۱۹۸۸۰۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

عمران‌زاده: حالا شدیم بی‌غیرت!

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: بازیکنان استقلال با پای مصدوم و درد برای استقلال بازی کرده‌اند، خود من با صورت ترکیده بازی کرده‌ام؛ حالا شدیم بی‌غیرت.

خبرگزاری فارس: حنیف عمران‌زاده در خصوص تساوی استقلال مقابل پدیده نا امیدی هواداران از کسب سهمیه آسیایی و اتفاقاتی که بعد از مسابقه روز جمعه رخ داد صحبت‌های زیر را مطرح کرد:

از اوضاع و احوال استقلال صحبت کن.

واقعاً در این مدت بدشانسی زیاد داشتیم و در حالی که باید سه امتیاز بازی با پدیده را می‌گرفتیم به تساوی رسیدیم هرچند مشکلات مالی هم دخیل است ولی امیدوارم که سهمیه آسیایی را بگیریم تا به نوعی جبران کرده باشیم.

یعنی هنوز به کسب سهمیه امیدوارید؟

اگر ما سه مسابقه را ببریم شاید این اتفاق رخ دهد. هنوز چیزی مشخص نیست.

به مشکلات مالی اشاره کردی ظاهراً این مسئله حتی با وجود حضور اعضای هیأت مدیره در محل تمرین هم حل نشده و روی بچه‌ها اثر منفی گذاشته است.

این صحبت‌ها را انجام می‌دهم که به آن عده هوادارانی که به ما می‌گویند بی‌غیرت ثابت کنم که ما چه شرایطی داریم. هفت ماه است پول نگرفته‌ایم و آقایان قبل از عید ۲۰ میلیون به بچه‌ها پول داده‌اند که مشکلاتشان را حل کنند. البته روی صحبت من با فقط بهرام افشارزاده نیست و این دستپخت آقایانی است که بحث خصوصی‌سازی را به راه انداختند و درست امسال شرایطی را فراهم کردند که ما دچار مشکل شویم. وقتی آقایان می‌گویند ۹ اردیبهشت مزایده برگزار می‌شود معلوم است که اسپانسر فرار می‌کند و پولی به باشگاه نمی‌دهد. دست وزارت ورزش هم درد نکند که این بحث خصوصی‌سازی را به راه انداخت ولی همه می‌دانند که هیچ آدم عاقلی نمی‌آید در این شرایط تیمی را بخرد که حتی مالکش نیست.

منظورت چیست؟

مهدی پاشازاده مثال خوبی زد. او گفت این بحث خصوصی‌سازی به شکلی است که انگار شما خانه‌ای را خریده باشید و صاحب‌خانه بگوید یکی از اتاق‌هایش مال من است! هر وقت دلم بخواهد داخل آن خانه می‌آیم و اثاثم را در آنجا می‌ریزم. تازه شرایط مزایده را به شکلی گذاشته است که دولت باید بدهی‌ها را پرداخت کند. حتی اجازه نمی‌دهند شخصی که تیم را می‌خرد روی این مسئله دخالت داشته باشد. آقایان می‌خواهند کاری کنند که من و امثال من که یک میلیارد تومان طلبکار هستیم برویم مقابل نماینده دولت بنشینیم و ۵۰۰میلیونمان را ببخشیم. دوستان فکر می‌کنند با بچه طرف هستند و می‌خواهند به این شکل ما را در شرایطی قرار بدهند که طلبمان را ببخشیم.

ظاهراً خیلی ناراحت هستی؟

ناراحتم چون می‌بینم که بچه‌های تیم ما صورتشان را با سیلی سرخ نگه داشته‌اند. مدام مردم می‌گویند پول پول پول، کدام پول؟ما قرارداد بسته‌ایم ولی وقتی یک چندم آن را هم نمی‌گیریم چه کار باید کرد؟ تازه باید مالیاتی کل قراردادمان را هم بدهیم. من از نتایج تیم ناراحتم و خودم هم در آن سهم دارم مثل همه اعضای تیم، ولی دلیل نمی‌شود مرتب به ما بگویند بی‌غیرت. آقایان در سازمان لیگ اسپانسر گرفته‌اند در حالیکه هیچ پولی به باشگاه‌ها نمی‌دهند پس سازمان لیگ کی قرار است به باشگاه ما پول بدهد؟بازیکنی که هشت ماه پول نگرفته باشد چطور می‌تواند تمرکز داشته باشد؟ شما فکر می‌کنید بازیکنان از کجا خرجی زندگی خود را در می‌آورند؟ ما هم خرج چهار خانواده را می‌دهیم. بچه‌ پولدار نبودیم که بگوییم سرمایه‌دار هستیم. هیچکس نمی‌تواند جای ما باشد. همه هم از ما انتظار دارند.

با این حساب هواداران حداقل از بازیکنان و مجموعه استقلال انتظار دارند در دربی پیروز شوند.

بازی با پرسپولیس شرایطش متفاوت است اینکه ما در دربی رفت باختیم ربطی به بازی برگشت ندارد. همه بازیکنان دوست دارند مردم خوشحال باشند و خدا دوستمان دارد که این بازی آخرین مسابقه لیگ است و ما می‌توانیم در آخرین بازی مردم را خوشحال کنیم. اما باز هم از مردم می‌خواهم اینقدر به بازیکنان نگویند بی‌غیرت.

اما تماشاگر هم حق دارد و از تیم انتظار برد دارد قبول داری؟

اگر جای پرسپولیسی‌ها بودیم که ما را اعدام می‌کردند! هواداران طوری به ما می‌گویند بی‌غیرت که انگار در هر بازی ۷۰هزار نفر به ورزشگاه می‌آیند. انواع فحش‌ها را به ما داده‌اند و خدا وکیلی این توهین‌ها هیچ وقت از یاد بازیکنان نخواهد رفت. ما هم دل داریم و برای این تیم زحمت کشیده‌ایم. همین هواداری که به بازیکن فحش می‌دهد فقط امروز را می‌بیند؟‌ شما از رحمتی، نویدکیا و حتی پژمان منتظری سؤال کنید من چه پیشنهادهایی داشتم آن هم با مبالغ خوب. باز ایستادم و قراردادم را تمدید کردم اما حالا آدم بده و بی‌غیرت شدیم؟ این رفتارها درست نیست. این روزها می‌گذرد و روزهای خوب هم می‌آید. فقط این را بگویم هنوز از سال گذشته طلب دارم امسال هم ۳۰ درصد پول گرفتم آیا هوداران این را می‌دانند؟

۱۰ بار با صورت ترکیده برای استقلال بازی کردم. خسرو حیدری با مصدومیت بازی کرد، امید ابراهیمی با درد بازی می‌کند، صادقی و هاشم بیک‌زاده هم همینطور و حتی میلاد فخرالدینی با عضله ۴ سر پاره بازی می‌کند آیا ما بی‌غیرتیم کادر فنی ما یک ریال نگرفته و شاید بازیکنان مجرد باشند ولی آنها زن و بچه دارند. آیا هوادار به این مسائل دقت می‌کند. از قول من بنویسید بازیکنان استقلال در این سه بازی سرشان را جلوی توپ می‌گذارند چون آبرو و اعتبارشان را خیلی دوست دارند ولی حرف تماشاگران هیچ وقت از یادشان نمی‌رود.

صحبت خاصی باقی نمانده؟‌

امروز صبح شنیدم آقای خطیب که اتفاقاً یک مازندرانی است و از دوستان بسیار صمیمی ما هم بود به رحمت خدا رفت. از طرف خودم و خانواده‌ام به خانواده ایشان تسلیت می‌گویم و امیدوارم خداوند به آنها صبر بدهد. خطیب زحمات زیادی برای ورزش کشید که غیرقابل انکار است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج