۱۹۸۲۰۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

هازارد در چلسی ماندنی نیست

ستاره سابق لیورپول براین باور است که ادن هازارد ستاره بلژیکی چلسی در نهایت از این تیم جدا خواهد شد چرا که پای باشگاه بزرگی چون رئال مادرید در میان است و هر بازیکنی آرزو دارد که روزی بازی با پیراهن رئال و یا بارسلونا را تجربه کند.

خبرگزاری ایسنا: ادن هازارد بهترین بازیکن کنونی لیگ برتر انگلیس به شمار می آید. این بازیکن بلژیکی در فصل جاری نیز عملکرد درخشانی در چلسی داشته و یکی از دلایل اصلی صدرنشینی این تیم بوده است.

هازارد چند سالی است که برای چلسی بازی می کند و الان یکی از کلیدترین بازیکنان این تیم است. عملکرد خوب این بازیکن بلژیکی باعث شده تا دو غول بزرگ فوتبال اسپانیا به جذب او علاقمند شوند به ویژه رئال مادرید که به گفته زیدان مدتها است که ستاره چلسی را زیر نظر گرفته است.

هر چند هازارد قرارداد خود را با چلسی تمدید کرده است اما به نظر می رسد که رئال دست بردار این بازیکن نیست و در نهایت ستاره بلژیکی چلسی راهی کهکشانیها خواهد شد. جیمی کاراگر ستاره سابق لیورپول هم چنین نظری دارد. او گفت: اگر کمی به عقب برگردیم پی می بریم که بازیکنان بزرگ در لیگ برتر انگلیس باقی نخواهند ماند. گرت بیل، ژابی آلونسو،لوکا مودریچ و کریستیانو رونالدو بهترین مثال ها هستند. ما اطمینان داشتیم که این بازیکنان در تیم خود باقی خواهند ماند اما اینگونه نشد. این یک واقعیت است که وقتی رئال مادرید و بارسلونا یک بازیکن را بخواهند بسیار سخت است که او را نگه داشت چرا که نمی توان به این دو باشگاه جواب رد داد. هر بازیکنی آرزو دارد که روزی پیراهن یکی از این دو باشگاه را برتن کند.

او ادامه داد: هازارد در فصل جاری نیز عملکرد درخشانی در چلسی داشته و بدون شک الان بهترین بازیکن این تیم است. او نه تنها بهترین بازیکن چلسی بلکه بهترین بازیکن لیگ جزیره در فصل جاری نیز بوده است. مورینیو به خوبی می داند که هازاد چه بازیکن باارزشی برای تیم او است. این مربی پرتغالی هازارد را بعد از کریستیانو رونالدو و لیونل مسی بهترین بازیکن جهان می داند. او بازیکن بسیار خوبی است و مورینیو اصلا دوست ندارد که او را بفروشد. مورینیو نشان داده که اجازه نخواهد داد بازیکنان مورد علاقه او به تیم دیگری بروند اما وقتی پای باشگاهی چون رئال به میان می آید کار بسیار سخت می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج