۱۹۸۴۹۷
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

ممنوعیت تردد برخی خودروها در تهران

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران از ممنوعیت تردد برخی خودروها در شهر تهران از سال ۹۴خبر داد.

خبرگزاری صدا و سیما: رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران از ممنوعیت تردد برخی خودروها در شهر تهران از سال ۹۴خبر داد.

رحمت‌الله حافظی در نشست خبری با اشاره به مصوبه شورای عالی ترافیک شهر تهران گفت: بر اساس این مصوبه و مصوباتی که در شورای شهر تهران به تصویب رسیده است، ورود و تردد همه موتورسیکلت‌های بنزینی در بخشی از محدوده منطقه ۱۲(بازار) از ابتدای مهر امسال برای تمام ساعات شبانه ‌روز و تمام روزهای سال ممنوع است.

وی با اشاره به مصوبه هیئت دولت در سال ۸۷ در خصوص لزوم تقسیم بندی خودروها از منظر فرسودگی و آلایندگی افزود: سن فرسودگی کامیون ۲۰ سال، اتوبوس بیرون شهری ۱۲ سال ، اتوبوس درون شهری ۱۰ سال و سن فرسودگی مینی بوس ها ۸ سال است.

حافظی گفت: از ابتدای مهر، تردد وسایل نقلیه ‌ای که دارای کلاس آلایندگی قرمز هستند، در کل شهر تهران و در تمام ساعات شبانه‌روز و روزهای تعطیل ممنوع خواهد بود.

رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران افزود: از ابتدای مهر فعالیت کامیون ‌ها با پلاک ‌های غیرتهران در شهر تهران ممنوع است و این وسایل نقلیه فقط اجازه عبور دارند.

حافظی با اعلام ممنوعیت تردد تاکسی های پیکان از دی امسال در محدوده طرح ترافیک اعلام کرد: سازمان تاکسیرانی موظف شده است در فرصتی ۱۰ ماهه برای تبدیل ۱۷ هزار خودرو فرسوده با اولویت شش هزار و ۵۰۰ پیکان تاکسی اقدام کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج