وقت تهران برگزار خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج