جاباما
۱۹۸۱۵۵
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

قلعه‌نویی: مسئولیت تمام نتایج با من است

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: حضور هواداران در ورزشگاه و حمایت‌شان جای تقدیر دارد اما اینکه بازیکن تیم را بی‌غیرت بخوانند کم‌لطفی است.

خبرگزاری تسنیم: امیر قلعه‌نویی در کنفرانس خبری پس از دیدار تیمش مقابل پدیده خراسان که با تساوی بدون گل به پایان رسید، اظهار داشت: قبل از هر چیز مرگ عزیز اصلی یکی از اسطوره‌های فوتبال ایران را به جامعه ورزش تسلیت عرض می‌کنم. در مورد بازی نیز باید بگویم ما در نیمه اول اصلاً خوب بازی نکردیم و با روز‌های خوب‌مان فاصله زیادی داشتیم.

وی افزود: در نیمه دوم ما حاکم مطلق توپ و میدان بودیم و غیر از اینکه شش کرنر زدیم چند ضربه کاشته نصیب‌مان شد که نتوانستیم از آنها بهره لازم را ببریم. می‌توانستیم امروز برنده باشیم اما نتوانستیم از موقعیت‌های‌مان استفاده کنیم. البته در نیمه دوم بهتر از نیمه اول بودیم و فاصله خطوط تیم را کم کردیم. با آمدن خرسندنیا هم فضای خالی بین هافبک‌ها و مهاجمان ما از بین رفت.

قلعه‌نویی تصریح کرد: در نیمه دوم پدیده کاملاً به لایه‌های دفاعی رفته بود و بازیکنان این تیم نزدیک دروازه ما نیامدند. آنها آنقدر دویدند که پای‌شان گرفته بود. در مجموع باید به بازیکنانم خسته نباشید بگویم، چون تلاش کردند و به غیر از شروع نیمه اول که چند اشتباه داشتند در نیمه دوم بدون اشتباه بودند. متأسفانه در این نیمه از موقعیت‌های خود خوب استفاده نکردیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه چرا تیمش در پنج بازی اخیر پیروز نشده است، خاطرنشان کرد: در سه چهار بازی گذشته بدشانسی آوردیم و موقعیت‌های زیادی از دست دادیم که می‌توانستیم از آنها استفاده کنیم. ما در بازی‌های گذشته شانس پیروز شدن داشتیم اما بدشانسی می‌آوردیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا با نتیجه‌ای که استقلال کسب کرد این تیم شانسی برای کسب سهمیه آسیا دارد یا نه، گفت: اجازه بدهید بازی‌های روز یکشنبه انجام شود و بعد از آن در مورد این موضوع اظهارنظر خواهم کرد. آنچه مسلم است ما از دیدارهای باقیمانده ۹ امتیاز می‌خواهیم.

قلعه‌نویی همچنین در واکنش به این پرسش که آیا استقلال با این شرایطی که دارد می‌تواند دیدارهای حیثیتی مقابل تراکتورسازی و پرسپولیس را با پیروزی پشت سر بگذارد، گفت: لازم است به شما عنوان کنم بچه‌های ما در تمام بازی‌ها با تمام وجودشان به میدان رفته‌اند و اگر تا الان نتوانسته‌ایم آنطور که باید نتیجه بگیریم مسئولیتش با امیر قلعه‌نویی است. شاید بعضی از بچه‌های ما در حد و اندازه‌های استقلال نبودند اما این ایرادی است که به من برمی‌گردد و نه به آنها و تیمم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: ما در سه بازی اخیر با تمام وجود جنگیدیم اما بدشانسی اجازه نداد آنطور که باید نتیجه بگیریم. برای سه بازی آینده هم با تمام وجود خواهیم جنگید و اینکه چه پیش خواهد آمد را خدا می‌داند.

وی با بیان اینکه هواداران استقلال حق دارند ناراحت باشند، گفت: وقتی تیم نتیجه نمی‌گیرد، قطعاً آنها ناراحت می‌شوند و اعتراض می‌کنند اما هواداران بدانند بازیکنان استقلال بی‌غیرت نیستند. شاید در نتیجه‌گیری فراز و نشیب داشته باشیم اما در تیم استقلال بازیکن بی‌غیرت نداریم. شما باید این را در نظر بگیرید که مشکلات مالی باشگاه استقلال در حدی است که به بازیکن خارجی‌ خود مدت‌هاست پرداختی نداشته‌ایم. البته مدیرعامل باشگاه و هیئت مدیره تلاش خود را برای رفع مشکلات مالی انجام می‌دهند.

قلعه‌نویی با تأکید بر اینکه شاگردانش اصل غیرت هستند، عنوان کرد: شاید خیلی از تیم‌ها با مشکلات ما مواجه بودند الان وضعیت به مراتب بدتری نسبت به استقلال داشتند. امید ابراهیمی یکی از بازیکنان خوب ما در ابتدای فصل دریافتی از باشگاه داشت اما از آن به بعد دیگر حتی یک ریال هم از باشگاه پول نگرفته است. تماشاچی این مسائل را نمی‌داند. حضور آنها در ورزشگاه و حمایت‌شان جای تقدیر دارد اما اینکه بازیکن تیم را بی‌غیرت بخوانند کم‌لطفی است. باز تأکید می‌کنم بازیکنان من با غیرت هستند که تا الان مقابل مشکلات ایستادند و همچنان تلاش می‌کنند که استقلال سربلند باشد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به اعتراض هواداران این تیم به بهرام افشارزاده مبنی بر اینکه مدیرعامل باشگاه استقلال در فصل نقل‌وانتقالات به جای جذب مسلمان و رضایی به کانادا رفته بود، گفت: با توجه به اتفاقاتی که رخ داده نمی‌خواهم توپ را داخل زمین کسی بیاندازم. افشارزاده تلاش زیادی برای استقلال داشته اما هم مسلمان و هم کاوه رضایی نیم‌فصل در فهرست ما بودند. درست است که افشارزاده به کانادا رفت اما جانشینانش در باشگاه تمام تلاش‌شان را انجام دادند.

وی ادامه داد: مشکلات استقلال از زمانی شروع شد که بحث خصوصی‌شدن و واگذاری مطرح شد. از همان زمان پول قطع شد و هیچ پولی نگرفتیم. باز هم می‌گویم نمی‌خواهم توپ را داخل زمین کسی بیاندازم اما ما این دو بازیکن را می‌خواستیم اما پولی نبود.

قلعه‌نویی در پایان تاکید کرد: مسئولیت تمام نتایج تیم در این فصل بر عهده من است و نه شخص دیگری.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      پس چی که مسئولیت باتواست میلیاردهاگرفتی تیم وخرابش کردی بسه برو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج