۱۹۸۲۹۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

استقلال دست به خانه‌تکانی گسترده می‌زند

با ناامیدی از دستیابی به قهرمانی لیگ ‌برتر آن هم برای دومین فصل متوالی، این روزها اخبار اطراف اردوی استقلال حول محور تغییرات احتمالی در رأس کادر فنی می‌چرخد.

خبر ورزشی: با ناامیدی از دستیابی به قهرمانی لیگ ‌برتر آن هم برای دومین فصل متوالی، این روزها اخبار اطراف اردوی استقلال حول محور تغییرات احتمالی در رأس کادر فنی می‌چرخد.

اين اخبار و شايعات به قدري چشمگير بود كه باشگاه استقلال براي آرام‌تر كردن اوضاع بار ديگر دست به صدور بيانيه و دفاع از كادر فني تيم زد اما با اين حال مشخص نيست تا پايان ماه جاري استقلال دستخوش چه تغييراتي در كادر مديريتي، فني و در ادامه بازيكنان خود شود. در حالي كه مزايده سوم دو باشگاه پرطرفدار پايتخت تا روز نهم ارديبهشت ماه انجام مي‌شود و تكليف مالكيت آنها را مشخص خواهد كرد اخبار دروني استقلال حكايت از اين امر دارد كه چه كادر فني فعلي باقي بماند چه بركنار شود اين تيم براي فصل آتي دستخوش دگرگوني زيادي خواهد شد و در جمع بازيكنان شاهد دگرگوني گسترده‌اي خواهيم بود تا جايي كه نزديك به ۸ تا ۱۰ نفر از بازيكنان اين فصل كنار گذاشته خواهند شد تا نفرات جديد و با انگيزه‌تر به جمع آبي‌پوشان اضافه شوند.

از همين‌رو برخي مديران باشگاه در جلساتي كه با تعدادي از پيشكسوتان و اهالي فن در فوتبال داشته‌اند در پي شناسايي بازيكنان جوان و مستعد هستند تا زودتر از ساير باشگاه‌ها به شكار آنها بپردازند كه گفته مي‌شود تا به اينجاي كار توافقات اوليه با ۲ تا ۳ بازيكن جوان و مستعد حاضر در تيم‌هاي شهرستاني به عمل آمده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج