۱۹۸۷۵۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

وقتی برانکو به خواب رفت

داستان این روزهای تیم پرسپولیس، شباهت فراوانی با ده سال پیش دارد پس از آن که برانکو ایران را به جام جهانی برد.

کاپ: در سال ۱۳۸۴ شاگردان برانکو پس از صعود به جام جهانی با مشکلات عجیبی روبه رو شدند. بازی های دوستانه تیم ملی به دلایل کاملا پیش بینی نشده لغو می شد و تیم ملی روزهایی طلایی را از دست می داد. مثلا ایران برای برگزاری دیدار دوستانه با عربستان به توافق رسیده بود اما مرگ پادشاه عربستان، سبب انصراف سعودی ها از آن مسابقه شد. پس از مدتی هم دولت جدید در کشورمان روی کار آمد که از همان ابتدا در ورزش، بنای مخالفت را با تمام چیزهایی گذاشت که در دولت قبل بنا شده بود و بیش از همه ورزش ها فوتبال لطمه خورد که هم تورنمنت هایش به دستور دولت لغو شد؛ هم رییس فدراسیونش ناچار شد تمام وقت و انرژی خود را صرف سنگ اندازی های سازمان تربیت بدنی به ریاست محمد علی آبادی کند، هم این که برای پیدا کردن حریف در بازی های دوستانه در سراسر دنیا به جستجو بپردازد.

اما مشکلات سیاسی پیش آمده پس از روی کار آمدن دولت جدید مانع از تحقق این امر شد. پایان این آشفتگی هم مشخص بود؛ ناکامی در جام جهانی با بازیکنانی که یکی از آن ها تن به آزمایش دوپینگ نمی داد و دیگری حاضر نمی شد به دستور مربی عمل کرده و وارد زمین شود. به هر حال، زمانی که این عکس گرفته شد، هنوز تا آن روزهای تلخ زمان زیادی مانده بود و ایران به عنوان صدرنشین گروه خود، راهی ژاپن می شد تا دیدار برگشت خود را مقابل ژاپن برگزار کند.

وقتی برانکو به خواب رفت

برانکو در خواب است و شاید خواب پیروزی را می بیند. سایرین نیز خود را به گونه ای سرگرم کرده اند. هنوز اینترنت گسترش نیافته و همه با مجله خود را سرگرم کرده اند. ناهماهنگی بین لباس ها نیز جالب است. جواد نکونام و هادی شکوری لباس شخصی پوشیده اند و مهدی رحمتی و حسین کعبی لباس ورزشی. معلوم نیست دست رحمتی زیر چانه کعبی چه می کند؟!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج