۱۹۸۲۰۴
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

خانزاده؛ غوره‌ای که یاغی شد!

دوستانی که مدعی بودند اگر بازیکنی مثل جاسم کرار در پرسپولیس بود اخراج می شد و حالا باید دید خودشان در قبال بی ادبی خانزاده چه واکنشی نشان می دهند؟

جام نیوز: پرسپولیس پس از شکست ۳ بر صفر مقابل لخویا فقط درگیری و بزن بزن با هواداران را کم داشت که آن هم به لطف محمدرضا خانزاده در قطر به دست آمد!

مدافع جوان پرسپولیس که بعد از باخت با یکی از طرفداران پرسپولیس کتک کاری کرده بود در اولین تمرین تیمش مورد مواخذه کادر فنی قرار گرفت.

شاید بد نباشد بدانید خانزاده در گفتگوی خصوصی با کادر فنی و برانکو مدعی شده بود آن هوادار به خانواده اش فحاشی کرده بود و چاره دیگری جز درگیری باقی نگذاشت!

ممکن است این بهانه برای کادر فنی و دست اندرکاران باشگاه پرسپولیس پذیرفتنی باشد اما از نظر ما به هیچ عنوان چنین نیست. امثال محمد رضا خانزاده که از لحاظ فنی در سطح پرسپولیس نیستند باید بدانند که این باشگاه هر چه دارد متعلق به هوادارانش است و بدون آنها هیچ مفهومی ندارد.

شاید بتوانید چند بازیکن مشابه در دنیا بیابید که سال ها بازی کرده و روزی هم از کوره در رفته‌اند. اما خانزاده فرق دارد. او فقط از کوره در می‌رود و سال هاست منتظریم بازی هم بکند!

دو بار مصدومیت ناگهانی هاشم بیگ‌زاده در آستانه جام جهانی و جام ملت ها باعث شد اسم خانزاده سر زبان ها بیافتند، با صفر دقیقه بازی.

در بازی های آسیایی همراه با تیم امید همین رفتار زننده را مقابل مهاجم ویتنام بروز داد که اخراج شد؛ پس از دریافت چهار گل از این تیم بی نشان در آسیا.

دست و زبانش، بیشتر از پاهایش فعالیت می‌کند. خود بازیکنان پرسپولیس، اسمش را گذاشته‌اند "اتوبان خانزاده".
اینکه چطور یک بازیکن بی جنبه به خود جرات می دهد سیلی توی گوش هوادار بزند سوالی است که باید دست اندرکاران پرسپولیس جواب آن را بدهند.

دوستانی که مدعی بودند اگر بازیکنی مثل جاسم کرار در پرسپولیس بود اخراج می شد و حالا باید دید خودشان در قبال بی ادبی خانزاده چه واکنشی نشان می دهند؟

فوتبال جز ثروت و شهرت ناحق، چه ظلمی به خانزاده کرده؟ یا سوشا که به خواهر سرمربی ناسزا می‌گوید و 24 ساعت بعد فیکس است. پیام را بگو! طوری اوج گرفته که تتلو برایش نوشته خلاف نکن، برگرد به فوتبال!

چه خجسته روزی است 25 اردیبهشت. فصل لعنتی به سر می‌رسد و اینها می‌روند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امید

      به نظر شما این همه ناهنجاری از کجا نشات میگیرد؟ غیر از اینه که این تیم صاحب نداره ؟ غیر ازاینه که وزارت ورزش چوب حراج به هویت پرسپولیس زده؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج