۱۹۸۳۰۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

حق پخش روی هوا؛ لیگ برتر آماتور می‌شود

بیست‌وهفت هفته از این فصل لیگ ‌برتر سپری شده و هنوز ریالی از سوی سازمان صدا و سیما به فدراسیون فوتبال پرداخت نشده است!

خبر ورزشی: بیست‌ و هفت هفته از این فصل لیگ ‌برتر سپری شده و هنوز ریالی از سوی سازمان صدا و سیما به فدراسیون فوتبال پرداخت نشده است! عدم پرداخت حق پخش به باشگاه‌ها مشکلات مالی آنها را تشدید کرده، هر چند میزان پرداختی حق پخش به باشگاه‌ها برخلاف ممالک حرفه‌ای ۴۰ تا ۵۰ درصد هزینه‌های جاری نیست اما با این حال پولی که به باشگاه‌های ما پرداخت می‌شد بخشی از مشکلات مالی آنها را حل می‌کرد.

اين موضوع از ابتداي فصل هم چالش فدراسيون فوتبال و سازمان صدا و سيما بود و حتي چند هفته‌اي مانع حضور دوربين‌هاي تلويزيوني در استاديوم‌ها شد اما در نهايت مقرر گرديد با چند درصد افزايش حق پخش به فدراسيون فوتبال پرداخت شود. درصد اضافه شده به حق پخش بين ۱۰ تا ۲۰ درصد بود درحالي كه فدراسيون فوتبال به يك باره قصد داشت حق پخش بيست ميليارد توماني را به ۱۵۰ ميليارد تومان برساند!

بگذريم. در اين باره بحث زيادشده اما واقعيت اين است اين فصل سازمان صدا و سيما ريالي به فدراسيون فوتبال پول نداده و اين درحالي است كه تنها سه هفته به پايان ليگ مانده است! پيش از اين قرار بود اين پول در بودجه وزارت ورزش براي فدراسيون فوتبال پيش‌بيني شود كه در اين باره هم اقدامي صورت نگرفته است!

در صورت تداوم اين روند شك نكنيد ليگ ايران از سوي كنفدراسيون فوتبال آسيا آماتور اعلام خواهد شد كه در اين صورت تيم‌هاي ما مجاز به حضور در ليگ قهرمانان آسيا نخواهند بود و تنها مي‌توانند در‌ AFC كاپ شركت كنند. جالب اينكه اين مسئله مورد اشاره يكي از مقامات كنفدراسيون فوتبال آسيا در گفت‌وگو با علي كفاشيان بوده است. او خطاب به رئيس فدراسيون فوتبال گفته بود از نمايندگان شما در ليگ قهرمانان آسيا شنيده‌ايم كه پولي بابت حق پخش دريافت نمي‌كنند! كه در اين صورت ليگ‌برتر شما از قالب حرفه‌اي خارج خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج