جاباما
۱۹۸۱۷۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

چاقوکشی هم در این پرسپولیس بعید نیست

از فحاشی در تمرینات پرسپولیس گرفته تا درگیری با هوادار ایرانی در دوحه نشان می‌دهد که این روزها باشگاه پرسپولیس با مشکلات فراوان انضباطی روبه‌رو است.

خبرگزاری فارس: یک بار دیگر حاشیه‌ای توسط یکی از بازیکنان پرسپولیس این بار البته در خارج از کشور و در کشوری از حوزه خلیج فارس رخ داد تا به جز فوتبال، این بار حاشیه‌های برخی بازیکنان باعث شود یک بار دیگر موضع گیری تندی نسبت به فوتبال کشورمان صورت بگیرد.

محمدرضا خانزاده مدافع تیم فوتبال پرسپولیس که در نیم فصل دوم لیگ برتر بیشتر از گذشته توانسته در این تیم بازی کند بعد از پایان دیدار تیمش مقابل لخویا که با باخت سنگین سرخپوشان هم همراه بود با یکی از هواداران پرسپولیس که به نحوه بازی او انتقاد کرده بود درگیر شد و فحاشی بسیار زشتی هم نسبت به این هوادار داشت؛ آن هم هواداری که در غربت برای تشویق تیمش به استادیوم رفته تا حس وطن پرستی‌اش را به رخ بکشد اما این باخت سنگین چیزی جز سرافکندگی برایش نداشته است.

این که این هوادار فحاشی کرده یا نه موضوعی نیست که حرکت زشت این بازیکن را بتواند توجیه کند؛ آن هم بازیکنی که با اینکه نسبتا جوان است اما حاشیه‌های مختلفش بیشتر از نوع فوتبال بازی کردن او در ذهن هواداران باقی مانده است. اگر شما در موتورهای جستجو گر اینترنتی نام این بازیکن را جست و جو کنید به انواع و اقسام حاشیه‌های خانزاده برخورد خواهید کرد. هنوز کسی درگیری زشت این بازیکن با بازیکن تیم ملی ویتنام را در بازی‌های آسیایی اینچئون را از یا نبرده است، درگیری با علی علیپور بازیکن جوان پرسپولیس و نواختن چک به صورت این بازیکن، گرفتن عکس سلفی در وسط تمرین آن هم در حالی که پرسپولیس بازی قبلی‌اش را باخته بود و هواداران این تیم در حد سکته پیش رفته بودند، فحاشی به خبرنگارانی که درگیری و حاشیه‌های بی پایان این بازیکن را در تمرینات پرسپولیس رسانه‌ای کردند و ... تنها و تنها بخشی از مسائلی است که این بازیکن در تیم پرسپولیس به وجود آورده است.

شاید نباید این بازیکن را مقصر اصلی یا بهتر بگوییم تنها عامل این جریانات دانست؛ وقتی در این تیم پرسپولیس انواع و اقسام اتفاقات رخ می‌د‌هد و برخوردی هم با کسی صورت نمی‌گیر باید هم منتظر رخ دادن این اتفاقات باشیم. وقتی بازیکن مقابل مربی در وسط تمرین خمیازه می‌کشد، وقتی بازیکن در حضور مربیان به صورت هم تیمی‌اش چک می‌زند، وقتی بازیکن در اردو به مربی تیمش فحش‌های آنچنانی می‌دهد و خیلی مسائل دیگر در این تیم رخ می‌دهد اما برخوردی از سوی مسئولان و حتی مربیان پرسپولیس صورت نمی‌گیرد باید هم منتظر چنین روزی باشیم که بازیکن در مقابل انتقاد (هر چند غیر منصفانه) یک هوادار عنان اختیار از کف می‌دهد و الفاظی به کار می‌برد که شنیدنش از یک ورزشکار واقعا بعید است.

به هر حال وقتی باشگاهی به بزرگی پرسپولیس نه مدیرعامل مشخصی دارد و نه اعضای کمیته انضباطی این باشگاه مشخص هستند بازیکن هم به خودش این اجازه را می‌دهد تا هر کاری انجام دهد و نهایتا با یک جلسه فرمالیته و خرید گل و شیرینی همه چیز ختم به خیر می‌شود و دوباره روز از نو روزی از نو! الان باید فقط به این موضوع دلخوش باشیم که فردی مثل کریم باقری در کادرفنی پرسپولیس حضور دارد و شاید او بتواند با این موارد عجیب و متعدد برخورد کند و گرنه از برخورد باشگاه با چنین بازیکنانی نباید انتظار خاصی داشت.

به هر حال برخی از مسئولان تیم پرسپولیس باید بیشتر بر روی برخی اتفاقات تمرکز کنند؛ وقتی درباره حاشیه‌های جاسم کرار در استقلال عده‌ای از بزرگان پرسپولیس عنوان کردند باید با این بازیکن فلان برخورد شود حالا خودشان در معرض این امتحان هستند و هواداران فوتبال و نه پرسپولیس منتظرند تا یک بار برای همیشه با مسببان این اتفاقات برخوردهای منطقی و قاطع صورت بگیرد تا دیگر بازیکنی به خودش اجازه چنین رفتارهایی که البته خیلی از آنها هم رسانه‌ای نمی‌شوند ندهد.

فسادها و بد اخلاقی‌های گوناگون تنها بخشی از حاشیه‌های تعدادی از بازیکنان تیمی است که روزگاری کم سوادترین بازیکن آن دانشجوی کارشناسی بود؛ مشخص نیست در این مدت چه بر سر فرهنگ حاکم بر فوتبال ما آمده است!

در این خانه سرخ گویی همه چیز گمشده و بینوا هوادار که هنوز دل‌خوش به گذشته های پرسپولیس و همچنان با عشق نامش را فریاد می‌زد، دریغ از اینکه در تیم محبوبش نه تنها فحاشی و درگیری، شاید این روزها چاقوکشی و ... هم عیب نباشد!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج