۱۹۸۱۳۹
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

سپاهان با پیروزی راهی رختکن شد

تیم سپاهان اصفهان در نیمه نخست دیدار مقابل راه آهن در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال را با پیروزی یک بر صفر پشت سر گذاشت.

خبرگزاری تسنیم: دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان راه آهن تهران از هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس از ساعت ۱۸ امروز در ورزشگاه فولادشهر اصفهان آغاز شد.

در این دیدار تیم سپاهان با ترکیب شهاب گردان، هادی عقیلی، علی احمدی، عبدالله کرمی، سعید قائدی فر، علی کریمی، فوضیل موسایف، محمدرضا خلعتبری، محرم نویدکیا، مهدی شریفی، لوسیانو پریرا به میدان آمد.

برای تیم راه آهن نیز ایگور ننزیچ، سیامک کوهنورد، ابراهیم کریمی، محسن ایران‌نژاد، رامین رضاییان، میلاد محمدی، بهادر عبدی، امین منوچهری، عباس محمدرضایی، فرشاد فرجی، مارتین موتومبا بازی می‌کنند.

در ابتدای این دیدار ۲ تیم تا دقایقی در میانه میدان حریف را محک می‌زدند و به جز ضربه محرم نویدکیا در محوطه جریمه راه آهن اتفاق خاص دیگری رخ نداد تا اینکه در دقیقه ۱۱ بر روی یک ضربه ایستگاهی علی احمدی صاحب توپ شد اما قبل از شوت او پرچم کمک داور به نشان آفساید بالا رفته بود وگلی که درون دروازه راه آهن جای داد پذیرفته نشد.

در دقیقه ۱۵ دیدار بازی هجومی سپاهان آغاز شد و در مدت ۳ دقیقه صاحب ۳ موقعیت گل شدند که ۲ موقعیت تک به تک را پریرا از دست داد و محمدرضا خلعتبری هم در موقعیت دیگر با ضربه‌ای محکم توپ را به خارج از زمین فرستاد تا بازی با تساوی بدون گل ادامه یابد.

در حالی که توپ و میدان در اختیار سپاهان بود، دقیقه ۳۰ و در ادامه یک حرکت تیمی محرم نویدکیا پاسی عمقی روی پای شریفی انداخت و مهدی شریفی نیز این توپ را در دهانه دروازه در اختیار پریرا قرار داد تا با ضربه آرام او دروازه راه آهن باز شود و سپاهان از حریف پیشی بگیرد.

سپاهانی‌ها که سرخوش از گل نخست بودند روی یک اشتباه توپ را تقدیم مهاجمان راه آهن کردند اما در حالی که شهاب گردان هم از دروازه خارج شده بود تکل هادی عقیلی اجازه نداد محمدرضایی دروازه سپاهان را باز کند.

در دقیقه ۴۴ هم بازیکنان راه آهن صاحب موقعیت شدند که مدافعان سپاهان توپ را دفع کردند.

این دیدار در نیمه نخست با نتیجه یک بر ۰ به سود سپاهان خاتمه یافت.

نتیجه قضاوت اشکان خورشیدی در نیمه نخست این دیدار ۲ کارت زرد برای محمدرضا خلعتبری و فوضیل موسایف از سپاهان بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ما سپاهانیم و حالا حالا قهرمانیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج