۱۹۸۷۰۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

قیمت حج تمتع در سال ۹۴

قیمت ۸تا ۱۰میلیون تومانی سفر حج تمتع امسال، آغاز دریافت قسط دوم تمتع از واجدین شرایط و اعزام زوج‌های جوانی که قرار بود مراسم ازدواج خود را در سرزمین وحی برگزار کنند به عتبات عالیات، ۳ خبر مهم حوزه حج و زیارت بود.

روزنامه همشهری: قیمت ۸تا ۱۰میلیون تومانی سفر حج تمتع امسال، آغاز دریافت قسط دوم تمتع از واجدین شرایط و اعزام زوج‌های جوانی که قرار بود مراسم ازدواج خود را در سرزمین وحی برگزار کنند به عتبات عالیات، ۳ خبر مهم حوزه حج و زیارت بود.

معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زيارت در اين‌باره گفت: هزينه‌ سفر حج تمتع سال ۹۴حدود ۸تا ۱۰ميليون تومان است و هنوز قيمت نهايي تعيين نشده‌، همچنين پرداخت قسط دوم هزينه سفر تمتع امسال از ديروز از طريق بانك ملي شروع شده و تا ۱۰روز آينده ادامه دارد. ناصر خدر نژاد با بيان اينكه امسال نيز همانند سال گذشته ۶۴هزار زائر ايراني در قالب ۴۵۳كاروان كه ۵۸درصد آنها مدينه قبل هستند، به تمتع اعزام مي‌شوند اظهار كرد: نخستين كاروان يكم شهريور به سرزمين وحي اعزام مي‌شود.

همچنين با توجه به تعليق سفر عمره از سوي كشورمان در واكنش به برخورد دور از ‌شأن۲ مأمور فرودگاه جده با ۲ عمره‌گزار ايراني، سازمان حج و زيارت تمهيدات وي‍‍‍ژه‌اي براي زوج‌هاي جواني كه قرار بود به عمره اعزام شوند درنظر گرفته است.

به گفته رئيس سازمان حج و زيارت، آن دسته از زوج‌هاي جوان كه به‌دليل لغو عمره نتوانستند به سرزمين وحي اعزام شوند، مي‌توانند مراسم ازدواج خود را در عتبات برگزار كنند. سعيد اوحدي افزود: زوج‌هاي جوان بدون درنظر گرفتن نوبت به عتبات عاليات اعزام مي‌شوند و اين گروه براي كسب اطلاعات بيشتر مي‌توانند به دفاتر حج و زيارت استان محل سكونت خود مراجعه كنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج