۱۹۸۴۱۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

منصوریان: شرایط تیم بهبود پیدا کرده است

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت:امیدواریم فردا بتوانیم سه امتیاز بازی مقابل ملوان را بگیریم.

کاپ: علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر ملوان اظهار داشت: ما ۱۴ روز خیلی سخت را پشت سر گذاشتیم. همه به لحاظ بدنی و هم برای بازگشت به شرایط ایده آل کار سختی داشتیم. الحمدالله از بازی ۵ روز پیش جام باشگاه های آسیا شرایط بهبود پیدا کرده است. البته به خواسته اصلی مان که سه امتیاز مسابقه بود، نرسیدیم اما از این لحاظ خوشحالیم که به چند بازیکن جوان میدان دادیم که در روزهای آخر لیگ می توانند کمک حال تیم ما باشند. تیم ما به شرایط گذشته برگشت، هم از لحاظ روحی و روانی و هم از لحاظ بدنی. امیدواریم فردا بتوانیم سه امتیاز بازی مقابل ملوان را بگیریم.

وی ادامه داد: برای بازی فردا مقابل ملوان اعتقاد دارم تحولی در این تیم ایجاد شده است. با آمدن یک مربی خوب به ملوان این تیم امید فراوانی برای بقا در لیگ پیدا کرد. از آنجا که ملوان به خاطر شرایطی که در جدول دارد برای نگه داشتن جایگاهش در جدول تلاش می کند ما شرایط سختی برابر این تیم داریم تا به صدر جدول برسیم که به هر حال لازم است امتیاز را بگیریم تا در کورس باقی بمانیم. الحمدالله تیم ما از نظر بدنی و روحی و روانی آماده است. می رویم که ان شاءالله سه امتیاز بازی را از آن خود کنیم و آن را در تهران نگه داریم.

سرمربی تیم نفت در خصوص که تیمش در بازی های اخیر از صدر جدول دور شد، تصریح کرد: با تمام احترامی که برای سازمان لیگ قائل هستم و ارادتی که به تاج و بهروان دارم باید این را بگویم که در برنامه ریزی لیگ، شرایط تیم های حاضر در جام باشگاه های آسیا در نظر گرفته نشده و الان تیم هایی که در جام باشگاه های آسیا حضور دارند باید هر ۴ روز یک بار مسابقه بدهند. البته تاج و بهروان کمک های فراوانی به ما کردند.

وی اضافه کرد: ما درگیر سه جام هستیم. در جام حذفی باید مسابقه فینال را برگزار کنیم. در لیگ قهرمانان آسیا ما پرچم دار ایران هستیم و باید برای سربلندی کشورمان تلاش کنیم. سازمان لیگ باید منافع تیم ها را در نظر بگیرد. اگر به جای ۴ روز یک بار، ۵ روز یک بار بازی می کردیم شرایط بهتر بود و ما می توانستیم ریکاوری کنیم و استراحت بیشتری داشته باشیم. بازی با پاختاکور یک مساله فراملی بود. پاختاکور تیمی بود که فیزیکی بازی می کرد. ما بعد از آن باید یک روز استراحت می کردیم و یک روز ریکاوری و با این شرایط فرصت تمرین را از دست می دادیم. به نظرم سال آینده اگر تقویم درست دیده نشود من قول می دهم در سال های آینده نماینده قدرتمندی در آسیا نخواهیم داشت.

وی در خصوص فیروز کریمی عنوان کرد: کریمی استاد من بوده و در استقلال شاگرد وی بوده ام. ان شاءالله از فن هایی که در استقلال به ما یاد داده از همان استفاده خواهم کرد.

منصوریان در خصوص محروم و مصدوم تیمش گفت: کمال کامیابی نیا محروم تیم نفت است و علی قربانی و دیوید ویکروم مصدومان تیم ما هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج